Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Dank voor de infoquote:Op zondag 13 juni 2010 03:49 schreef Bayswater het volgende:
Net in Den Haag gratis pizza gehaald, 7 woorden en wat Rotterdamse lichaamstaal.
Was jij -behalve toen je even bij ons stond- uberhaupt wel in vagabond?quote:
Die van mij begint langzaam te verdwijnen.quote:
Met een bios om de hoek denk ik zelden aan de Kuip.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht bij die opmerking over je auto trouwens aan Pathé De Kuip.
Ik heb nog wel wat liggen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:58 schreef Isegrim het volgende:
Is er toevallig iemand hier die nog een lading (lege) verhuisdozen heeft staan die ik zou kunnen lenen?
Ik heb van 2200 tot 0100 buiten op het terras te vinden.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Was jij -behalve toen je even bij ons stond- uberhaupt wel in vagabond?heb je daarvoor en daarna nl. niet gezien
![]()
![]()
Was ik ook niet geheel nuchter geloof ik.
Ik bedacht me dat ik ook nog twee koffers heb die ik kan gebruiken en ik hoef niet zo gigantisch veel spullen te verplaatsen. Met Breuls zijn dozen erbij kom ik er wel denk ik. En anders weet ik je te vinden, thanks!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:44 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb er misschien ook wel een paar, roep maar als je tekort komt.
Sorry dat ik je zo debiel aanstaarde, maar het duurde even voordat ik me realiseerde dat jij het waarschijnlijk was zeg maar.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:45 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb van 2200 tot 0100 buiten op het terras te vinden.
De enkele keer dat ik naar binnen ging was voor een drankje of een toilet bezoekje
Ik vond het wel mooiquote:Op zondag 13 juni 2010 17:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sorry dat ik je zo debiel aanstaarde, maar het duurde even voordat ik me realiseerde dat jij het waarschijnlijk was zeg maar.
Nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Ga je verhuizen Ise?
Oh dacht alquote:Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee.Ik moet wat spullen verplaatsen.
Ik vraag me wel af waar hij ineens al die wijsheid vandaan heeft.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:07 schreef Alicey het volgende:
Ik hoor net dat mijnvanaf vandaag ook opeens verstand van voetbal heeft.
Elia had er ook eerder in gemogen. Nu magtie er iig niet meer uitquote:Op maandag 14 juni 2010 15:35 schreef SingleCoil het volgende:
2-0. Hij had Van Persie er veel eerder uit moeten halen,die Afellay was echt veel sterker!
pcies. Dan maar met meer aanvallende mensen.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Elia had er ook eerder in gemogen. Nu magtie er iig niet meer uit
Ik ben al meer vergeten dan jij geleerd hebt. Soms herinner ik me weer iets.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waar hij ineens al die wijsheid vandaan heeft.
Dat geeft helemaal niks, dan nog zijn we jongelui!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ik denk dat jouw leeftijd hier onder het gemiddelde zit hoor
Ah, zo stond er bij Isegrim een keer een moslim voor de deur, dat zn vliegtuig op dr balkon was neergestort.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:57 schreef Alicey het volgende:
We hadden trouwens bijna een negertje gehad. Toen ik thuis kwam liep er eentje in mijn tuin. Hij kwam echter slechts zijn modelvliegtuigje dat mijn tuin was ingevlogen er weer uit halen.
Maar dat was vast een groter vliegtuig.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, zo stond er bij Isegrim een keer een moslim voor de deur, dat zn vliegtuig op dr balkon was neergestort.
Ja, dat dus. Ben nog nooit op een van die terrasjes geweest en dat wil ik graag zou houden.quote:
mooi zo! Wij houden het er ook graag wat rustig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ben nog nooit op een van die terrasjes geweest en dat wil ik graag zou houden.
Denk dat dat 'm wordt. Issie duur? Wat ben je ongeveer kwijt voor twee personen zonder al te veel fratsen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:42 schreef Isegrim het volgende:
Als je echt geweldige tapas wilt, moet je naar Destino gaan.
http://www.iens.nl/restaurant/28114/rotterdam-destino
Dit is echt een geweldige tent. Geloof dat wij er met z'n tweeën rond de ¤ 80,- kwijt waren, maar dat was met veel poespas.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:59 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Denk dat dat 'm wordt. Issie duur? Wat ben je ongeveer kwijt voor twee personen zonder al te veel fratsen?
Dat iens, dat maakt de keuze vaak nog moeilijker. Heb altijd het idee dat mensen van de tent zelf en concurrenten al die opmerkingen geschreven hebben. Ik vertrouw er niet zo op.
Kenmerken : Kind vriendelijk, Honden toegestaan, Kleurtjes/kleurplaat/spelletjes aanwezig, Gay scene, Groepen max. : 10, Kinderstoel, Terras, Nabij water, Vrij parkeren, Zakelijk, Hip/trendy, Singles spotquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:42 schreef Isegrim het volgende:
Als je echt geweldige tapas wilt, moet je naar Destino gaan.
http://www.iens.nl/restaurant/28114/rotterdam-destino
Lofoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ben nog nooit op een van die terrasjes geweest en dat wil ik graag zou houden.
Die trefwoorden zijn altijd zo wazig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:25 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Kenmerken : Kind vriendelijk, Honden toegestaan, Kleurtjes/kleurplaat/spelletjes aanwezig, Gay scene, Groepen max. : 10, Kinderstoel, Terras, Nabij water, Vrij parkeren, Zakelijk, Hip/trendy, Singles spot
Ja, hieruit zou ik halen dat kinderen er seks met honden van het eigen geslacht hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die trefwoorden zijn altijd zo wazig.'Gay scene'? Het is een restaurant!
een koopje, voor die prijsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, hieruit zou ik halen dat kinderen er seks met honden van het eigen geslacht hebben.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:10 schreef SingleCoil het volgende:
als je niet aardig doet zet ik je tegels weer beneden neer
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:10 schreef SingleCoil het volgende:
als je niet aardig doet zet ik je tegels weer beneden neer
Thanksquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik hoop dat wij binnenkort hetzelfde kunnen zeggen over een paard.
je kan toch wel een slagerij vinden in jou natuurlijke habitatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik hoop dat wij binnenkort hetzelfde kunnen zeggen over een paard.
LHO heeft 7 jaar paardgeredenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Thanks
Ik hoop het ook voor jullie, vind LHO het ook leuk ?
Heb je die aflevering van Stegeman gezien over die paarden?
Homo!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
LHO heeft 7 jaar paardgereden
Niet gezien, wel e.e.a. over die mevrouw gelezen. Ik zou zelf een paard ook niet zo gauw bij een handelaar kopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Thanks
Ik hoop het ook voor jullie, vind LHO het ook leuk ?
Heb je die aflevering van Stegeman gezien over die paarden?
Rot is op stuk hersenloze.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je kan toch wel een slagerij vinden in jou natuurlijke habitat
Snuivert.quote:
Ja, onverwachte ambiance op die plek hé?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef LostFormat het volgende:
Destino was heel erg lekker. Toch verleid tot fratsen en de rekening viel uiteindelijk nog best mee. Had het ook niet zo sjiek verwacht. Ik heb daar praktisch om de hoek gewoond en heb die nieuwbouw alleen nog maar leeg zien staan. Grappig dat het daar was.
Weet je wat het verraderlijke is? In de loop van de dag voel je je beter, morgen ga je weer naar je werk, en als je daar anderhalf uur bent en je besluit je formeel beter te melden bij HR, breekt ineens, vlak na je dat gedaan hebt, een soort aanval op je buik uit, waardoor je in een uur en 40 minuten maarliefst 5(!) keer naar de wc moet, samen met enorme buikkramp.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:58 schreef Breuls het volgende:
Heb net een gat in de dag geslapen. Ziek zijn sucks.
Bij mietjes gaat er heel veel tussen de billen naar binnen. BIj mij kwam er juist heel veel naar buiten. Noemenswaardig verschil.quote:
What goes in, must come out.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij mietjes gaat er heel veel tussen de billen naar binnen. BIj mij kwam er juist heel veel naar buiten. Noemenswaardig verschil.
Maar jij bent dan ook geen jongetje, maar een man.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef SingleCoil het volgende:
Ik voel me kiplekker. Maar ik ga dan ook nooit bij die gaypedobar borrelhapjes eten.
(Ging over de vergelijking met bijstandsuitkeringen, slechts 250 miljoen per maand gaat naar de bijstand, een vijfvoud naar HRA...)quote:De verminderde inkomsten op de Nederlandse overheidsbegroting vanwege de hypotheekrenteaftrek bedroegen ¤7 miljard in 2004, ¤10 miljard in 2005, en 11 miljard in 2009.
ikben een jongetje met een oude lul. Toch heb ik liever HRA dan bijstand trouwens, maar van mij mogen ze HRA afschaffen en bijstand verhogen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Man is een ouderwets woord. Tegenwoordig heb je jongetjes en oude lullen. De keuze is aan het gezinshoofd om te bepalen welke van de twee opgaat.
Overigens SC, onze schatting van 1 a 1,5 miljard euro per maand wat aan HRA aftrek wordt uitgegeven klopt aardig:
[..]
(Ging over de vergelijking met bijstandsuitkeringen, slechts 250 miljoen per maand gaat naar de bijstand, een vijfvoud naar HRA...)
Als ik me ziek meld ben ik altijd minimaal 2 dagen thuis. Ik heb door de jaren heen geleerd dat het verstandig is een uitziekdag te hebben, waarin je kunt testen of je echt beter bent en waarin je je nog rustig kunt houden om te voorkomen dat je weer terugzakt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Weet je wat het verraderlijke is? In de loop van de dag voel je je beter, morgen ga je weer naar je werk, en als je daar anderhalf uur bent en je besluit je formeel beter te melden bij HR, breekt ineens, vlak na je dat gedaan hebt, een soort aanval op je buik uit, waardoor je in een uur en 40 minuten maarliefst 5(!) keer naar de wc moet, samen met enorme buikkramp.
Zit nu dus weer thuis.
Mja, zondag niet al te fit, maandag ziek, dinsdag voelde ik mij beter maar nogsteeds ziek, vandaag stond ik fris op en dacht ik wel naar mn werk te kunnenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als ik me ziek meld ben ik altijd minimaal 2 dagen thuis. Ik heb door de jaren heen geleerd dat het verstandig is een uitziekdag te hebben, waarin je kunt testen of je echt beter bent en waarin je je nog rustig kunt houden om te voorkomen dat je weer terugzakt.
Dit geldt natuurlijk voornamelijk voor griep/verkoudheid-scenario's.
alsj jij grapjes over mijn leeftijd gaat maken ga ik grapjes over jouw ex makenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh god ik voel een ranzige theorie van de Topic-Opa opkomen hoor
Breuls is niet mijn ex hoor..quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
alsj jij grapjes over mijn leeftijd gaat maken ga ik grapjes over jouw ex maken
Ik ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:00 schreef SingleCoil het volgende:
Bij griep/verkoudheid-scenario's ga ik gewoon werken.
Hebben jullie nog steeds een relatie terwijl ik daar niks van weet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Breuls is niet mijn ex hoor..
Ik bespeur een gebrek aan eerbied voor de ouden van dagen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh god ik voel een ranzige theorie van de Topic-Opa opkomen hoor
Ik kon gisteren niet eens meer nadenken. Zat naar een stuk code te staren en kwam gewoon niet vooruit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:00 schreef SingleCoil het volgende:
Bij griep/verkoudheid-scenario's ga ik gewoon werken.
Ik zat net in anderhalf uur tijd een uur op de WC. Dan ben ik ook niet erg bereikbaar, als er gebruikers met issues zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik kon gisteren niet eens meer nadenken. Zat naar een stuk code te staren en kwam gewoon niet vooruit.
Ik kan best achter een computer gaan zitten, maar daar wordt niemand beter van.
Mij staat bij dat de totale subsidie over 1,5 jaar eerder richting de 2 miljoen ging.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Giga entree, dure drankjes, veel subsidie, en toch failliet gaan. Het is haast een kunst aan het worden. Alsof je een patatkraam runt, 12 euro voor een bakje met vraagt, dagelijks 100 klanten hebt, op een goedkope locatie zit, twee ton subsidie vangt, en toch presteer je het je patatkraam failliet te laten gaan. Dan heb je in elk geval talent, denk ik dan.
Ja. Dat bedoel ik. Bizar toch? Zelfs zonder verdere inkomsten zouden ze die toko er onderhand al op kunnen draaienquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:07 schreef Metatron het volgende:
Oh nee, ik las het verkeerd. Er zou nu nog zo'n 1,5M bij moeten, naast de al gekregen subsidie; (linkje)
Het is ook bizar. Als er geen 'cultuur'-label aan gehangen was had iedereen dat bedrijfsmodel al laten afzinken. Voor die friet-kraam die je noemde hoef je ook niet naar de gemeente te stappen voor subsidie vanwege het 'algemene belang'quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja. Dat bedoel ik. Bizar toch? Zelfs zonder verdere inkomsten zouden ze die toko er onderhand al op kunnen draaien
Nouja, dat er zulke plekken zijn, en dat ze subsidie krijgen, prima. Neem Baroeg, niets mis mee. Nette entree, nette prijzen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:14 schreef Metatron het volgende:
[..]
Het is ook bizar. Als er geen 'cultuur'-label aan gehangen was had iedereen dat bedrijfsmodel al laten afzinken. Voor die friet-kraam die je noemde hoef je ook niet naar de gemeente te stappen voor subsidie vanwege het 'algemene belang'.
Je hebt die Blackberry niet voor niets.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zat net in anderhalf uur tijd een uur op de WC. Dan ben ik ook niet erg bereikbaar, als er gebruikers met issues zijn.
Bedoel je Melief Bender of Vermeulen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:32 schreef Isegrim het volgende:
Op de Oude Binnenweg zit zelfs de oudste kroeg van R'dam.
Melief dacht ik altijd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:41 schreef Metatron het volgende:
[..]
Bedoel je Melief Bender of Vermeulen?
Naar eigen zeggen is Berkebrom ouder.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Brand: http://www.nufoto.nl/foto(...)nd-in-dordrecht.html
Wie komt er dan?
De brandFail: http://www.nufoto.nl/foto(...)unnel-dordrecht.html
en die foto is zeker gemaakt vanuit de lollercopter?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Brand: http://www.nufoto.nl/foto(...)nd-in-dordrecht.html
Wie komt er dan?
De brandFail: http://www.nufoto.nl/foto(...)unnel-dordrecht.html
Maar dat doet gelukkig vrijwel niemand.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:19 schreef Isegrim het volgende:
Je zal er maar net achter rijden...
De beste bedrijfsleiders staan aan wal.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nog steeds verbazing hier over dat sommige mensen het schandalig vinden dat de gemeente niet even met een paar euro per Rotterdammer over de brug komt voor Watt ...![]()
Rekensommetje... je hebt voor een ton wel een pand op de kruiskade. Zeg dat je daar nog voor 3 ton aan moet vertimmeren om het uitgaans-proof te krijgen. Ben je 4 ton kwijt (= 2000? euro per maand aan hypotheek).
Zeg dat de gemiddelde toegang 17,50 is, en ze twee dagen in de week 100 man per dag hebben die dat betalen. Is 3500 per week (3500x52/12 = ) 15167 euro per maand. Komt daar ook nog eens de subsidie bij (dit jaar wilde ze graag anderhalf miljoen hebben) per maand dus 125.000 euro. en de drankinkomsten. Die laatste zullen gemiddeld zo'n 30 euro de bezoeker zijn, zelfde sommetje: 26.000 euro
Laten we zeggen dat er op een avond, twee avonden per week (waar we voor de inkomsten ook vanuit gingen) 15 man personeel loopt. Voornamelijk bijbaan personeel, dus die betaal je niet te veel. 7 euro per uur, dus 14 euro personeelskosten de man, maal 15, zeg 6 uur op een avond, 12 uur de week dus. 2520 euro.
Ze doen daar aan meerdere ruimtes toch? Zeg drie artiesten per dag, 6 per week, die ieder 1000 euro vragen. euro per maand.
Totaal inkomsten per maand: 166.167 euro.
Kosten:
Hypotheek: 2000
Personeel: 10.920
Artiest: 78.000
Dan is er 75.247 euro per maand over om inkopen drank etc van te doen, en marketing.
Daarom is WATT ook gezonken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Reya het volgende:
[..]
De beste bedrijfsleiders staan aan wal.
Bedrijfspanden zijn veelal goedkoper dan woningen. Daarnaast is de west-kruiskade enorm goedkoop. Maar als het idd van een louche horeca panden eigenaar is, dan zal de huur wel fors zijn. Gelijk een reden om niet daar te Zitten :pquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:33 schreef Metatron het volgende:
Een ton voor een pand waar je 2 zalen en een café in kwijt kan is inderdaad wel heel erg optimistisch. Maar vergeet niet dat bij dit soort gelegenheden het pand sowieso vaak in handen is van een derde partij, en het 'gewoon' gehuurd wordt. Bij het vertimmeren komt meespelen hoeveel je bereid bent bij een brouwer op schoot te kruipen. Hoe restrictiever je contract met een brouwer, hoe meer die zal willen meebetalen aan inrichting.
Nou ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:52 schreef Isegrim het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)iel-weer-actief.html
WTF.Ik was bekend met boomknuffelaars, maar dit bestaat dus ook.
Doodmoe hier. De onderburen besloten vannacht om 3 uur om thuis te komen en nog een fijne afterpaty te houden. En vanmorgen werd ik uit bed gebeld door een klasgenoot.quote:
.quote:Moskou is bezig met het opstellen van een gedragscode voor buitenlanders in de stad. Het handboek adviseert onder meer om Russisch te spreken, het dragen van traditionele kleding uit het land van herkomst te vermijden en geen sjasliks op het balkon te grillen.
Natuurlijk niet, schat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben al tijden wakker. Of noem je mij geen luilak
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze? Het is altijd nog: Hare koninklijke hoogheid het gezinslid mw. Isegrim-Oswald.
Lekker blijven wachtenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is jouw e-mail stuk? Ik heb je een mailtje gestuurd maar wacht nog op antwoord.
Zes uur slaap is voor een volwassen persoon ideaal. Langste levensverwachting is met 6,5 uur geloof ik (6 tot 9 - daarbuiten wordt het slechter).quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:42 schreef junkiexp het volgende:
Vannacht 7 uur geslapen, dat is de eerste keer sinds jaren dat ik dat voor een werkdag doe![]()
Meestal max 6 uur
Nee, het is een Gypsy Vanner Horse ofwel tinker.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim kwam net trots vertellen dat ze met Anky op het toilet stond, hier bij het concours hippique.
Je seroxat en lithium voor vandaag nog niet gehad?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:40 schreef rubje het volgende:
[..]
een echte turk die met een Hollandse vrouw op de wc?? tuurlijk... en hij vertelt zeker niet dat ze daar gescheiden wc's hebben? Broodje aap verhaal van een turk die wil scoren bij een blonde vrouw.
Laat wilders dat maar niet hore
Ponymeisje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:14 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag een heleboel paardendingetjes aangeschaft op het CHIO.
Longeerzweep is er voor algemeen gebruik op de pensionstal.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:32 schreef SingleCoil het volgende:
en leerzeep, een longeerzweep, peesbeschermers voor voor en achter, een staartbeschermer, een vliegendeken, sporen en een rijzweepje
Een overdekt glazen vip-gebouwtje idd voor de Tour.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:43 schreef Asgard het volgende:
Weet iemand hier wat en waarom ze nou op de Strevelsweg voor het verzamelgebouw aan het bouwen zijn?
Voor de tour oid?
Exciting!quote:Op maandag 21 juni 2010 08:28 schreef Isegrim het volgende:
Het is weer maandag.
Volgende week komt ons paardje naar huis.
quote:
Naar huis? Paardje komt op het balkon te staan?quote:Op maandag 21 juni 2010 08:28 schreef Isegrim het volgende:
Het is weer maandag.
Volgende week komt ons paardje naar huis.
Ik weet niet of het balkon 600+ kilo kan hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Naar huis? Paardje komt op het balkon te staan?
gelukkig maakt dat niet uit. De druk onder jouw stoelpoten is hoger dan de druk onder een paardenhoef.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, maar dat is niet 150 kilo per halve voet.
Ja, maar ook in het algemeen als ik ergens enthousiast over ben.quote:
Pfrtquote:LHO vindt Lost niet leuk.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:24 schreef SingleCoil het volgende:
Lost is trouwens ook wel echt een meisjesserie zeg...
We hebben alleen nog de eerste helft van de pilot gekeken.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:24 schreef Breuls het volgende:
Pfrt
Hoever zijn jullie? We zijn nu een week verder, dus het is aannemelijk dat jullie al bijna door de vijf seizoenen heen zijn.
Noujaquote:Op maandag 21 juni 2010 10:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben alleen nog de eerste helft van de pilot gekeken.
Tot nu toe niet laaiend enthousiast nee. De geloofwaardigheid van het A-Team, maar zonder de humor. Vliegtuigvleugels die ontploffen als ze op de grond vallen. Tja, dan moet je je vliegtuig maar niet op LPG laten vliegen hequote:
Ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:42 schreef Breuls het volgende:
Serieus? Een drama over mensen die stranden op een eiland en zware drama's ondergaan, en jij analyseert de waarschijnlijkheid van de explosie van een vliegtuigvleugel?
Ik ben bijna aan het einde van seizoen 1 van The A-Team!quote:Op maandag 21 juni 2010 10:51 schreef Isegrim het volgende:
Misschien moet ik het laatste seizoen maar gewoon alleen kijken.
Nouja in de eerste aflevering zat nog niet echt veel beweging. Die piloot die om kwam, en die dude die een boomwortel om zn voet had. De ontploffende vliegtuigvleugel maakte dus qua actie wel een onderdeel uit van de aflevering.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:42 schreef Breuls het volgende:
Serieus? Een drama over mensen die stranden op een eiland en zware problemen ondergaan, en jij analyseert de waarschijnlijkheid van de explosie van een vliegtuigvleugel?
Terecht. Je gaat wrs ook met de Picanto?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:28 schreef Breuls het volgende:
Ik heb gewoon net een paar dagen Lloret de Mar geboekt. Ik voel me nu heel kansloos.
Ben je wel gelijk goed aan je auto gewend, en op de Franse snelwegen haal je misschien de 125 nog eensquote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef Breuls het volgende:
Nee, vliegen. Ik ga niet naar Spanje rijden.
Met een KIA word je dan weer niet bij elke politiecontrole standaard aan de kant gezetquote:Op maandag 21 juni 2010 14:00 schreef SingleCoil het volgende:
als er een flinke wind uit het noorden staat
Die haal ik hier ook wel hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ben je wel gelijk goed aan je auto gewend, en op de Franse snelwegen haal je misschien de 125 nog eens
Gelukkig.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:34 schreef Breuls het volgende:
Goed he
Maar, ter verdediging; ik ga even langs bij iemand die daar deze maanden werkt. Dus niet dat ik in m'n eentje op zuipvakantie ga ofzo.
met een ouwe BMW ook alleen maar als ze je klem rijdenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Met een KIA word je dan weer niet bij elke politiecontrole standaard aan de kant gezet
Ik heb laatst een heleboel achtervolgingen op Youtube zitten kijken, maar ik heb A niet voorbij zien komen.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
met een ouwe BMW ook alleen maar als ze je klem rijden
Sterkte...quote:Op maandag 21 juni 2010 18:39 schreef SingleCoil het volgende:
[ConfessionMode]SC is vanaaf stappen in 020[/ConfessionMode]
Je doet alsof dat erg is..quote:Op maandag 21 juni 2010 18:39 schreef SingleCoil het volgende:
[ConfessionMode]SC is vanaaf stappen in 020[/ConfessionMode]
020 he... dat dorpje dat geeneens een eigen vliegveld heeft, waar ze er 15 jaar over doen om een metrotunnel van een paar honderd meter aan te leggen, en een dierentuin letterlijk en figuurlijk uit 1800.quote:
Dat het heel erg is dat je niet gewoon gaat stappen in de wereldstad waar je zelf (in het geval van SC bijna) woont, maar dat je daarvoor naar een klein gehucht nabij Abcoude moet.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:42 schreef Breuls het volgende:
Welk typisch LHO-argument gaat er schuil achter de eerste bewering?
Ah. Schiphol ligt in Haarlem/Schiphol, niet in Amsterdam. Zo ver ik weet heeft die regio verder geen vliegveldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |