quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:10 schreef SingleCoil het volgende:
als je niet aardig doet zet ik je tegels weer beneden neer
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:10 schreef SingleCoil het volgende:
als je niet aardig doet zet ik je tegels weer beneden neer
Thanksquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik hoop dat wij binnenkort hetzelfde kunnen zeggen over een paard.
je kan toch wel een slagerij vinden in jou natuurlijke habitatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik hoop dat wij binnenkort hetzelfde kunnen zeggen over een paard.
LHO heeft 7 jaar paardgeredenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Thanks
Ik hoop het ook voor jullie, vind LHO het ook leuk ?
Heb je die aflevering van Stegeman gezien over die paarden?
Homo!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
LHO heeft 7 jaar paardgereden
Niet gezien, wel e.e.a. over die mevrouw gelezen. Ik zou zelf een paard ook niet zo gauw bij een handelaar kopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Thanks
Ik hoop het ook voor jullie, vind LHO het ook leuk ?
Heb je die aflevering van Stegeman gezien over die paarden?
Rot is op stuk hersenloze.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je kan toch wel een slagerij vinden in jou natuurlijke habitat
Snuivert.quote:
Ja, onverwachte ambiance op die plek hé?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:30 schreef LostFormat het volgende:
Destino was heel erg lekker. Toch verleid tot fratsen en de rekening viel uiteindelijk nog best mee. Had het ook niet zo sjiek verwacht. Ik heb daar praktisch om de hoek gewoond en heb die nieuwbouw alleen nog maar leeg zien staan. Grappig dat het daar was.
Weet je wat het verraderlijke is? In de loop van de dag voel je je beter, morgen ga je weer naar je werk, en als je daar anderhalf uur bent en je besluit je formeel beter te melden bij HR, breekt ineens, vlak na je dat gedaan hebt, een soort aanval op je buik uit, waardoor je in een uur en 40 minuten maarliefst 5(!) keer naar de wc moet, samen met enorme buikkramp.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:58 schreef Breuls het volgende:
Heb net een gat in de dag geslapen. Ziek zijn sucks.
Bij mietjes gaat er heel veel tussen de billen naar binnen. BIj mij kwam er juist heel veel naar buiten. Noemenswaardig verschil.quote:
What goes in, must come out.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij mietjes gaat er heel veel tussen de billen naar binnen. BIj mij kwam er juist heel veel naar buiten. Noemenswaardig verschil.
Maar jij bent dan ook geen jongetje, maar een man.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:25 schreef SingleCoil het volgende:
Ik voel me kiplekker. Maar ik ga dan ook nooit bij die gaypedobar borrelhapjes eten.
(Ging over de vergelijking met bijstandsuitkeringen, slechts 250 miljoen per maand gaat naar de bijstand, een vijfvoud naar HRA...)quote:De verminderde inkomsten op de Nederlandse overheidsbegroting vanwege de hypotheekrenteaftrek bedroegen ¤7 miljard in 2004, ¤10 miljard in 2005, en 11 miljard in 2009.
ikben een jongetje met een oude lul. Toch heb ik liever HRA dan bijstand trouwens, maar van mij mogen ze HRA afschaffen en bijstand verhogen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Man is een ouderwets woord. Tegenwoordig heb je jongetjes en oude lullen. De keuze is aan het gezinshoofd om te bepalen welke van de twee opgaat.
Overigens SC, onze schatting van 1 a 1,5 miljard euro per maand wat aan HRA aftrek wordt uitgegeven klopt aardig:
[..]
(Ging over de vergelijking met bijstandsuitkeringen, slechts 250 miljoen per maand gaat naar de bijstand, een vijfvoud naar HRA...)
Als ik me ziek meld ben ik altijd minimaal 2 dagen thuis. Ik heb door de jaren heen geleerd dat het verstandig is een uitziekdag te hebben, waarin je kunt testen of je echt beter bent en waarin je je nog rustig kunt houden om te voorkomen dat je weer terugzakt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Weet je wat het verraderlijke is? In de loop van de dag voel je je beter, morgen ga je weer naar je werk, en als je daar anderhalf uur bent en je besluit je formeel beter te melden bij HR, breekt ineens, vlak na je dat gedaan hebt, een soort aanval op je buik uit, waardoor je in een uur en 40 minuten maarliefst 5(!) keer naar de wc moet, samen met enorme buikkramp.
Zit nu dus weer thuis.
Mja, zondag niet al te fit, maandag ziek, dinsdag voelde ik mij beter maar nogsteeds ziek, vandaag stond ik fris op en dacht ik wel naar mn werk te kunnenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als ik me ziek meld ben ik altijd minimaal 2 dagen thuis. Ik heb door de jaren heen geleerd dat het verstandig is een uitziekdag te hebben, waarin je kunt testen of je echt beter bent en waarin je je nog rustig kunt houden om te voorkomen dat je weer terugzakt.
Dit geldt natuurlijk voornamelijk voor griep/verkoudheid-scenario's.
alsj jij grapjes over mijn leeftijd gaat maken ga ik grapjes over jouw ex makenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh god ik voel een ranzige theorie van de Topic-Opa opkomen hoor
Breuls is niet mijn ex hoor..quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
alsj jij grapjes over mijn leeftijd gaat maken ga ik grapjes over jouw ex maken
Ik ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:00 schreef SingleCoil het volgende:
Bij griep/verkoudheid-scenario's ga ik gewoon werken.
Hebben jullie nog steeds een relatie terwijl ik daar niks van weet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Breuls is niet mijn ex hoor..
Ik bespeur een gebrek aan eerbied voor de ouden van dagen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh god ik voel een ranzige theorie van de Topic-Opa opkomen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |