wrm zou ik naar psych gaan ik ben niet gek ofzo ik heb wel wat beter te doenquote:Op zondag 13 juni 2010 00:56 schreef Achterlijke-Gladiool het volgende:
Ik heb al een serieuze reactie gegeven mbt de meervoudige persoonlijkheidsstoornis. Als jij dat een demoon wilt noemen: ook goed, tis jouw feestje. Hoe dan ook, ik zou snel je huisarts bellen, een verwijzing voor de psych vragen, dan zsm daarheen en de boel bespreken. Vervolgens een vervolgafspraak maken voor de dag erop waar je dan MET hem naartoe gaat. Zij zullen je verder kunnen helpen. Want als je hier serieus over bent, dan hebben jullie allebei HEEL snel HEEL veel GOEDE psychologische hulp nodig. Als je hier niet serieus over bent, dan heb je tevens die hulp nodig, want het is niet normaal dat dergelijke dingen door je hoofd spoken. Ook niet als het een grote grap is in jouw beleving.
Of je belt mij, dan ram ik een staak door zijn hart, hak ik zijn kop eraf, verbrand ik zn botten, en metsel ik alle delen wat er nog over is apart in in grote betonnen blokken van de fundering van het nieuwe world trade center in the usa. Allemaal grote stukken uit elkaar.
Nou om überhaupt zoiets op fok te plaatsen, dan heb je sowiezo een steek los zittenquote:Op zondag 13 juni 2010 01:06 schreef lizzygirl het volgende:
[..]
wrm zou ik naar psych gaan ik ben niet gek ofzo ik heb wel wat beter te doen
en ik ga jou nooit bellenomdat ik van mijn vriend hou ja en hem altijd blijf helpen.!
quote:Op zondag 13 juni 2010 01:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou om überhaupt zoiets op fok te plaatsen, dan heb je sowiezo een steek los zitten
Jij stond vooraan zeker toen ze de hersenen uitdeelden?quote:Op zondag 13 juni 2010 01:11 schreef lizzygirl het volgende:
[..]
wat nou ik hoopte op serieuse reactie's maar zo te zien zijn er alleen maar domme mensen op fok:O
Nee, er zijn slimme mensen genoeg op Fok!, maar als jij met een kansloos verhaaltje over demonen komt en bovendien zondigt tegen de meeste elementaire spellingsregels, dan moet je niet vreemd staan te kijken als men de moeite niet neemt om jou te woord te staan.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:11 schreef lizzygirl het volgende:
[..]
wat nou ik hoopte op serieuse reactie's maar zo te zien zijn er alleen maar domme mensen op fok:O
Precies. Is een hele serieuze zaak. Mijn tante Agaath was ook bezeten door een demooon en toen die domeen haar eenmaal had meegesleept naar de hel, was ik nog de enige die wist dat ze er ooit was geweest. De rest van de familie zei dat ik nooit een tante Agaath had gehad. Zo sterk is de macht van een demoon!!quote:Op zondag 13 juni 2010 01:11 schreef lizzygirl het volgende:
[..]
Tjah dat vind satan natuurlijk niet fijn; het feit dat jij je niet laat uitwonen is wat de demonen tot leven wekt!quote:Op zondag 13 juni 2010 01:15 schreef lizzygirl het volgende:
[..]
ik ben geen slet ofzo ik ben nog maagd en hij ook ben nog maar 16 en hoef nog geen sex ofzo
het verhaal is waar dus niet kansloos ik heb nu nog steeds last van me keel als je gehoort had dat ik wel dood was wat d8 je dan? ooh het kan wel?... echt er zijn geen slimme mensen op fok naja dan ben jij er iniedegeval geenquote:Op zondag 13 juni 2010 01:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, er zijn slimme mensen genoeg op Fok!, maar als jij met een kansloos verhaaltje over demonen komt en bovendien zondigt tegen de meeste elementaire spellingsregels, dan moet je niet vreemd staan te kijken als men de moeite niet neemt om jou te woord te staan.
F*ck, nou reageer ik zelf op de troll
tuurlijk.. mijn vriend en ik zijn er samen nog niet aan toe..en dat wekt de satan niet. want hij stoort zich er niet aanquote:Op zondag 13 juni 2010 01:18 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Tjah dat vind satan natuurlijk niet fijn; het feit dat jij je niet laat uitwonen is wat de demonen tot leven wekt!
Echt wel. Anders had hij zijn demonen nooit op jou lieve vriendje af gestuurd.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:24 schreef lizzygirl het volgende:
[..]
tuurlijk.. mijn vriend en ik zijn er samen nog niet aan toe..en dat wekt de satan niet. want hij stoort zich er niet aan
Als dit allemaal echt is gebeurd, ben jij degene die dom is. Weet je wat je moet doen? Hard weglopen bij die loser. Hij heeft geen demonen; demonen bestaan niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:22 schreef lizzygirl het volgende:
[..]
het verhaal is waar dus niet kansloos ik heb nu nog steeds last van me keel als je gehoort had dat ik wel dood was wat d8 je dan? ooh het kan wel?... echt er zijn geen slimme mensen op fok naja dan ben jij er iniedegeval geenen als ze met niet te woord willen staan reageren ze tog niet verspillen ze ook geen energie
rot op joh bepaal zelf wel wanneer ik er aan toe benquote:Op zondag 13 juni 2010 01:25 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Echt wel. Anders had hij zijn demonen nooit op jou lieve vriendje af gestuurd.
Laat je uitwonen, het is de enige manier. Het liefst anaal.
Tja, dan moet je er niet raar van op kijken wanneer je vriend je toch ineens spontaan van achter neemt.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:26 schreef lizzygirl het volgende:
[..]
rot op joh bepaal zelf wel wanneer ik er aan toe ben
en ik ga nooit anaal doen
hij is geen negerquote:Op zondag 13 juni 2010 01:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als dit allemaal echt is gebeurd, ben jij degene die dom is. Weet je wat je moet doen? Hard weglopen bij die loser. Hij heeft geen demonen; demonen bestaan niet.
Je kan hem ook niet helpen, dat moet je aan vakmensen overlaten. Vakmensen met dwangbuizen en heel veel valium. En zelfs dan is het nog niet zeker dat hij te helpen is.
Ik zit nu enkel nog even te wachten tot je "terloops" even vertelt dat je vriendje een neger is.
Ik ben super surieus.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:29 schreef lizzygirl het volgende:
[..]
hij is geen neger
maar ik ben niet dom..
het is zo en ik wou gwn hulp van mensen maar mensen zijn dom en gaan niet na of het waar kan zijn.. ik verzin zo'n verhaal niet zomaar.. dan zou ik zielig zijn.. ik wou gwn hulp maar dat krijg ik wel van andere de rest van de mensen hier op fok zijn dom die hier ff een domme reactie moeste zettesommige mensen reageren wel goed en sommige zijn gwn dom :S jij hoort bij geen 1
Troll TS werd mishandeld door vriend die vervolgens verklaarde bezeten te zijn door demonen.quote:
Oke duidelijk, thnx. Dus die domeen die zit in zijn lichaam en die beïnvloed hem alleen op bepaalde momenten? Alsof een domeen dat zou doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:33 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Troll TS werd mishandeld door vriend die vervolgens verklaarde bezeten te zijn door demonen.
Het lijkt wel het vervolg van een topic van een paar weken terug:quote:Op zondag 13 juni 2010 01:33 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Troll TS werd mishandeld door vriend die vervolgens verklaarde bezeten te zijn door demonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |