Je vriendin probeert je te beschermen tegen loverboypraktijken. En tegen jezelf.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:12 schreef fancyyx het volgende:
Vandaag ging ik werken.
Vandaag is een bijzondere dag ,mijn vriend en ik zijn 1 maand samen.
dus ik zei dat tegen mijn collega(19).
TS : 'Mijn vriend en ik zijn vandaag 1 maand samen,vandaag ga ik naar rotterdam,daar woont hij.'
Collega : 'ooh gefeliciteerd, hoe heet je vriend eigenlijk?'
TS : 'mijn schatje heet (naam vriend)
collega : 'is hij buitenlands ofzo?'
TS : 'ja hij is antiliaans'
collega :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'ooh zal vast een leuke jongen zijn' (sarcasme)
klacht : vriendin doet minderwaardig over mijn vriend alleen omdat hij van een andere afkomst is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonieme tievesclown
quote:De 22 antillengemeenten zijn: Almere, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Breda, Capelle aan den IJssel, Delfzijl, Dordrecht, Den Haag, Den Helder, Eindhoven, Groningen, Leeuwarden, Lelystad, Nijmegen, Rotterdam, Schiedam, Tilburg, Vlaardingen, Vlissingen, Zoetermeer en Zwolle.
Rotterdam, Dordrecht, Den Helder, Eindhoven, Den Haag, Amsterdam en Groningen worden als de belangrijkste antillengemeenten gezien. Het overleg staat onder leiding van de burgemeester van Dordrecht.
omdat je jaloers op haar bent?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:15 schreef Myraela het volgende:
Geef der eens ongelijk. Ik zeg ook altijd dat mijn vriendin het uit moet maken.
Wat zeggen je vriendinnen nou over Vosssquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:15 schreef Myraela het volgende:
Geef der eens ongelijk. Ik zeg ook altijd dat mijn vriendin het uit moet maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |