neeej das mijn carlo nietquote:Op zondag 13 juni 2010 00:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boszhard? Die is niet bezeten, die is gewoon homo. Alhoewel dat natuurlijk niet veel scheelt.
ik geef zijn hyves nietquote:Op zondag 13 juni 2010 00:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hyves? tegenwoordig kan je je ook via Hyves laten demoniseren
Kan 't sletje niet want hij drukt haar keel dicht. Meestal doen ze dat alleen de eerste keer. De tweede keer gaat ie met zn hand in ze onderbroek, achterlangs, onder de broeksriem door, en dan halen ze de dikste drabdrol tevoorschijn die je ooit gezien hebt. En die drukken ze dan langzaam maar zeker helemaal achterin je keeltje tot je stikt. En dan trekken ze hem er weer uit en stoppen ze hem terug. Dan rennen ze naar de plee, schijten ze het bewijs uit en trekken het door. Om vervolgens weer uit het lichaam van het slachtoffer te gaan en de echte bewoner zich een hoedje te laten schrikken. Niet zozeer omdat je dood bent, dat lucht vaak wel op juist (zeker tijdens het WK) maar omdat de dooie in kwestie zo vreselijk uit de bek stinkt.quote:
Die Twilight Layout ook!quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:40 schreef Achterlijke-Gladiool het volgende:
[..]
Kan 't sletje niet want hij drukt haar keel dicht. Meestal doen ze dat alleen de eerste keer. De tweede keer gaat ie met zn hand in ze onderbroek, achterlangs, onder de broeksriem door, en dan halen ze de dikste drabdrol tevoorschijn die je ooit gezien hebt. En die drukken ze dan langzaam maar zeker helemaal achterin je keeltje tot je stikt. En dan trekken ze hem er weer uit en stoppen ze hem terug. Dan rennen ze naar de plee, schijten ze het bewijs uit en trekken het door. Om vervolgens weer uit het lichaam van het slachtoffer te gaan en de echte bewoner zich een hoedje te laten schrikken. Niet zozeer omdat je dood bent, dat lucht vaak wel op juist (zeker tijdens het WK) maar omdat de dooie in kwestie zo vreselijk uit de bek stinkt.
*PROEST*quote:
neeej ik wil hem helpenquote:Op zondag 13 juni 2010 00:46 schreef Xessive het volgende:
Als er iets van waar is, lijkt het me vrij verstandig dat je die mafketel met ingang van 13 juni 0:46 nooit meer bij je in de buurt laat komen, voordat hij echt doorslaat.
welke domme wijven??quote:Op zondag 13 juni 2010 00:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
*PROEST*
Ik hoop echt dat dit een kloon is.
Want zo'n domme wijven moeten eigenlijk gewoon preventief worden geruimd.
Ga naar de badkamer en kijk daar in de spiegel. Daar zit er eentje.quote:
dome fragen leferen altyd dome andworden opquote:Op zondag 13 juni 2010 00:43 schreef lizzygirl het volgende:
ik heb het gemaakt om hulp en niet om domme dingen te lezen
Don't spoil your energy.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:56 schreef Achterlijke-Gladiool het volgende:
Ik heb al een serieuze reactie gegeven mbt de meervoudige persoonlijkheidsstoornis. Als jij dat een demoon wilt noemen: ook goed, tis jouw feestje. Hoe dan ook, ik zou snel je huisarts bellen, een verwijzing voor de psych vragen, dan zsm daarheen en de boel bespreken. Vervolgens een vervolgafspraak maken voor de dag erop waar je dan MET hem naartoe gaat. Zij zullen je verder kunnen helpen. Want als je hier serieus over bent, dan hebben jullie allebei HEEL snel HEEL veel GOEDE psychologische hulp nodig. Als je hier niet serieus over bent, dan heb je tevens die hulp nodig, want het is niet normaal dat dergelijke dingen door je hoofd spoken. Ook niet als het een grote grap is in jouw beleving.
Of je belt mij, dan ram ik een staak door zijn hart, hak ik zijn kop eraf, verbrand ik zn botten, en metsel ik alle delen wat er nog over is apart in in grote betonnen blokken van de fundering van het nieuwe world trade center in the usa. Allemaal grote stukken uit elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |