Voor straf moet ie nieuwe plaatsen!quote:
De Baas als baas!quote:
Nee, dan had ik om die tijd gezegd dat ik net thuis was en ging slapenquote:
quote:
Ik herken het niet, maar dat wil niet per se zeggen dat het niet in Nijmegen staatquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:15 schreef Meddo het volgende:
Weet iemand of dit kunstwerk () in Nijmegen staat?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:15 schreef Meddo het volgende:
Weet iemand of dit kunstwerk () in Nijmegen staat?
[ afbeelding ]
Klinkt niet helemaal als de ideale combinatiequote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
Rituals!
afwisselend druk en ziekeigenlijk altijd druk, en met regelmaat aan het kwakkelen door stress enzulks
dus zal blij zijn als 't over 2,5 week vakantie is en de tentamens erop zitten
Hoe is 't met u?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:29 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee, dan had ik om die tijd gezegd dat ik net thuis was en ging slapen.
[..]Lang geleden dat je hier was. Hoe is het?
[..]
Ik herken het niet, maar dat wil niet per se zeggen dat het niet in Nijmegen staat. Hoezo?
Heb hem gevonden! Het was in Arnhem.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klinkt niet helemaal als de ideale combinatie. Lukt het met alle tentamens? Nog even volhouden en dan inderdaad lekker vakantie! En trouwen!
Wanneer trouwen jullie ook alweer?
Met mij gaat het heel goed.
Veel succes met leren en maandag! Spannend!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde al gokken op Arnhem, komt me namelijk wel bekend voor![]()
[..]
Het gaateerste (en enige) her gehad, en nu voor de rest bikkelen zodat ik geen herren heb in augustus. Zit al de hele middag te leren, en morgen ook nog flink door, want maandag '19th century literature in context' en een Fluency exam --> met studiegenoot mondeling tentamen als 't ware: discussieren over een bepaald onderwerp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |