Aangezien het vooral om immigratie gaat, dan maken die andere punten niet uit. En de punten qua migratie die krijg je wel te horen in een debat.quote:
Dat zei ik inderdaadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee je zei dat als je facebook had je het ook zou doen. Je excuses aanbieden dus. Omdat je je schaamt. Omdat andere LANDEN een verkeerd beeld van WIlders hebben....
Ze schamen zich niet voor de democratie van hun land. Ze schamen zich voor de standpunten van sommige van hun landgenoten. Dat mag toch? Of moeten we het altijd maar met elkaar eens zijn? Dat klinkt niet echt democratisch.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:01 schreef Jac0bus het volgende:
Je schamen voor je eigen democratie. Ze zouden zich inderdaad moeten schamen, alleen dan voor henzelf. Leer er eens mee leven
Als dat zo was geweest had er gewoon gestaan dat ze zich schamen voor een man die er afschuwelijke standpunten op na houdt. Nu staat er dat ze zich schamen voor het feit dat er 1,5 miljoen mensen op gestemd hebben. Maar wie weet welke van die standpunten ze omarmen? Een zeer grote groep van die kiezers zijn ouderen die zich zorgen maken over hun zorg, en daar dus op stemmen. Of mensen die het puur als proteststem gebruiken, niet vóór de PVV, maar tégen de rest. Is dat iets waar je je voor moet schamen? Ik denk het niet, want dat is juist democratie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze schamen zich niet voor de democratie van hun land. Ze schamen zich voor de standpunten van sommige van hun landgenoten. Dat mag toch? Of moeten we het altijd maar met elkaar eens zijn? Dat klinkt niet echt democratisch.
Je moet je er niet voor schamen, je MAG je er voor schamen, we leven momenteel in een democratie.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:10 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Als dat zo was geweest had er gewoon gestaan dat ze zich schamen voor een man die er afschuwelijke standpunten op na houdt. Nu staat er dat ze zich schamen voor het feit dat er 1,5 miljoen mensen op gestemd hebben. Maar wie weet welke van die standpunten ze omarmen? Een zeer grote groep van die kiezers zijn ouderen die zich zorgen maken over hun zorg, en daar dus op stemmen. Of mensen die het puur als proteststem gebruiken, niet vóór de PVV, maar tégen de rest. Is dat iets waar je je voor moet schamen? Ik denk het niet, want dat is juist democratie.
Als er nou zo'n site was met excuses voor het gedrag van de kut-marokkanen, dan kon ik daar nog in komen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze schamen zich niet voor de democratie van hun land. Ze schamen zich voor de standpunten van sommige van hun landgenoten. Dat mag toch? Of moeten we het altijd maar met elkaar eens zijn? Dat klinkt niet echt democratisch.
Preciesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:10 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Als dat zo was geweest had er gewoon gestaan dat ze zich schamen voor een man die er afschuwelijke standpunten op na houdt. Nu staat er dat ze zich schamen voor het feit dat er 1,5 miljoen mensen op gestemd hebben. Maar wie weet welke van die standpunten ze omarmen? Een zeer grote groep van die kiezers zijn ouderen die zich zorgen maken over hun zorg, en daar dus op stemmen. Of mensen die het puur als proteststem gebruiken, niet vóór de PVV, maar tégen de rest. Is dat iets waar je je voor moet schamen? Ik denk het niet, want dat is juist democratie.
Sorry, maar als je op de PVV stemt vanwege de zorg of als proteststem moet je je ook zéker schamen ja. Misschien nog wel meer dan wanneer je gewoon op de PVV stemt vanwege het enige onderwerp waar ze iets over kwijt willen: massa-immigratie.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:10 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:54 schreef beantherio het volgende:
Was deze al eens gepost? PAK LIMBURG WAAR HET PIJN DOET! BOYCOT DE VLAAI!!![]()
Dit gaat me te ver. Protest tegen Wilders is prima, maar vlaaien mogen er niet de dupe van worden.![]()
En wat ga je doen dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:32 schreef Rosite het volgende:
[..]
Het is een begin. Mocht de PVV in de regering komen, dan gaan heel veel Nederlanders zich op allerlei manieren roeren. Er zullen er veel zijn die het niet pikken. Ik ook niet.
Het is democratie dat wat ouderen vanwege één punt op een debiele partij stemmen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:10 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Iedereen die jou mening niet deelt is zwakzinnig. Wel typisch links idd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:47 schreef oompaloompa het volgende:
waarom zou je je niet mogen schamen voor 1.5 miljoen zwakzinnige stemmers?
linksquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:23 schreef mirved het volgende:
[..]
Iedereen die jou mening niet deelt is zwakzinnig. Wel typisch links idd.
Ah dus jij vind als rechtse stemmer ook iedereen die niet rechts stemt zwakzinnig?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:36 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
linkshou je kop eens over links, niet elke niet-pvv stemmer is links
![]()
huilbaby
![]()
=TaalUnie is elders te vinden=quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:38 schreef mirved het volgende:
[..]
Ah dus jij vind als rechtse stemmer ook iedereen die niet rechts stemt zwakzinnig?
Net als op de eerste pagina VOEL JE NIET AANGESPROKEN ALS JE DIE OPMERKINGEN NIET MAAKT.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:40 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
2. zeg ik dat dan? Je bent PVV-fan of niet, wat heeft dat nou met links of rechts te makenJe mag die nuancering wel maken, maar dan niet in links-rechts.. zo afgezaagd en op niks berust.
doe eens even normaal hey. Waarom dit soort taalgebruik?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:45 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik had het op die linkse kut die iedereen als zwakzinnig neerzet die PVV stemt ...
Misschien naar aanleiding van ditquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:02 schreef capricia het volgende:
[..]
doe eens even normaal hey. Waarom dit soort taalgebruik?
en dat alleen op deze pagina....quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:36 schreef Taurus het volgende:
Dat facebook clubje is dus in weze een 'sorry' voor het feit dat we zulke idioten in dit land hebben die een partij als de PVV groot laten worden
Je onvrede uiten kan op een beschaafde manier. Wellicht is dat minder goed mogelijk voor eenieder die een beperkte vocabulaire heeft.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien naar aanleiding van dit
[..]
[..]
en dat alleen op deze pagina....
Ik geloof niet dat ik een lans breek voor onbeschaafd taalgebruik?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je onvrede uiten kan op een beschaafde manier. Wellicht is dat minder goed mogelijk voor eenieder die een beperkte vocabulaire heeft.
Vanwaar dan die reactie? Mijns inziens zijn die reacties namelijk niet van hetzelfde kaliber.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik een lans breek voor onbeschaafd taalgebruik?
Niet? Je vind mensen consequent idioot en zwakzinnig noemen minder ernstig dan iemand 'kut' noemen? Tja dan moet je niet vreemd opkijken als het topic ontspoort. In mijn opinie mag je heel duidleijk op beide sturen, aangezien het beide totaal niets toevoegt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vanwaar dan die reactie? Mijns inziens zijn die reacties namelijk niet van hetzelfde kaliber.
Het woord 'kut' kan gerekend worden tot schuttingtaal, de twee andere woorden niet. Beschaafd in die trant. Of het aardig is, is een tweede. Overigens ben ik niet moderator in dit subforum, dus ik ben niet de persoon die hierover oordeelt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet? Je vind mensen consequent idioot en zwakzinnig noemen minder ernstig dan iemand 'kut' noemen? Tja dan moet je niet vreemd opkijken als het topic ontspoort. In mijn opinie mag je heel duidleijk op beide sturen, aangezien het beide totaal niets toevoegt.
Idioot en zwakzinnig behoren niet tot schutting taalquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het woord 'kut' kan gerekend worden tot schuttingtaal, de twee andere woorden niet. Beschaafd in die trant.
Beetje minder inderdaad. Maar goed, kan me de frustraties goed voorstellen als je voor zwakzinnig wordt uitgemaakt. Misschien je hand eens in eigen boezem steken?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:02 schreef capricia het volgende:
[..]
doe eens even normaal hey. Waarom dit soort taalgebruik?
Ligt aan de context, bij 'kut' niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Idioot en zwakzinnig behoren niet tot schutting taalNou wellicht is mijn periferie anders dan maar hier is dat toch echt geen beschaafd taalgebruik.
Heeft niks met links te maken, de PVV heeft ook veel linkse standpunten. Het gaat echt puur om weldenkende mensen die niet op de PVV stemmen, niets links of rechts, gewoon weldenkend.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:23 schreef mirved het volgende:
[..]
"Sorry dat Cohen geen president is geworden" bedoel je? Dat mag van mij ook. Een andere tegenhanger lijkt me niet nodig, 'sorry voor de sorry-zeggers w.b. ons, Wildersstemmers' lijkt me wat omslachtig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ligt aan de context, bij 'kut' niet.
Maar laten we ons vooral richten op het onderwerp van discussie.
Is er eigenlijk al een tegenhanger van dit initiatief gestart?
ahahahahahahaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:23 schreef mirved het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:45 schreef mirved het volgende:
[..]
Net als op de eerste pagina VOEL JE NIET AANGESPROKEN ALS JE DIE OPMERKINGEN NIET MAAKT.
Ik had het op die linkse kut die iedereen als zwakzinnig neerzet die PVV stemt en dan kom jij weer met je links rechts gezeik terwijl ik het helemaal niet op jou had.
Je er überhaupt druk om maken is ook onzinnig, maar hey, als je er dan toch mee bezig bent..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
"Sorry dat Cohen geen president is geworden" bedoel je? Dat mag van mij ook. Een andere tegenhanger lijkt me niet nodig, 'sorry voor de sorry-zeggers w.b. ons, Wildersstemmers' lijkt me wat omslachtig.
Als je je ergens druk om mag maken lijkt mij de politiek juist zeer zinnig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je er überhaupt druk om maken is ook onzinnig, maar hey, als je er dan toch mee bezig bent..
PVV stemmers vinden dat ze alles mogen zeggen, maar oh wee als iemand het lef heeft om tegen ze -edit- in te gaan..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Crybabyquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:55 schreef Kremers het volgende:
[..]
PVV stemmers vinden dat ze alles mogen zeggen, maar oh wee als iemand het lef heeft om tegen ze -edit- in te gaan..
Ik heb het over de pagina op die netwerksite, je dáár druk over maken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als je je ergens druk om mag maken lijkt mij de politiek juist zeer zinnig.
Ik huil helemaal niet, het is alleen maar een constatering.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:01 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
CrybabyIk word soms ook keihard aangepakt hier op fok, dus wat dat betreft zou ik mezelf als hypocriet mogen bestempelen als ik zou wijzen met een vingertje naar een ander.
Nee, omdat bijna iedereen tegen hem is maar hij toch te groot is geworden omdat zijn tegenstand verspreid zit on tig andere partijen en dat er dus nauwelijks tegengas gegeven kan worden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef Amos_ het volgende:ik lees dit nu voor het eerst... maar kom op, waarvoor bieden ze hun excuses aan?
Sorry dat Nederland een democratie is? Sorry dat Nederland geen Noord-Koreaanse staats-dictatuur heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |