abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82674182
Kan geen zin maken om te gaan hardlopen vandaag
Morgen maar weer, dan heeft mijn lichaam ook een dagje rust gehad
En zondag lekker fietsen als het droog is
  Vis een optie? vrijdag 11 juni 2010 @ 17:24:49 #102
70532 loveli
N
pi_82674240
Interessant! Zorg goed vioor je darmen, word slank!
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ichtsbeheersing.html
crap in = crap out
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:26:08 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82674308
Hoi .

M'n coach heeft m'n beoordeling geschreven en hij is positief . Ze wil mij graag als collega hebben.
En ik heb ook een alternatief plan voor als ik daar geen les kan geven, dus daar ga ik de komende dagen eens op broeden en evt m'n coach mailen of het plan kans zou maken bij de directeur (oftewel: of hij mij er uren voor wil geven en mij er dus voor wil betalen ). Ze willen namelijk hervormingen gaan doorvoeren binnen het vak Nederlands, maar krijgen daar niet genoeg uren voor, zodat ze niks kunnen opzetten. En het lijkt mij wel een hele leuke uitdaging om dat te gaan doen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:27:38 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82674380
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:24 schreef loveli het volgende:
Interessant! Zorg goed vioor je darmen, word slank!
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ichtsbeheersing.html
Geloof ik best. Geen idee of je er met probiotica iets aan kan doen, maar bij mijn kinderen heeft het iig goede resultaten: geen exceem meer, chronische bronchitus is niet meer chronisch (sterker, komt helemaal neit meer voor), we zijn allemaal veel minder vaak ziek en minder verkouden en volgens mij helpt het ook als je last hebt van een bedorven maag.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:37:33 #105
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82674786
ouders zitten broodje hamburger te eten, ik heb lekker voor mezelf een stukje vis gebakken en wat groente gewokt
  Vis een optie? vrijdag 11 juni 2010 @ 17:41:54 #106
70532 loveli
N
pi_82675024
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Geloof ik best. Geen idee of je er met probiotica iets aan kan doen, maar bij mijn kinderen heeft het iig goede resultaten: geen exceem meer, chronische bronchitus is niet meer chronisch (sterker, komt helemaal neit meer voor), we zijn allemaal veel minder vaak ziek en minder verkouden en volgens mij helpt het ook als je last hebt van een bedorven maag.
Je hele immuunsysteem staat en valt bij een goede darmwerking, dus wat je zegt klopt helemaal.
crap in = crap out
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:42:04 #107
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_82675042
Ik heb nog steeds een kater, en heb 2.5 uur geslapen vannacht of minder, van kwart over 5 tot half 8
Maar het was wel een erg leuke avond, volgende keer alleen een biertje (of twee..) minder.

En ik het kader van gezond eten heb ik net geen pizza gehaald bij de AH maar ga ik couscous maken met falafel

O: 2 crackers met jam
T: vivit en appel
L: champignonnensoep en een ciabatta
T: focaccia ofzo van de AH to go
D: couscous met falafel en courgette
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:46:01 #108
277802 _Calimero_
pi_82675216
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:26 schreef Syrena het volgende:
Ik moet echt zo wennen aan het hele 'hospitality' concept Ga je ff naar de wc, zeggen alle mensen die je tegenkomt hallo. WTF doe gewoon net of je me niet ziet, dat doe ik toch ook
Hahaha ik doe dat ALTIJD en overal, niet om beleefd ofzo te zijn, maar das gewoon een gewoonte van mij, doe ik al jaaren & mijn zusje trouwens ook.
Zit je gewoon met iemand in de kamer, zeg ik even doei als ik naar de keuken loop en hoi als we elkaar dan weer in de gang passeren
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:46:24 #109
277802 _Calimero_
pi_82675233
ohhh DaD Wat is je huisje leuk geworden!!
pi_82676289
Las was opmerkingen over het weer. Hier is het, kleffig warm, windstil (bijna) en regende het tot op 10 min geleden heel hard en de hele middag.
Wie had jas en paraplu vergeten en loopt rond in mouwloos jurkje?
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 18:13:59 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82676412
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:46 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hahaha ik doe dat ALTIJD en overal, niet om beleefd ofzo te zijn, maar das gewoon een gewoonte van mij, doe ik al jaaren & mijn zusje trouwens ook.
Zit je gewoon met iemand in de kamer, zeg ik even doei als ik naar de keuken loop en hoi als we elkaar dan weer in de gang passeren
Nou, dat is wel erg overdreven .

Maar ik was vroeger ook een notoire hoizeggert, vooral op campings . Ik herinner me dat een campingvriendinnetje eens aan m'n moeder vroeg waarom ik tegen iedereen 'hoi' zei . Nu ben ik een echte stadjer en kijk ik raar op als ik in een dorp ben en iemand zegt ineens 'hoi' .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 18:24:11 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82676775
Ik groet nooit.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_82677539
Ik kijk naar wat een ander doet. Als een ander hoi gaat zeggen, ben ik m sneller af. Of als ze lachen, dan lach ik ook. En als ze niets doen, doe ik ook niets
Lekker makkelijk
Ik ga vanavond groente/kippensoep eten. Dus mijn lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met kersenjam
T: 2 kiwi's
L: broodje forelfilet
T: 4 maltesers en 2 jelly beans
D: groentekipsoep
T: misschien paar chipjes ... >> grr kan het niet hebben, Heb nu allemaal lekkere dingen in huis en als dat er is, dan moet ik het hebben (met name chips, mijn grote zwakte) punt. Dus om te voorkomen dat ik het spul van morgen opeet, heb ik een kleiner zakje extra gekocht, omdat ik weet dat ik me niet kan beheersen met chips
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_82678874
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:06 schreef Laureline het volgende:

[..]

Whehe! Beetje herkenbaar: ik heb voor mijn 2 koffie's 's ochtends een vreselijk ochtendhumeur, dus ik krijg er geen drielettergrepig 'Goedemorgen!' uit, alleen een kleine groet, een gemompeld 'hoi' ofzo. Maar dat is voor sommige mensen duidelijk niet genoeg "Ik zei: goedemorgen!!!" kreeg mijn moeder (mede-koffiepatiënt) eens te horen in een café

Nog zo'n onhebbelijkheid: ik kan NIET tegen 'smakelijk eten!'. Vreselijk! Vaak wordt het ook op zo'n demonstratieve toon uitgesproken, van: zie mij eens weten hoe het hoort! Dus dan grom ik ook maar wat, als het mij wordt gewenst.
Da's hier dus nog erger, SMAKELIJKE VOORTZETTING als je wegloopt en d'r zitten nog mensen die aan het eten zijn. Echt srsly, vreemden aan de tafel tijdens de pauze en een ontzettende kolereherrie om je heen omdat de kantine nu eenmaal zo gebouwd is (studenten en docenten eten in dezelfde holle ruimte)

Vandaag op kantoor mijn bammen gegeten met de collega die ik vandaag voor het eerst zag en die qua grommerigheid etc beter zou passen op mijn andere werkplek
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 11 juni 2010 @ 19:19:40 #115
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82679184
ik ben juist heel blij dat ik weer buiten het centrum woon, waar de mensen die ik tegenkom op straat (niet de kinderen van t ROC hier tegenover) me groeten op straat.

ik zeg ook altijd goeiemorgen als ik ergens binnenkom, en ik wens mensen eet smakelijk en zeg gedag als ik weer wegga - niet als ik in mn eentje in de kantine zit, dat niet.

en ik vind dat winkelmeisjes U tegen mijn moeder horen te zeggen.
Kwak
  vrijdag 11 juni 2010 @ 19:21:44 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82679294
Lijstje

O: boterham met jam
T: 1 biscuitje
L: bruin pistoletje met kaas, sla, avocado, tomaat
T: flesje Activiameuk, snackzakje wortels/bleekselderij/radijs
T: 5 dropjes
D: kom pompoensoep + een stuk breekbrood

Mwah, best aardig denk ik.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_82679583
Ik heb net Spotify geinstalleerd Eigenlijk om me een beetje bij te spijkeren voor Guus maandag, maar ik ben na 1 liedje maar even wat flinke techno gaan zoeken
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 11 juni 2010 @ 19:30:27 #118
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82679653
mijn lijstje vandaag:
o: 2 beschuitjes, 1 met appelstroop, 1 met vruchtenhagel
t: dubbelfris light
m: 2 crackers met tonijn, komkommer en ketchup
t: 6 zuurtjes
t: waterijsje
a: koolvisfilet met beetje boel gewokte groente
tot nu toe beetje karig. 1 know..
vanavond misschien smoothie (yoghurt/aardbei/banaan/honing), toastje met filet american/gevulde brie/salades die we nog hebben, snack a jacks. Moet even kijken waar ik zin in heb
  vrijdag 11 juni 2010 @ 19:59:37 #119
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82680945
We gaan misschien naar Zwitserland op vakantie, hebben we besloten. Als het tenminste een beetje te betalen is. Tentje in de auto en bergen beklimmen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_82681250
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:59 schreef AKnynke het volgende:
We gaan misschien naar Zwitserland op vakantie, hebben we besloten. Als het tenminste een beetje te betalen is. Tentje in de auto en bergen beklimmen!

tof! Zwitserland is mooi
Ja doei.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:08:00 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82681362
Ohaai!

Ik raak altijd in de war of ik nou wel of niet hallo moet zeggen, dus ik mompel ietwat opgelaten 'hullo' tegen mn collega's als ik ze voor het eerst zie die ochtend en niet daadwerkelijk met ze werk (mijn directe collega's daar babbel ik wel wat mee), vaak doe ik er nog een halfslachtig zwaaitje bij en negen van de tien keer heb ik dan het idee dat ze me óf niet zien (waardoor ik de tweede keer wéér twijfel of ik hai moet zeggen ), óf me maar raar vinden </socialus retardus rex>

Ennnn een topic killer

[ Bericht 12% gewijzigd door MariaEtcetera op 11-06-2010 20:49:31 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:01:13 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82683872
Wat ik altijd lastig vind:

De eerste keer dat ik een collega tegenkom op een dag is er niks aan de hand. Dan is het gewoon "hoi" en/of een glimlach. Maar wat moet ik al die keren daarna doen dan? .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:08:37 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82684245
Ik denk daar nooit zo over na eigenlijk

Denk dat ik altijd wel wat zeg eigenlijk. Maar dat is niet puur uit beleefdheid, ik groet namelijk net zo makkelijk niet als ik er geen zin in heb, of als er hier iemand in de wijk loopt die ik gewoon niet ken.

Maar net als Kwak vind ik het eigenlijk wel prettig dat ik mijn buren ken en groet
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:10:51 #124
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82684352
Mn lijst van vandaag:
O: plak suikerbrood met boter
T: cappuccino
L: boterham pindakaas, bak kwark met jam
T: yoshino nootjes
T: framboos/aardbei/nogwat smoothie van Coffee Company
T: yoshino nootjes
D: gebakken krieltjes met wokgroenten en vegaballetjes
T: ik denk een glaasje wijn
pi_82684436
zo, tijd voor een nieuw plaatje en een nieuwe ondertitel, het was zwar werk, dus nu ga ik maar even een vodkaatje drinken
goedenavond
Ja doei.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:15:42 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82684607
Ik zie nog geen nieuw plaatje?
pi_82684709
oh, dan heb jij de optie webicons aan staan denk ik zal die ff weghalen
Ja doei.
pi_82684740
nu wel?
Ja doei.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:22:05 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82684991
Ik zie hem!

Er moet alleen nog een ' achter wolves! voor de volledigheid und so
pi_82685071
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zie hem!
Er moet alleen nog een ' achter wolves! voor de volledigheid und so
paktie dat? zodra ik rare tekens op FOK! gebruik in dat soort dingen gaatie over op codes
Ja doei.
pi_82685137
ja, dank!
(in topictitels gaat 't hier altijd fout iig ) en ik was 't gewoon vergeten, stom en dat studeert Engels
Ja doei.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:26:52 #132
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82685209
Yes, zo werkt ie
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:33:28 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82685566
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dank!
(in topictitels gaat 't hier altijd fout iig ) en ik was 't gewoon vergeten, stom en dat studeert Engels
Me'z studied English to, zo we haz to stickz togeddur with urrr propur Inglish!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:36:24 #134
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82685718
Ik ga met een wijntje erbij lekker de dvdbox van Sex & the City kijken die ik voor mn verjaardag heb gekregen

Mét de gordijnen open
want inmiddels is het hier ook weer strálend weer!
pi_82685720
zo m'n pronun exam maar weer 's oefenen
The king of the birds..
Once, a long time ago, the eagle summoned all kinds of birds together to choose a king. The stork said that they ought to hold a race. 'But surely, it shouldn't be matter of speed!' cooed the dove...
etc
Ja doei.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:44:30 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82686108
Gordijnen open!

En Mo: omg dat was erg ja Wij hadden ook eens zo'n verhaal, wat je dan moest recorden enzo, en je moest je oplees-stem/intonatie dan aanpassen aan je target audience...
"And the wee fuzzy bunny went UPsidaisy! "
Of een politieke speech van één of andere president huppeldepup: "And WE, the Ameeeeerican citizens, we SAAAY...*insert krachtige termen*!!!"
pi_82686248
ik vind vooral woorden als 'could' en 'cooed' enzo moeilijk om 'lang' uit te spreken 'alsof ze eeuwig doorgaan' het lukt me gewoon niet goed
Ja doei.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:52:52 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82686585
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind vooral woorden als 'could' en 'cooed' enzo moeilijk om 'lang' uit te spreken 'alsof ze eeuwig doorgaan' het lukt me gewoon niet goed
Troost je, ik kan het ook niet en ik heb ook mijn BA gehaald, zelfs Cum Laude Komt vast wel goed dus hoor! Tis niet het allerbelangrijkste (als is het natuurlijk wel leuk als je steeds beter erin wordt, maar dat komt ook ná het eerste jaar nog ).

Ik klink volgens mij nog steeds als 'khoed' of "Khuwd" ofzo
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:00:22 #139
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82687002
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
could heeft ook een minder lange "oe" dan cooed... dat zijn minimal pairs.
could /kʊd/ of zelfs /kəd/ in een zin
cooed /kuːd/
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dank!
ligt eraan wat je wilt zeggen of die ' er achter moet...

als t gaat om "de kleren van wolve" dan moet je hem er niet achter zetten
als t gaat om "wolven" meervoud, dan wel...

/betweter
Kwak
pi_82687075
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
could heeft ook een minder lange "oe" dan cooed... dat zijn minimal pairs.
could /kʊd/ of zelfs /kəd/ in een zin
cooed /kuːd/
[..]
I know, 't gaat om de 'd' zeg maar die breek ik te abrupt af
quote:
ligt eraan wat je wilt zeggen of die ' er achter moet...
als t gaat om "de kleren van wolve" dan moet je hem er niet achter zetten
als t gaat om "wolven" meervoud, dan wel...
/betweter
[/quote]
[quote]
niet die van René
Ja doei.
pi_82687634
Bah, niemand om tegenaan te praten als ik uit m'n werk kom. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_82687674
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fotootjes voor de geïnteresseerden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooooh wat heb je het mooi gemaakt DaD .

Nynke Sollicitatiegesprek.

En ik groet mensen meestal niet. Soms dan groeten mensen mij wel, dan wil ik wat terugzeggen maar ben ik zo verbaasd dat ik vergeet geluid te maken en ik het maar op een hoofdknikje hou .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_82687932
Als ik aan het werk ben groet ik iedereen. Klanten en collega's. En aangezien ik heel slecht ben in gezichten onthouden, komt het regelmatig voor dat ik dezelfde klant een keer of drie begroet. .
pi_82688115
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe was het?

En wat is jouw huis (vorige ook) geweldig strak en netjes! Ik durf jou echt niet binnen te vragen bij ons: één grote rommelbende, tien stijlen door elkaar, honderd legocreaties, opengeslagen boeken, voetbalschoenen en plastic dino's door het hele huis
Zo mooi rustig en stil als het bij jou thuis is, daar droom ik alleen maar van
pi_82688241
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Hoi .

M'n coach heeft m'n beoordeling geschreven en hij is positief . Ze wil mij graag als collega hebben.
En ik heb ook een alternatief plan voor als ik daar geen les kan geven, dus daar ga ik de komende dagen eens op broeden en evt m'n coach mailen of het plan kans zou maken bij de directeur (oftewel: of hij mij er uren voor wil geven en mij er dus voor wil betalen ). Ze willen namelijk hervormingen gaan doorvoeren binnen het vak Nederlands, maar krijgen daar niet genoeg uren voor, zodat ze niks kunnen opzetten. En het lijkt mij wel een hele leuke uitdaging om dat te gaan doen .
En dit klinkt allemaal heel goed, Viking! Wat leuk, zitten jij èn Kwak allebei straks in het onderwijs. Om hoeveel uur gaat de baan, als je het krijgt?
pi_82688379
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:19 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hoe was het?

En wat is jouw huis (vorige ook) geweldig strak en netjes! Ik durf jou echt niet binnen te vragen bij ons: één grote rommelbende, tien stijlen door elkaar, honderd legocreaties, opengeslagen boeken, voetbalschoenen en plastic dino's door het hele huis
Ja, rustig. .

Ik heb voor de foto wel een paar dingen uit beeld gezet, hoor. Er staat hier nog een huishoudtrap, een bureaustoel van de oude bewoners en wat lege verhuisdozen. Van de week, toen de gordijnen nog niet hingen en zo, was het hier vreselijk rommelig en daar werd ik enorm opgefokt van. Ik hou van netjes en overzichtelijk. . Ik ben op mijn beurt juist weer jaloers op mensen die zich gewoon helemaal niet druk maken om zulke dingen!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:25:19 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82688452
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:21 schreef Laureline het volgende:

[..]

En dit klinkt allemaal heel goed, Viking! Wat leuk, zitten jij èn Kwak allebei straks in het onderwijs. Om hoeveel uur gaat de baan, als je het krijgt?
Nog totaal niets over bekend Wel een positief puntje: mijn coach wil geen combinatiegroepen meer (= meer dan één klas tegelijk, valt niet te organiseren) en dat zou nog uren kunnen opleveren .

En nu ga ik pitten. Dag! .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:25:47 #148
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82688478
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je wilde toch een katje nemen?

In het asiel zitten allemaal schatjes die vast graag je verhalen aanhoren
En het is zo leuk, een kat
pi_82688497
DaD - lees nu bij en zie foto's van je huis, wat een fijne plek heel licht en rustig en toch knus. Leuk! En een huisdier helpt inderdaad tegen stilte/alleen zijn. Ik klets ook altijd naar m'n katten als m'n vriend er een weekend of week niet is, crazy cat ladies rule . Taartbestelling komt maandag, we zijn er bijna uit.

Vik - klinkt goed op je school, wil je er wel graag blijven? Je klinkt soms zo negatief over de leerlingen .

Vandaag begint het aftellen, nog één weekje lesgeven en dan toetsweek, rapporten en dan bijna bijna vakantie! Had een flinke hyperventilatie-aanval vanmiddag na m'n laatste les (toch iets te hard gewerkt deze week denk ik) , dus laat die vakantie maar komen, ben er hard aan toe. Brugklasleerling ging nog wel heel lief een glaasje water voor me halen, die zag dat het even niet zo lekker ging. Lief kind .

Mijn lijstje:
O: Twee boterhammen met kaas, karnemelk.
T: Appel
L: Twee boterhammen rookvlees, kop cappuccino.
T: Boterham ham.
T: Glas koude chocolademelk.
D: Twee hapjes andijviestamppot. Daarna slaande ruzie met vriend wegens allebei moe, geïrriteerd, miscommunicatie. Toen weer goedgemaakt, maar stamppot koud .
T: Yoghurt met nectarine en banaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2010 22:28:04 ]
pi_82689120
Razz, pas je een beetje op jezelf? .

LB, ik wil inderdaad een katje! . Maar ik ga in augustus nog een paar dagen op vakantie, dus om dan meteen al oppas te moeten regelen... Dus ik ga na die tijd kijken, heb al met een collega afgesproken dat we samen naar het asiel gaan!
pi_82689352
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, rustig. .

Ik heb voor de foto wel een paar dingen uit beeld gezet, hoor. Er staat hier nog een huishoudtrap, een bureaustoel van de oude bewoners en wat lege verhuisdozen. Van de week, toen de gordijnen nog niet hingen en zo, was het hier vreselijk rommelig en daar werd ik enorm opgefokt van. Ik hou van netjes en overzichtelijk. . Ik ben op mijn beurt juist weer jaloers op mensen die zich gewoon helemaal niet druk maken om zulke dingen!
Oja, je welkomstcadeau!
Kan je die bureaustoel niet gewoon een paar straten verder rijden, en laten staan? Ze worden altijd wel snel meegenomen!
Ik maak me af en toe toch wel even druk om de rommel, maar de mini (min of meer) en de meneer (vooral die!) zijn hopeloze gevallen, dus ik heb het maar opgegeven. Eerst had ik nog de regel dat mijn atelier dan een rommelloze zone zou zijn, maar dat dient inmiddels vanwege de grootte ook als opslag voor de verbouwingsspullen, dus die laatste opgeruimde haven is me ook al ontnomen
pi_82689402
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Razz, pas je een beetje op jezelf? .

LB, ik wil inderdaad een katje! . Maar ik ga in augustus nog een paar dagen op vakantie, dus om dan meteen al oppas te moeten regelen... Dus ik ga na die tijd kijken, heb al met een collega afgesproken dat we samen naar het asiel gaan!
Ja, moet gewoon weer ietsje braver elke dag de Mensendieck-oefeningen doen, want ik sta soms een aantal uren in een veel te gespannen houding les te geven, en dan heb ik aan het eind van de dag geen lucht meer. En dan helpt het benauwde weer ook niet echt mee. 't Was wel even vervelend, maar gelukkig raak ik er nu niet meer van in paniek omdat ik weet hoe ik het op moet lossen, zo'n aanval.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:45:07 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82689421
Mijn konijn is ook erg blij me te zien aan het eind van de dag Ik verbaas me er echt over hoe aanhankelijk en hyper ze is, zo leuk! En schaamteloos, ze klimt zo op iedereen

En oh DaD ik zie je foto's nu pas! Wat mooi, en strak inderdaad! En netjes! (schaam! vooral als ik aan huiswerk ben oids dan ontploft het huis teksten hier, boeken daar, lege waterflesjes, van alles, en dan krijg ik in het weekend opruimwoede )

Bijna vakantie voor Razzt! Klinkt alsof je het verdient, mademoiselle!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:45:37 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82689439
Ach, hier liggen op de fruitschaal ook vaker zaken als telefoons, portemonnee, sleutels, petjes, muntjes, kassabonnetjes, frutsels, schroevedraaiers, snoertjes, opladers, post, dan dat er appels liggen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:00:19 #155
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82690149
Sloddervos meldt

Als ik maar een echte plek voor iets heb ruim ik het vaak wel op (op den duur dan), maar als ik er geen vaste plek voor heb blijft het soms weken rondzwerven

Ik ben nu ik samenwoon wel veel netter trouwens, ik schaam me toch een beetje als mijn vriendje in mijn troep moet zitten. Ik had dat ook wel met mn huisgenootje (gezamenlijke woonkamer), maar dan smeet ik mn troep gewoon in mn eigen kamer, en daar was op het laatst geen vloer meer te zien
pi_82690192
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, hier liggen op de fruitschaal ook vaker zaken als telefoons, portemonnee, sleutels, petjes, muntjes, kassabonnetjes, frutsels, schroevedraaiers, snoertjes, opladers, post, dan dat er appels liggen.
Hier ook, en dan gaat er fruit rotten, wat je niet door hebt, want fruit rot natuurlijk altijd heel evil - maar wel strategisch, vanuit het fruit gezien dan - eerst aan de onderkant, en dan ligt alles in zo'n plas sap, en dan neem ik me heilig voor nóóit meer iets anders in de fruitschaal te leggen dan fruit , maar dat vergeet ik dan weer , waarna er toch weer opladers het loodje leggen door fruitzuurtoedoen .

Zucht. De gevechten tussen mijn onhebbelijke gewoontes en de natuur. Morgen een vers relaas over het laatste drupje in aangebroken flessen danwel pakken in de koelkast en de strijd om wie het lege wc-rolletje vervangt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2010 23:02:37 ]
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:02:08 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82690226

Nee, hier is het óf fruit, óf troep.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:04:11 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82690316
Hahaha, de fruitschaal herbergt hier zelden fruit, maar is meestal leeg. Wij misbruiken het tafeltje achter de bank voor allerhande troep. En dan kost het later weer een halfuur om dat allemaal uit te zoeken

Maargoed, ik heb niet de illusie dat ik ooit heel netjes zal worden, dus ik maak het mezelf gemakkelijk en probeer overal een fatsoenlijke en makkelijke opbergplek te creëren. Hence my love for Ikea
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:04:55 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82690352
Overigens, DaD, ik kom morgen misschien een kast bij je kopen, moet je werken?
pi_82690390
Wat ik ook altijd een moeilijke vind, in het kader van opruimen: wat doe je met kleding die je even hebt aangehad, dus die niet meer de kast in 'mag', maar die zeker nog niet in de was hoeft?
Ik verkleed me soms een paar keer per dag (werkkleding, sport, uit eten/bezoekkleding, etc..), dus die stapels op de stoelen in de slaapkamer rijzen altijd de pan uit
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:08:21 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82690499
Wat je zegt, op de stoel
En dan op een gegeven moment is de stapel topzwaar en lazert de hele boel op de grond

Het irritante is dat mijn vriend wél heel netjes is met de was, dus ik moet altijd haastig de kleren uitzoeken die erbij moeten, anders worden alleen mn sokken en ondergoed gewassen
pi_82690519
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:05 schreef Laureline het volgende:
Wat ik ook altijd een moeilijke vind, in het kader van opruimen: wat doe je met kleding die je even hebt aangehad, dus die niet meer de kast in 'mag', maar die zeker nog niet in de was hoeft?
Ik verkleed me soms een paar keer per dag (werkkleding, sport, uit eten/bezoekkleding, etc..), dus die stapels op de stoelen in de slaapkamer rijzen altijd de pan uit
Dag laten hangen, dan nogmaals besnuffelen onder de oksels en als het nog fris ruikt gewoon weer opvouwen en in de kast doen. Broeken en rokken bekijk ik op erge kreukels en/of vlekken en hebben ze dat niet dan gaan ze ook weer de kast in.
pi_82690527
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens, DaD, ik kom morgen misschien een kast bij je kopen, moet je werken?
Jup, van 12 tot 6!

In mijn fruitschaal zitten op dit moment een broccoli, een rode paprika en twee bananen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:09:28 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82690547
Zo frustrerend, ik wilde 3 canvasjes bekleden met een leuk stofje, maar ik krijg het nietapparaat niet aan de praat

Ik ben heus wel handig maar dit zie ik gewoon even niet en nu voel ik me direct een dom vrouwtje
pi_82690601
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dag laten hangen, dan nogmaals besnuffelen onder de oksels en als het nog fris ruikt gewoon weer opvouwen en in de kast doen. Broeken en rokken bekijk ik op erge kreukels en/of vlekken en hebben ze dat niet dan gaan ze ook weer de kast in.
What she said.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:11:36 #166
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82690649
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:10 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

What she said.
Teveel moeite

Mijn kast is vaak leger dan de stoel
Het enige waar ik netjes mee ben zijn mn galajurken die hangen keurig in een zak aan een hangertje in de kast.
pi_82690668
Mijn fruit gaat de koelkast in en wat daar niet in mag (bananen) leg ik in m'n Expedit, maar aan de kant van de keuken zodat je het niet ziet vanuit de kamer

Ik heb vandaag twee schilderijtjes gemaakt, nageschilderd van iemand op Etsy. Maar nu vind ik ze te kinderachtig om op te hangen in de woonkamer (ik moet er vier hebben, dus dan nog twee bij maken). De lijstjes zijn nu roze, misschien helpt het als ik die zwart maak zoals het plan was
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:12:02 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82690670
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:10 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

What she said.
Eens!
pi_82690704
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:11 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Teveel moeite
Je moet het ook niet elke avond doen, maar één keer per week, vlak voordat je vriend-die-de-was-doet dreigt om desnoods de hele stapel maar tegelijk in de wasmachine te gooien omdat het zo'n berg is geworden dat hij niet meer bij zijn helft van de klerenkast kan.
pi_82690762
En ik moest al de hele dag aan het torretje van Kwak denken, dus na het schilderen heb ik snel het huis gepoetst En toen bedacht ik dat ik dit weekend mijn haar wilde furfen, want ja maandag uitje. Maar geen tijd morgen en en en en. Dus nu zit ik te wachten tot ik het eruit kan wassen.

Je krijgt wel veel gedaan als je een avond niet voor de TV hangt
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:14:30 #171
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82690784
Neeneeneenee, netjes aan mijn kant van het bed

Hij kan alleen niet bij het raam

Ach, misschien dat het beter wordt als we de kledingkast op de kamer hebben staan (als we die morgen bij DaD hebben gekocht )
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:15:13 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82690810
Hier ligt die stapel meestal op de wasmand, op de crosstrainer en op de strijkplank.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:15:52 #173
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82690834
Ohja, óóit ga ik voor mezelf zo'n Peggy-schema maken

Dat lijkt me zo heerlijk simpel, gewoon wekelijks je lijstje afwerken.
Eigenlijk net als wat ik nu bij de thuiszorg doe, maar dan steeds een beetje en niet alles in 3 uur willen proppen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:16:19 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82690857
En dan zet ik nu toch nog maar aflevering 4 van SATC aan
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:18:44 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82690965
Voor wie mijn eerste gedecoreerde paaaaj wil zien: go here!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:19:36 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82691006
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
pi_82691114
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Eens!
QFT.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:24:01 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82691216
Bedtijd . Als ik morgen uit mezelf uitgerust en op tijd wakker word, ga ik misschien voor het eerst weer naar RPM.
pi_82691230
Oh leuk Maria!

Mijn huisvlijt van vanaaf:

Gepikt van: http://www.jelene.com/paintings.html
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:29:03 #180
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82691411
Maria en Syrena, wat cute allebei!!!!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:29:44 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82691440
Oh leuk Syrena! Die kop van die vis

En hij is idd lekker, XM, met jam en zwitserse room erin! Slaap lekker en ik zal duimen dat RPM smoooth gaat

Tevens nieuwe nijnenfoto's! Klikkerdeklik
pi_82691653
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ligt die stapel meestal op de wasmand, op de crosstrainer en op de strijkplank.
Oja, de crosstrainer! Dat is ook al zo'n multifunctioneel apparaat: bij ons dient hij als droogrek voor de overhemden van de meneer
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:38:04 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82691790
We gingen uit eten..
Heb gehad: 2 spareribs, 2 koftas, shoarma, lamskotelet met patat knoflooksaus, nog meer knoflook saus en nog meer knoflooksaus..
Daarna weer te voet naar huis (toch een biertje erbij)
Langs een kroeg, iemand bekend, biertje drinken... 16 biertjes verder en een kom nootjes en een schaaltje droge worst.....................

Leuk cafe, dat wel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82691886
Ik heb gewoon een videotheek op m'n tv. .

Uniek, als het maar gezellig was toch. .
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:41:15 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82691959
Wuuut Handig, DaDtje!

Uniek Heldin Ach, je had wat in te halen
  Vis een optie? vrijdag 11 juni 2010 @ 23:43:50 #186
70532 loveli
N
pi_82692091
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:19 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hoe was het?

Ik zou me daar best thuis voelen..
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 11 juni 2010 @ 23:48:40 #187
70532 loveli
N
pi_82692328
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Een Syrena-taart!

Ben bijlezende, dus kan spuit 11 zijn.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 11 juni 2010 @ 23:49:38 #188
70532 loveli
N
pi_82692365
O, bijgelezen. Leuk knijn, Maria.
crap in = crap out
pi_82692452
Zestien biertjes, uniek? Hoe doe je dat? Ik kan op mijn ouwe dag nog maar een drankje of 3 aan, wil ik de volgende dag nog een samenhangende zin kunnen uitbrengen

Lijstje dus maar:
O: ananas, yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: 3 crackers filet americain
T: 5 heksehyldropjes
T: half pond spinazie
D: kibbeling, gamba's met knoflook, ceasarsalade met veel kaas, 2 glazen witte wijn
T: 2 cappuccino

Ik heb nu een nieuwe hobby: met slecht weer naar het strand gaan Niemand verder op de terrassen, dus je zit samen voor je 'eigen' strandtent met privébediening, en de mini + aanhang maakt het niet uit dat het maar 16 graden is, die dartelen vrolijk met gebloemde zwembroeken door de branding tot 's avonds laat, (Drie kleddernatte zandmonsters: Het is helemaal niet koud hoor mama! De zee is gewoon lekker als je door bent! Dit overigens na allerlei bezweringen aan ons dat ze "heus niet verder dan zo": * hand tot knie* in zee gingen ) en je hoeft ze niet in de gaten te houden tussen 300 andere kinderen, want ze zijn de enige mini's op het hele strand!
pi_82692658
Waarom moet je je ook alweer binnen een week inschrijven op je nieuwe adres? Ik ben vergeten waarom het moet, en het gaat me ook nog eens niet lukken. Amsterdam digitaal zegt dat mijn adres niet bestaat en langskomen kan ook al niet, ze zijn allemaal voor 17.00 gesloten op maandag .

Edit: ik ben er al achter. Wettelijke verplichting binnen 5 dagen een adreswijziging door te geven. Maar uhm, ik woon daar nog helemaal niet. Duurt nog wel een maand voordat ik echt ga verhuizen. Dus dan hoef ik me nog niet in te schrijven in Amsterdam? Ik snap het niet meer .

[ Bericht 28% gewijzigd door Chicolate op 12-06-2010 00:03:41 ]
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:56:17 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82692665
Klinkt goed Laureline!

Ik ben afgelopen weekend ook in zee geweest, kopje onder nog wel! Was echt minder koud dan ik verwacht had
Helaas had ik geen droog ondergoed mee dus heb de rest van de tijd in de wind moeten opdrogen en dat was wél koud

Jammer dat Groningen zo ver van behoorlijk strand af is.... dan woon je in Den Haag wel echt beter
pi_82692761
Hoi!

Maria, prachtige taart!!! Eerste keer? Knap!!

Ik ben ook een sloddervos maar de meneer is nog erger. Gelukkig maakt het me niet uit. Als we straks echt een eigen huis hebben zorg ik dat er genoeg opbergplekken zijn zodat we gewoon alles in een la kunnen mikken
pi_82692833
Je knijn blijft lief Maria . En mooie taart! Was ie ook lekker?
pi_82692918
Uniek... 16 bier? hoe krijg je het weg in dat lijfje!
  Vis een optie? zaterdag 12 juni 2010 @ 00:06:58 #195
70532 loveli
N
pi_82693178
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:56 schreef Chicolate het volgende:
Waarom moet je je ook alweer binnen een week inschrijven op je nieuwe adres? Ik ben vergeten waarom het moet, en het gaat me ook nog eens niet lukken. Amsterdam digitaal zegt dat mijn adres niet bestaat en langskomen kan ook al niet, ze zijn allemaal voor 17.00 gesloten op maandag .

Edit: ik ben er al achter. Wettelijke verplichting binnen 5 dagen een adreswijziging door te geven. Maar uhm, ik woon daar nog helemaal niet. Duurt nog wel een maand voordat ik echt ga verhuizen. Dus dan hoef ik me nog niet in te schrijven in Amsterdam? Ik snap het niet meer .
Het is toch een zelfstandige eenheid? Vanaf de datum dat je er officieel woont moet je gemeentelijke belastingen betalen en afvalstoffenheffing enzo. Daar kun je ook weer kwijtschelding voor aanvragen, da's niet zo moeilijk.

En je moet je officieel inschrijven op de locatie waar je het grootste deel van de tijd doorbrengt. Ivm evt huursubbsidie en uitwonende stufi is het ook handig om je in te schrijven. Ofzo. Het is al even geleden dat ik het ouderlijk huis verliet.
crap in = crap out
  zaterdag 12 juni 2010 @ 00:13:34 #196
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82693469
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

doe ik ook altijd... ik vind het wassen van kleren "omdat ze gedragen zijn" echt zo'n ontzettende onzin...
Kwak
  zaterdag 12 juni 2010 @ 00:14:20 #197
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82693497
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:13 schreef Syrena het volgende:
En ik moest al de hele dag aan het torretje van Kwak denken, dus na het schilderen heb ik snel het huis gepoetst En toen bedacht ik dat ik dit weekend mijn haar wilde furfen, want ja maandag uitje. Maar geen tijd morgen en en en en. Dus nu zit ik te wachten tot ik het eruit kan wassen.

Je krijgt wel veel gedaan als je een avond niet voor de TV hangt

ik heb wel uit pure dweilfrustratie een swiffer unit met natte doekjes erbij gekocht. meteen geprobeerd, mn vloer wordt er hartstikke schoon van (de helft die ik gedaan heb met uitproberen dan... ik heb nu een halfvieze keuken )
Kwak
pi_82693499
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Het is toch een zelfstandige eenheid? Vanaf de datum dat je er officieel woont moet je gemeentelijke belastingen betalen en afvalstoffenheffing enzo. Daar kun je ook weer kwijtschelding voor aanvragen, da's niet zo moeilijk.

En je moet je officieel inschrijven op de locatie waar je het grootste deel van de tijd doorbrengt. Ivm evt huursubbsidie en uitwonende stufi is het ook handig om je in te schrijven. Ofzo. Het is al even geleden dat ik het ouderlijk huis verliet.
Ja zelfstandige eenheid, kan ook huurtoeslag aanvragen. Geen idee wat daar het termijn voor is. Uitwonende stufi moet voor de 1e van de maand. Gemeentelijke belastingen zeiden ze dat ik gewoon moest betalen, maar ga wel kijken naar kwijtschelding.

Ik heb een contract per vorige week en betaal dus al huur. Ben ik dan volgens de regels 'verhuisd' en moet ik me snel inschrijven? Of kan dat nog wel een paar dagen extra wachten?

Zo stom, dat het digitaal opeens niet kan . Zit hier te stressen en had het ook veel eerder moeten regelen.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 00:15:03 #199
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82693522
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
bij mij verhuist de stapel schone was van bank naar bed, naar gelang het overdag is (bank in gebruik was op bed) of nacht (bed in gebruik, was op bank)
Kwak
  zaterdag 12 juni 2010 @ 00:16:36 #200
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82693586
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja zelfstandige eenheid, kan ook huurtoeslag aanvragen. Geen idee wat daar het termijn voor is. Uitwonende stufi moet voor de 1e van de maand. Gemeentelijke belastingen zeiden ze dat ik gewoon moest betalen, maar ga wel kijken naar kwijtschelding.

Ik heb een contract per vorige week en betaal dus al huur. Ben ik dan volgens de regels 'verhuisd' en moet ik me snel inschrijven? Of kan dat nog wel een paar dagen extra wachten?

Zo stom, dat het digitaal opeens niet kan . Zit hier te stressen en had het ook veel eerder moeten regelen.
lieve schat, pas als je er fysiek gaat wonen hoeft dat. neem aan dat je niet nu al uitwonende stufi krijgt? als dat per 1 juli ingaat moet je je wel voor/op 1 juli inschrijven.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')