abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82689352
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, rustig. .

Ik heb voor de foto wel een paar dingen uit beeld gezet, hoor. Er staat hier nog een huishoudtrap, een bureaustoel van de oude bewoners en wat lege verhuisdozen. Van de week, toen de gordijnen nog niet hingen en zo, was het hier vreselijk rommelig en daar werd ik enorm opgefokt van. Ik hou van netjes en overzichtelijk. . Ik ben op mijn beurt juist weer jaloers op mensen die zich gewoon helemaal niet druk maken om zulke dingen!
Oja, je welkomstcadeau!
Kan je die bureaustoel niet gewoon een paar straten verder rijden, en laten staan? Ze worden altijd wel snel meegenomen!
Ik maak me af en toe toch wel even druk om de rommel, maar de mini (min of meer) en de meneer (vooral die!) zijn hopeloze gevallen, dus ik heb het maar opgegeven. Eerst had ik nog de regel dat mijn atelier dan een rommelloze zone zou zijn, maar dat dient inmiddels vanwege de grootte ook als opslag voor de verbouwingsspullen, dus die laatste opgeruimde haven is me ook al ontnomen
pi_82689402
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Razz, pas je een beetje op jezelf? .

LB, ik wil inderdaad een katje! . Maar ik ga in augustus nog een paar dagen op vakantie, dus om dan meteen al oppas te moeten regelen... Dus ik ga na die tijd kijken, heb al met een collega afgesproken dat we samen naar het asiel gaan!
Ja, moet gewoon weer ietsje braver elke dag de Mensendieck-oefeningen doen, want ik sta soms een aantal uren in een veel te gespannen houding les te geven, en dan heb ik aan het eind van de dag geen lucht meer. En dan helpt het benauwde weer ook niet echt mee. 't Was wel even vervelend, maar gelukkig raak ik er nu niet meer van in paniek omdat ik weet hoe ik het op moet lossen, zo'n aanval.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:45:07 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82689421
Mijn konijn is ook erg blij me te zien aan het eind van de dag Ik verbaas me er echt over hoe aanhankelijk en hyper ze is, zo leuk! En schaamteloos, ze klimt zo op iedereen

En oh DaD ik zie je foto's nu pas! Wat mooi, en strak inderdaad! En netjes! (schaam! vooral als ik aan huiswerk ben oids dan ontploft het huis teksten hier, boeken daar, lege waterflesjes, van alles, en dan krijg ik in het weekend opruimwoede )

Bijna vakantie voor Razzt! Klinkt alsof je het verdient, mademoiselle!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:45:37 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82689439
Ach, hier liggen op de fruitschaal ook vaker zaken als telefoons, portemonnee, sleutels, petjes, muntjes, kassabonnetjes, frutsels, schroevedraaiers, snoertjes, opladers, post, dan dat er appels liggen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:00:19 #155
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82690149
Sloddervos meldt

Als ik maar een echte plek voor iets heb ruim ik het vaak wel op (op den duur dan), maar als ik er geen vaste plek voor heb blijft het soms weken rondzwerven

Ik ben nu ik samenwoon wel veel netter trouwens, ik schaam me toch een beetje als mijn vriendje in mijn troep moet zitten. Ik had dat ook wel met mn huisgenootje (gezamenlijke woonkamer), maar dan smeet ik mn troep gewoon in mn eigen kamer, en daar was op het laatst geen vloer meer te zien
pi_82690192
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, hier liggen op de fruitschaal ook vaker zaken als telefoons, portemonnee, sleutels, petjes, muntjes, kassabonnetjes, frutsels, schroevedraaiers, snoertjes, opladers, post, dan dat er appels liggen.
Hier ook, en dan gaat er fruit rotten, wat je niet door hebt, want fruit rot natuurlijk altijd heel evil - maar wel strategisch, vanuit het fruit gezien dan - eerst aan de onderkant, en dan ligt alles in zo'n plas sap, en dan neem ik me heilig voor nóóit meer iets anders in de fruitschaal te leggen dan fruit , maar dat vergeet ik dan weer , waarna er toch weer opladers het loodje leggen door fruitzuurtoedoen .

Zucht. De gevechten tussen mijn onhebbelijke gewoontes en de natuur. Morgen een vers relaas over het laatste drupje in aangebroken flessen danwel pakken in de koelkast en de strijd om wie het lege wc-rolletje vervangt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2010 23:02:37 ]
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:02:08 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82690226

Nee, hier is het óf fruit, óf troep.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:04:11 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82690316
Hahaha, de fruitschaal herbergt hier zelden fruit, maar is meestal leeg. Wij misbruiken het tafeltje achter de bank voor allerhande troep. En dan kost het later weer een halfuur om dat allemaal uit te zoeken

Maargoed, ik heb niet de illusie dat ik ooit heel netjes zal worden, dus ik maak het mezelf gemakkelijk en probeer overal een fatsoenlijke en makkelijke opbergplek te creëren. Hence my love for Ikea
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:04:55 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82690352
Overigens, DaD, ik kom morgen misschien een kast bij je kopen, moet je werken?
pi_82690390
Wat ik ook altijd een moeilijke vind, in het kader van opruimen: wat doe je met kleding die je even hebt aangehad, dus die niet meer de kast in 'mag', maar die zeker nog niet in de was hoeft?
Ik verkleed me soms een paar keer per dag (werkkleding, sport, uit eten/bezoekkleding, etc..), dus die stapels op de stoelen in de slaapkamer rijzen altijd de pan uit
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:08:21 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82690499
Wat je zegt, op de stoel
En dan op een gegeven moment is de stapel topzwaar en lazert de hele boel op de grond

Het irritante is dat mijn vriend wél heel netjes is met de was, dus ik moet altijd haastig de kleren uitzoeken die erbij moeten, anders worden alleen mn sokken en ondergoed gewassen
pi_82690519
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:05 schreef Laureline het volgende:
Wat ik ook altijd een moeilijke vind, in het kader van opruimen: wat doe je met kleding die je even hebt aangehad, dus die niet meer de kast in 'mag', maar die zeker nog niet in de was hoeft?
Ik verkleed me soms een paar keer per dag (werkkleding, sport, uit eten/bezoekkleding, etc..), dus die stapels op de stoelen in de slaapkamer rijzen altijd de pan uit
Dag laten hangen, dan nogmaals besnuffelen onder de oksels en als het nog fris ruikt gewoon weer opvouwen en in de kast doen. Broeken en rokken bekijk ik op erge kreukels en/of vlekken en hebben ze dat niet dan gaan ze ook weer de kast in.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82690527
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens, DaD, ik kom morgen misschien een kast bij je kopen, moet je werken?
Jup, van 12 tot 6!

In mijn fruitschaal zitten op dit moment een broccoli, een rode paprika en twee bananen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:09:28 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82690547
Zo frustrerend, ik wilde 3 canvasjes bekleden met een leuk stofje, maar ik krijg het nietapparaat niet aan de praat

Ik ben heus wel handig maar dit zie ik gewoon even niet en nu voel ik me direct een dom vrouwtje
pi_82690601
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dag laten hangen, dan nogmaals besnuffelen onder de oksels en als het nog fris ruikt gewoon weer opvouwen en in de kast doen. Broeken en rokken bekijk ik op erge kreukels en/of vlekken en hebben ze dat niet dan gaan ze ook weer de kast in.
What she said.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:11:36 #166
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82690649
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:10 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

What she said.
Teveel moeite

Mijn kast is vaak leger dan de stoel
Het enige waar ik netjes mee ben zijn mn galajurken die hangen keurig in een zak aan een hangertje in de kast.
pi_82690668
Mijn fruit gaat de koelkast in en wat daar niet in mag (bananen) leg ik in m'n Expedit, maar aan de kant van de keuken zodat je het niet ziet vanuit de kamer

Ik heb vandaag twee schilderijtjes gemaakt, nageschilderd van iemand op Etsy. Maar nu vind ik ze te kinderachtig om op te hangen in de woonkamer (ik moet er vier hebben, dus dan nog twee bij maken). De lijstjes zijn nu roze, misschien helpt het als ik die zwart maak zoals het plan was
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:12:02 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82690670
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:10 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

What she said.
Eens!
pi_82690704
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:11 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Teveel moeite
Je moet het ook niet elke avond doen, maar één keer per week, vlak voordat je vriend-die-de-was-doet dreigt om desnoods de hele stapel maar tegelijk in de wasmachine te gooien omdat het zo'n berg is geworden dat hij niet meer bij zijn helft van de klerenkast kan.
pi_82690762
En ik moest al de hele dag aan het torretje van Kwak denken, dus na het schilderen heb ik snel het huis gepoetst En toen bedacht ik dat ik dit weekend mijn haar wilde furfen, want ja maandag uitje. Maar geen tijd morgen en en en en. Dus nu zit ik te wachten tot ik het eruit kan wassen.

Je krijgt wel veel gedaan als je een avond niet voor de TV hangt
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:14:30 #171
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82690784
Neeneeneenee, netjes aan mijn kant van het bed

Hij kan alleen niet bij het raam

Ach, misschien dat het beter wordt als we de kledingkast op de kamer hebben staan (als we die morgen bij DaD hebben gekocht )
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:15:13 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82690810
Hier ligt die stapel meestal op de wasmand, op de crosstrainer en op de strijkplank.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:15:52 #173
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82690834
Ohja, óóit ga ik voor mezelf zo'n Peggy-schema maken

Dat lijkt me zo heerlijk simpel, gewoon wekelijks je lijstje afwerken.
Eigenlijk net als wat ik nu bij de thuiszorg doe, maar dan steeds een beetje en niet alles in 3 uur willen proppen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:16:19 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82690857
En dan zet ik nu toch nog maar aflevering 4 van SATC aan
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:18:44 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82690965
Voor wie mijn eerste gedecoreerde paaaaj wil zien: go here!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')