Oja, je welkomstcadeau!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, rustig..
Ik heb voor de foto wel een paar dingen uit beeld gezet, hoor. Er staat hier nog een huishoudtrap, een bureaustoel van de oude bewoners en wat lege verhuisdozen. Van de week, toen de gordijnen nog niet hingen en zo, was het hier vreselijk rommelig en daar werd ik enorm opgefokt van. Ik hou van netjes en overzichtelijk.. Ik ben op mijn beurt juist weer jaloers op mensen die zich gewoon helemaal niet druk maken om zulke dingen!
Ja, moet gewoon weer ietsje braver elke dag de Mensendieck-oefeningen doen, want ik sta soms een aantal uren in een veel te gespannen houding les te geven, en dan heb ik aan het eind van de dag geen lucht meer. En dan helpt het benauwde weer ook niet echt mee. 't Was wel even vervelend, maar gelukkig raak ik er nu niet meer van in paniek omdat ik weet hoe ik het op moet lossen, zo'n aanval.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Razz, pas je een beetje op jezelf?.
LB, ik wil inderdaad een katje!. Maar ik ga in augustus nog een paar dagen op vakantie, dus om dan meteen al oppas te moeten regelen... Dus ik ga na die tijd kijken, heb al met een collega afgesproken dat we samen naar het asiel gaan!
Hier ook, en dan gaat er fruit rotten, wat je niet door hebt, want fruit rot natuurlijk altijd heel evilquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, hier liggen op de fruitschaal ook vaker zaken als telefoons, portemonnee, sleutels, petjes, muntjes, kassabonnetjes, frutsels, schroevedraaiers, snoertjes, opladers, post, dan dat er appels liggen.
Dag laten hangen, dan nogmaals besnuffelen onder de oksels en als het nog fris ruikt gewoon weer opvouwen en in de kast doen. Broeken en rokken bekijk ik op erge kreukels en/of vlekken en hebben ze dat niet dan gaan ze ook weer de kast in.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:05 schreef Laureline het volgende:
Wat ik ook altijd een moeilijke vind, in het kader van opruimen: wat doe je met kleding die je even hebt aangehad, dus die niet meer de kast in 'mag', maar die zeker nog niet in de was hoeft?
Ik verkleed me soms een paar keer per dag (werkkleding, sport, uit eten/bezoekkleding, etc..), dus die stapels op de stoelen in de slaapkamer rijzen altijd de pan uit
Jup, van 12 tot 6!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens, DaD, ik kom morgen misschien een kast bij je kopen, moet je werken?
What she said.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dag laten hangen, dan nogmaals besnuffelen onder de oksels en als het nog fris ruikt gewoon weer opvouwen en in de kast doen. Broeken en rokken bekijk ik op erge kreukels en/of vlekken en hebben ze dat niet dan gaan ze ook weer de kast in.
Teveel moeitequote:
Eens!quote:
Je moet het ook niet elke avond doen, maar één keer per week, vlak voordat je vriend-die-de-was-doet dreigt om desnoods de hele stapel maar tegelijk in de wasmachine te gooien omdat het zo'n berg is geworden dat hij niet meer bij zijn helft van de klerenkast kan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |