paktie dat? zodra ik rare tekens op FOK! gebruik in dat soort dingen gaatie over op codesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zie hem!![]()
Er moet alleen nog een ' achter wolves!voor de volledigheid und so
Me'z studied English to, zo we haz to stickz togeddur with urrr propur Inglish!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dank!
(in topictitels gaat 't hier altijd fout iig) en ik was 't gewoon vergeten, stom
en dat studeert Engels
Troost je, ik kan het ook niet en ik heb ook mijn BA gehaald, zelfs Cum Laudequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind vooral woorden als 'could' en 'cooed' enzo moeilijk om 'lang' uit te spreken 'alsof ze eeuwig doorgaan'het lukt me gewoon niet goed
could heeft ook een minder lange "oe" dan cooed... dat zijn minimal pairs.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind vooral woorden als 'could' en 'cooed' enzo moeilijk om 'lang' uit te spreken 'alsof ze eeuwig doorgaan'het lukt me gewoon niet goed
ligt eraan wat je wilt zeggen of die ' er achter moet...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dank!
(in topictitels gaat 't hier altijd fout iig) en ik was 't gewoon vergeten, stom
en dat studeert Engels
I know, 't gaat om de 'd' zeg maarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
could heeft ook een minder lange "oe" dan cooed... dat zijn minimal pairs.
could /kʊd/ of zelfs /kəd/ in een zin
cooed /kuːd/
[..]
[/quote]quote:ligt eraan wat je wilt zeggen of die ' er achter moet...
als t gaat om "de kleren van wolve" dan moet je hem er niet achter zetten
als t gaat om "wolven" meervoud, dan wel...
/betweter
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fotootjes voor de geïnteresseerden.Oooooh wat heb je het mooi gemaakt DaDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
NynkeSollicitatiegesprek.
En ik groet mensen meestal niet. Soms dan groeten mensen mij wel, dan wil ik wat terugzeggen maar ben ik zo verbaasd dat ik vergeet geluid te maken en ik het maar op een hoofdknikje hou.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Hoe was het?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bah, niemand om tegenaan te praten als ik uit m'n werk kom..
En dit klinkt allemaal heel goed, Viking! Wat leuk, zitten jij èn Kwak allebei straks in het onderwijs. Om hoeveel uur gaat de baan, als je het krijgt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
M'n coach heeft m'n beoordeling geschreven en hij is positief. Ze wil mij graag als collega hebben.
En ik heb ook een alternatief plan voor als ik daar geen les kan geven, dus daar ga ik de komende dagen eens op broeden en evt m'n coach mailen of het plan kans zou maken bij de directeur (oftewel: of hij mij er uren voor wil geven en mij er dus voor wil betalen). Ze willen namelijk hervormingen gaan doorvoeren binnen het vak Nederlands, maar krijgen daar niet genoeg uren voor, zodat ze niks kunnen opzetten. En het lijkt mij wel een hele leuke uitdaging om dat te gaan doen
.
Ja, rustig.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:19 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hoe was het?![]()
En wat is jouw huis (vorige ook) geweldig strak en netjes! Ik durf jou echt niet binnen te vragen bij ons: één grote rommelbende, tien stijlen door elkaar, honderd legocreaties, opengeslagen boeken, voetbalschoenen en plastic dino's door het hele huis![]()
Zo mooi rustig en stil als het bij jou thuis is, daar droom ik alleen maar van
Nog totaal niets over bekendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
En dit klinkt allemaal heel goed, Viking! Wat leuk, zitten jij èn Kwak allebei straks in het onderwijs. Om hoeveel uur gaat de baan, als je het krijgt?
Je wilde toch een katje nemen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bah, niemand om tegenaan te praten als ik uit m'n werk kom..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |