abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:15:42 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82684607
Ik zie nog geen nieuw plaatje?
pi_82684709
oh, dan heb jij de optie webicons aan staan denk ik zal die ff weghalen
Ja doei.
pi_82684740
nu wel?
Ja doei.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:22:05 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82684991
Ik zie hem!

Er moet alleen nog een ' achter wolves! voor de volledigheid und so
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_82685071
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zie hem!
Er moet alleen nog een ' achter wolves! voor de volledigheid und so
paktie dat? zodra ik rare tekens op FOK! gebruik in dat soort dingen gaatie over op codes
Ja doei.
pi_82685137
ja, dank!
(in topictitels gaat 't hier altijd fout iig ) en ik was 't gewoon vergeten, stom en dat studeert Engels
Ja doei.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:26:52 #132
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82685209
Yes, zo werkt ie
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:33:28 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82685566
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dank!
(in topictitels gaat 't hier altijd fout iig ) en ik was 't gewoon vergeten, stom en dat studeert Engels
Me'z studied English to, zo we haz to stickz togeddur with urrr propur Inglish!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:36:24 #134
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82685718
Ik ga met een wijntje erbij lekker de dvdbox van Sex & the City kijken die ik voor mn verjaardag heb gekregen

Mét de gordijnen open
want inmiddels is het hier ook weer strálend weer!
pi_82685720
zo m'n pronun exam maar weer 's oefenen
The king of the birds..
Once, a long time ago, the eagle summoned all kinds of birds together to choose a king. The stork said that they ought to hold a race. 'But surely, it shouldn't be matter of speed!' cooed the dove...
etc
Ja doei.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:44:30 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82686108
Gordijnen open!

En Mo: omg dat was erg ja Wij hadden ook eens zo'n verhaal, wat je dan moest recorden enzo, en je moest je oplees-stem/intonatie dan aanpassen aan je target audience...
"And the wee fuzzy bunny went UPsidaisy! "
Of een politieke speech van één of andere president huppeldepup: "And WE, the Ameeeeerican citizens, we SAAAY...*insert krachtige termen*!!!"
pi_82686248
ik vind vooral woorden als 'could' en 'cooed' enzo moeilijk om 'lang' uit te spreken 'alsof ze eeuwig doorgaan' het lukt me gewoon niet goed
Ja doei.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:52:52 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82686585
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind vooral woorden als 'could' en 'cooed' enzo moeilijk om 'lang' uit te spreken 'alsof ze eeuwig doorgaan' het lukt me gewoon niet goed
Troost je, ik kan het ook niet en ik heb ook mijn BA gehaald, zelfs Cum Laude Komt vast wel goed dus hoor! Tis niet het allerbelangrijkste (als is het natuurlijk wel leuk als je steeds beter erin wordt, maar dat komt ook ná het eerste jaar nog ).

Ik klink volgens mij nog steeds als 'khoed' of "Khuwd" ofzo
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:00:22 #139
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82687002
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
could heeft ook een minder lange "oe" dan cooed... dat zijn minimal pairs.
could /kʊd/ of zelfs /kəd/ in een zin
cooed /kuːd/
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dank!
ligt eraan wat je wilt zeggen of die ' er achter moet...

als t gaat om "de kleren van wolve" dan moet je hem er niet achter zetten
als t gaat om "wolven" meervoud, dan wel...

/betweter
Kwak
pi_82687075
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
could heeft ook een minder lange "oe" dan cooed... dat zijn minimal pairs.
could /kʊd/ of zelfs /kəd/ in een zin
cooed /kuːd/
[..]
I know, 't gaat om de 'd' zeg maar die breek ik te abrupt af
quote:
ligt eraan wat je wilt zeggen of die ' er achter moet...
als t gaat om "de kleren van wolve" dan moet je hem er niet achter zetten
als t gaat om "wolven" meervoud, dan wel...
/betweter
[/quote]
[quote]
niet die van René
Ja doei.
pi_82687634
Bah, niemand om tegenaan te praten als ik uit m'n werk kom. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_82687674
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fotootjes voor de geïnteresseerden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooooh wat heb je het mooi gemaakt DaD .

Nynke Sollicitatiegesprek.

En ik groet mensen meestal niet. Soms dan groeten mensen mij wel, dan wil ik wat terugzeggen maar ben ik zo verbaasd dat ik vergeet geluid te maken en ik het maar op een hoofdknikje hou .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_82687932
Als ik aan het werk ben groet ik iedereen. Klanten en collega's. En aangezien ik heel slecht ben in gezichten onthouden, komt het regelmatig voor dat ik dezelfde klant een keer of drie begroet. .
pi_82688115
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe was het?

En wat is jouw huis (vorige ook) geweldig strak en netjes! Ik durf jou echt niet binnen te vragen bij ons: één grote rommelbende, tien stijlen door elkaar, honderd legocreaties, opengeslagen boeken, voetbalschoenen en plastic dino's door het hele huis
Zo mooi rustig en stil als het bij jou thuis is, daar droom ik alleen maar van
pi_82688241
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Hoi .

M'n coach heeft m'n beoordeling geschreven en hij is positief . Ze wil mij graag als collega hebben.
En ik heb ook een alternatief plan voor als ik daar geen les kan geven, dus daar ga ik de komende dagen eens op broeden en evt m'n coach mailen of het plan kans zou maken bij de directeur (oftewel: of hij mij er uren voor wil geven en mij er dus voor wil betalen ). Ze willen namelijk hervormingen gaan doorvoeren binnen het vak Nederlands, maar krijgen daar niet genoeg uren voor, zodat ze niks kunnen opzetten. En het lijkt mij wel een hele leuke uitdaging om dat te gaan doen .
En dit klinkt allemaal heel goed, Viking! Wat leuk, zitten jij èn Kwak allebei straks in het onderwijs. Om hoeveel uur gaat de baan, als je het krijgt?
pi_82688379
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:19 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hoe was het?

En wat is jouw huis (vorige ook) geweldig strak en netjes! Ik durf jou echt niet binnen te vragen bij ons: één grote rommelbende, tien stijlen door elkaar, honderd legocreaties, opengeslagen boeken, voetbalschoenen en plastic dino's door het hele huis
Zo mooi rustig en stil als het bij jou thuis is, daar droom ik alleen maar van
Ja, rustig. .

Ik heb voor de foto wel een paar dingen uit beeld gezet, hoor. Er staat hier nog een huishoudtrap, een bureaustoel van de oude bewoners en wat lege verhuisdozen. Van de week, toen de gordijnen nog niet hingen en zo, was het hier vreselijk rommelig en daar werd ik enorm opgefokt van. Ik hou van netjes en overzichtelijk. . Ik ben op mijn beurt juist weer jaloers op mensen die zich gewoon helemaal niet druk maken om zulke dingen!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:25:19 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82688452
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:21 schreef Laureline het volgende:

[..]

En dit klinkt allemaal heel goed, Viking! Wat leuk, zitten jij èn Kwak allebei straks in het onderwijs. Om hoeveel uur gaat de baan, als je het krijgt?
Nog totaal niets over bekend Wel een positief puntje: mijn coach wil geen combinatiegroepen meer (= meer dan één klas tegelijk, valt niet te organiseren) en dat zou nog uren kunnen opleveren .

En nu ga ik pitten. Dag! .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:25:47 #148
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82688478
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je wilde toch een katje nemen?

In het asiel zitten allemaal schatjes die vast graag je verhalen aanhoren
En het is zo leuk, een kat
pi_82688497
DaD - lees nu bij en zie foto's van je huis, wat een fijne plek heel licht en rustig en toch knus. Leuk! En een huisdier helpt inderdaad tegen stilte/alleen zijn. Ik klets ook altijd naar m'n katten als m'n vriend er een weekend of week niet is, crazy cat ladies rule . Taartbestelling komt maandag, we zijn er bijna uit.

Vik - klinkt goed op je school, wil je er wel graag blijven? Je klinkt soms zo negatief over de leerlingen .

Vandaag begint het aftellen, nog één weekje lesgeven en dan toetsweek, rapporten en dan bijna bijna vakantie! Had een flinke hyperventilatie-aanval vanmiddag na m'n laatste les (toch iets te hard gewerkt deze week denk ik) , dus laat die vakantie maar komen, ben er hard aan toe. Brugklasleerling ging nog wel heel lief een glaasje water voor me halen, die zag dat het even niet zo lekker ging. Lief kind .

Mijn lijstje:
O: Twee boterhammen met kaas, karnemelk.
T: Appel
L: Twee boterhammen rookvlees, kop cappuccino.
T: Boterham ham.
T: Glas koude chocolademelk.
D: Twee hapjes andijviestamppot. Daarna slaande ruzie met vriend wegens allebei moe, geïrriteerd, miscommunicatie. Toen weer goedgemaakt, maar stamppot koud .
T: Yoghurt met nectarine en banaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2010 22:28:04 ]
pi_82689120
Razz, pas je een beetje op jezelf? .

LB, ik wil inderdaad een katje! . Maar ik ga in augustus nog een paar dagen op vakantie, dus om dan meteen al oppas te moeten regelen... Dus ik ga na die tijd kijken, heb al met een collega afgesproken dat we samen naar het asiel gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')