quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor wie mijn eerste gedecoreerde paaaaj wil zien: go here!
Oja, de crosstrainer! Dat is ook al zo'n multifunctioneel apparaat: bij ons dient hij als droogrek voor de overhemden van de meneerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ligt die stapel meestal op de wasmand, op de crosstrainer en op de strijkplank.
Ik zou me daar best thuis voelen..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:19 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hoe was het?![]()
En wat is jouw huis (vorige ook) geweldig strak en netjes! Ik durf jou echt niet binnen te vragen bij ons: één grote rommelbende, tien stijlen door elkaar, honderd legocreaties, opengeslagen boeken, voetbalschoenen en plastic dino's door het hele huis![]()
Zo mooi rustig en stil als het bij jou thuis is, daar droom ik alleen maar van
Een Syrena-taart!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor wie mijn eerste gedecoreerde paaaaj wil zien: go here!
Het is toch een zelfstandige eenheid? Vanaf de datum dat je er officieel woont moet je gemeentelijke belastingen betalen en afvalstoffenheffing enzo. Daar kun je ook weer kwijtschelding voor aanvragen, da's niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:56 schreef Chicolate het volgende:
Waarom moet je je ook alweer binnen een week inschrijven op je nieuwe adres? Ik ben vergeten waarom het moet, en het gaat me ook nog eens niet lukken. Amsterdam digitaal zegt dat mijn adres niet bestaaten langskomen kan ook al niet, ze zijn allemaal voor 17.00 gesloten op maandag
.
Edit: ik ben er al achter. Wettelijke verplichting binnen 5 dagen een adreswijziging door te geven. Maar uhm, ik woon daar nog helemaal niet. Duurt nog wel een maand voordat ik echt ga verhuizen. Dus dan hoef ik me nog niet in te schrijven in Amsterdam? Ik snap het niet meer.
doe ik ook altijd... ik vind het wassen van kleren "omdat ze gedragen zijn" echt zo'n ontzettende onzin...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dag laten hangen, dan nogmaals besnuffelen onder de oksels en als het nog fris ruikt gewoon weer opvouwen en in de kast doen. Broeken en rokken bekijk ik op erge kreukels en/of vlekken en hebben ze dat niet dan gaan ze ook weer de kast in.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:13 schreef Syrena het volgende:
En ik moest al de hele dag aan het torretje van Kwak denken, dus na het schilderen heb ik snel het huis gepoetstEn toen bedacht ik dat ik dit weekend mijn haar wilde furfen, want ja maandag uitje. Maar geen tijd morgen en en en en. Dus nu zit ik te wachten tot ik het eruit kan wassen.
Je krijgt wel veel gedaan als je een avond niet voor de TV hangt
Ja zelfstandige eenheid, kan ook huurtoeslag aanvragen. Geen idee wat daar het termijn voor is. Uitwonende stufi moet voor de 1e van de maand. Gemeentelijke belastingen zeiden ze dat ik gewoon moest betalen, maar ga wel kijken naar kwijtschelding.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is toch een zelfstandige eenheid? Vanaf de datum dat je er officieel woont moet je gemeentelijke belastingen betalen en afvalstoffenheffing enzo. Daar kun je ook weer kwijtschelding voor aanvragen, da's niet zo moeilijk.
En je moet je officieel inschrijven op de locatie waar je het grootste deel van de tijd doorbrengt. Ivm evt huursubbsidie en uitwonende stufi is het ook handig om je in te schrijven. Ofzo. Het is al even geleden dat ik het ouderlijk huis verliet.
bij mij verhuist de stapel schone was van bank naar bed, naar gelang het overdag is (bank in gebruik was op bed) of nacht (bed in gebruik, was op bank)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ligt die stapel meestal op de wasmand, op de crosstrainer en op de strijkplank.
lieve schat, pas als je er fysiek gaat wonen hoeft dat. neem aan dat je niet nu al uitwonende stufi krijgt? als dat per 1 juli ingaat moet je je wel voor/op 1 juli inschrijven.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja zelfstandige eenheid, kan ook huurtoeslag aanvragen. Geen idee wat daar het termijn voor is. Uitwonende stufi moet voor de 1e van de maand. Gemeentelijke belastingen zeiden ze dat ik gewoon moest betalen, maar ga wel kijken naar kwijtschelding.
Ik heb een contract per vorige week en betaal dus al huur. Ben ik dan volgens de regels 'verhuisd' en moet ik me snel inschrijven? Of kan dat nog wel een paar dagen extra wachten?
Zo stom, dat het digitaal opeens niet kan. Zit hier te stressen en had het ook veel eerder moeten regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |