Wat had je verwacht danquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Brazilie gaat nog niet als een heet mes door de boter hmm...
Ik 5-0quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:00 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb in m'n poule 4-0 voor Brazilië voorspeld, maar Noord-Korea haalt wel de finale en verliest daar van Zuid-Korea na strafschoppen.
ze missen inderdaad een linksback volgens mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:08 schreef LeaderRoel het volgende:
Volgens mij hebben Brazilië ook niet de beste spelers erin zitten, of wel? (Heb niet veel verstand van voetbal kijk alleen naar een EK of WK)
Zoiets als politieke partijen met 'vrijheid' in hun naam?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heten dictaturen altijd "democratische republiek" ??
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef pberends het volgende:
Hehe, ja, Noord-Korea heeft 2000 Chinese acteurs omgekocht.
Njah, dit komt redelijk als "waar" over:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef Klopkoek het volgende:
maar even serieus: zouden al die verhalen over noord-korea echt waar zijn? ik kan het niet controleren iig. in het verleden zijn in het kader van de buitenlandse politiek al vaker aperte leugens de wereld in gebracht via de media
Alle verhalen valt nooit te controleren natuurlijk. Maar denk bepaald niet dat de burgers van N-K een erg prettig leven hebben daarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef Klopkoek het volgende:
maar even serieus: zouden al die verhalen over noord-korea echt waar zijn? ik kan het niet controleren iig. in het verleden zijn in het kader van de buitenlandse politiek al vaker aperte leugens de wereld in gebracht via de media
Dat zijn de Chinese acteurs iddquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:16 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zag een stuk of 20 Noord-Koreaanse pipo's in het publiek zitten tijdens volkslied, of zijn dat goedkope chinese acteurs?
Denk ik ook , al is het wel n feit dat we natuurlijk alleen maar de slechte verhalen te horen krijgen en die wellicht nog net iets aangedikter dan in werkelijkheid zijn. Maar ik zou er toch zeker ook niet willen wonen daar ...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alle verhalen valt nooit te controleren natuurlijk. Maar denk bepaald niet dat de burgers van N-K een erg prettig leven hebben daar.
nee, daar twijfel ik niet aan. dan begrijp je me verkeerdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alle verhalen valt nooit te controleren natuurlijk. Maar denk bepaald niet dat de burgers van N-K een erg prettig leven hebben daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |