dat kan niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:20 schreef horned_reaper het volgende:
Ik hoop dat ze Brazilië morgen gewoon uitschakelen
Familie moet daat verplicht achterblijven he... Dus dan is 'nooit meer teruggaan' niet echt aan de orde.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Beter voor het voetbal als ik hun was zou ik ook nooit meer terug gaan.
quote:
quote:Noord-Korea: "Brazilië, mentaal zijn we héél sterk"
Vijfvoudig wereldkampioen Brazilië opent vanavond om 20.30u zijn WK tegen de vreemde eend in de bijt: Noord-Korea. "We moeten de Noord-Koreanen respecteren", blijft Galatasaray-middenvelder Elano voorzichtig.
"Wij hebben natuurlijk een lange erelijst, maar op het veld is dat niet belangrijk. We moeten Noord-Korea zoals elk ander team behandelen", gaat Elano verder.
Noord-Korea lijkt alvast niet onder de indruk van de Brazilianen. "Brazilië moet niet verwachten dat de punten sowieso voor hen zullen zijn. Wij hebben ook een zege nodig."
"Brazilië is natuurlijk favoriet tegen ons, maar wij zijn mentaal ijzersterk", waarschuwt bondscoach Kim (foto) de vijfvoudige wereldkampioen.
Het laatste WK waarop Brazilië zijn eerste match verloor, is dat van 1934. Toen toonde Spanje zich sterker dan de Zuid-Amerikanen.
Voor Noord-Korea is het toernooi in Zuid-Afrika het tweede WK uit zijn geschiedenis. In 1966 plaatste het land zich voor de kwartfinales. Jong Tae-Se is de ster van de ploeg. De aanvaller is geboren in Japan en heeft een Noord-Koreaanse moeder en een Zuid-Koreaanse vader.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef pberends het volgende:
Hehe, ja, Noord-Korea heeft 2000 Chinese acteurs omgekocht.
Echte bazenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:10 schreef Miasan het volgende:
Wat een heldenteamIk kan niet wachten tot we dit onvervalst staaltje solidair en gedisciplineerd voetbal mogen aanschouwen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:47 schreef Sheepcidus het volgende:
Ze zijn zo normaal gebleven die communisten.
Heldenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:18 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/wk2010/vide(...)-bij-noordkorea.html
broedersquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:29 schreef Miasan het volgende:
[..]
![]()
Toch verwacht ik dat er ook veel Zuid-Koreanen hun noorderburen komen aanmoedigen hoor.Ze moeten niets hebben van het regime, maar het zijn toch hun broeders.
Ziet er gezellig uitquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:18 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/wk2010/vide(...)-bij-noordkorea.html

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |