Is dat niet geheim dan?quote:
Hopelijk krijgt ie niet de doodstraf over een maandquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:27 schreef BB-King het volgende:
Die Noord-Koreaan houdut het niet meer droog!
Enkel als ze verliezen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt ie niet de doodstraf over een maand.
Die weet dat 'ie zaterdag net zo goed tegen Nederland had kunnen spelen. Ik zou ook huilen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:31 schreef Glesse het volgende:
Hmmpppf... Hoe enthousiast ze het volkslied meezongen viel alvast tegen, op die jankende halve jap na dan.
dan toch nog eerder zuid-Korea? Daar groeide hij opquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:32 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die weet dat 'ie zaterdag net zo goed tegen Nederland had kunnen spelen. Ik zou ook huilen.
Ik geloof dat Saddam Hoessein ook altijd 99,9 % van de stemmen kreeg. Stemmen met naam en adres uiteraard.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:40 schreef heloef het volgende:
Hoe kan een dictatuur een Democratische republiek zijn? Je moet dan toch je leider kunnen kiezen. Alhoewel bij verkiezingen zouden ze toch allemaal op de zittende leider stemmen. Anders wordt je waarschijnlijk in een kamp gestopt.
dat zie je wel vaker, je had ook de deutsche democratische republik (DDR).quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:40 schreef heloef het volgende:
Hoe kan een dictatuur een Democratische republiek zijn? Je moet dan toch je leider kunnen kiezen. Alhoewel bij verkiezingen zouden ze toch allemaal op de zittende leider stemmen. Anders wordt je waarschijnlijk in een kamp gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |