Daar ben ik het mee eens. Ik vind de selectie op dit moment ook niet sterker dan vorig jaar, dus er moet echt nog wat bij.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:11 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ben nog lang niet zo optimistisch hoor. Ik vrees dat het weer een moeizaam seizoen gaat worden gezien de huidige selectie en het gebrek aan financiele daadkracht. Tevens oogt de scouting van PSV aanzienlijk minder creatief en insipiratielozer dan 5 jaar geleden. Voor elke speler wordt bovendien de hoofdprijs betaald tegenwoordig terwijl elke speler die weggaat voor een schijntje weg mag.
Maargoed we zullen zien hoe PSV er aan het eind van dit seizoen voorstaat
Ik denk lang nog niet, eerst met alle voorrondes gespeeld worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:25 schreef Tallie1982 het volgende:
En Berg wordt blijkbaar gehuurd voor 1 jaar ? Die zou morgen als nieuwe spits gepresenteerd worden. Weet iemand wanneer de loting is van de uefa cup?
Ik hoopte zelf op Berg of Valdezquote:Nieuw contract voor Jonathan Reis bij PSV
16 juli 2010 14:30
Jonathan Reis.
Jonathan Reis tekent zaterdagmiddag een nieuw contract bij PSV. Hij zal dat doen tijdens de eerste officiële persconferentie van de club in het nieuwe seizoen. De 21-jarige Braziliaan zal zijn handtekening gaan zetten onder een nieuwe één-jarige verbintenis, met een optie voor nog drie seizoenen bij PSV. De openingspersconferentie begint om 13.30 uur in het Philips Stadion.
Gretig in de voorbereiding
Jonathan Reis maakte tijdens de voorbereiding tot nu toe een gretige indruk. Hij scoorde in de zesde gespeelde oefenduelwedstrijden al acht doelpunten. De aanvaller ondertekent zijn contract zaterdagmiddag tijdens de traditionele persconferentie voor aanvang van het aankomende seizoen. Na de contractondertekening is er voor de aanwezige pers een fotomoment.
Ik dacht juist ergens gelezen te hebben dat die eventuele nieuwe spits los stond van de ontwikkelingen rond Jonathan Reis. Weet alleen niet meer waar...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:41 schreef Doublepain het volgende:
Dit is de nieuwe spits die ze gaan onthullen zaterdag
[..]
Ik hoopte zelf op Berg of Valdez![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:52 schreef Morrigun99 het volgende:
HALLO!? Leuk en aardig die 'grote schoonmaak', maar komen er ook nog spelers voor terug?!?!?
Nopequote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moeizaam seizoen.. uiteraard. We hebben geen echte toppers a la Ruiz of Suarez, maar vond je vorig seizoen ook zo'n moeizaam seizoen dan? We zijn er niet minder op geworden in ieder geval.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:11 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ben nog lang niet zo optimistisch hoor. Ik vrees dat het weer een moeizaam seizoen gaat worden gezien de huidige selectie en het gebrek aan financiele daadkracht. Tevens oogt de scouting van PSV aanzienlijk minder creatief en insipiratielozer dan 5 jaar geleden. Voor elke speler wordt bovendien de hoofdprijs betaald tegenwoordig terwijl elke speler die weggaat voor een schijntje weg mag.
Maargoed we zullen zien hoe PSV er aan het eind van dit seizoen voorstaat
Inderdaad. Hopelijk wel tegen een laag salaris.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:34 schreef Buitendam het volgende:
Het blijft toch altijd een boerencluppie, hè. Cokeverslaving, geen afkickprogramma aannemen en gewoon vertrekken. Later spijt betuigen en een contract krijgen. Dubbel gevoel heb ik erbij.
Noem de posities eens en wie daarvoor in jouw ogen voor in aanmerking komen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:37 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Inderdaad. Hopelijk wel tegen een laag salaris.
Als ik kijk hoe de huidige selectie eruit ziet dan moeten daar zeker nog 2 versterkingen bij om echt kans te maken op de titel...
Spits, centrale verdediger (Salcido moven) en back-up rechtsback.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:44 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Noem de posities eens en wie daarvoor in jouw ogen voor in aanmerking komen.
Spits: Berg, maar die wil niet al te graag komen krijg ik de indruk. Manchester United zal die Hernandez waarschijnlijk niet voor een jaartje willen uitlenen, maar dat is ook een geweldige speler.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:44 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Noem de posities eens en wie daarvoor in jouw ogen voor in aanmerking komen.
In principe wel, maar aangezien ze Kromkamp toch wel niet kwijt zullen raken, kan die daarvoor gebruikt worden...quote:
Helaas wel inderdaad...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
In principe wel, maar aangezien ze Kromkamp toch wel niet kwijt zullen raken, kan die daarvoor gebruikt worden...
Ik vind die Nijland wel een goeie speler hoor. Gewoon weer een jaartje uitlenen aan Willem 2..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:56 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Spits: Berg, maar die wil niet al te graag komen krijg ik de indruk. Manchester United zal die Hernandez waarschijnlijk niet voor een jaartje willen uitlenen, maar dat is ook een geweldige speler.
Als Afellay vertrekt moet er sowieso een middenvelder bij. Schaars is misschien niet al te duur, wel een heel ander type middenvelder natuurlijk.
Ik vind ook dat we nog wel een verdediger kunnen gebruiken. Daarvoor is Granqvist wel een aardige optie. Bouma mogen ze ook een contract aanbieden. Salcido moet weg.
Tevens vind ik een speler als Stef Nijland absoluut niet geschikt voor PSV, zelfs niet voor de bank.
Deze site vind ik niet betrouwbaar maar toch.quote:EXCLUSIEF - Uit een zeer betrouwbare bron rond de PSV-organisatie heeft de redactie van Voetbal Centraal vernomen dat de Eindhovenaren zaterdag waarschijnlijk Marcus Berg presenteren als hun nieuwe spits voor het komende seizoen. De club uit de lichtstad huurt de 23-jarige speler voor één seizoen van HSV en heeft een optie tot koop bedongen.
Foto: Orange Pictures
PSV wil niet ingaan op dit gerucht. Perschef Pedro Salazar-Hewitt kan het bericht noch bevestigen noch ontkennen, omdat de club geen uitspraken doet over dergelijke zaken. Enige dagen geleden meldden diverse media al dat technisch manager Marcel Brands hoopt tijdens de Fandag van aanstaande zaterdag zowel Marcelo als de nieuwe spits te presenteren.
quote:Met zijn vorige club FC Groningen speelde Berg al eens in het Philips Stadion, en die wedstrijden kan hij zich nog goed herinneren. "Wanneer ze succes hebben in Eindhoven dan staan de supporters op de banken. Als het niet loopt dan fluiten de fans hun eigen ploeg uit", vertelt de aanvaller tegenover Bild.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |