ik kan hem ook niet vinden, heb tot ruim 3 jaar terug gezochtquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
Er liep een tijdje een HEMA-topic, kan hem ook niet via de search vinden, iemand die hem wel weet te vinden?
inderdaad, thanksquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:35 schreef Debsterr het volgende:
Nieuw zelfmaakmodeblad: My Image Magazine
Spam?
ik heb er de bezem doorheen gehaald, thanksquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:38 schreef Lijnloos het volgende:
Hoi, mag er even een bezem door het Borduurtopic? Een paar grapjassen in off-topic-actie..
(Borduren?!)
mylene is er kennelijk al langsgeweestquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:20 schreef Jannuk het volgende:
Op jonge leeftijd tandimplantaten nemen?
Spam?
over scrapbooking bedoel je? 9denk ik dan hoor)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef simmu het volgende:
is er eigenlijk een topic waar je je opgeleukte (baby/kinder/familie) fotoboeken kan showen/inspiratie opdoen, etc...?
k, dan komt die er vanaaf aan (ben ff druk met 2 drukke koters en moet de foto's nog ff uploaden). het idee is scrapbooking idd, met als extra moeilijkheid dat ik niet zo hendig ben, dus niet te denderend veel moeite doe want dat ken ze nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
over scrapbooking bedoel je? 9denk ik dan hoor)
nee, dat is er nog niet
voel je vrij er 1 te openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |