moet je dan niet een of ander arrangement nemen of zo?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:00 schreef KissXSis het volgende:
ik had t er al met vrienden over gehad, en we gaan er een x heenlijkt me leuk
Klopt, je moet alleen reserveren met een creditcard.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:31 schreef PkrMart het volgende:
Volgens mij kan je nu ook voor 30 euro gaan ipv die hele dure arrangementen.
Krijg je iets te drinken voor ofzo
Is toch heerlijk man.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:56 schreef Veerboot het volgende:
Hoogtepuntje tot nu toe mag natuurlijk niet in dit topic ontbreken:
En dan ook nog eens een heel onrealistisch en goedkoop reclame-verhaaltje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:51 schreef verrefreddy het volgende:
Had studio sportzomer al gauw gezien, die hebben 75% van het programma volgeluld over de Afrikaanse cultuur, geen behoefte aan
http://www.kurhaus.nl/downloads/pdf/Reserveringsformulier.pdfquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:56 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zo ff richting kurhaus om te reserveren voor 7 man!![]()
thanks, die heb ik inderdaad ingevuld....maar woon er niet heel ver vandaan dus kan ik gelijk ff een kijkje nemen en eens checken of Gijp al aan de bar zitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:04 schreef Mistbank het volgende:
[..]
http://www.kurhaus.nl/downloads/pdf/Reserveringsformulier.pdf
Welke dag was je van plan te gaan dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:06 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
thanks, die heb ik inderdaad ingevuld....maar woon er niet heel ver vandaan dus kan ik gelijk ff een kijkje nemen en eens checken of Gijp al aan de bar zit
Wat schoot 'ie hem beroerd in trouwens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:33 schreef ThaTim het volgende:
Rene die opeens wakkers schrikt als ie 'n bal moet trappen!![]()
Hij had er ook echt geen zin inquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat schoot 'ie hem beroerd in trouwens.
Ik hoop dat ze Ron wel in de uitzending van 18:00 hebben, want om 22:20 zou er alleen nog maar dronkemans gebral uitkomen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:58 schreef tompsv18 het volgende:
Vandaag te gast:
Jan Everse
Ron Brandsteder
André Wetzel
Jozias van Aartsen
Ja daar sloeg ie even de plank misquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:06 schreef Drassss het volgende:
Derksen faalt nu eigenlijk.... wat had ie verwacht. Wereldvoetbal?
Helaas hier en daar een buiquote:
Dit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:11 schreef bascross het volgende:
Johan aan het overdrijven.Ik vond de wedstrijd vrij vermakelijk en zo slecht was het ook weer niet.
Nee, vertelquote:
Tja wat moeten ze anders?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:17 schreef Mistbank het volgende:
Ik denk dat Rene en Ron nu wel aan het zuipen zijn.
Dat betwijfel ik toch echt de laatste weken.....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:24 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ach, Derksen bijv is gewoon aan het werk of iets aan het lezen; die zuipt iig niet.
sportief succes ???quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:28 schreef tompsv18 het volgende:
Laat die burgemeester ff zijn smoel dichthouden, wat een irritante en slaapverwekkende vent zeg
of uit Afrika, en ook landen uit Azië en Oceanië hebben wel kansquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:53 schreef tong80 het volgende:
Briljante studiogast : Ík denk dat de wereldkampioen uit Zuid Amerka of Europa komt
Iemand een idee?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef voetbalkenner het volgende:
Over mokkels gesproken, wie is die blonde mokkel in haar witte jurk die steeds achter wilfred gene zit. Zij legt ook steeds de ballen klaar voor de mensen die prijs moeten schieten..
Zuid Amerika of Zuid-Europa zei hijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:53 schreef tong80 het volgende:
Briljante studiogast : Ík denk dat de wereldkampioen uit Zuid Amerka of Europa komt
Gewoon een meisje.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet iemand waar ik meer informatie over Den Haag kan krijgen? Ik wil wel wat meer weten van de prachtige stad...
Geen idee, prachtig dat iemand zoveel kan lullen over eigenlijk niksquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
waarom herhaalt hij elke zin 10x maar dan wat anders ?
ik heb niets gehoord hahaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:18 schreef Trystar het volgende:
[..]
Geen idee, prachtig dat iemand zoveel kan lullen over eigenlijk niks
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:12 schreef Friesz het volgende:
Wat een dom wijf op het eind. Beetje 'spontaan' iets vertellen of er wat te doen is in Den Haag/Schevingen. Interesseert geen ene kijker en er kan geen lachje vanaf
Al wel gezien. Niet echt boeiend.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Raar inderdaad, dan maar Sporzomer kijken
http://nos.nl/wk2010/onde(...)7/nos-sportzomer/hq/
Jan Smit liet zich niet in de zeik zettenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:54 schreef queensbridge het volgende:
Ik zie een paar reacties over Yolanthe. Hebben ze Jantje smit in de zeik genomen of ging het weer over het "Yolanthe moet niet naar ZA" gezeik? Als ze onze geliefde zanger in de zeik hebben genomen, vertel aub hoe
ja dat begreep ik ook niet, niemand zei er ook wat op, vreemdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:57 schreef Greetings het volgende:
Wat lulde Derksen nou in die eerste aflevering? "En het ergste is nog: bij die goal van Mexico, daar staan er 4 Mexicanen vrij en Salcido staat weer lucht te dekken"
Euh Derksen.... hij hoeft z'n eigen aanvallers toch niet te gaan dekken? Liep zelfs goed mee vrij en had de bal afgelegd moeten krijgen....
En volgens Genee speelt Franco volgend seizoen voor ManUtd.....
Het ging er meer om dat ze alwéér over Jolanthe beginnen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:54 schreef queensbridge het volgende:
Ik zie een paar reacties over Yolanthe. Hebben ze Jantje smit in de zeik genomen of ging het weer over het "Yolanthe moet niet naar ZA" gezeik? Als ze onze geliefde zanger in de zeik hebben genomen, vertel aub hoe
Dat is wel een groot verschil met SSZquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:38 schreef Confetti het volgende:
Ligt het aan mij of praten ze wel erg weinig over de wedstrijden die gespeeld zijn?.
Je voelt gewoon dat Gijp er veel meer van weet qua spelers maar geen kans krijgt omdat Johan niet kan meekomen
Haha, idd. Maar ik zou wel met opzet missen. Echt geen zin om alleen, of met van die andere malloten die die ook een ticket hebben gewonnen helemaal naar Zuid Afrika te reizen. Want je kon toch één ticket winnen? Voelde het trwns al aankomen gister, dat die laatste kneus nog zou winnen ookquote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:18 schreef JanPiraat het volgende:
damn waarom stond ik niet tussen die 3 malloten die een beetje zaten te punteren voor een ticket Nederland-Japan
Je wint meerdere kaarten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:35 schreef Friesz het volgende:
[..]
Haha, idd. Maar ik zou wel met opzet missen. Echt geen zin om alleen, of met van die andere malloten die die ook een ticket hebben gewonnen helemaal naar Zuid Afrika te reizen. Want je kon toch één ticket winnen? Voelde het trwns al aankomen gister, dat die laatste kneus nog zou winnen ook
Ik geloof eerder dat ze dat zouden willen, want veel ander belangrijks is er tot nu toe niet te bespreken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:01 schreef Bestolene het volgende:
Ja er is toch aanleiding voor. Kennelijk heeft het een grotere invloed op de sfeer dan tot nu toe naar buiten is gekomen.
ik heb het eigenlijk niet gelezen, zou toch wel ? is altijdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:58 schreef Paul-89 het volgende:
Zijn er hier toevallig vi-abonnees die weten of het blad tijdens het wk 2 keer per week verschijnt?
Niet meer dan, want hierboven wordt nog gepost dat het er wel op stond.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:50 schreef rub3n het volgende:
Je kunt de afleveringen van gisteren niet eens terugkijken!
Die kranten doornemen is best grappig!
Volgens mij is Matthijs van Nieuwkerk zo'n beetje nog de enige in Nederland die iig acteert alsof hij op gezelschap van Prem zit te wachten in een uitzending oid.quote:
laar Gijp maar eens op die toeter blazen als Prem aan het woord isquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:12 schreef KissXSis het volgende:
Prem moet zn bek eens houden, wat een malloot![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:12 schreef KissXSis het volgende:
Prem moet zn bek eens houden, wat een malloot![]()
Twee keer op 1 dag dezelfde gast, nu al door de gasten heenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:12 schreef bascross het volgende:
Eerste VI uitzending die ik heb uitgezet. Wat een debiel.![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond zit hij er weer.Dat wordt dus studio sportzomer.
meen je dat?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:12 schreef bascross het volgende:
Eerste VI uitzending die ik heb uitgezet. Wat een debiel.![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond zit hij er weer.Dat wordt dus studio sportzomer.
Hij duikt overal op, maar niemand lijkt echt om hem te zitten wachten. Een heel vervelend mannetje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Prem is écht een slijmbal, ik hoor hem altijd maar slijmen en vlijen over iedereen.˛
http://www.rtl.nl/components/sport/vioranje/index_video.xmlquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:50 schreef rub3n het volgende:
Je kunt de afleveringen van gisteren niet eens terugkijken!
Die kranten doornemen is best grappig!
Waarom doe jij datquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Prem is écht een slijmbal, ik hoor hem altijd maar slijmen en vlijen over iedereen.˛
Dat je dat inzicht nu al langzaam krijgt..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:15 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat ik dit programma beter ga vinden dan de NOS-programma's
Dat zegt veel over de gemiddelde Nederlanderquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:22 schreef voetbalkenner het volgende:
iedereen zeurt, klaagt en probeert prem af te zeiken maar ik denk dat hij daar niet zo heel mee zit. Btw, hij is veel slimmer en welbespraakter dan de gemiddelde nederlander
Ik kijk eigenlijk heel weinig VI eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:28 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Dat je dat inzicht nu al langzaam krijgt..
Peter Shilton een slechte doelman noemen. Is echty lachen vanavond.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:33 schreef Adelante het volgende:
Je ziet echt iedereen aan tafel zich opvreten als Prem weer onzin uitkraamt
Hij is niet zo oud als jij gok ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:33 schreef tong80 het volgende:
Jan van Halst kent Gordon Banks niet
Voor mij de beste doelman ooit. Wat een afgang. Dat is analist.
Thanxquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:25 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.spixfm.nl:8000/tvsignaal.m3u
voor de belgen die mee willen 'LUISTEREN'.
dit is een geluidstream, geen video!
Nee ik ben Prem fanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:33 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Moet je weer lekker tegen iedereen ingaan?
Ik wel, Prem die praat en denkt dat alles wat uit zijn mond komt klopt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:36 schreef wolferl het volgende:
Ik weet niet wat erger is.
Prem die praat (lees:schreeuwt) of die vuvuzela's in de stadions.
Prem is zoveel irritanter!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:36 schreef wolferl het volgende:
Ik weet niet wat erger is.
Prem die praat (lees:schreeuwt) of die vuvuzela's in de stadions.
Haha jep.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Gijp ergert zich mateloos aan Prem de poedel.˛
Wat heeft leeftijd er mee te maken ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is niet zo oud als jij gok ik.˛
Die redding ken ik als 14 jarige zelfs.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd er mee te maken ?
Als analist moet je de doelman kennen die met Engeland wereldkampioen werd en de mooiste redding ooit heeft gemaakt op een kopbal van Péle op het WK-70.
Eén van de hoeren van Prem.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:40 schreef voetbalkenner het volgende:
Wie is die mokkel in der zwarte truitje achter wilfred genee die tegen de muur staat.
Zojuist van Marwijk weer ondergeslijmd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:39 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Die redding ken ik als 14 jarige zelfs.
Denk het nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:43 schreef Adelante het volgende:
Commentaar van Prem. Daar zit toch echt niemand op te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |