Het ging er meer om dat ze alwéér over Jolanthe beginnen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:54 schreef queensbridge het volgende:
Ik zie een paar reacties over Yolanthe. Hebben ze Jantje smit in de zeik genomen of ging het weer over het "Yolanthe moet niet naar ZA" gezeik? Als ze onze geliefde zanger in de zeik hebben genomen, vertel aub hoe
Dat is wel een groot verschil met SSZquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:38 schreef Confetti het volgende:
Ligt het aan mij of praten ze wel erg weinig over de wedstrijden die gespeeld zijn?.
Je voelt gewoon dat Gijp er veel meer van weet qua spelers maar geen kans krijgt omdat Johan niet kan meekomen
Haha, idd. Maar ik zou wel met opzet missen. Echt geen zin om alleen, of met van die andere malloten die die ook een ticket hebben gewonnen helemaal naar Zuid Afrika te reizen. Want je kon toch één ticket winnen? Voelde het trwns al aankomen gister, dat die laatste kneus nog zou winnen ookquote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:18 schreef JanPiraat het volgende:
damn waarom stond ik niet tussen die 3 malloten die een beetje zaten te punteren voor een ticket Nederland-Japan
Je wint meerdere kaarten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:35 schreef Friesz het volgende:
[..]
Haha, idd. Maar ik zou wel met opzet missen. Echt geen zin om alleen, of met van die andere malloten die die ook een ticket hebben gewonnen helemaal naar Zuid Afrika te reizen. Want je kon toch één ticket winnen? Voelde het trwns al aankomen gister, dat die laatste kneus nog zou winnen ook
Ik geloof eerder dat ze dat zouden willen, want veel ander belangrijks is er tot nu toe niet te bespreken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:01 schreef Bestolene het volgende:
Ja er is toch aanleiding voor. Kennelijk heeft het een grotere invloed op de sfeer dan tot nu toe naar buiten is gekomen.
ik heb het eigenlijk niet gelezen, zou toch wel ? is altijdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:58 schreef Paul-89 het volgende:
Zijn er hier toevallig vi-abonnees die weten of het blad tijdens het wk 2 keer per week verschijnt?
Niet meer dan, want hierboven wordt nog gepost dat het er wel op stond.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:50 schreef rub3n het volgende:
Je kunt de afleveringen van gisteren niet eens terugkijken!
Die kranten doornemen is best grappig!
Volgens mij is Matthijs van Nieuwkerk zo'n beetje nog de enige in Nederland die iig acteert alsof hij op gezelschap van Prem zit te wachten in een uitzending oid.quote:
laar Gijp maar eens op die toeter blazen als Prem aan het woord isquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:12 schreef KissXSis het volgende:
Prem moet zn bek eens houden, wat een malloot![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:12 schreef KissXSis het volgende:
Prem moet zn bek eens houden, wat een malloot![]()
Twee keer op 1 dag dezelfde gast, nu al door de gasten heenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:12 schreef bascross het volgende:
Eerste VI uitzending die ik heb uitgezet. Wat een debiel.![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond zit hij er weer.Dat wordt dus studio sportzomer.
meen je dat?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:12 schreef bascross het volgende:
Eerste VI uitzending die ik heb uitgezet. Wat een debiel.![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond zit hij er weer.Dat wordt dus studio sportzomer.
Hij duikt overal op, maar niemand lijkt echt om hem te zitten wachten. Een heel vervelend mannetje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Prem is écht een slijmbal, ik hoor hem altijd maar slijmen en vlijen over iedereen.²
http://www.rtl.nl/components/sport/vioranje/index_video.xmlquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:50 schreef rub3n het volgende:
Je kunt de afleveringen van gisteren niet eens terugkijken!
Die kranten doornemen is best grappig!
Waarom doe jij datquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Prem is écht een slijmbal, ik hoor hem altijd maar slijmen en vlijen over iedereen.²
Dat je dat inzicht nu al langzaam krijgt..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:15 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat ik dit programma beter ga vinden dan de NOS-programma's
Dat zegt veel over de gemiddelde Nederlanderquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:22 schreef voetbalkenner het volgende:
iedereen zeurt, klaagt en probeert prem af te zeiken maar ik denk dat hij daar niet zo heel mee zit. Btw, hij is veel slimmer en welbespraakter dan de gemiddelde nederlander
Ik kijk eigenlijk heel weinig VI eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:28 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Dat je dat inzicht nu al langzaam krijgt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |