Hij duikt overal op, maar niemand lijkt echt om hem te zitten wachten. Een heel vervelend mannetje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Prem is écht een slijmbal, ik hoor hem altijd maar slijmen en vlijen over iedereen.˛
http://www.rtl.nl/components/sport/vioranje/index_video.xmlquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:50 schreef rub3n het volgende:
Je kunt de afleveringen van gisteren niet eens terugkijken!
Die kranten doornemen is best grappig!
Waarom doe jij datquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Prem is écht een slijmbal, ik hoor hem altijd maar slijmen en vlijen over iedereen.˛
Dat je dat inzicht nu al langzaam krijgt..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:15 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat ik dit programma beter ga vinden dan de NOS-programma's
Dat zegt veel over de gemiddelde Nederlanderquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:22 schreef voetbalkenner het volgende:
iedereen zeurt, klaagt en probeert prem af te zeiken maar ik denk dat hij daar niet zo heel mee zit. Btw, hij is veel slimmer en welbespraakter dan de gemiddelde nederlander
Ik kijk eigenlijk heel weinig VI eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:28 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Dat je dat inzicht nu al langzaam krijgt..
Peter Shilton een slechte doelman noemen. Is echty lachen vanavond.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:33 schreef Adelante het volgende:
Je ziet echt iedereen aan tafel zich opvreten als Prem weer onzin uitkraamt
Hij is niet zo oud als jij gok ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:33 schreef tong80 het volgende:
Jan van Halst kent Gordon Banks niet
Voor mij de beste doelman ooit. Wat een afgang. Dat is analist.
Thanxquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:25 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.spixfm.nl:8000/tvsignaal.m3u
voor de belgen die mee willen 'LUISTEREN'.
dit is een geluidstream, geen video!
Nee ik ben Prem fanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:33 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Moet je weer lekker tegen iedereen ingaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |