of uit Afrika, en ook landen uit Azië en Oceanië hebben wel kansquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:53 schreef tong80 het volgende:
Briljante studiogast : Ík denk dat de wereldkampioen uit Zuid Amerka of Europa komt
Iemand een idee?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef voetbalkenner het volgende:
Over mokkels gesproken, wie is die blonde mokkel in haar witte jurk die steeds achter wilfred gene zit. Zij legt ook steeds de ballen klaar voor de mensen die prijs moeten schieten..
Zuid Amerika of Zuid-Europa zei hijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:53 schreef tong80 het volgende:
Briljante studiogast : Ík denk dat de wereldkampioen uit Zuid Amerka of Europa komt
Gewoon een meisje.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet iemand waar ik meer informatie over Den Haag kan krijgen? Ik wil wel wat meer weten van de prachtige stad...
Geen idee, prachtig dat iemand zoveel kan lullen over eigenlijk niksquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
waarom herhaalt hij elke zin 10x maar dan wat anders ?
ik heb niets gehoord hahaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:18 schreef Trystar het volgende:
[..]
Geen idee, prachtig dat iemand zoveel kan lullen over eigenlijk niks
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:12 schreef Friesz het volgende:
Wat een dom wijf op het eind. Beetje 'spontaan' iets vertellen of er wat te doen is in Den Haag/Schevingen. Interesseert geen ene kijker en er kan geen lachje vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |