Ah, bij mij exact hetzelfde, maar nog niks gezienquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb ze op 29/5 besteld, afgelopen vrijdag waren ze verzonden en kreeg ze afgelopen dinsdag binnen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:47 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie
[ afbeelding ]
Vrijwel identiek in het flesje
Mir, wat is er met je nagels gebeurd?!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:05 schreef Mirjam het volgende:
ik zou nog even foto's posten van nubar prize, waarvan ik hem totaal niet rood vind, maar meer roze/fuchsia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niks, ik heb ze eergisteren opgevuld, maar nog geen energie gehad om ze te lakken, samen met een gebroken potje zoya, welke lak onder m'n nagels kwam enzoquote:
Wat een mooie lak! Doet me denken aan die spikkeltjes die je vroeger op softijs kon krijgenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:05 schreef Mirjam het volgende:
ik zou nog even foto's posten van nubar prize, waarvan ik hem totaal niet rood vind, maar meer roze/fuchsia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, kan wel hoor, dat lijkt zo door de acryl. ik gebruik heldere acryl, dus je ziet de vorige laagjes, vanwaar ik ben begonmnen met opvullen, nog zitten. lijken net scheuren enzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:12 schreef Ooi86 het volgende:
Aha, ze zien er enigzins aangetast uit, vandaar. I'm hapy they are okay
Erg leuk voor een rozequote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:05 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:16 schreef kwakz0r het volgende:
hier mijn eerste swatch, sorry wazige telefoonfoto...
w.i.c. van herome, donkerpaars.
1 laag filler en basecoat, 1 laag lak, 1 laag topcoat. het glanst meer dan je op de wazige foto kan zien (echt hoogglans).
mijn nagels zijn van zichzelf heel kort (het roze deel), terwijl ik nooit gebeten heb ofzo. mn ringvinger is bijvoorbeeld nu al zeker 5mm lang (witte deel) maar bereikt netaan het topje van mijn vinger. je kan wel raden hoeveel vuil er bij mij onder komt...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoya Veruschka
[ afbeelding ]
Straks even rustig teruglezen en plaatjes kijken, ik ben nu eigenlijk aan het werk.
Hm, volgende keer kijken of die van ons ze nu ook heeft. Onze heeft een totale make-over gehad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:26 schreef Crientj het volgende:
omg, de kruidvat bij ons verkoopt ineens essence show your feet?allemaal gave kleurtjes
Wat een prachtige kleur!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:05 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoya Veruschka
[ afbeelding ]
Straks even rustig teruglezen en plaatjes kijken, ik ben nu eigenlijk aan het werk.
ik vind um wel heuwl mooi!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:05 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die verwacht ik ook!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:05 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga ik vanavond doen ja!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:35 schreef Kleintje19 het volgende:
Loqi je nagels zijn zo mooi![]()
[..]
![]()
heb je de plates nog besteld?
of vanavond toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga ik vanavond doen ja!He bah meissie tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:19 schreef Holyme het volgende:
Loqi, mooie kleur, die's van essence toch? Heb 'm volgens mij ook, alleen nog niet opgehad
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En neem die hele hormonenbende mee naar OUD waar het thuishoort.
Tenzij je natuurlijk de nagels van het ongeboren kind nu al aan het lakken bent. Maar dan wil ik wel foto's.
Serieus, ik vond het leuk om op de hoogte te blijven van bestaande nagellakken zodat ik af en toe mijn vriendin kon verrassen met een leuk lakje maar die fucking slowchat in dit topic van een zooi kakelende kippen is om ziek van te worden.
Da's best een heul spectaculair lakje, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:56 schreef Ainnir het volgende:
*kakelt en legt een ei*
DS Diamond, mijn nieuwe favoriet![]()
[ afbeelding ]
Moest m'n lak maar ff wisselen, vorige mani was na 5(!) uur nog niet droog met Seche Vite erover. Fijn weer terug naar Poshe
Whehehehequote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
Kut wat ben ik toch zwak
CCL-Volt of Light
CCL-What a Shock!
CCL-Pure Energy
OPI-DS Diamond *
OPI-DS reflection
OPI-DS signature *
OPI-Here Today… Aragon Tomorrow
OPI-Suzi Skis in the Pyrenees
CCL-Fashion Addict
*gaat schamen in een hoekje*
Mooiquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen
[ afbeelding ]
Zoya Savita met SV.
Ga dalijk teruglezen (jullie gaan zo snel!) en dan afwas, bah.
Dat is écht een gaaf kleurtjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:05 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk kleurtje!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:16 schreef kwakz0r het volgende:
hier mijn eerste swatch, sorry wazige telefoonfoto...
w.i.c. van herome, donkerpaars.
1 laag filler en basecoat, 1 laag lak, 1 laag topcoat. het glanst meer dan je op de wazige foto kan zien (echt hoogglans).
mijn nagels zijn van zichzelf heel kort (het roze deel), terwijl ik nooit gebeten heb ofzo. mn ringvinger is bijvoorbeeld nu al zeker 5mm lang (witte deel) maar bereikt netaan het topje van mijn vinger. je kan wel raden hoeveel vuil er bij mij onder komt...
[ afbeelding ]
Die is leuk jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:24 schreef Loqi het volgende:
[..]
Leuk!
[..]
hebben
Mijne van vandaag
Hypnotic poison
[ afbeelding ]
in het echt iets meer aubergine
zit een hele mooie felle roze shimmer in
[ afbeelding ]
En uiteraard kwam, heel typisch, toen ik halverwege t lakken was mn giveaway lakje binnendus die is voor een volgende keer.
Zoya Mimi
[ afbeelding ]
dank je wel Ainnirwat een beauty
Mooiquote:
Gewone post.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:17 schreef Mss het volgende:
Zijn die bundle plates pakketjes of gewone post?
Nee, Kaldenkirchen een durpke waar de DM bij Aldi, Lidl en Rewé ligt. Niet eens in het 'centrum'quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet niet waar DM's zittenLaat staan een grote. Ik woon in Rotterdam, dus weet niet eens hoe ze eruit zien.
[..]
Woah, nicein een stad of zo? Want ik wil best een keer winkelen
Maar niet alleen nagellak, dan ben je zo snel klaar
fijn om te horen dat de meeste sets al thuis zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
De plates zijn binnen!
Dankje SQ voor de supersnelle service
erg hčquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind die plates heel leuk
MAAR NU KAN IK NIET KIEZEN WÁT IK MOET STEMPELEN![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:24 schreef Loqi het volgende:
[..]
Leuk!
[..]
hebben
Mijne van vandaag
Hypnotic poison
[ afbeelding ]
in het echt iets meer aubergine
zit een hele mooie felle roze shimmer in
[ afbeelding ]
En uiteraard kwam, heel typisch, toen ik halverwege t lakken was mn giveaway lakje binnendus die is voor een volgende keer.
Zoya Mimi
[ afbeelding ]
dank je wel Ainnirwat een beauty
Welke precies?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:01 schreef mirannie het volgende:
Leuk ladybird![]()
Ik ben ook aan het wachten op mijn invoice voor TD, zulke gave lakjes besteld
Dank je!! Ik ben echt gek op duochrome! Maar ieder z'n smaak natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:05 schreef Debsterr het volgende:
Het vlees was zwak7 OPI's bijbesteld
. Volgende order wordt alleen CG en/of CC.
Ladybird, klinkt als een mooie order!
Mirannie, staat je goed, maar ik hou gewoon niet van duochrome geloof ik..
Loqi, wow! Maar je ene nagel groeit wel een beetje gek of niet?
OPI ds sapphirequote:
Klinkt goed! Hoe lang duurt de levertijd van TD meestal?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:09 schreef mirannie het volgende:
OPI ds sapphire
OPI ds glow
OPI ds diamond
CC tru passion
CC magic attraction
En nog een paar voor Miis-Moana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |