Ah, bij mij exact hetzelfde, maar nog niks gezienquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb ze op 29/5 besteld, afgelopen vrijdag waren ze verzonden en kreeg ze afgelopen dinsdag binnen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:47 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie
[ afbeelding ]
Vrijwel identiek in het flesje
Mir, wat is er met je nagels gebeurd?!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:05 schreef Mirjam het volgende:
ik zou nog even foto's posten van nubar prize, waarvan ik hem totaal niet rood vind, maar meer roze/fuchsia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niks, ik heb ze eergisteren opgevuld, maar nog geen energie gehad om ze te lakken, samen met een gebroken potje zoya, welke lak onder m'n nagels kwam enzoquote:
Wat een mooie lak! Doet me denken aan die spikkeltjes die je vroeger op softijs kon krijgenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:05 schreef Mirjam het volgende:
ik zou nog even foto's posten van nubar prize, waarvan ik hem totaal niet rood vind, maar meer roze/fuchsia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, kan wel hoor, dat lijkt zo door de acryl. ik gebruik heldere acryl, dus je ziet de vorige laagjes, vanwaar ik ben begonmnen met opvullen, nog zitten. lijken net scheuren enzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:12 schreef Ooi86 het volgende:
Aha, ze zien er enigzins aangetast uit, vandaar. I'm hapy they are okay
Erg leuk voor een rozequote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:05 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:16 schreef kwakz0r het volgende:
hier mijn eerste swatch, sorry wazige telefoonfoto...
w.i.c. van herome, donkerpaars.
1 laag filler en basecoat, 1 laag lak, 1 laag topcoat. het glanst meer dan je op de wazige foto kan zien (echt hoogglans).
mijn nagels zijn van zichzelf heel kort (het roze deel), terwijl ik nooit gebeten heb ofzo. mn ringvinger is bijvoorbeeld nu al zeker 5mm lang (witte deel) maar bereikt netaan het topje van mijn vinger. je kan wel raden hoeveel vuil er bij mij onder komt...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoya Veruschka
[ afbeelding ]
Straks even rustig teruglezen en plaatjes kijken, ik ben nu eigenlijk aan het werk.
Hm, volgende keer kijken of die van ons ze nu ook heeft. Onze heeft een totale make-over gehad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:26 schreef Crientj het volgende:
omg, de kruidvat bij ons verkoopt ineens essence show your feet?allemaal gave kleurtjes
Wat een prachtige kleur!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:05 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoya Veruschka
[ afbeelding ]
Straks even rustig teruglezen en plaatjes kijken, ik ben nu eigenlijk aan het werk.
ik vind um wel heuwl mooi!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:05 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die verwacht ik ook!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:05 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga ik vanavond doen ja!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:35 schreef Kleintje19 het volgende:
Loqi je nagels zijn zo mooi![]()
[..]
![]()
heb je de plates nog besteld?
of vanavond toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |