Miis-Moana heeft mij gemaild, even afwachten wat zij graag wil. Maar als er een plekje over is, ga ik 'm voor je mee bestellen. Dat is toch dat kleurtje dat je toen met mij geswapt hebt? Zo leuk dat swappen!! Soms krijg je echt iets onwijs leuks!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil heel graag een back-up bottle ORLY chocolate martini, zo'n kleintje![]()
kan dat?
ja,quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:39 schreef mirannie het volgende:
[..]
Miis-Moana heeft mij gemaild, even afwachten wat zij graag wil. Maar als er een plekje over is, ga ik 'm voor je mee bestellen. Dat is toch dat kleurtje dat je toen met mij geswapt hebt? Zo leuk dat swappen!! Soms krijg je echt iets onwijs leuks!
Heb met Miss-Moana afgesproken om een plekje voor je vrij te latenquote:
tofquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb met Miss-Moana afgesproken om een plekje voor je vrij te latenDus vanavond doe ik de bestelling en zorg voor jouw orly. Uiteraard deel je wel gewoon in de verzendkosten, maar dat is vast geen probleem. Na de bestelling maak ik een exacte berekening en mail ik je het verschuldigde bedrag
Uh, nee, dat niet, maar de verzendkosten van TD moeten natuurlijk ook gesplit worden, $2 per flesje dus... Plus NL verzending wordt dat dus 2,60euro (of 2,20 als 1 postzegel genoeg is...). Moet je maar even kijken of je dat wil.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tof
verzendkosten zullen vast niet veel zijn viir dat klene flesje
Oh wow! Die is pretty zegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen
[ afbeelding ]
Zoya Savita met SV.
Ga dalijk teruglezen (jullie gaan zo snel!) en dan afwas, bah.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Miss moana is de oppermeebesteller van dit topic
Heel veel plezier!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:05 schreef Lindytje het volgende:Ik ga jullie verlaten!!
Tot maandag dan, want dan ben ik weer terug uit Londen![]()
We gaan wel pas om 4u ofzo weg, maar ik moet nog wat boodschappen doen, pakken, nagels lakken etc....
Tot maandag ladies!!![]()
Shop ze!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:05 schreef Lindytje het volgende:Ik ga jullie verlaten!!
We gaan wel pas om 4u ofzo weg, maar ik moet nog wat boodschappen doen, pakken, nagels lakken etc....
nou, laat maar zitten dan, dat is dat kleine flesje me niet waardquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Uh, nee, dat niet, maar de verzendkosten van TD moeten natuurlijk ook gesplit worden, $2 per flesje dus... Plus NL verzending wordt dat dus 2,60euro (of 2,20 als 1 postzegel genoeg is...). Moet je maar even kijken of je dat wil.
Heel veel plezier in Londen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:05 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga jullie verlaten!!
Ja, dat dacht ik dus al. Sorry... Iedereen mag meebestellen, maar ga niet voor anderen verzendkosten betalen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, laat maar zitten dan, dat is dat kleine flesje me niet waard
dan moet ik maar flink doorsparen voor een volledige bestellning
wel bedankt dat ik mee mocht bestellen
Have funquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:05 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga jullie verlaten!!
heel mooi kleurtje!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen
[ afbeelding ]
Zoya Savita met SV.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:51 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen
[ afbeelding ]
Zoya Savita met SV.
Sorry maar als iedereen nou eens dit soort posts achterwege zou laten? Ze voegen niets toe en zorgen alleen maar dat het topic sneller vol raakt en er weer klachten komen over offopicquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:22 schreef Linnie20v het volgende:
En maar weer een IBTL. Gaat weer erg snel
fijne weekend!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:05 schreef Lindytje het volgende:Ik ga jullie verlaten!!
ik wou de suede ook vet graagquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:07 schreef mirannie het volgende:
Ik baal trouwens wel van Here today aragon tomorrow suedeVorige week was die er gewoon nog en net op het moment dat duidelijk wordt dat TD wel nog gewoon kan, is ie N/A...
@ Delta
Zag op je blog dat je de Milani's binnen had. Op welke datum heb jij besteld??
Suedes zijn gewoon vet handig! Lekker snel klaarquote:
Ik heb ze op 29/5 besteld, afgelopen vrijdag waren ze verzonden en kreeg ze afgelopen dinsdag binnenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:07 schreef mirannie het volgende:
@ Delta
Zag op je blog dat je de Milani's binnen had. Op welke datum heb jij besteld??
Dag wijffies...Heel veel plezier! En koop ze!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:05 schreef Lindytje het volgende:Ik ga jullie verlaten!!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Uh, nee, dat niet, maar de verzendkosten van TD moeten natuurlijk ook gesplit worden, $2 per flesje dus... Plus NL verzending wordt dat dus 2,60euro (of 2,20 als 1 postzegel genoeg is...). Moet je maar even kijken of je dat wil.
Een flesje kan je in NL al verzenden voor 1,32.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, laat maar zitten dan, dat is dat kleine flesje me niet waard
dan moet ik maar flink doorsparen voor een volledige bestellning
wel bedankt dat ik mee mocht bestellen
Moooooiiiquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:38 schreef Linnie20v het volgende:
Whehehehe nee sorry dat ga ik dus echt niet doen.
ik bepaal zelf wel of ik dit post of ga volgen.
Dat jullie je maar druk maken over het offtopic gelul.
ik zal maar een foto plaatsen, dan kan daar niets over gezegd worden.
[ afbeelding ]
@ mirannie , ik heb allebei de lakjes!Zal zo even een foto maken van de twee lakjes
Just a minute![]()
Thanks Linniequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:47 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie
[ afbeelding ]
Vrijwel identiek in het flesje
Ja, dat snap ik wel, ik had daar zelfs nog minder voor gerekend. Maar je betaalt bij TD 2 dollar per flesje. Dollar staat al lang niet gunstig meer. Als ik die 1,32 binnen NL van jou aan hou plus 2 usd dan kom ik op totaal zelfs 3 euro.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Een flesje kan je in NL al verzenden voor 1,32.
Mijne nu in vier laagjes, maar die laatste twee laagjes zijn dan echt heel dik erop gedaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je een verkeerde? Die van mij dekt gewoon in 2-3 laagjes
Sorry, ik las dat je 2,20 of 2,60 op het pakje in NL wilde plakkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, ik had daar zelfs nog minder voor gerekend. Maar je betaalt bij TD 2 dollar per flesje. Dollar staat al lang niet gunstig meer. Als ik die 1,32 binnen NL van jou aan hou plus 2 usd dan kom ik op totaal zelfs 3 euro.
Of juist een donker paars lakje, ook gaafquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:56 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie
Tru Passion is wat dunner, lijkt dus zo op het eerst oog wat minder dekkend.
Maar als je gewoon een lila basis doet zal je er probably niets van zien
Ooh die zijn mooi...paarsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:47 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie
[ afbeelding ]
Vrijwel identiek in het flesje
Duitsland is my friendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef RenRen- het volgende:
@ Linnie20v, Waar haal je die nou tochIk vind hem heel mooi
Wow staat dus niet voor niets op m'n wishlist, wat mooiquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:56 schreef Ainnir het volgende:
*kakelt en legt een ei*
DS Diamond, mijn nieuwe favoriet![]()
[ afbeelding ]
Moest m'n lak maar ff wisselen, vorige mani was na 5(!) uur nog niet droog met Seche Vite erover. Fijn weer terug naar Poshe
Oh, er staat al een trip gepland voor nagellak in Duitslandquote:
Als je een grote DM binnen wandelt zit je meestal wel goedquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, er staat al een trip gepland voor nagellak in DuitslandGeen idee waar ik het best heen kan gaan, maar care.
Ik weet niet waar DM's zittenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:17 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Als je een grote DM binnen wandelt zit je meestal wel goed
Woah, nicequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:18 schreef Linnie20v het volgende:
@ RenRen
Ja, het is op fiets/rij-afstand voor me. Ben blij dat ik aan de grens woon!!
Als je die MNY lakjes wil, moet je iig naar een DM toe. Tenminste die waar ik ga heeft dat allemaal in assortiment.
@ Bubsel, Ik heb niet zoveel problemen met die mannschaftZe gaan toch niet winnen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |