Volgens Wilders een paar jaar geleden wel, vooral vanwege de antisemitische sentimenten, zoals hij het verwoorden.quote:
Dat is wat je wil? Een klasse systeem invoeren in Nederland?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:23 schreef niet_links het volgende:
Wat moet dit eng zijn voor alle linksen en met name
Gelly, KoosVogel, Moussie en andere.
Eindelijk is duidelijk dat Nederland links zat is heerlijk, al die mensen met... Wilders haalt nooit die zetels ect ect.. allemaal dus ongelijk.
Als deze regering er echt komt en ze het halen (moet nog maar blijken ben ik zelf ook niet zeker van) gaan er veel beroeps uitkeringtrekkers en linksen erg huilen.
Ja, want alleen uitkeringstrekkers stemmen linksquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:23 schreef niet_links het volgende:
Wat moet dit eng zijn voor alle linksen en met name
Gelly, KoosVogel, Moussie en andere.
Eindelijk is duidelijk dat Nederland links zat is heerlijk, al die mensen met... Wilders haalt nooit die zetels ect ect.. allemaal dus ongelijk.
Als deze regering er echt komt en ze het halen (moet nog maar blijken ben ik zelf ook niet zeker van) gaan er veel beroeps uitkeringtrekkers en linksen erg huilen.
Ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:31 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Dat is wat je wil? Een klasse systeem invoeren in Nederland?
Cda pvda Cu was een centrum lin ks kabinet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, want alleen uitkeringstrekkers stemmen linksTrouwens, links Nederland zat? Net of links al decennia de scepter zwaait.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:37 schreef NorthernStar het volgende:
VVD, CDA en PVV lijkt me uitstekend.
Een soort vervolg op het daverende succes van CDA, LPF en VVD maar dan nog een tikkeltje extremer.
Kunnen we over een jaar weer naar de stembus maar hebben we in tussentijd wel de nodige lol gehad.
Dat valt m.i. wel weer mee, dat Nederland links zat is. De grootste verliezer, het CDA (niet echt links), verloor meer dan de PvdA en de SP bij elkaar. En twee andere linkse partijen, D66 en GroenLinks, zijn zelfs groter geworden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:23 schreef niet_links het volgende:
Ik heb wel respect voor je dat je er uberhaupt nog op reageertquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, want alleen uitkeringstrekkers stemmen linksTrouwens, links Nederland zat? Net of links al decennia de scepter zwaait.
En de Winter vindt dat Wilders radicaliseert. Dus op zich..quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Volgens Wilders een paar jaar geleden wel, vooral vanwege de antisemitische sentimenten, zoals hij het verwoorden.
Maar je gelooft toch ook zelf niet dat er 9 miljard te bezuinigen valt als je een strikter toegangsbeleid voor immigranten gaat voeren?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben erop tegen maar vermoed dat vvd en pvv het wel gaan redden veel te besparen. het is de eigen fout van links geweest om teveel immigranten toetelaten en te veel mee tegaan met buitenlandse onzin.. En ik wist het wel. Als puntje bij paaltje komt verkoopt een politicus in hart en nieren zijn/haar ziel. Voor het pluche.
Of jij het daar mee eens bent is niet relevant. Wanneer er zoveel mensen op stemmen dan ben je gewoon verplicht om er mee te praten. Anders negeer je ook een hele grote groep in Nederland.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:19 schreef remlof het volgende:
Frans Weisglas wil het anders absoluut niet: Weisglas fel tegen coalitie met PVV
Hij vindt het niet liberaal om met een partij te werken die een hele bevolkingsgroep wegzet, vernedert en discrimineert.
En terecht.
Anderhalf miljoen mensen is maar een klein gedeelte van de nederlandse bevolking hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Of jij het daar mee eens bent is niet relevant. Wanneer er zoveel mensen op stemmen dan ben je gewoon verplicht om er mee te praten. Anders negeer je ook een hele grote groep in Nederland.
Een groep die zelfs groter is dan alle allochtonen bij elkaar.
Dat is niet per se waar. Als 2 miljoen mensen roepen dat ze zwevende steden willen met fonteins met roze water hoef je daar ook niet op in te gaan. Het is de verantwoordelijkheid van een partij die graag wil regeren om er voor te zorgen dat deze standpunten heeft die door een meerderheid verdedigd kunnen worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Of jij het daar mee eens bent is niet relevant. Wanneer er zoveel mensen op stemmen dan ben je gewoon verplicht om er mee te praten. Anders negeer je ook een hele grote groep in Nederland.
Wilders heeft al aangegeven dat hij graag de discussie aan wil gaan, het lijkt me niet meer dan normaal voor de VVD om dit dus ook te doen. Alhoewel fonteinen met roze water me best wat lijkt, ik zal Geert eens mailen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is niet per se waar. Als 2 miljoen mensen roepen dat ze zwevende steden willen met fonteins met roze water hoef je daar ook niet op in te gaan. Het is de verantwoordelijkheid van een partij die graag wil regeren om er voor te zorgen dat deze standpunten heeft die door een meerderheid verdedigd kunnen worden.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wilders heeft al aangegeven dat hij graag de discussie aan wil gaan, het lijkt me niet meer dan normaal voor de VVD om dit dus ook te doen. Alhoewel fonteinen met roze water me best wat lijkt, ik zal Geert eens mailen.
Als je alle westerse en niet westerse allochtonen in NL optelt zit je ruim boven het aantal stemmen dat Geertje heeft gehad hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat ik wil is lagere uitkeringen, minder ambtenaren en minder regels. Werk je niet dan heb je het slecht, werk je wel dan moet je het beter hebben als met een uitkering.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:31 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Dat is wat je wil? Een klasse systeem invoeren in Nederland?
Ja en alle racisten en domme mensen stemmen PVV die generalisatie maak jij ook, dus lijkt het me dat ik deze ook mag maken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |