Lilllikequote:Op donderdag 10 juni 2010 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je het over die wanstaltige lillike dingen? We geven iedereen die ze draagt een nekschot hier, zoals het hoort, westernstyle.
Jij bent de junior hierquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ga hier maar verder kleine peoperds.
And proud of it, jawel.quote:
quote:
Jwt.quote:
Zit in WK geleuf ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
Zeg, waar is die blonde knapperd gebleven, Kally?
quote:
Nee ze switched veel, net zoals ik.quote:
topic snel uitrentquote:
Jij draagt crocs?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ze switched veel, net zoals ik.
O, die kende ik nog niet, die zijn veel mooier dan die andere.quote:
Ze zitten heerlijk en zijn niet uberlelijk ofzo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O, die kende ik nog niet, die zijn veel mooier dan die andere.
Haha, ja heerlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
De smiley ging om het woordje, het klinkt zo lekker boers lillikeNet als helleu
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen die ik hier kwijt ben zit in WK
quote:
Dirk ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen die ik hier kwijt ben zit in WK
quote:
quote:
Dirk weet dat ik hem mis hoor, laf oh laf zou Greys zeggenquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hey pisces, jij hebt volgens mij we, zin t wk voetbal als ik je avatar zo zie
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dirk weet dat ik hem mis hoor, laf oh laf zou Greys zeggen
http://www.verkiezingensite.nlquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
Vanmiddag stond hier een linkje (dacht ik) over de verkiezingen, ook richting de grafieken per pronvincie, iemand enig idee, kan hem niet meer vinden in m'n geschiedenis...
Ah ik twijfelde al... Hmmz straks maar even zoeken dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij is het enige grafiekje wat geplaatst werd dat van mij, en dat was de uitslag van R'dam
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.verkiezingensite.nl
Gisteren dat linkje wel 100 keer gegeven in Verkiezingen.
quote:
quote:
Ongeveer 19 uur zou die er zijn...en ik kan hem in de gaten houden, want hij woont hiernaastquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Ing is jouw stucadoor wel komen opdagen?
quote:
Nog 1 minuutquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ongeveer 19 uur zou die er zijn...en ik kan hem in de gaten houden, want hij woont hiernaast
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ongeveer 19 uur zou die er zijn...en ik kan hem in de gaten houden, want hij woont hiernaast
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb net gestofzuigd. Ben ik nu ook cool en mannelijk
Je bent een Freddie Mercury.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
Als het aan mij ligt welquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, het is godzijdank nog heerlijk koel hier
nah, denk laatste 4 ofzo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het WK zelf? NeuhDenk jij van wel?
Niet dat je het vraagt aan mij, maar toch geef ik antwoord.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het WK zelf? NeuhDenk jij van wel?
Dat moet wel bewaard blijven voor spesjul okkeesjuns he, die uitspraakquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dirk weet dat ik hem mis hoor, laf oh laf zou Greys zeggen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:03 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, denk laatste 4 ofzo.
en dan sterven we weer in schoonheid.
ik gok op engeland
Nederland denkt altijd te snel dat het ''in the pocket'' is, terwijl ze de volle 90 + vol moeten maken. Engeland, Duitsland, Italie en nog wat landen hebben die strijdskracht tot de laatste snik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet dat je het vraagt aan mij, maar toch geef ik antwoord.
Ik denk dat we voor het eerst in jaren wel echt een aardige kans maken. Goeie spelers, bijna iedereen fit en in vorm. Poulefase niet erg lastig...
Alhoewel dat weer echt Nederlands is, dan tegen 'simpele' ploegen het verneuken in de poule terwijl we op het EK tegen 2 grootmachten moesten en die zo even oprolden terwijl iedereen dacht dat de pouleronde overleven al onwijs lastig zou worden
Ja, maar Dirk ligt voor mij best zwaar aan het hart, vandaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet wel bewaard blijven voor spesjul okkeesjuns he, die uitspraak
Niet dat er straks laf oh laf ipv goedemorgen wordt geroepen
quote:
we hebben een goed team idd. maar we missen killers achterin imo. en dat breekt ons wel ergens opquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet dat je het vraagt aan mij, maar toch geef ik antwoord.
Ik denk dat we voor het eerst in jaren wel echt een aardige kans maken. Goeie spelers, bijna iedereen fit en in vorm. Poulefase niet erg lastig...
Alhoewel dat weer echt Nederlands is, dan tegen 'simpele' ploegen het verneuken in de poule terwijl we op het EK tegen 2 grootmachten moesten en die zo even oprolden terwijl iedereen dacht dat de pouleronde overleven al onwijs lastig zou worden
hmm net die ene die ik wel noemquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf het nog niet te zeggenEngeland iig niet...
Ik denk ook laatste 4quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:03 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, denk laatste 4 ofzo.
en dan sterven we weer in schoonheid.
ik gok op engeland
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
Net het album van Lena gedownload... vind 'm wel tof eigenlijk
Oh nou vooruit, dan mag hetquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar Dirk ligt voor mij best zwaar aan het hart, vandaar
Och, als ze net zoals tegen Hongarije 1 doelpunten incasseren en er dan even met speels gemak (in de 2e helft dan) er 6 inleggenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef gomi het volgende:
[..]
we hebben een goed team idd. maar we missen killers achterin imo. en dat breekt ons wel ergens op
Hoe heet het?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
Net het album van Lena gedownload... vind 'm wel tof eigenlijk
heb van de week paar pooltjes ingevuld.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk ook laatste 4
Hoop op een finale... tegen Spanje of Duitsland
Lena - My Casette Playerquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe heet het?
Ook eens gaan kooploaden dan![]()
Gewoon Lena, en ESF.quote:
quote:
precies. daarom denk ik dat we wel ver komen, maar niet all the wayquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Och, als ze net zoals tegen Hongarije 1 doelpunten incasseren en er dan even met speels gemak (in de 2e helft dan) er 6 inleggen![]()
Maar inderdaad, genoeg ploegen die stukken beter zijn dan Hongarije en na een vroege goal de hele wedstrijd op slot gooien en met 11 man voor dat doel gaan liggen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet wat je zegt... met al die ESF'ers om je heen hier
Hoe spreek ze dat uit?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe spreek ze dat uit?
Mai Kasettuh Pleejur?
![]()
En is er een .rar met nog meer pics van pronte borstjes onder de douche included of niet?
ik wil iig niet portugal en brazilie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Engeland nog nooit in jaren als winnaar gekozen
Italië redt het niet, Duitsland vecht wel door maar ook niet, zal wel iets Zuidelijks zijn...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe spreek ze dat uit?
Mai Kasettuh Pleejur?
![]()
En is er een .rar met nog meer pics van pronte borstjes onder de douche included of niet?
quote:
quote:
spanje zou van mij nog wel mogen omdat ze iig mooi voetbal spelen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet en Spanje gun ik het ook niet![]()
Nee normaal heb ik wel een Top 2 voor kanshebbers, dit jaar heb ik het gevoel nog wel verbaasd te zullen staan.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:14 schreef gomi het volgende:
hmm, we gaan verbaasd staan door landen als ivoorkust denk ik. denk dat die wel wat kunnen stunten.
Babi pangangquote:
Duitsers met Engels.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef Cat22 het volgende:
Helleu!![]()
Ow crap, ik zit in WK -> wandelt naar V&A.
dit is toch al v&a?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef Cat22 het volgende:
Helleu!![]()
Je zal er toch aan moeten geloven. Dat ESF was nog enigszins te ontwijken in de SC aldaar, maar als de oranjegekte eenmaal losbarstquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef Cat22 het volgende:
Helleu!![]()
Ik wou dat ik kon zeggen lekker.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:16 schreef gomi het volgende:
[..]
me 2 al moet ik er nog wel helemaal inkomen. maar dat zal vanaf morgen wel gebeuren
yeah denk dat t morgenavond een beetje gaat beginnen. leuke wedstrijd en dan naar de maandag toe dat t er echt helemaal inkomt.quote:
Als Oranje in de kwartfinale komt dan jompel ik wel mee. Maar voor die tijd kan ik er niet echt warm voor lopen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zal er toch aan moeten geloven. Dat ESF was nog enigszins te ontwijken in de SC aldaar, maar als de oranjegekte eenmaal losbarst
Welke film?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
Laik i sed in otter topik i watsj moevie nou. So goedbai and siewosie!
Dan heb je het zwaar gok ik zo. Het is nu al dagelijks gespreksonderwerp zo'n beetje overal waar ik kom. En alles is oranje. Werk, de buurt, de winkels, de auto'squote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Oranje in de kwartfinale komt dan jompel ik wel mee. Maar voor die tijd kan ik er niet echt warm voor lopen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zal er toch aan moeten geloven. Dat ESF was nog enigszins te ontwijken in de SC aldaar, maar als de oranjegekte eenmaal losbarst
Blame Puck.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon zeggen lekker.
Ik heb het avondeten overgeslagen(deze smiley is zo waar een keer terecht gebruikt)
The Queen.quote:
hier valt t wel mee tbh.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je het zwaar gok ik zo. Het is nu al dagelijks gespreksonderwerp zo'n beetje overal waar ik kom. En alles is oranje. Werk, de buurt, de winkels, de auto's
Ik denk dat dat wel anders is als het WK echt is begonnenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hier valt t wel mee tbh.
ms ook mede daardoor dat ik er nog in moet komen
idd, al zal t in de buurt op zich wel meevallen. maar t zal dan wel meer spelen iddquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel anders is als het WK echt is begonnen
Haha, maar ik ben voorlopig voorzien van boodschappen, werk bij een organisatie waar 95% vrouw is en mijn hobbies spelen zich ook in 100% vrouw kringen af.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je het zwaar gok ik zo. Het is nu al dagelijks gespreksonderwerp zo'n beetje overal waar ik kom. En alles is oranje. Werk, de buurt, de winkels, de auto's
Hier in de buurt hangen wel wat vlaggetje, op het werk zijn hele verdiepingen / afdelingen oranje en er zijn maar weinig winkels of bedrijven die niet een of andere oranje-actie hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hier valt t wel mee tbh.
ms ook mede daardoor dat ik er nog in moet komen
Met Helen Mirren? Die is goed!quote:
Oh bahquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon zeggen lekker.
Ik heb het avondeten overgeslagen(deze smiley is zo waar een keer terecht gebruikt)
Oh alleen maar vrouwen in een bedrijfquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haha, maar ik ben voorlopig voorzien van boodschappen, werk bij een organisatie waar 95% vrouw is en mijn hobbies spelen zich ook in 100% vrouw kringen af.![]()
*vraagt zich af waarom ze nog vrijgezel is*
Alleen oranje, dat wordt lastig. Uit principe heb ik vandaag een oranje shirt aan gehad, voorlopig laatste kans.En maar 2 WK gerelateerde opmerkingen gekregen op het werk.
![]()
Wel jammer, want ik vind mooi oranje kleding (niet too much natuurlijk) heul niet lelijk.
bij mij in de buurt hangt er echt amper iets. maar dat is altijd zo tbh.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier in de buurt hangen wel wat vlaggetje, op het werk zijn hele verdiepingen / afdelingen oranje en er zijn maar weinig winkels of bedrijven die niet een of andere oranje-actie hebben
hehe, ik volg t wk juist helemaal. of zoveel mogelijk. maar in t oranje zul je mij niet zienquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haha, maar ik ben voorlopig voorzien van boodschappen, werk bij een organisatie waar 95% vrouw is en mijn hobbies spelen zich ook in 100% vrouw kringen af.![]()
*vraagt zich af waarom ze nog vrijgezel is*
Alleen oranje, dat wordt lastig. Uit principe heb ik vandaag een oranje shirt aan gehad, voorlopig laatste kans.En maar 2 WK gerelateerde opmerkingen gekregen op het werk.
![]()
Wel jammer, want ik vind mooi oranje kleding (niet too much natuurlijk) heul niet lelijk.
Ja, dat dan ook wel weer. Een kerel in het team zou heul geen kwaad kunnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh alleen maar vrouwen in een bedrijfkippenkot!
Ik weet niet in wat voor buurt jij woontquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, al zal t in de buurt op zich wel meevallen. maar t zal dan wel meer spelen idd
in wat voor sector werk je dan eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat dan ook wel weer. Een kerel in het team zou heul geen kwaad kunnen.
Die word verslondenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens een gok als 90% vrouw isquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
in wat voor sector werk je dan eigenlijk als ik vragen mag?
hehe, en dan kan ik niets anders doen dan je helemaal gelijk te gevenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor buurt jij woont
maar ik doelde meer op het inkomen en oranjegevoel
Zorg?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe eens een gok als 90% vrouw is
Die crackers zijn op en de meneer is ze vergeten mee te nemenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blame Puck.![]()
Ennatuurlijk. Misschien dat een paar crackertjes wel blijven plakken?
nagelverzorginsgproductenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe eens een gok als 90% vrouw is
Heb speciaal een mannenbedrijf uitgezochtquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die word verslonden
PM me maar voor het adres.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
Stelletje pipo's trouwens van P&O.![]()
Vandaag 2 keer gebeld op mijn mobiel (die uit stond), geen nummer dus ik kon niet terug bellen.
Kom ik thuis, blijken ze daar (5 minuten na het laatste telefoontje) mijn voicemail te hebben ingesproken. Of ik a.s. maandag voor het arbeidsvoorwaardengesprek kan komen.
Als ze mijn mobiel hadden ingesproken had ik ze terug kunnen bellen om meteen te melden dat ik maandag niet kan. Zal wel stress worden, dinsdag is mijn eerste werkdag.
Meer welzijn, maar wel in die richting ja.quote:
Ik heb hier nog een vol pak liggen van de ESF meet. Kom maar halen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die crackers zijn op en de meneer is ze vergeten mee te nemen![]()
Dus ik ga er maar weer vandoor
Da's zo lastig in mijn sector. Man = manager en daar word je ook niet blijer van.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb speciaal een mannenbedrijf uitgezocht
Of homoquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's zo lastig in mijn sector. Man = manager en daar word je ook niet blijer van.
Toen ik om half 7 thuiskwam had ik dus dat terugbelverzoek op mijn voicemail. Mooi klusje voor morgen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat wordt stress ja
Maarja geen voice mail is niet terugbellen dat snappen zij hopelijk ook wel.
Nee dat snap ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's zo lastig in mijn sector. Man = manager en daar word je ook niet blijer van.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
En dat is toch gewoon de natuurlijke balans. De man plant en regelt de zaakjes en de vrouw voert het uit
Hebben ze je mobiele voice mail niet ingesproken en die van thuis wel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toen ik om half 7 thuiskwam had ik dus dat terugbelverzoek op mijn voicemail. Mooi klusje voor morgen.
Homo's zijn leuk.quote:
hehehe, bij ons was mijn direct leidinggevende juist een vrouw toen ik er begonquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
En dat is toch gewoon de natuurlijke balans. De man plant en regelt de zaakjes en de vrouw voert het uit
Ja, briljant he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hebben ze je mobiele voice mail niet ingesproken en die van thuis wel?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Homo's zijn leuk.![]()
Ik mis mijn homo collega van mijn vorige werk.![]()
Maar heb er wel een lesbo voor in ruil gekregen.
Tuinman dus?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
Bij ons ook sinds kort, dat is ff heel wat andersquote:
Makkelijk te zien aan de verplichte badge.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit me altijd af te vragen of er veel lesbo's in de zorg werken, ik ben met enige regelmaat in het ziekenhuis en het kan ook aan mij liggen, maar ik meen er zo vaak een paar te zien
?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Makkelijk te zien aan de verplichte badge.
Wat dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meer welzijn, maar wel in die richting ja.![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Makkelijk te zien aan de verplichte badge.![]()
Toen die van mij in het ziekenhuis lag werd die 'intake' gedaan door echt zo'n standaard lesbo van 2 bij 2 met een zwart geverfd kort pittig kapsel. Maar ze was echt reuze grappig en lief.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Makkelijk te zien aan de verplichte badge.
lol echt hequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Dat was een grapje stelletje stekkerdozuuuuhhh
quote:
quote:
Dacht alquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
hmmm k idd. grapjurkquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er staat een grijns achter grapjas
Ja das weer die klik hequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij begrijpt me.
Meisjes toch, jullie stellen me teleur.
Dequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit jij nog niet door je dagelijkse max aansmileys heen?
quote:
Toch wel he?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit jij nog niet door je dagelijkse max aansmileys heen?
Heb je niet gekozen voor dequote:
Acherrum! Die vergeet ik altijd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb gehoord dat de '' zich een beetje verwaarloosd voelt
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je niet gekozen voor deUnlimited?
quote:
dat komt omdat dubbelepunt-kommaindelucht-haakjesluiten makkelijker te typen is dan dubbelepunt-verticaalstreepje-hoofdletterwquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb gehoord dat de '' zich een beetje verwaarloosd voelt
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
Ik wil [ afbeelding ] ipv![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ja of deze 2 moeten eruit voor het draaiorgel
Sssst niemand zegguhquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Ohhhhhhh ben je gewoon toch bekeerd na al die maanden ESF
Ja, want de draaiorgel zal vast buiten ESF veel worden gebruiktquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ja of deze 2 moeten eruit voor het draaiorgel en die 'naughty' wenkbrauw![]()
![]()
Zeker die laatste gebruikt geen hond. Als 'onschuldig' smiley word altijd deze gebruikt:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit nog in m'n prehistorische layout, die
zit wel in het smiley vakje toch bij andere layouts?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het meer diarree.gif dan totaalruptuurtje.gif was
quote:
Zit je nou gewoon die van mij een totaalruptuurtje toe te wensen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Die van Jou ooit zo ver is verwacht ik dat jij nog een ruptuurtje oploopt
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon die van mij een totaalruptuurtje toe te wensen?
Ehmm Ll wat denk je zelf?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon die van mij een totaalruptuurtje toe te wensen?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
NOU MIJ DAN
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet niet wat voor spelletjes jij en Mr. Pisces doen, maar bij mij loop ik daar geen risico op een totaalruptuurtje hoor
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
WAT VOOR RUPTUURTJE MOET IK DAN OPLOPEN
ik snap het niet![]()
![]()
![]()
![]()
"als Die van Jou ooit zo ver is" het ging over puffsmileys, ik zie al voor me dat als zij ligt te puffen dat jij grappen over ruptuurtjes gaat makenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Die van Jou ooit zo ver is verwacht ik dat jij nog een ruptuurtje oploopt
Oh dat ja. Dat is nog best een reële voorspelling ook. Aangezien ik nogal van de foute grapjes op de verkeerde momenten benquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
"als Die van Jou ooit zo ver is" het ging over puffsmileys, ik zie al voor me dat als zij ligt te puffen dat jij grappen over ruptuurtjes gaat makenWaardoor jij nog een hengst krijgt
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
Aangezien ik nogal van de foute grapjes op de verkeerde momenten ben
Dat had je niet gedacht he!quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat had je niet gedacht he!
Ik heb serieus op de middelbare school een keer gezegd toen de docent zei dat een klasgenote een zelfmoordpoging had gedaan en iedereen stil was; "Nou, je weet wel meteen hoe je groep stil moet krijgen"![]()
Nee dat durfde ik niet. Weet je hoe hard dat gips aankomt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Hebbie ook nog wat gezegd toen ze met d'r vinger zat of heb je d'r braaf gesteund?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
En ze zit overigens nog steeds in het gips hoor
Nee hoor, dan ben ik best wel lief. Ik heb niet voor niks bijna 14 uur daar in dat ziekenhuis gezeten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh vandaar de switch naar guru-mode
Ja ik bedoelde toen het net gebeurd was en ze verging van de pijn
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Woohooeeee, ik ga wss naar Guns N' Roses
Ja dat wist ik alquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef Cat22 het volgende:
Ll, weet je inmiddels wat een totaalruptuur is?
Ik las Ketshup.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik kijk een wijvenfilm op RTL8
Met Hugh Jackman.
Gimme some of that!
Volgende week woensdag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer kreeg je nou bezoek voor de poesies te bekijken?
Anders had ik het je graag uitgelegd hoor.quote:
*zapt*quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik kijk een wijvenfilm op RTL8
Met Hugh Jackman.
Gimme some of that!
Het is een leuke film, heb hem al eens gezienquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Okee het is niet de originele bezetting, maar toch.
Vanaf 03:30
Wat?quote:
Ja, ik viel middenin de mona toetjes! En ik maar zoeken naar Hugh.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een leuke film, heb hem al eens gezien
Nu ff reclame. Het is nog prima te volgen, het moet nog echt beginnen eigenlijk.
![]()
Ze heeft een vriend, maar Hugh is/wordt haar huisgenoot. Geloof ik. Zoiets
Ja ik had al bedacht dat ik daar echt tot 500 euri voor zou neerleggen. Desnoods neem ik er dan een extra baantje bijquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou echt 200 euro neertellen voor de originele bezettingHoe onzuiver Axl ook vaak is.
Maar ik ga nog ff nadenken of ik er heen ga.
Volgens mij is een ijskoude Flurry 'daar' dan best lekker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat?
Of zijn jullie nog steeds alle smilies aan het testen, McTotaalruptuur?
Nee nou ja goed, ik dacht gewoon dat bepaalde dingen als 'quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat?
Of zijn jullie nog steeds alle smilies aan het testen, McTotaalruptuur?
IEUWWW CAT. Bedankt, m'n beeld van flurry's is nu voorgoed verziektquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij is een ijskoude Flurry 'daar' dan best lekker.
Misschien moet ie het eens voorstellen aan Die Van Hemquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel tot 350 gaan of hoger, en sneu is het niet, ik heb ook maar een paar bandjes waar ik dat voor zou doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik had al bedacht dat ik daar echt tot 500 euri voor zou neerleggen. Desnoods neem ik er dan een extra baantje bij![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja zie eerdere linkje. En dit was de opening. Zo geniaal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel tot 350 gaan of hoger, en sneu is het niet, ik heb ook maar een paar bandjes waar ik dat voor zou doen
Ja was het wat? Hmmz.
2 uur later dan geplanned, oh my
Als het goed is welquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we nu nog in pauzes meisjes in bikini die penalties gaan schieten?
Sow, een film over mannen en vrouwen enzo. Die hadden we nog nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
En het is een heel interessante film over mannen en vrouwen enzo, echt leerzaam
*zapt*quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Cat, komtie zo weer!
En Ashley Judd, daar zou ik op vallen als ik lesbisch was
Leerzaam is goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
En het is een heel interessante film over mannen en vrouwen enzo, echt leerzaam
Ashley Judd?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Cat, komtie zo weer!
En Ashley Judd, daar zou ik op vallen als ik lesbisch was
Er zit een theorie in. Over mannen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sow, een film over mannen en vrouwen enzo. Die hadden we nog niet![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zie eerdere linkje. En dit was de opening. Zo geniaal.
PM me de samenvatting maar enzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zit een theorie in. Over mannen.
En over oude en nieuwe koeien.
Leerzaam, definately.
Maar z'n stem valt toch nog reuze mee na al die jarenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ze teveel nieuwe meuk gaan spelen...
Woei!quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK HEB NOG EEN PM TEGOED. JAMMER DRAM DREIN
quote:
Voor de rest gaat het wel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
JOEEEEEEEEEE KOEEEEEEEEEEEET BIE MAAAAAAAAAAAAAAAIN. BUT JOEEEEEEEEEEEEEEEER WAAAAAAAAI OUT OF LAAAAAAAIN
Ik heb je er net nog eentje gestuurd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK HEB NOG EEN PM TEGOED. JAMMER DRAM DREIN
Ik heb geantwoordquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je er net nog eentje gestuurd.![]()
BEN IK WEER NIET GOED GENOEG!?
Maar nu negeer ik je.quote:
quote:
Als jij mijn kaartje betaalt welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |