Babi pangangquote:
Duitsers met Engels.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef Cat22 het volgende:
Helleu!![]()
Ow crap, ik zit in WK -> wandelt naar V&A.
dit is toch al v&a?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef Cat22 het volgende:
Helleu!![]()
Je zal er toch aan moeten geloven. Dat ESF was nog enigszins te ontwijken in de SC aldaar, maar als de oranjegekte eenmaal losbarstquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef Cat22 het volgende:
Helleu!![]()
Ik wou dat ik kon zeggen lekker.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:16 schreef gomi het volgende:
[..]
me 2 al moet ik er nog wel helemaal inkomen. maar dat zal vanaf morgen wel gebeuren
yeah denk dat t morgenavond een beetje gaat beginnen. leuke wedstrijd en dan naar de maandag toe dat t er echt helemaal inkomt.quote:
Als Oranje in de kwartfinale komt dan jompel ik wel mee. Maar voor die tijd kan ik er niet echt warm voor lopen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zal er toch aan moeten geloven. Dat ESF was nog enigszins te ontwijken in de SC aldaar, maar als de oranjegekte eenmaal losbarst
Welke film?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
Laik i sed in otter topik i watsj moevie nou. So goedbai and siewosie!
Dan heb je het zwaar gok ik zo. Het is nu al dagelijks gespreksonderwerp zo'n beetje overal waar ik kom. En alles is oranje. Werk, de buurt, de winkels, de auto'squote:Op donderdag 10 juni 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Oranje in de kwartfinale komt dan jompel ik wel mee. Maar voor die tijd kan ik er niet echt warm voor lopen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zal er toch aan moeten geloven. Dat ESF was nog enigszins te ontwijken in de SC aldaar, maar als de oranjegekte eenmaal losbarst
Blame Puck.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon zeggen lekker.
Ik heb het avondeten overgeslagen(deze smiley is zo waar een keer terecht gebruikt)
The Queen.quote:
hier valt t wel mee tbh.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je het zwaar gok ik zo. Het is nu al dagelijks gespreksonderwerp zo'n beetje overal waar ik kom. En alles is oranje. Werk, de buurt, de winkels, de auto's
Ik denk dat dat wel anders is als het WK echt is begonnenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hier valt t wel mee tbh.
ms ook mede daardoor dat ik er nog in moet komen
idd, al zal t in de buurt op zich wel meevallen. maar t zal dan wel meer spelen iddquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel anders is als het WK echt is begonnen
Haha, maar ik ben voorlopig voorzien van boodschappen, werk bij een organisatie waar 95% vrouw is en mijn hobbies spelen zich ook in 100% vrouw kringen af.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je het zwaar gok ik zo. Het is nu al dagelijks gespreksonderwerp zo'n beetje overal waar ik kom. En alles is oranje. Werk, de buurt, de winkels, de auto's
Hier in de buurt hangen wel wat vlaggetje, op het werk zijn hele verdiepingen / afdelingen oranje en er zijn maar weinig winkels of bedrijven die niet een of andere oranje-actie hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hier valt t wel mee tbh.
ms ook mede daardoor dat ik er nog in moet komen
Met Helen Mirren? Die is goed!quote:
Oh bahquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon zeggen lekker.
Ik heb het avondeten overgeslagen(deze smiley is zo waar een keer terecht gebruikt)
Oh alleen maar vrouwen in een bedrijfquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haha, maar ik ben voorlopig voorzien van boodschappen, werk bij een organisatie waar 95% vrouw is en mijn hobbies spelen zich ook in 100% vrouw kringen af.![]()
*vraagt zich af waarom ze nog vrijgezel is*
Alleen oranje, dat wordt lastig. Uit principe heb ik vandaag een oranje shirt aan gehad, voorlopig laatste kans.En maar 2 WK gerelateerde opmerkingen gekregen op het werk.
![]()
Wel jammer, want ik vind mooi oranje kleding (niet too much natuurlijk) heul niet lelijk.
bij mij in de buurt hangt er echt amper iets. maar dat is altijd zo tbh.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier in de buurt hangen wel wat vlaggetje, op het werk zijn hele verdiepingen / afdelingen oranje en er zijn maar weinig winkels of bedrijven die niet een of andere oranje-actie hebben
hehe, ik volg t wk juist helemaal. of zoveel mogelijk. maar in t oranje zul je mij niet zienquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Haha, maar ik ben voorlopig voorzien van boodschappen, werk bij een organisatie waar 95% vrouw is en mijn hobbies spelen zich ook in 100% vrouw kringen af.![]()
*vraagt zich af waarom ze nog vrijgezel is*
Alleen oranje, dat wordt lastig. Uit principe heb ik vandaag een oranje shirt aan gehad, voorlopig laatste kans.En maar 2 WK gerelateerde opmerkingen gekregen op het werk.
![]()
Wel jammer, want ik vind mooi oranje kleding (niet too much natuurlijk) heul niet lelijk.
Ja, dat dan ook wel weer. Een kerel in het team zou heul geen kwaad kunnen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh alleen maar vrouwen in een bedrijfkippenkot!
Ik weet niet in wat voor buurt jij woontquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:44 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, al zal t in de buurt op zich wel meevallen. maar t zal dan wel meer spelen idd
in wat voor sector werk je dan eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat dan ook wel weer. Een kerel in het team zou heul geen kwaad kunnen.
Die word verslondenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens een gok als 90% vrouw isquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
in wat voor sector werk je dan eigenlijk als ik vragen mag?
hehe, en dan kan ik niets anders doen dan je helemaal gelijk te gevenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor buurt jij woont
maar ik doelde meer op het inkomen en oranjegevoel
Zorg?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe eens een gok als 90% vrouw is
Die crackers zijn op en de meneer is ze vergeten mee te nemenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blame Puck.![]()
Ennatuurlijk. Misschien dat een paar crackertjes wel blijven plakken?
nagelverzorginsgproductenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe eens een gok als 90% vrouw is
Heb speciaal een mannenbedrijf uitgezochtquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die word verslonden
PM me maar voor het adres.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
Stelletje pipo's trouwens van P&O.![]()
Vandaag 2 keer gebeld op mijn mobiel (die uit stond), geen nummer dus ik kon niet terug bellen.
Kom ik thuis, blijken ze daar (5 minuten na het laatste telefoontje) mijn voicemail te hebben ingesproken. Of ik a.s. maandag voor het arbeidsvoorwaardengesprek kan komen.
Als ze mijn mobiel hadden ingesproken had ik ze terug kunnen bellen om meteen te melden dat ik maandag niet kan. Zal wel stress worden, dinsdag is mijn eerste werkdag.
Meer welzijn, maar wel in die richting ja.quote:
Ik heb hier nog een vol pak liggen van de ESF meet. Kom maar halen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die crackers zijn op en de meneer is ze vergeten mee te nemen![]()
Dus ik ga er maar weer vandoor
Da's zo lastig in mijn sector. Man = manager en daar word je ook niet blijer van.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb speciaal een mannenbedrijf uitgezocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |