Ongeveer 19 uur zou die er zijn...en ik kan hem in de gaten houden, want hij woont hiernaastquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Ing is jouw stucadoor wel komen opdagen?
quote:
Nog 1 minuutquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ongeveer 19 uur zou die er zijn...en ik kan hem in de gaten houden, want hij woont hiernaast
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ongeveer 19 uur zou die er zijn...en ik kan hem in de gaten houden, want hij woont hiernaast
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb net gestofzuigd. Ben ik nu ook cool en mannelijk
Je bent een Freddie Mercury.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
Als het aan mij ligt welquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, het is godzijdank nog heerlijk koel hier
nah, denk laatste 4 ofzo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het WK zelf? NeuhDenk jij van wel?
Niet dat je het vraagt aan mij, maar toch geef ik antwoord.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het WK zelf? NeuhDenk jij van wel?
Dat moet wel bewaard blijven voor spesjul okkeesjuns he, die uitspraakquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dirk weet dat ik hem mis hoor, laf oh laf zou Greys zeggen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:03 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, denk laatste 4 ofzo.
en dan sterven we weer in schoonheid.
ik gok op engeland
Nederland denkt altijd te snel dat het ''in the pocket'' is, terwijl ze de volle 90 + vol moeten maken. Engeland, Duitsland, Italie en nog wat landen hebben die strijdskracht tot de laatste snik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet dat je het vraagt aan mij, maar toch geef ik antwoord.
Ik denk dat we voor het eerst in jaren wel echt een aardige kans maken. Goeie spelers, bijna iedereen fit en in vorm. Poulefase niet erg lastig...
Alhoewel dat weer echt Nederlands is, dan tegen 'simpele' ploegen het verneuken in de poule terwijl we op het EK tegen 2 grootmachten moesten en die zo even oprolden terwijl iedereen dacht dat de pouleronde overleven al onwijs lastig zou worden
Ja, maar Dirk ligt voor mij best zwaar aan het hart, vandaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet wel bewaard blijven voor spesjul okkeesjuns he, die uitspraak
Niet dat er straks laf oh laf ipv goedemorgen wordt geroepen
quote:
we hebben een goed team idd. maar we missen killers achterin imo. en dat breekt ons wel ergens opquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet dat je het vraagt aan mij, maar toch geef ik antwoord.
Ik denk dat we voor het eerst in jaren wel echt een aardige kans maken. Goeie spelers, bijna iedereen fit en in vorm. Poulefase niet erg lastig...
Alhoewel dat weer echt Nederlands is, dan tegen 'simpele' ploegen het verneuken in de poule terwijl we op het EK tegen 2 grootmachten moesten en die zo even oprolden terwijl iedereen dacht dat de pouleronde overleven al onwijs lastig zou worden
hmm net die ene die ik wel noemquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf het nog niet te zeggenEngeland iig niet...
Ik denk ook laatste 4quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:03 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, denk laatste 4 ofzo.
en dan sterven we weer in schoonheid.
ik gok op engeland
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
Net het album van Lena gedownload... vind 'm wel tof eigenlijk
Oh nou vooruit, dan mag hetquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar Dirk ligt voor mij best zwaar aan het hart, vandaar
Och, als ze net zoals tegen Hongarije 1 doelpunten incasseren en er dan even met speels gemak (in de 2e helft dan) er 6 inleggenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef gomi het volgende:
[..]
we hebben een goed team idd. maar we missen killers achterin imo. en dat breekt ons wel ergens op
Hoe heet het?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
Net het album van Lena gedownload... vind 'm wel tof eigenlijk
heb van de week paar pooltjes ingevuld.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk ook laatste 4
Hoop op een finale... tegen Spanje of Duitsland
Lena - My Casette Playerquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe heet het?
Ook eens gaan kooploaden dan![]()
Gewoon Lena, en ESF.quote:
quote:
precies. daarom denk ik dat we wel ver komen, maar niet all the wayquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Och, als ze net zoals tegen Hongarije 1 doelpunten incasseren en er dan even met speels gemak (in de 2e helft dan) er 6 inleggen![]()
Maar inderdaad, genoeg ploegen die stukken beter zijn dan Hongarije en na een vroege goal de hele wedstrijd op slot gooien en met 11 man voor dat doel gaan liggen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet wat je zegt... met al die ESF'ers om je heen hier
Hoe spreek ze dat uit?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe spreek ze dat uit?
Mai Kasettuh Pleejur?
![]()
En is er een .rar met nog meer pics van pronte borstjes onder de douche included of niet?
ik wil iig niet portugal en brazilie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Engeland nog nooit in jaren als winnaar gekozen
Italië redt het niet, Duitsland vecht wel door maar ook niet, zal wel iets Zuidelijks zijn...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe spreek ze dat uit?
Mai Kasettuh Pleejur?
![]()
En is er een .rar met nog meer pics van pronte borstjes onder de douche included of niet?
quote:
quote:
spanje zou van mij nog wel mogen omdat ze iig mooi voetbal spelen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet en Spanje gun ik het ook niet![]()
Nee normaal heb ik wel een Top 2 voor kanshebbers, dit jaar heb ik het gevoel nog wel verbaasd te zullen staan.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:14 schreef gomi het volgende:
hmm, we gaan verbaasd staan door landen als ivoorkust denk ik. denk dat die wel wat kunnen stunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |