Gewonde kat zorgt voor ongelukquote:Een aangereden kat heeft donderdag gezorgd voor een ongeluk in Zaandijk. Een automobilist zag het gewonde dier op het laatste moment op de weg liggen en ging op de rem staan. Een motorrijdster daarachter zag dat te laat en botste achterop. De 47-jarige vrouw uit Assendelft is met onbekend letsel naar het ziekenhuis gebracht.
De 40-jarige automobilist uit Koog aan de Zaan die voor de kat remde, raakte niet gewond. Of de uitwijkmanoeuvre uitmaakte voor de kat is niet bekend. De politie zegt niets over het lot van het dier.
Dit klinkt nou ook meer alsof je er sowieso overheen zou rijden, ook al was het een verlaten landweg en 03u 's nachtsquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef porsche1 het volgende:
Kut kat.
1: Het zijn kut beesten.
2: Ik zou er lekker over heen rijden omdat ik toch liever een heel mens hebt dat zoeen hele kut kat.
Alsof je anderen niet in gevaar brengt als je een aanrijding hebt met zo'n beest. Kan nog best hard aankomen en denk dat hoop mensen toch door het schrikeffect nog wel even afremmen oid.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Erover heen rijden, dat moet geloof ik ook!
Je mag niet uitwijken enzo op een snelweg voor dieren, omdat je zo anderen in gevaar brengt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |