En terecht. Lekker provoceren die PVV'ers.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:24 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit is waarschijnlijk omdat de PVV zoveel zetels heeft.
ik bied 5 euro voor vidquote:
Wasda?quote:
Een Israëlische doet het vast ook goed op het moment.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef Gitank2 het volgende:
Hang een grote Armeense, Koerdische of Griekse vlag neer, als je wil provoceren tenminste.
Oe da's een goeiequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een Israëlische doet het vast ook goed op het moment.
Mongool.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:26 schreef HostiMeister het volgende:
Niet janken, hangen ook overal nederlandse vlaggen, het is WK. Dan krijg je dat.
Inderdaad, we maken er een kwartet vanquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een Israëlische doet het vast ook goed op het moment.
Doe je toch niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:29 schreef Multivitamine het volgende:
Ik ga een kankergrote poster van Hitler ophangen en als mensen dan boe roepen: "Vrijheid van meningsuiting jonge weheheh"
Stoer man.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:29 schreef Multivitamine het volgende:
Ik ga een kankergrote poster van Hitler ophangen en als mensen dan boe roepen: "Vrijheid van meningsuiting jonge weheheh"
Liefde overwint alles. Kuthippie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:33 schreef HugoChavez het volgende:
Beter een Turkse vlag dan die buurtjosti's met hun oranje vlaggetjes.![]()
Jammer dat Venezuela niet meedoet bij het WK.
Wedden voor een miljoen euro van wel?quote:
Wedden van niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Wedden voor een miljoen euro van wel?
Btw, 3 posts achter elkaar maken
Öcalan is een baas!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zou dit:
[ afbeelding ]
op een enorm zeil laten drukken en dat aan de overkant van de straat ophangen, TS.
Gezellig!
Een echte baas laat zich niet gevangennemen door een paar besnorde olieworstelaars.quote:
quote:
Huh wat? Jij bent echt een mongoolquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:39 schreef Dastan het volgende:
Overigens zou ik dat voor een miljoen euro ook wel doen, maar dat krijgt TS niet.
Erg passend bij je profielpic knulquote:
Met een beetje mazzel ziit hij uit en heb je een reusachtige vlag terwijl je maar voor een kleintje betaald hebt.quote:
Als ik met jou wed om een miljoen euro dat jij dat doet. Dan doe jij dat in feite voor een miljoen. Terwijl het er mij omging dat niemand dat doet zonder dat er iets tegenover staat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:41 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
[..]
Huh wat? Jij bent echt een mongool
Ja dusquote:
Je bent een Marokkaan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:23 schreef nickyj138 het volgende:
Btw.. niet dat ik racistisch ben ofzo hoor..
Ik ben zelf ook allochtoon trouwens
Dat dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:30 schreef MB23 het volgende:
"Niet janken, hangen ook overal nederlandse vlaggen, het is WK. Dan krijg je dat."
Mongool.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:26 schreef Roi het volgende:
Hang deze op. Zal gezellig worden![]()
[ afbeelding ]
Turkije kwam niet door de kwalificaties voor het wk.. waarom zou je dat dan (in die grootte) alsnog ophangen?quote:
Achja, ruimt lekker op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:21 schreef KissXSis het volgende:
ik zou zeggen in de fik steken, maar dan loop je natuurlijk t risico dat dat gebouw ook in de fik vliegt
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:55 schreef ASroma het volgende:
heeft iemand die aflevering met die turk in een s-klasse van wegmisbruikers? Heb deze helaas moeten missen, het liefst graag op videoband....
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als ik met jou wed om een miljoen euro dat jij dat doet. Dan doe jij dat in feite voor een miljoen. Terwijl het er mij omging dat niemand dat doet zonder dat er iets tegenover staat.
UT IS PROFOSERENT TEGE DE NEDERLANDSUH KULTOER JA W8 MA TOT GEERD HET VOOR UT ZEGGE HEEFDquote:
Als je voor racist wordt uitgemaakt is dat vervelend, maar nog belangrijker is hoe je er zelf mee omgaat. Mij maakt het eerlijk gezegd geen fuck uit wat voor vlag mensen ophangen aan hun huis. Je hoeft er immers niet naar te kijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:07 schreef RickoKun het volgende:
Het leuke is dat als je een Nederlandse vlag op hangt, je dan een racist bent. Als Turken dit doen dan wordt dat gewoon toegestaan en is het heel normaal.
quote:Het hijsen van de vlag
De vlag dient gehesen te worden aan een stok, waarvan de lengte zodanig is, dat de vlag (ook als zij halfstok is bevestigd) nimmer de grond raakt of het verkeer kan hinderen. Nederlandse of buitenlandse vlaggen behoren niet tussen zonsondergang en zonsopgang gehesen te worden of te blijven. Elke gehesen vlag moet derhalve bij zonsondergang worden neergehaald en zonodig de volgende dag na zonsopgang opnieuw worden ontplooid. Uitzondering hierop is mogelijk, als de vlag zodanig verlicht wordt, dat de kleuren duidelijk te zien zijn.
http://www.minbzk.nl/actueel?ActItmIdt=11867
Wat de neuk kraam jij nou weer voor onzin uit?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:15 schreef BlackLining het volgende:
Doet Mozambique mee met het WK?
Zo ja, met een AK-47 uit het raam gaan hangen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat de neuk kraam jij nou weer voor onzin uit?
Mozambique is één van de meest stabiele Afrikaanse landen.
owh inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef turnazz het volgende:
paar pagina's verder en niemand heeft TS om PICS gevraagd, waardeloos topique..
PICS of SLOTJE..
Fijn dat je je gedrag eindelijk juist hebt geëvalueerd.quote:
Wacht even, je snapt het serieus niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:30 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Fijn dat je je gedrag eindelijk juist hebt geëvalueerd.
Ja. Wat is daar op te zien dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wacht even, je snapt het serieus niet?
Vlag van Mozambique wel eens bekeken?
Die AK-47 waar ik het over hadquote:
Oké.quote:
Mooi. Dus dan zijn we het erover eens dat jij faalt en ik de koning ben, volledig volgens mijn ondertitel.quote:
Mij ondertitel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mooi. Dus dan zijn we het erover eens dat jij faalt en ik de koning ben, volledig volgens mij ondertitel.
Volgende issue!
Een typefoutje aanhalen in een poging een discussie te winnenquote:
Mee eens!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mooi. Dus dan zijn we het erover eens dat jij faalt en ik de koning ben, volledig volgens mijn ondertitel.
Volgende issue!
Discussie winnen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Een typefoutje aanhalen in een poging een discussie te winnen
Fixed, thanks.
Met jou weet je het nooit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Discussie winnen?
Had je echt het idee dat ik serieus bezig was? Lees eens terug jongen.
Dat is dan wel weer waar.quote:
Sommige van de grootste racisten zijn allochtoon. Alsof dat iets uitmaakt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:23 schreef nickyj138 het volgende:
Btw.. niet dat ik racistisch ben ofzo hoor..
Ik ben zelf ook allochtoon trouwens
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef TwisterNederland het volgende:
Terechte klacht. Ga lekker klagen bij de gemeente
Je betaald er immers belasting voor om ze bezig te houden.
Wie weet wat je voor elkaar krijgt... En anders hang je gewoon zoals eerder gemeld een Koerdische, Armeense of Griekse(slechtste keus van de 3) vlag op.
Pics van je tieten?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:16 schreef RoodWijntje het volgende:
En wat heb je nou gedaan TS?
Waarschijnlijk weer niks....slapjanus
Waar is de foto? FOTO, FOTO, FOTO!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:23 schreef nickyj138 het volgende:
Beste allemaal,
in mijn straat hebben een paar buurtbewoners aan hun gevel een enorme vlag van Turkije opgehangen die wel zeker 10 vierkante meter moet zijn. Ze hebben de vlag gespannen van hun 4e verdieping tot hun 2e verdieping :| het ziet er echt niet uit gewoon, heb echt het gevoel dat ik Turkije binnenkom als ik mijn straat inrij :|. Turkije is trouwens geeneens door de kwalificatieronde voor de WK heen gekomen..
Ik vind het echt niet normaal
Nu is dus mijn vraag: is dit serieus toegestaan?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:49 schreef amvrosios het volgende:
schiet een fikkende pijl vanuit een pijl-en-boog op die vlag.. klaar
pics or didn't happen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:23 schreef nickyj138 het volgende:
Beste allemaal,
in mijn straat hebben een paar buurtbewoners aan hun gevel een enorme vlag van Turkije opgehangen die wel zeker 10 vierkante meter moet zijn. Ze hebben de vlag gespannen van hun 4e verdieping tot hun 2e verdieping :| het ziet er echt niet uit gewoon, heb echt het gevoel dat ik Turkije binnenkom als ik mijn straat inrij :|. Turkije is trouwens geeneens door de kwalificatieronde voor de WK heen gekomen..
Ik vind het echt niet normaal
Nu is dus mijn vraag: is dit serieus toegestaan?
maar 1 schotelquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:25 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Buurt van TS:
[ afbeelding ]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |