En terecht. Lekker provoceren die PVV'ers.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:24 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit is waarschijnlijk omdat de PVV zoveel zetels heeft.
ik bied 5 euro voor vidquote:
Wasda?quote:
Een Israëlische doet het vast ook goed op het moment.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef Gitank2 het volgende:
Hang een grote Armeense, Koerdische of Griekse vlag neer, als je wil provoceren tenminste.
Oe da's een goeiequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een Israëlische doet het vast ook goed op het moment.
Mongool.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:26 schreef HostiMeister het volgende:
Niet janken, hangen ook overal nederlandse vlaggen, het is WK. Dan krijg je dat.
Inderdaad, we maken er een kwartet vanquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een Israëlische doet het vast ook goed op het moment.
Doe je toch niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:29 schreef Multivitamine het volgende:
Ik ga een kankergrote poster van Hitler ophangen en als mensen dan boe roepen: "Vrijheid van meningsuiting jonge weheheh"
Stoer man.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:29 schreef Multivitamine het volgende:
Ik ga een kankergrote poster van Hitler ophangen en als mensen dan boe roepen: "Vrijheid van meningsuiting jonge weheheh"
Liefde overwint alles. Kuthippie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:33 schreef HugoChavez het volgende:
Beter een Turkse vlag dan die buurtjosti's met hun oranje vlaggetjes.![]()
Jammer dat Venezuela niet meedoet bij het WK.
Wedden voor een miljoen euro van wel?quote:
Wedden van niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Wedden voor een miljoen euro van wel?
Btw, 3 posts achter elkaar maken
Öcalan is een baas!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zou dit:
[ afbeelding ]
op een enorm zeil laten drukken en dat aan de overkant van de straat ophangen, TS.
Gezellig!
Een echte baas laat zich niet gevangennemen door een paar besnorde olieworstelaars.quote:
quote:
Huh wat? Jij bent echt een mongoolquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:39 schreef Dastan het volgende:
Overigens zou ik dat voor een miljoen euro ook wel doen, maar dat krijgt TS niet.
Erg passend bij je profielpic knulquote:
Met een beetje mazzel ziit hij uit en heb je een reusachtige vlag terwijl je maar voor een kleintje betaald hebt.quote:
Als ik met jou wed om een miljoen euro dat jij dat doet. Dan doe jij dat in feite voor een miljoen. Terwijl het er mij omging dat niemand dat doet zonder dat er iets tegenover staat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:41 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
[..]
Huh wat? Jij bent echt een mongool
Ja dusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |