Dat mijn neus van voren zit en niet op zijquote:
Dat hoeft niet. Ik heb hier zwitsal bodylotion, shampoo, scrub, badschuim en babyolie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verstop al mn zwitsal 10 juli
hoeveel lessen denk je nodig te hebben?quote:
Finkersquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat mijn neus van voren zit en niet op zij![]()
Middag Lui![]()
Dat weet hij pas na 2 of 3 lessenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoeveel lessen denk je nodig te hebben?
Ik neem mijn eigen zwitsal wel meequote:Op donderdag 10 juni 2010 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verstop al mn zwitsal 10 juli
Je moet echt wat vrolijker gaan doen hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben helemaal niet blij, mag ik hier nu niet posten?
Mij natuurlijkquote:
Hoiquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Dat hoeft niet. Ik heb hier zwitsal bodylotion, shampoo,scrub, badschuim, babyolie, washandjes, creme, eau de cologne, haargel, kwaaaaaaaaaak.
Fucking eng gedroomd vannacht. Ik ben bang om iets los te laten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet echt wat vrolijker gaan doen hoorJe komt burrito's eten bij mij
quote:Een lift die naar beneden stort, duidt op je angst om iets los te laten. Deze droom kan ook je verlangen vertenwoordigen om alles op te geven en te ontsnappen van een veeleisende situatie. Als de lift daarentegen precies stopt voordat hij crasht, wijst je droom erop dat je lang genoeg hebt gebikkeld, en dat alles uiteindelijk wel goed komt.
Ik wil ook zwitsal kwaakquote:
het is ook superleuk om te doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil ook zwitsal kwaakHet ziet er leuk uit
Ik vat het denk ik niet helemaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Fucking eng gedroomd vannacht. Ik ben bang om iets los te laten.
Dat weet ik niet, het nieuws van LL heb ik al gehoordquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehhh? Wat wilde je missen en wat niet?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het nieuws van LL heb ik al gehoord
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb niet last van drijvenom bij Finkers te blijven
doeg sistahsnoezepoesquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben even weg hoor schatjes, dahaaaag![]()
Ik ken mijn klassiekersquote:
Doei Doeiquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben even weg hoor schatjes, dahaaaag![]()
Wat dacht jij dan?quote:
Grapjas jijquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die door dat oranje kleurtje van wk 2010 telkens denkt dat die PM heeft?
Ik denk het welquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die door dat oranje kleurtje van wk 2010 telkens denkt dat die PM heeft?
Ja. Denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Myraela het volgende:
Ejquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
Heerlijk om orde op zaken te stellen op je PC
Kswissies. Naja ligt aan het model maar ga voor Kswissjes!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg nieuwe schoenen![]()
Zal ik voor nikes gaan of voor kswissjes?
Pics!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Welk nieuws van LL? Wil iemand bij even informeren?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het nieuws van LL heb ik al gehoord
Vrouwen ook altijd met hun drang naar 200 paar schoenen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
wie weet krijg ik raph wel zo gek dat ik 2 paar mag dan haal ik swissies en nikes
nikesquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Nikes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Schoenenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Vrouwen ook altijd met hun drang naar 200 paar schoenen.
ik heb mijn eerste proefles gehad vandaagquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Welk nieuws van LL? Wil iemand bij even informeren?
Uhmquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik had dat vanmorgen ook een paar keer jaquote:
Ooooh ok! Succes daarmee!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb mijn eerste proefles gehad vandaag
Ga weer proberen mijn rijbewijs te halen(ja je leest het goed, weer
Kan je niet tellen? Ze wil maar 2 paar hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Alleen aan mijn liefde voor schoenen, tassen en kleren merk je dat ik vrouwelijk ben.quote:
Als vrouwen 2 zeggen bedoelen ze 200. Vrouwen zeggen nooit wat ze werkelijk bedoelen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kan je niet tellen? Ze wil maar 2 paar hoor
Ik welquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als vrouwen 2 zeggen bedoelen ze 200. Vrouwen zeggen nooit wat ze werkelijk bedoelen.
Gelukkig ben ik niet zo vrouwelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als vrouwen 2 zeggen bedoelen ze 200. Vrouwen zeggen nooit wat ze werkelijk bedoelen.
Ook dat zeggen ze allemaalquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo vrouwelijk.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
ik MOET echt nieuwe schoenen, heb nu airco in mn schoenenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig ben ik niet zo vrouwelijk.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wij zijn realistisch. Vaak genoeg zijn we bedonderd door vrouwen te serieus te nemen.
en andersom nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wij zijn realistisch. Vaak genoeg zijn we bedonderd door vrouwen te serieus te nemen.
Nooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had GTST en Lotte opgenomen en dat moest ik nog kijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Net, het duurde maar liefst een kwartier voordat je doorhad dat ik er was
GTSTquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had GTST en Lotte opgenomen en dat moest ik nog kijken.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
Deze?
[ afbeelding ]ik wou bijna zeggen, heb liever dat wijf... maar ze is blondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Oke dan weet ik een goede afspraakquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wou bijna zeggen, heb liever dat wijf... maar ze is blond
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom denkt echt iedereen dat ik op wilders zou hebben gestemdLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wou bijna zeggen, heb liever dat wijf... maar ze is blond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Weet ik niet. Maar ik geef toe dat ik wel op de PVV heb gestemd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef Giertje het volgende:
waarom denkt echt iedereen dat ik op wilders zou hebben gestemd
![]()
ik heb niet eens kunnen stemmen en als ik het al had gedaan dan had ik op de SP gestemdquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ik geef toe dat ik wel op de PVV heb gestemd.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]Wow wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Zoiets jaquote:quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]Bewaar die eens voor vrijdag middagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je hebt vrouwen, en je hebt vrouwen. Je hebt mannen, en je hebt mannen.
En ik hoor bij de categorie die je altijd serieus kan nemen, tenzij ik aangeef dat het niet serieus is, en dat aangeven doe ik altijd.![]()
waarom niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb niet eens kunnen stemmen en als ik het al had gedaan dan had ik op de SP gestemd
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2010 16:29:45 ]![]()
Ga met je anus spelen ofzoquote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ik op D66. MJA IK WAS NOG GEEN 18 POTJANDORIE.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb niet eens kunnen stemmen en als ik het al had gedaan dan had ik op de SP gestemd❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
30quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja nou?
Hoeveel zetels had de PvdA nou ook weer?1 zetel minder
![]()
![]()
Ik neem jou nooit serieus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
Je hebt vrouwen, en je hebt vrouwen. Je hebt mannen, en je hebt mannen.
En ik hoor bij de categorie die je altijd serieus kan nemen, tenzij ik aangeef dat het niet serieus is, en dat aangeven doe ik altijd.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
[..]Heb je daar ook film materiaal van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn stempas is denk ik bij het verhuizen verloren gegaanquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
hey taartje!
ik heb reactie hoor![]()
![]()
ze reageerde met de vraag of ik zin had om vanavond samen wat te drinken
heb dus de blousse al gestreken
ga ik nu even sporten
lief zijn!A man's got to do what a man's got to do![]()
Haha jonkie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik op D66. MJA IK WAS NOG GEEN 18 POTJANDORIE.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke misschien een beetje gelogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ach ik zie het wel goed komen hoor. VVD-PVV-CDA.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het land is verdoemd, aangezien VVD nu het recht in handen heeft
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:30 schreef Olle. het volgende:
hey taartje!
ik heb reactie hoor![]()
![]()
ga ik nu even sporten
lief zijn!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaha, en weetje, 40% van de PvdA stemmers waren strategische stemmers, en wilden dus eigenlijk op GL, D66 of SP stemmen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het land is verdoemd, aangezien VVD nu het recht in handen heeft
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach ik zie het wel goed komen hoor. VVD-PVV-CDA.
Ik ga zo niet lief zijn, heb zo zelf judoquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:30 schreef Olle. het volgende:
hey taartje!
ik heb reactie hoor![]()
![]()
ga ik nu even sporten
lief zijn!![]()
![]()
Want jij zou hetzelfde hebben gedaan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hahahaha, en weetje, 40% van de PvdA stemmers waren strategische stemmers, en wilden dus eigenlijk op GL, D66 of SP stemmen.
![]()
Ja maar als Brinkman opstapt heb je weer een probleem. Doe mij maar Lila.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach ik zie het wel goed komen hoor. VVD-PVV-CDA.
VVD - PvdA - D66 - GroenLinks.
Ik had stategisch gestemd bedoel je? Nee? D66quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Want jij zou hetzelfde hebben gedaan?
uit mijn ogen, nu, of ik wil nog wel eens heel lelijk gaan doen in de kusjekroelSCquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach ik zie het wel goed komen hoor. VVD-PVV-CDA.![]()
Dat maakt niet uit, links is links. Ik zou ook op de SP hebben gestemd, als die aanstalte maken de grootste te worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hahahaha, en weetje, 40% van de PvdA stemmers waren strategische stemmers, en wilden dus eigenlijk op GL, D66 of SP stemmen.![]()
Waar heb jij last van?quote:
Zeg, respecteer iemand anders zijn politieke keuze eens of rot zelf maar op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uit mijn ogen, nu, of ik wil nog wel eens heel lelijk gaan doen in de kusjekroelSC
hoezo respecteer jij andermand politieke voorkeur niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uit mijn ogen, nu, of ik wil nog wel eens heel lelijk gaan doen in de kusjekroelSC
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Heb je daar ook film materiaal van?
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Mwa, als de meerderheid op D66 had gestemd, dan was het een ander verhaal. D66 is nog steeds midden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, links is links. Ik zou ook op de SP hebben gestemd, als die aanstalte maken de grootste te worden.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Rot zelf eens op, minderjarig kreng. Ieder zo zijn voorkeur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uit mijn ogen, nu, of ik wil nog wel eens heel lelijk gaan doen in de kusjekroelSC[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:30 schreef Olle. het volgende:
hey taartje!
ik heb reactie hoor![]()
![]()
ga ik nu even sporten
lief zijn!
zie je wel![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik ben vandaag even niet in een goede bui, ik heb me weer zitten realiseren dat moslimhaat hetzelfde is als jodenhaat en dat we nu in een recessie zitten en dat het nu dus precies dezelfde factoren zijn als toen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zeg, respecteer iemand anders zijn politieke keuze eens of rot zelf maar op.![]()
HALLOOOOO DE VVD HEEFT HELEMAAL GEEN MOSLIM HAAT.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag even niet in een goede bui, ik heb me weer zitten realiseren dat moslimhaat hetzelfde is als jodenhaat en dat we nu in een recessie zitten en dat het nu dus precies dezelfde factoren zijn als toen.
Denk je nu serieus dat Wilders zijn plannen op die manier er door krijgt?![]()
ik heb het tegen een PVVer en niet tegen een VVDer hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
HALLOOOOO DE VVD HEEFT HELEMAAL GEEN MOSLIM HAAT.
Denk je nu serieus dat Wilders zijn plannen op die manier er door krijgt?![]()
![]()
![]()
was een grapje, ik heb heul geen vrouwensex-filmpjesquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dit vergelijken met de 2de wereldoorlog gaat me wel heel ver
ow, en ditquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar als Brinkman opstapt heb je weer een probleem. Doe mij maar Lila.
VVD - PvdA - D66 - GroenLinks.![]()
Ik ben opzich ook wel voor een centrum rechts kabinet, maar dat lijkt mij niet zo'n slim planquote:
Ik wel, moet ik nou ook pm'en?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was een grapje, ik heb heul geen vrouwensex-filmpjes
Maar wil je die vrijdag middag wel in het daarvoor bestemde topic plaatsen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was een grapje, ik heb heul geen vrouwensex-filmpjes![]()
wat wilde je nou precies zeggen dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb het tegen een PVVer en niet tegen een VVDer hoor
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik probeer het zo min mogelijk te doen, maar als ik spong dan weer hoor praten, of ik zie weer een documentaire van zembla, dan worden mijn vermoedens weer bevestigdquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef eNGine10 het volgende:
Dit vergelijken met de 2de wereldoorlog gaat me wel heel ver![]()
Ik wil er iig geen CDA meer in hebben. Ik denk dat NL wel heeft laten zien dat we CDA zat zijn. Dat ze nog 21 zetels hebben komt alleen maar door de trouwe achterban.quote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik zeg net dat ik ze niet hebquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wil je die vrijdag middag wel in het daarvoor bestemde topic plaatsen?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik probeer het zo min mogelijk te doen, maar als ik spong dan weer hoor praten, of ik zie weer een documentaire van zembla, dan worden mijn vermoedens weer bevestigd
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik snap sowieso niet dat mensen de vergelijking trekken tussen Wilders en Hitler. Als je over Wilders zijn standpunten wilt discussiëren moet je kijken naar het nu en niet naar 70 jaar geleden. Jij realiseert je toch ook wel dat een scenario als 70 jaar geleden zo goed als uitgesloten is. Nu wordt Wilders al afgeschilderd als een potentiële massa moordenaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag even niet in een goede bui, ik heb me weer zitten realiseren dat moslimhaat hetzelfde is als jodenhaat en dat we nu in een recessie zitten en dat het nu dus precies dezelfde factoren zijn als toen.
![]()
Ik heb het ook over het plaatjequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik ze niet heb![]()
![]()
Dus omdat we in een recessie zitten zou er een 3e wereldoorlog komen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga met je lego spelen, jochieDit is wle heel dom.
Ja, je moet zijn programma lezen voordat je kan oordelen. Ik denk niet dat onze naatje dat gedaan heeft.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen de vergelijking trekken tussen Wilders en Hitler. Als je over Wilders zijn standpunten wilt discussiëren moet je kijken naar het nu en niet naar 70 jaar geleden. Jij realiseert je toch ook wel dat een scenario als 70 jaar geleden zo goed als uitgesloten is. Nu wordt Wilders als afgeschilderd als een potentiële massa moordenaar.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Mwa, het is gewoon niet te vergelijken. Misschien de factoren wel maar er moet toch nog heel wat gebeuren voordat het daarop begint te lijken. En daarnaast is Wilders z'n mening duidelijk en blijkbaar zijn veel mensen het daar mee eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik probeer het zo min mogelijk te doen, maar als ik spong dan weer hoor praten, of ik zie weer een documentaire van zembla, dan worden mijn vermoedens weer bevestigdBlame the internetquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja wat wil je met internet
We zijn geen CDA zat, we zijn Balkenende moe, op zich als ze iemand als Ab Klink naar voren hadden geschoven, dan hadden ze misschien nog steeds op 40 zetels gestaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil er iig geen CDA meer in hebben. Ik denk dat NL wel heeft laten zien dat we CDA zat zijn. Dat ze nog 21 zetels hebben komt alleen maar door de trouwe achterban.![]()
Yupquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mwa, het is gewoon niet te vergelijken. Misschien de factoren wel maar er moet toch nog heel wat gebeuren voordat het daarop begint te lijken. En daarnaast is Wilders z'n mening duidelijk en blijkbaar zijn veel mensen het daar mee eens.
[..]
Blame the internet, maar ik kan nu wel met trots zeggen dat ik de grootste collectie heb
![]()
![]()
Zo is een normale discussie ook niet echt mogelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus omdat we in een recessie zitten zou er een 3e wereldoorlog komen?
Ga met je lego spelen, jochieDit is wle heel dom.
Actuele documentaire. Afl.: Wilders, profeet van de angst. Terwijl de integratieproblemen van moslims in Nederland juist afnemen radicaliseert Geert Wilders steeds verder in zijn uitspraken over de islam. Zijn donkere angstfantasieën over de oprukkende islam en zijn dromen over oorlog en deportatie slaan bij veel burgers aan. Hoe onrealistisch ze ook zijn, ze leiden tot een klimaat waarin mensen elkaar op straat naar het leven gaan staan. Weinigen durven zich daar over uit te laten, want Wilders heeft het land in de greep van de angst.
Overdrijven is ook een vak..❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Hoe PVVers denken over plannen van hun partij?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, je moet zijn programma lezen voordat je kan oordelen. Ik denk niet dat onze naatje dat gedaan heeft.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was een grapje, ik heb heul geen vrouwensex-filmpjes![]()
![]()
Nou, ik ben CDA wel zat. En ik ben vast niet de enige.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We zijn geen CDA zat, we zijn Balkenende moe, op zich als ze iemand als Ab Klink naar voren hadden geschoven, dan hadden ze misschien nog steeds op 40 zetels gestaan.
eerst zien, voordat je oordeeltquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:46 schreef DeLuna het volgende:
Actuele documentaire. Afl.: Wilders, profeet van de angst. Terwijl de integratieproblemen van moslims in Nederland juist afnemen radicaliseert Geert Wilders steeds verder in zijn uitspraken over de islam. Zijn donkere angstfantasieën over de oprukkende islam en zijn dromen over oorlog en deportatie slaan bij veel burgers aan. Hoe onrealistisch ze ook zijn, ze leiden tot een klimaat waarin mensen elkaar op straat naar het leven gaan staan. Weinigen durven zich daar over uit te laten, want Wilders heeft het land in de greep van de angst.
Overdrijven is ook een vak..![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, maar ik kan nu wel met trots zeggen dat ik de grootste collectie heb
![]()
Oke, dat doe ik je niet na maar die terabyte die hier klaar staat mag er ook wel wezen
Dat dus. Ookal ben ik absoluuuuuuuut geen PVV-fan, ik ben helemaal klaar met die vergelijking met Hitler.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen de vergelijking trekken tussen Wilders en Hitler. Als je over Wilders zijn standpunten wilt discussiëren moet je kijken naar het nu en niet naar 70 jaar geleden. Jij realiseert je toch ook wel dat een scenario als 70 jaar geleden zo goed als uitgesloten is. Nu wordt Wilders al afgeschilderd als een potentiële massa moordenaar.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
De recessie was niet de enige factor waardoor Hitler zo had kunnen worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zo is een normale discussie ook niet echt mogelijk.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ben ook wel blij dat ze hem voor mij aanvullen want telkens het zelfde begint ook zo te vervelenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Oke, dat doe ik je niet na maar die terabyte die hier klaar staat mag er ook wel wezen![]()
![]()
pervquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:45 schreef Trevland het volgende:
Yup, maar ik kan nu wel met trots zeggen dat ik de grootste collectie heb
![]()
![]()
Betekent dat dat ik niet bang ben?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ow en, het klopt ook dat mensen stemmen vanuit angst, want dat is dan weer onderzocht in Amerika, dat was in labyrint tijdens de gemeenteraadsverkiezingen.
Wij maken dan maar?quote:
hahaquote:![]()
mja heb telefoon gehad sporten kan niet ivm examens die daar gehouden worden dus vanavond misschien sporten
jij wel dus! succes alvast!
A man's got to do what a man's got to do![]()
Trev had beter perv als nickname kunnen nemen?quote:
Ik weet maar ik doelde meer op die onderste zin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De recessie was niet de enige factor waardoor Hitler zo had kunnen worden.Wie vult dat bij voor jou dan? Ik moet dat allemaal zelf doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben ook wel blij dat ze hem voor mij aanvullen want telkens het zelfde begint ook zo te vervelenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:dan wordt mijn vriendje boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over iets meer dan een uurtje mag ik weerquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
haha![]()
mja heb telefoon gehad sporten kan niet ivm examens die daar gehouden worden dus vanavond misschien sporten
jij wel dus! succes alvast!![]()
jan ben er heul blij meequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
zie je wel![]()
![]()
![]()
Amerikanen zijn normaal gesproken emotioneel ook helemaal in balans he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ow en, het klopt ook dat mensen stemmen vanuit angst, want dat is dan weer onderzocht in Amerika, dat was in labyrint tijdens de gemeenteraadsverkiezingen.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik wil het ook wel zien hoor! Heb nog ruimte over op mijn harde schijf!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij mag het ook wel zien hoor![]()
[..]
Maar daar kan jij ook bij
![]()
Naatje weet ;t blijkbaar nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik weet maar ik doelde meer op die onderste zin.
[..]
Wie vult dat bij voor jou dan? Ik moet dat allemaal zelf doen.
vind amerikanen meestal overdone ...quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Amerikanen zijn normaal gesproken emotioneel ook helemaal in balans he?
hoe laat is de date?quote:
bij haar, bij jou, in de stad?
vraag ik teveel?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Luna, kijk anders even het stukje rond 30 minuten, bij die Franse onderzoeker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
Die aflevering van zembla waar ik het over heb: http://player.omroep.nl/?aflID=10892789![]()
En toch blijven mensen de naam van Hitler erbij gebruiken. Juist dat zou niet moeten. Je moet alleen naar het plaatje Wilders kijken en het plaatje 2e wereld oorlog weglaten. We leven nu in hele andere omstandigheden en is het dus helemaal niet nodig om Hitler erbij te noemen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ik beweer helemaal niet dat Wilders een Hitler is, ik zie alleen gelijkenissen.
![]()
Het heeft te maken met een speciaal deel in je hersenen, is wetenschappelijk onderzocht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Amerikanen zijn normaal gesproken emotioneel ook helemaal in balans he?![]()
Dat klopt, maar om dan vervolgens dit te zeggen..quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ik beweer helemaal niet dat Wilders een Hitler is, ik zie alleen gelijkenissen.De buitenlandse politiek van Engeland en Frankrijk zijn nu heel anders, we hebben nu de EU en de VN, en die laten het allemaal neit nog eens gebeuren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag even niet in een goede bui, ik heb me weer zitten realiseren dat moslimhaat hetzelfde is als jodenhaat en dat we nu in een recessie zitten en dat het nu dus precies dezelfde factoren zijn als toen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Daar ben ik het ook niet helemaal mee eens. Het kan geen kwaad om naar de geschiedenis te kijken ik snap de vergelijking wel. Maar om nou serieus te denken dat Wilders moslims gaat vergassen gaat te ver.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En toch blijven mensen de naam van Hitler erbij gebruiken. Juist dat zou niet moeten. Je moet alleen naar het plaatje Wilders kijken en het plaatje 2e wereld oorlog weglaten. We leven nu in hele andere omstandigheden en is het dus helemaal niet nodig om Hitler erbij te noemen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dan zou juist iedereen toch TEGEN de PVV moeten zijn, als Wilders zo'n naar figuur is als jij zegt dat hij is?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het heeft te maken met een speciaal deel in je hersenen, is wetenschappelijk onderzocht.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Economische crisis in 1929 was destijds ook wel wat erger dan dat het nu isquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En toch blijven mensen de naam van Hitler erbij gebruiken. Juist dat zou niet moeten. Je moet alleen naar het plaatje Wilders kijken en het plaatje 2e wereld oorlog weglaten. We leven nu in hele andere omstandigheden en is het dus helemaal niet nodig om Hitler erbij te noemen.
Ja maar wat dan ook... de PVV is niet de grootste... dus?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het heeft te maken met een speciaal deel in je hersenen, is wetenschappelijk onderzocht.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Er zijn zoveel onderzoeken die elkaar tegenspreken, waarom zou dat hier niet kunnen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het heeft te maken met een speciaal deel in je hersenen, is wetenschappelijk onderzocht.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Sowieso van de geschiedenis leer je alleen maar, en krijg je juist inzicht hoe je dit soort dingen moet voorkomen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook niet helemaal mee eens. Het kan geen kwaad om naar de geschiedenis te kijken ik snap de vergelijking wel. Maar om nou serieus te denken dat Wilders moslims gaat vergassen gaat te ver.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
hoelaat weet ik nog niet ze is weg op dit momentquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoe laat is de date?
bij haar, bij jou, in de stad?
vraag ik teveel?
maar bij haarin de koperen hoogte
![]()
en nee je vraagt niet teveel
Tenzij je bang bent voor de moslimsquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zou juist iedereen toch TEGEN de PVV moeten zijn, als Wilders zo'n naar figuur is als jij zegt dat hij is?Indeed. Ik ga er vanuit dat dat in dit geval ook gebeurd isquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso van de geschiedenis leer je alleen maar, en krijg je juist inzicht hoe je dit soort dingen moet voorkomen.
Voor geweld is volgens die Franse onderzoeker 3 factoren nodig, kanttekening: Hij weet niets van NLse polikliniek.
factor 1: Economische Crisis
factor 2: Een Immigratieprobleem
factor 3: Een politiek leider die een zondebok aanwijst.
Die politiek leiders zeggen meestal dingen, als:
Het draait om onze identiteit, het is zij of wij.
Er wordt vaak de term 'zuiverheid' gebruikt.
3e veelgebruikte term is 'veiligheid'.
Welnu, dit heb ik net allemaal even opgeschreven van wat die franse man zei, en daarna lieten ze zien dat Wilders dit ook zei.![]()
bij haar in de koperen hoogte?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
hoelaat weet ik nog niet ze is weg op dit moment
maar bij haarin de koperen hoogte
![]()
en nee je vraagt niet teveel
![]()
leg uit!ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Maar blijkbaar is niet iedereen bang voor de moslims, anders was de PVV wel veel groter geweest.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tenzij je bang bent voor de moslims
[..]
Indeed. Ik ga er vanuit dat dat in dit geval ook gebeurd is
En alsof iemand ;t laat gebeuren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tenzij je bang bent voor de moslims
[..]
Indeed. Ik ga er vanuit dat dat in dit geval ook gebeurd is![]()
Dat zijn mensen die via een ander deel kiezen, als je even wacht, heb ik de uitzending van labyrint gevonden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar wat dan ook... de PVV is niet de grootste... dus?![]()
wie is er nou bang voor moslims?quote:ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik heb geen zin om dat te kijken, ik kijk al tv.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die via een ander deel kiezen, als je even wacht, heb ik de uitzending van labyrint gevonden.
Waarschijnlijk moet hij over het hek klimmen om bij haar te komen..quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bij haar in de koperen hoogte?
![]()
leg uit!
Soort van modern Rapunzel-sprookje![]()
En zolang we volgens Trias Politicas leven zal het niet gebeuren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Voor geweld is volgens die Franse onderzoeker 3 factoren nodig, kanttekening: Hij weet niets van NLse polikliniek.
factor 1: Economische Crisis
factor 2: Een Immigratieprobleem
factor 3: Een politiek leider die een zondebok aanwijst.
Die politiek leiders zeggen meestal dingen, als:
Het draait om onze identiteit, het is zij of wij.
Er wordt vaak de term 'zuiverheid' gebruikt.
3e veelgebruikte term is 'veiligheid'.
Welnu, dit heb ik net allemaal even opgeschreven van wat die franse man zei, en daarna lieten ze zien dat Wilders dit ook zei.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
http://player.omroep.nl/?aflID=10711685
aflevering over stemgedrag:
Wetenschapsprogramma. De nieuwste ontwikkelingen uit het hart van de wetenschap, daar draait het om. De wetenschap onderzoekt, ontdekt, vindt uit, legt nieuwe werelden bloot en geeft richting aan onze toekomst. Labyrint geeft hieraan duiding, op alle terreinen van de wetenschap, alfa, bèta en gamma, werpt vragen op die anderen laten liggen, verrast met nieuwe of veranderende inzichten en geeft stof tot nadenken. Wetenschappelijke ontwikkelingen brengen ons vooruitgang. Maar daarin schuilen ook mogelijkheden die zorgwekkend zijn of vrees aanjagen. In elke aflevering wordt daarom één thema vanuit verschillende gezichtspunten belicht en uitgewerkt in twee op zichzelf staande reportages. De conclusie is aan de kijker. Labyrint staat middenin de wetenschap, zoekt in wetenschappelijke laboratoria naar nieuwe ontwikkelingen, theorieën en experimenten, is inhoudelijk deskundig en gedegen, in benadering journalistiek en in uitwerking documentair. Afl.: Kiezen is wetenschap. De gemeenteraadsverkiezingen. Er worden er vraagtekens gezet bij 'het kiezen' en 'de democratie'.![]()
Ja, maar dan moet hij wel heeeel hoog klimmen hoor, als ze bovenin zitquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet hij over het hek klimmen om bij haar te komen..
Soort van modern Rapunzel-sprookje
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Wildersquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wie is er nou bang voor moslims?![]()
Ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wie is er nou bang voor moslims?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef naatje_1 het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10711685
aflevering over stemgedrag:
Wetenschapsprogramma. De nieuwste ontwikkelingen uit het hart van de wetenschap, daar draait het om. De wetenschap onderzoekt, ontdekt, vindt uit, legt nieuwe werelden bloot en geeft richting aan onze toekomst. Labyrint geeft hieraan duiding, op alle terreinen van de wetenschap, alfa, bèta en gamma, werpt vragen op die anderen laten liggen, verrast met nieuwe of veranderende inzichten en geeft stof tot nadenken. Wetenschappelijke ontwikkelingen brengen ons vooruitgang. Maar daarin schuilen ook mogelijkheden die zorgwekkend zijn of vrees aanjagen. In elke aflevering wordt daarom één thema vanuit verschillende gezichtspunten belicht en uitgewerkt in twee op zichzelf staande reportages. De conclusie is aan de kijker. Labyrint staat middenin de wetenschap, zoekt in wetenschappelijke laboratoria naar nieuwe ontwikkelingen, theorieën en experimenten, is inhoudelijk deskundig en gedegen, in benadering journalistiek en in uitwerking documentair. Afl.: Kiezen is wetenschap. De gemeenteraadsverkiezingen. Er worden er vraagtekens gezet bij 'het kiezen' en 'de democratie'.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Okee, even serieus, ik vind de vergelijking met Wilders en Hitler echt onzin, maar geef eerlijk toe dat ik sommige denkbeelden van de PVV gister nog eng noemde.
Maar om nou te denken dat alle omstandigheden er op duiden dat we WO3 krijgen met Wilders als dictator..nee.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dat zeg ik toch ook, ik zeg alleen dat ik gelijkenissen zie en dat die advocaat Spong en die uitzending van Zembla en met geschiedenis over WOII praten niet echt bijdragend zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:05 schreef suikertaartje het volgende:
Okee, even serieus, ik vind de vergelijking met Wilders en Hitler echt onzin, maar geef eerlijk toe dat ik sommige denkbeelden van de PVV gister nog eng noemde.
Maar om nou te denken dat alle omstandigheden er op duiden dat we WO3 krijgen met Wilders als dictator..nee.![]()
ahjoh dat red hij welquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet hij wel heeeel hoog klimmen hoor, als ze bovenin zit![]()
![]()
Ik concludeer dat als ze het onderzoek competente kop doen, de uitslag hetzelfde is als de verkiezingen en dat Wilders in het onderzoek competente kop onderaan eindigt. Daarnaast hebben ze een stukje over angst, wat dan weer goed praat dat Wilders wel zo hoog eindigt.quote:![]()
Okee, maar die vergelijking vind ik echt behoorlijk kortzichtig, zo niet beledigend voor de PVV-stemmers onder onsquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, ik zeg alleen dat ik gelijkenissen zie en dat die advocaat Spong en die uitzending van Zembla en met geschiedenis over WOII praten niet echt bijdragend zijn.
![]()
En tsja, de media maken er nou graag een sensatieverhaaltje van...ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Tuurlijk, want hij is Olle, en Olle kan allesquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dus jij denkt dat die Franse onderzoeker ingehuurd is om maar even te doen alsof?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, maar die vergelijking vind ik echt behoorlijk kortzichtig, zo niet beledigend voor de PVV-stemmers onder ons![]()
En tsja, de media maken er nou graag een sensatieverhaaltje van...![]()
![]()
weer 3 pagina's met politiek gelul.....
kan wel janken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2010 17:12:59 ]![]()
Maar als iemand een goed onderbouwde mening kan geven waarom hij/zij op de PVV stemt, wat wil je er dan nog tegen doen? Is diegene dan 'debiel' of 'gek in zijn hoofd' ofzo?
Even iets anders: ik ben een debiel![]()
Ik zoek me suf naar cheap ass zwarte schoentjes voor onder mijn zwart witte jurkje, terwijl ik gewoon 2 paar witte schoentjes heb staan, dat kan natuurlijk ook gewoon
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Komt door naatjequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
kan wel janken
tiet nodig?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mariah
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Dat heb ik ook heel vaakquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zoek me suf naar cheap ass zwarte schoentjes voor onder mijn zwart witte jurkje, terwijl ik gewoon 2 paar witte schoentjes heb staan, dat kan natuurlijk ook gewoon
Scapino.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
Dat zei ik net echt letterlijk he, inderdaad ja, goh.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat die Franse onderzoeker ingehuurd is om maar even te doen alsof?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ik heb ook nog leuke ballerina'squote:Op donderdag 10 juni 2010 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zoek me suf naar cheap ass zwarte schoentjes voor onder mijn zwart witte jurkje, terwijl ik gewoon 2 paar witte schoentjes heb staan, dat kan natuurlijk ook gewoon![]()
![]()
Het gaat hier heeeeel vaak over sex, bier en tieten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
kan wel janken
Dan kan ik ook wel janken ondanks dat 2 van die 3 dingen toch wel lekker zijn.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Niet zo dom als ik
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Nee joh, mijn eigen klerenkastquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook nog leuke ballerina's
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Maar het is niet mijn schuld.... Ik vroeg alleen maar wat, niet om een discussie. Jij reageerde op TC1 zijn stemquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hohohoho, luna vroeg naar de uitslag ofzo... en toen kwam TC1 met zijn stem op de PVV
Jij begon met onzin mekkeren over Wilders.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hohohoho, luna vroeg naar de uitslag ofzo... en toen kwam TC1 met zijn stem op de PVV[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jawel hoor st.
LovelyLady, vertel
neee, liefjes, nu niet een discussie beginnen over wie de discussie begon
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik dacht al, 3 van de 3? Jij drinkt toch niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het gaat hier heeeeel vaak over sex, bier en tieten.
Dan kan ik ook wel janken ondanks dat 2 van die 3 dingen toch wel lekker zijn.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk, want hij is Olle, en Olle kan alles
![]()
jullie maken er een geweldig verhaal van!![]()
http://www.dekoperenhoogte.nl/ dat is de koperenhoogte
dat is bij haar in de buurt![]()
(dat is ook eigenlijk het enige maar toch)
Dan hoeven ze toch niet cheap ass te zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, mijn eigen klerenkast
En en en enquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry nijn vergeten
heb mijn eerste rijles gehad?
'Rechtse mensen hebben een grotere amichtela, die negatieve emoties zoals angst signaleerd. Kort door de bocht: mensen die rechts stemmen worden meer geleid door angst. Terwijl mensen die links stemmen, die angst met hun preventale cortex (ofzow) juist onderdrukken'
Citaat uit die uitzending van labyrint![]()
Van die peeptoes?quote:
Ninja edit. Ik was dus toch te langzaamquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht al, 3 van de 3? Jij drinkt toch niet?
Niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:17 schreef suikertaartje het volgende:
neee, liefjes, nu niet een discussie beginnen over wie de discussie begon
Ik heb het gezien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ninja edit. Ik was dus toch te langzaam
Zullen we het maar over cola hebben dan?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee, dat mag niet van Luna.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
En dat was denk ik mijn laatste punt van vandaag, en dan nu: bier&tieten
QFTquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Naatje begon dus discussie afgelopen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Pepsi is goedkoper dan Coca Cola he!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.
Zullen we het maar over cola hebben dan?![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja nou?
Hoeveel zetels had de PvdA nou ook weer?![]()
Ik vroeg een ding. Jij ging op TC1 in omdat hij op de PVV stemt. Daar begon het.quote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Omdat jij het over de pvandea had, ging TC1 het over PVV hebben, waardoor ik mijn frustratie even moest uiten, anders had ik die frustratie ergens anders geuit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vroeg een ding. Jij ging op TC1 in omdat hij op de PVV stemt. Daar begon het.![]()
![]()
ik weet wel wat de koperen hoogte is hoor, je kunt ook nog naar de piri piri gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:17 schreef Olle. het volgende:
[..]
![]()
jullie maken er een geweldig verhaal van!![]()
http://www.dekoperenhoogte.nl/ dat is de koperenhoogte
dat is bij haar in de buurt![]()
(dat is ook eigenlijk het enige maar toch)
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
nee, dan zijn ze gratisquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan hoeven ze toch niet cheap ass te zijn?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Jij had ook gewoon niet op TC1 in kunnen gaan, dan was er verder niks gebeurd. Ik mag toch wel gewoon wat vragen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat jij het over de pvandea had, ging TC1 het over PVV hebben, waardoor ik mijn frustratie even moest uiten, anders had ik die frustratie ergens anders geuit.
Zo. En nu is het klaar.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ja maar ik vind pepsi minder lekkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pepsi is goedkoper dan Coca Cola he!![]()
* Ezechielk eensch isquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar ik vind pepsi minder lekker
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Kssst.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
komt door de quickquote, die had ik eerder niet, en nu zijn de knopjes verschoven..dus als ik denk dat ik edit, quote ik nu ineensquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bent echt goed bezig vandaag heh
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dag snuitepopjes, ik ga mijn kind halen en koken en huismoedertje spelen tot een uur of 8![]()
P.S. mijn moeder zei aan de telefoon over maandag (dan passen zij op Thijs de hele dag): hij slaapt toch wel goed nu he, want ik wil wel voetbal kijken![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:
Hahaha Kudo's voor uw moeder!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:31 schreef suikertaartje het volgende:
Dag snuitepopjes, ik ga mijn kind halen en koken en huismoedertje spelen tot een uur of 8![]()
P.S. mijn moeder zei aan de telefoon over maandag (dan passen zij op Thijs de hele dag): hij slaapt toch wel goed nu he, want ik wil wel voetbal kijken![]()
![]()
En succes met huismoedertje spelen!![]()
Agh, je zult maar niet te veel moeten wennen, want met de nieuwe lay is alles weer andersquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
komt door de quickquote, die had ik eerder niet, en nu zijn de knopjes verschoven..dus als ik denk dat ik edit, quote ik nu ineens![]()
![]()
![]()
Weg jij, stuk ongeluk.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ehm. Heb jij iets opgenomen waar ik niets van weet, of bedoel je voor in de toekomst?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net zo als ik zeg, jij kan ook bij die collectie
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Welk dinotje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is dat dinotje achter je username?
![]()
Iemand die nog een oude layout gebruikt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is dat dinotje achter je username?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Nee niks opgenomen maar dat jij ook bij mijn porno collectie kanquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. Heb jij iets opgenomen waar ik niets van weet, of bedoel je voor in de toekomst?![]()
zo he. Zo ben je even druk en daarna mag je naar huis en dan kom je hier weer en is er weer bijna een topic vol
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk![]()
zie nijnja, en ik weet het antwoord nu dusquote:quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef GlowMouse het volgende:
Het wordt tijd dat er een plaatje komt van een fossiel bij iedere post van iemand die nog geen baggerlayout gebruikt.![]()
![]()
dat ik er bij kan komen he, niet dat ik er bij kan als in: met een filmpje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee niks opgenomen maar dat jij ook bij mijn porno collectie kan
DAT bedoel je he? Ja he? Toe?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Mwa, als ik een hele tijd coca cola drink, en dan ineens pepsi, dan lijkt dat lekkerderquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar ik vind pepsi minder lekker![]()
Ik drink sowieso bijna nooit colaquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, als ik een hele tijd coca cola drink, en dan ineens pepsi, dan lijkt dat lekkerder![]()
Gezellig tochquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:35 schreef Panda72 het volgende:
zo he. Zo ben je even druk en daarna mag je naar huis en dan kom je hier weer en is er weer bijna een topic vol
Lapo?
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: