Dat mijn neus van voren zit en niet op zijquote:
Dat hoeft niet. Ik heb hier zwitsal bodylotion, shampoo, scrub, badschuim en babyolie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verstop al mn zwitsal 10 juli
hoeveel lessen denk je nodig te hebben?quote:
Finkersquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat mijn neus van voren zit en niet op zij![]()
Middag Lui![]()
Dat weet hij pas na 2 of 3 lessenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoeveel lessen denk je nodig te hebben?
Ik neem mijn eigen zwitsal wel meequote:Op donderdag 10 juni 2010 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verstop al mn zwitsal 10 juli
Je moet echt wat vrolijker gaan doen hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben helemaal niet blij, mag ik hier nu niet posten?
Mij natuurlijkquote:
Hoiquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Dat hoeft niet. Ik heb hier zwitsal bodylotion, shampoo,scrub, badschuim, babyolie, washandjes, creme, eau de cologne, haargel, kwaaaaaaaaaak.
Fucking eng gedroomd vannacht. Ik ben bang om iets los te laten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet echt wat vrolijker gaan doen hoorJe komt burrito's eten bij mij
quote:Een lift die naar beneden stort, duidt op je angst om iets los te laten. Deze droom kan ook je verlangen vertenwoordigen om alles op te geven en te ontsnappen van een veeleisende situatie. Als de lift daarentegen precies stopt voordat hij crasht, wijst je droom erop dat je lang genoeg hebt gebikkeld, en dat alles uiteindelijk wel goed komt.
Ik wil ook zwitsal kwaakquote:
het is ook superleuk om te doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil ook zwitsal kwaakHet ziet er leuk uit
Ik vat het denk ik niet helemaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Fucking eng gedroomd vannacht. Ik ben bang om iets los te laten.
Dat weet ik niet, het nieuws van LL heb ik al gehoordquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehhh? Wat wilde je missen en wat niet?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het nieuws van LL heb ik al gehoord
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb niet last van drijvenom bij Finkers te blijven
doeg sistahsnoezepoesquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben even weg hoor schatjes, dahaaaag![]()
Ik ken mijn klassiekersquote:
Doei Doeiquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben even weg hoor schatjes, dahaaaag![]()
Wat dacht jij dan?quote:
Grapjas jijquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die door dat oranje kleurtje van wk 2010 telkens denkt dat die PM heeft?
Ik denk het welquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die door dat oranje kleurtje van wk 2010 telkens denkt dat die PM heeft?
Ja. Denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Myraela het volgende:
Ejquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
Heerlijk om orde op zaken te stellen op je PC
Kswissies. Naja ligt aan het model maar ga voor Kswissjes!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg nieuwe schoenen![]()
Zal ik voor nikes gaan of voor kswissjes?
Pics!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Welk nieuws van LL? Wil iemand bij even informeren?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het nieuws van LL heb ik al gehoord
Vrouwen ook altijd met hun drang naar 200 paar schoenen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
wie weet krijg ik raph wel zo gek dat ik 2 paar mag dan haal ik swissies en nikes
nikesquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Nikes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Schoenenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Vrouwen ook altijd met hun drang naar 200 paar schoenen.
ik heb mijn eerste proefles gehad vandaagquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Welk nieuws van LL? Wil iemand bij even informeren?
Uhmquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik had dat vanmorgen ook een paar keer jaquote:
Ooooh ok! Succes daarmee!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb mijn eerste proefles gehad vandaag
Ga weer proberen mijn rijbewijs te halen(ja je leest het goed, weer
Kan je niet tellen? Ze wil maar 2 paar hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Alleen aan mijn liefde voor schoenen, tassen en kleren merk je dat ik vrouwelijk ben.quote:
Als vrouwen 2 zeggen bedoelen ze 200. Vrouwen zeggen nooit wat ze werkelijk bedoelen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kan je niet tellen? Ze wil maar 2 paar hoor
Ik welquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als vrouwen 2 zeggen bedoelen ze 200. Vrouwen zeggen nooit wat ze werkelijk bedoelen.
Gelukkig ben ik niet zo vrouwelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als vrouwen 2 zeggen bedoelen ze 200. Vrouwen zeggen nooit wat ze werkelijk bedoelen.
Ook dat zeggen ze allemaalquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo vrouwelijk.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
ik MOET echt nieuwe schoenen, heb nu airco in mn schoenenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig ben ik niet zo vrouwelijk.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wij zijn realistisch. Vaak genoeg zijn we bedonderd door vrouwen te serieus te nemen.
en andersom nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wij zijn realistisch. Vaak genoeg zijn we bedonderd door vrouwen te serieus te nemen.
Nooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had GTST en Lotte opgenomen en dat moest ik nog kijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Net, het duurde maar liefst een kwartier voordat je doorhad dat ik er was
GTSTquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had GTST en Lotte opgenomen en dat moest ik nog kijken.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
Deze?
[ afbeelding ]ik wou bijna zeggen, heb liever dat wijf... maar ze is blondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Oke dan weet ik een goede afspraakquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wou bijna zeggen, heb liever dat wijf... maar ze is blond
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom denkt echt iedereen dat ik op wilders zou hebben gestemdLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wou bijna zeggen, heb liever dat wijf... maar ze is blond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Weet ik niet. Maar ik geef toe dat ik wel op de PVV heb gestemd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef Giertje het volgende:
waarom denkt echt iedereen dat ik op wilders zou hebben gestemd
![]()
ik heb niet eens kunnen stemmen en als ik het al had gedaan dan had ik op de SP gestemdquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ik geef toe dat ik wel op de PVV heb gestemd.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]Wow wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Zoiets jaquote:quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]Bewaar die eens voor vrijdag middagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je hebt vrouwen, en je hebt vrouwen. Je hebt mannen, en je hebt mannen.
En ik hoor bij de categorie die je altijd serieus kan nemen, tenzij ik aangeef dat het niet serieus is, en dat aangeven doe ik altijd.![]()
waarom niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb niet eens kunnen stemmen en als ik het al had gedaan dan had ik op de SP gestemd
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2010 16:29:45 ]![]()
Ga met je anus spelen ofzoquote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ik op D66. MJA IK WAS NOG GEEN 18 POTJANDORIE.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb niet eens kunnen stemmen en als ik het al had gedaan dan had ik op de SP gestemd❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
30quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja nou?
Hoeveel zetels had de PvdA nou ook weer?1 zetel minder
![]()
![]()
Ik neem jou nooit serieus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
Je hebt vrouwen, en je hebt vrouwen. Je hebt mannen, en je hebt mannen.
En ik hoor bij de categorie die je altijd serieus kan nemen, tenzij ik aangeef dat het niet serieus is, en dat aangeven doe ik altijd.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
[..]Heb je daar ook film materiaal van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn stempas is denk ik bij het verhuizen verloren gegaanquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
hey taartje!
ik heb reactie hoor![]()
![]()
ze reageerde met de vraag of ik zin had om vanavond samen wat te drinken
heb dus de blousse al gestreken
ga ik nu even sporten
lief zijn!A man's got to do what a man's got to do![]()
Haha jonkie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik op D66. MJA IK WAS NOG GEEN 18 POTJANDORIE.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke misschien een beetje gelogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ach ik zie het wel goed komen hoor. VVD-PVV-CDA.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het land is verdoemd, aangezien VVD nu het recht in handen heeft
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:30 schreef Olle. het volgende:
hey taartje!
ik heb reactie hoor![]()
![]()
ga ik nu even sporten
lief zijn!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaha, en weetje, 40% van de PvdA stemmers waren strategische stemmers, en wilden dus eigenlijk op GL, D66 of SP stemmen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het land is verdoemd, aangezien VVD nu het recht in handen heeft
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach ik zie het wel goed komen hoor. VVD-PVV-CDA.
Ik ga zo niet lief zijn, heb zo zelf judoquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:30 schreef Olle. het volgende:
hey taartje!
ik heb reactie hoor![]()
![]()
ga ik nu even sporten
lief zijn!![]()
![]()
Want jij zou hetzelfde hebben gedaan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hahahaha, en weetje, 40% van de PvdA stemmers waren strategische stemmers, en wilden dus eigenlijk op GL, D66 of SP stemmen.
![]()
Ja maar als Brinkman opstapt heb je weer een probleem. Doe mij maar Lila.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach ik zie het wel goed komen hoor. VVD-PVV-CDA.
VVD - PvdA - D66 - GroenLinks.
Ik had stategisch gestemd bedoel je? Nee? D66quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Want jij zou hetzelfde hebben gedaan?
uit mijn ogen, nu, of ik wil nog wel eens heel lelijk gaan doen in de kusjekroelSCquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach ik zie het wel goed komen hoor. VVD-PVV-CDA.![]()
Dat maakt niet uit, links is links. Ik zou ook op de SP hebben gestemd, als die aanstalte maken de grootste te worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hahahaha, en weetje, 40% van de PvdA stemmers waren strategische stemmers, en wilden dus eigenlijk op GL, D66 of SP stemmen.![]()
Waar heb jij last van?quote:
Zeg, respecteer iemand anders zijn politieke keuze eens of rot zelf maar op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uit mijn ogen, nu, of ik wil nog wel eens heel lelijk gaan doen in de kusjekroelSC
hoezo respecteer jij andermand politieke voorkeur niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uit mijn ogen, nu, of ik wil nog wel eens heel lelijk gaan doen in de kusjekroelSC
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Heb je daar ook film materiaal van?
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Mwa, als de meerderheid op D66 had gestemd, dan was het een ander verhaal. D66 is nog steeds midden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, links is links. Ik zou ook op de SP hebben gestemd, als die aanstalte maken de grootste te worden.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Rot zelf eens op, minderjarig kreng. Ieder zo zijn voorkeur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uit mijn ogen, nu, of ik wil nog wel eens heel lelijk gaan doen in de kusjekroelSC[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:30 schreef Olle. het volgende:
hey taartje!
ik heb reactie hoor![]()
![]()
ga ik nu even sporten
lief zijn!
zie je wel![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik ben vandaag even niet in een goede bui, ik heb me weer zitten realiseren dat moslimhaat hetzelfde is als jodenhaat en dat we nu in een recessie zitten en dat het nu dus precies dezelfde factoren zijn als toen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zeg, respecteer iemand anders zijn politieke keuze eens of rot zelf maar op.![]()
HALLOOOOO DE VVD HEEFT HELEMAAL GEEN MOSLIM HAAT.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag even niet in een goede bui, ik heb me weer zitten realiseren dat moslimhaat hetzelfde is als jodenhaat en dat we nu in een recessie zitten en dat het nu dus precies dezelfde factoren zijn als toen.
Denk je nu serieus dat Wilders zijn plannen op die manier er door krijgt?![]()
ik heb het tegen een PVVer en niet tegen een VVDer hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
HALLOOOOO DE VVD HEEFT HELEMAAL GEEN MOSLIM HAAT.
Denk je nu serieus dat Wilders zijn plannen op die manier er door krijgt?![]()
![]()
![]()
was een grapje, ik heb heul geen vrouwensex-filmpjesquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dit vergelijken met de 2de wereldoorlog gaat me wel heel ver
ow, en ditquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar als Brinkman opstapt heb je weer een probleem. Doe mij maar Lila.
VVD - PvdA - D66 - GroenLinks.![]()
Ik ben opzich ook wel voor een centrum rechts kabinet, maar dat lijkt mij niet zo'n slim planquote:
Ik wel, moet ik nou ook pm'en?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was een grapje, ik heb heul geen vrouwensex-filmpjes
Maar wil je die vrijdag middag wel in het daarvoor bestemde topic plaatsen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was een grapje, ik heb heul geen vrouwensex-filmpjes![]()
wat wilde je nou precies zeggen dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb het tegen een PVVer en niet tegen een VVDer hoor
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik probeer het zo min mogelijk te doen, maar als ik spong dan weer hoor praten, of ik zie weer een documentaire van zembla, dan worden mijn vermoedens weer bevestigdquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:40 schreef eNGine10 het volgende:
Dit vergelijken met de 2de wereldoorlog gaat me wel heel ver![]()
Ik wil er iig geen CDA meer in hebben. Ik denk dat NL wel heeft laten zien dat we CDA zat zijn. Dat ze nog 21 zetels hebben komt alleen maar door de trouwe achterban.quote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik zeg net dat ik ze niet hebquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wil je die vrijdag middag wel in het daarvoor bestemde topic plaatsen?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik probeer het zo min mogelijk te doen, maar als ik spong dan weer hoor praten, of ik zie weer een documentaire van zembla, dan worden mijn vermoedens weer bevestigd
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik snap sowieso niet dat mensen de vergelijking trekken tussen Wilders en Hitler. Als je over Wilders zijn standpunten wilt discussiëren moet je kijken naar het nu en niet naar 70 jaar geleden. Jij realiseert je toch ook wel dat een scenario als 70 jaar geleden zo goed als uitgesloten is. Nu wordt Wilders al afgeschilderd als een potentiële massa moordenaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag even niet in een goede bui, ik heb me weer zitten realiseren dat moslimhaat hetzelfde is als jodenhaat en dat we nu in een recessie zitten en dat het nu dus precies dezelfde factoren zijn als toen.
![]()
Ik heb het ook over het plaatjequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik ze niet heb![]()
![]()
Dus omdat we in een recessie zitten zou er een 3e wereldoorlog komen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga met je lego spelen, jochieDit is wle heel dom.
Ja, je moet zijn programma lezen voordat je kan oordelen. Ik denk niet dat onze naatje dat gedaan heeft.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen de vergelijking trekken tussen Wilders en Hitler. Als je over Wilders zijn standpunten wilt discussiëren moet je kijken naar het nu en niet naar 70 jaar geleden. Jij realiseert je toch ook wel dat een scenario als 70 jaar geleden zo goed als uitgesloten is. Nu wordt Wilders als afgeschilderd als een potentiële massa moordenaar.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Mwa, het is gewoon niet te vergelijken. Misschien de factoren wel maar er moet toch nog heel wat gebeuren voordat het daarop begint te lijken. En daarnaast is Wilders z'n mening duidelijk en blijkbaar zijn veel mensen het daar mee eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik probeer het zo min mogelijk te doen, maar als ik spong dan weer hoor praten, of ik zie weer een documentaire van zembla, dan worden mijn vermoedens weer bevestigdBlame the internetquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja wat wil je met internet
We zijn geen CDA zat, we zijn Balkenende moe, op zich als ze iemand als Ab Klink naar voren hadden geschoven, dan hadden ze misschien nog steeds op 40 zetels gestaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil er iig geen CDA meer in hebben. Ik denk dat NL wel heeft laten zien dat we CDA zat zijn. Dat ze nog 21 zetels hebben komt alleen maar door de trouwe achterban.![]()
Yupquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mwa, het is gewoon niet te vergelijken. Misschien de factoren wel maar er moet toch nog heel wat gebeuren voordat het daarop begint te lijken. En daarnaast is Wilders z'n mening duidelijk en blijkbaar zijn veel mensen het daar mee eens.
[..]
Blame the internet, maar ik kan nu wel met trots zeggen dat ik de grootste collectie heb
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: