Oooh! Dat soort volk kom ik veel tegenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:45 schreef GooseFM het volgende:
[..]
lol
Die kom ik ook nog regelmatig tegen inderdaad. Of een DK die Dps'ed met frost presence aan, vraag je tig keer om die uit te zetten komt er geen reactie en gaat ie vervolgens weg omdat ie doodgaat
Wat de huidige prijs is weet ik niet, maar die wil ook nog wel eens veranderen. Het ene moment biedt je het voor de laagste prijs aan en een paar uur later zijn jouw auctions weer één van de duurdere.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:12 schreef Isabeau het volgende:
Even over het auction house, is wool cloth bij jullie momenteel ook zo bizar duur? 80 gold voor een stack verkoopt prima...
Da's klote ja, als Druid switch ik gewoon naar resto, queued het wat snellerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:47 schreef SharQueDo het volgende:
Alleen jammer dat DPS classes het nakijken hebben. Urenlange queue als ik op m'n lock of hunter wat gear wil verzamelen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
Oooh! Dat soort volk kom ik veel tegen(Alleen zijn het dan retri paladin met RF aan
)
Yup. Mijn Druid is tank/healer, mijn Sham is dps/healer, mijn Pala is tank/healer, mijn Priest is dps/healer, mijn low level Warrior is tank en mijn DK is dps/tank. Heerlijk voor queues.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Da's klote ja, als Druid switch ik gewoon naar resto, queued het wat sneller
Mag ik ook af en toe even wat anders willen doen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:57 schreef SharQueDo het volgende:
omdat de meeste hybridspelers gewoon te verdomme lui zijn om te tanken of te healen.*walg*
Uiteraard, maar bedenk wel dat je wel medeverantwoordelijk voor bent dat je jezelf én 3 anderen een 10 minuten langere queue geeft. Tegen die tijd had je al een instance sowieso voor de helft kunnen clearen. En bedenk ook dat pure DPS classes er niet voor kúnnen kiezen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik ook af en toe even wat anders willen doen?
Moet je maar geen pure dps class spelen. Wees dan niet zo egoistisch en roll een hybrid.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:08 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Uiteraard, maar bedenk wel dat je wel medeverantwoordelijk voor bent dat je jezelf én 3 anderen een 10 minuten langere queue geeft. Tegen die tijd had je al een instance sowieso voor de helft kunnen clearen. En bedenk ook dat pure DPS classes er niet voor kúnnen kiezen.
Die hebben er al voor gekozen bij het kiezen van hun class.quote:En bedenk ook dat pure DPS classes er niet voor kúnnen kiezen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet je maar geen pure dps class spelen. Wees dan niet zo egoistisch en roll een hybrid.
Ik doe meequote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook een echte Hollander hoor - heb het haar van m'n troll oranje gemaakt
als tank/healer is het dus echt geen extra! instant joinquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:09 schreef lifeblind het volgende:
Over dat gedoe met wachten op queue's als dps... doe niet zo moeilijk en zoek gewoon wat mensen in /trade op je eigen server zoals 't eigenlijk ging. Die random dungeon finder is leuk, maar 't is een extra'tje, 't is niet de bedoeling dat je dungeons alleen maar kan doen via die dungeon finder ofzo
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:49 schreef Karina het volgende:
Zijn er nog meer mensen hier die niet kunnen inloggen? Ik kan ook niet kijken of ik op mijn battle.net account wel kan inloggen, want die is down
Was dat nu vandaag of morgen dat world of warcraft de hele dag down is? Voorbereidingen voor Cataclysm en ik hoop eigenlijk ook 3.3.5.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:49 schreef Karina het volgende:
Zijn er nog meer mensen hier die niet kunnen inloggen? Ik kan ook niet kijken of ik op mijn battle.net account wel kan inloggen, want die is down
Ik probeer vaak een group te maken, voor de normale 5 man instances.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:47 schreef SharQueDo het volgende:
Alleen jammer dat DPS classes het nakijken hebben. Urenlange queue als ik op m'n lock of hunter wat gear wil verzamelen.
Ik kreeg dat ook midden in een raid vorige weekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef Blistering het volgende:
Bah, krijg je een ingame warning dat je gametijd afloopt, is de account management page down. Net uit het spel getrapt, klote Blizzard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |