abonnement Unibet Coolblue
pi_82786136
quote:
Op maandag 14 juni 2010 13:54 schreef jagga het volgende:
ik snap er geen ruk van.

Zonet effe femaledwarf.com mijn huntertje ingevoerd, alle buffs die ik gisteren had+debuffs op target ook aangezet en toch geeft hij aan dat ik 6.7k dps moet doen. Terwijl ik gisteren diverse bosses 7.2k heb gehaald.

Heb echt alles gedubbelcheckt, en toch zit er verschil in. Weet iemand hoe dat komt ?
tier bonus niet meegerekend? nog oude patch zonder veranderingen?
  maandag 14 juni 2010 @ 14:59:53 #152
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_82788155
quote:
Op maandag 14 juni 2010 14:20 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

tier bonus niet meegerekend? nog oude patch zonder veranderingen?
jawel deze spreadsheet neemt alle setbonussen + procs enz mee dus hij is redelijk compleet

Ik was echter wel de icc 20% bonus vergeten dat dus

Meh net even nagerekend, ik zou 8k moeten doen... nog maar even uitzoeken wat ik niet goed doe
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_82796660
Net 68 gehaald op m'n shaman en dualspec van resto/enh naar resto/ele veranderd. Een stuk beter zeg, dat elemental.
pi_82808967
ik vind enh juist veel leuker
hardcoholic
pi_82811424
In de vakantie maar weer is spelen denk ik :3
pi_82813037
Zo, net een faalpug in ICC25. Trash naar Marrowgar ging prima, iedereen overleefde enzo. Toen kwam Marrowgar. Vrijwel elke ranged bleef uit de hitbox en twee tanks waren binnen 10sec dood. Ach ja, een keer wipen kan gebeuren.
Toen de tweede keer. Hetzelfde verhaal, ranged bleef uit hitbox en gingen er een zooi dood aan de cold flames. Nou, de eerste paar leavers. Ik keek het nog een keer aan maar toen zelfs bij de derde poging die lui niet snapte dat blauwe vlammen en een ronddraaiende Marrowgar slecht zijn had ik het ook wel gezien. Dan nog zon snuggere vent: ja maar de gemiddelde gear score is 5.2k. Toch jammer van de tweede helft Italië - Paraguay en een half uur nabeschouwing.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_82814723
Hieperdepiep, mijn DK'tje is hoe ik dr wil hebben... 4/5 T10, een DBW, mooie sockets, volledig enchanted spulletjes, en een stevige 10-11k dps in ICC... http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Tarren+Mill&cn=Letifa

daar ik geen behoefte aan hard modes met de harde kern van mijn guildje heb, wordt het tijd om me met een ander char bezig te houden in de vrije uurtjes.

Ik presenteer u, de enige echte http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Tarren+Mill&cn=Boterham

pi_82815848
Netherdrake binnen, na 4-5 dagen dailies, makkie
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:17 schreef Sapstengel het volgende:
Net 68 gehaald op m'n shaman en dualspec van resto/enh naar resto/ele veranderd. Een stuk beter zeg, dat elemental.
Ja, stel je voor dat je moet opletten tijdens het spelen.. Elemental is dan veel beter ja.
pi_82816692
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:26 schreef Chelseasmile het volgende:
Hieperdepiep, mijn DK'tje is hoe ik dr wil hebben... 4/5 T10, een DBW, mooie sockets, volledig enchanted spulletjes, en een stevige 10-11k dps in ICC... http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Tarren+Mill&cn=Letifa

daar ik geen behoefte aan hard modes met de harde kern van mijn guildje heb, wordt het tijd om me met een ander char bezig te houden in de vrije uurtjes.

Ik presenteer u, de enige echte http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Tarren+Mill&cn=Boterham

Boterham Typische hollander
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_82816716
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:46 schreef ufopiloot het volgende:
Netherdrake binnen, na 4-5 dagen dailies, makkie
Hoe doe je dat zo snel?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_82817362
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Boterham Typische hollander
pi_82817392
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe doe je dat zo snel?
Netherwing eitjes? dr staan genoeg kaartjes van op t web
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:25:29 #163
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_82817542
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Boterham Typische hollander
Ook altijd leuk als mensen dan ingame nog even gaan bevestigen dat je Nederlander bent, midden in een overvolle AH of zo.

/y OMG LOL HIJSKONIJN HAHA JIJ BENT NEDERLANTS HE??? ROFL
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:29:04 #164
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82817677
quote:
Op maandag 14 juni 2010 @ 23:26 schreef Chelseasmile het volgende:

Ik presenteer u, de enige echte http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Tarren+Mill&cn=Boterham
Die guild .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_82817708
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:25 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ook altijd leuk als mensen dan ingame nog even gaan bevestigen dat je Nederlander bent, midden in een overvolle AH of zo.

/y OMG LOL HIJSKONIJN HAHA JIJ BENT NEDERLANTS HE??? ROFL
Je wil nie weten hoevaak ik whispers krijg als *HEUJ HEBBIE OOK PINDAKAAS!!1!!1!11!!1!1!1!1!1!1!!!?*
pi_82817799
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:29 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Die guild .
Jaaa, mijn alt-guild, altijd leuk om te zien hoe mensen in dungeons flippen om handtekeningen
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:33:04 #167
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82817831
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:32 schreef Chelseasmile het volgende:

[..]

Jaaa, mijn alt-guild, altijd leuk om te zien hoe mensen in dungeons flippen om handtekeningen
Ik wel eens te maken gehad met falers uit soortgelijk genaamde guilds.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_82819262
Ik ben ook een echte Hollander hoor - heb het haar van m'n troll oranje gemaakt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_82819614
Zo lekkere paar dagen voor me alts. Eerst zaterdag met de resto druid 3 nieuw items uit icc25 geplukt.
En nu net met de rogue ook 3 nieuwe items uit icc25. En deed zo'n 10k dps op Saurfang inmiddels.
Jammer dat ik festergut niet heb kunnen doen want de raid ging snel uit elkaar.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_82819871
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:46 schreef ufopiloot het volgende:
Netherdrake binnen, na 4-5 dagen dailies, makkie
[..]

Ja, stel je voor dat je moet opletten tijdens het spelen.. Elemental is dan veel beter ja.
Lol . Ik vond Enhancement een beetje saai nadat ik een warrior en DK had gelevelled. Teveel melee, dan is caster wel leuk voor de afwisseling.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:56:57 #171
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_82823277
Gisteren met mijn alt T9 tank, saurfang, blood queen en professor putricide 10 heroic gedaan
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_82825842
Level 56 op mijn Warrior! Gisteravond door Lower Blackrock Spire gegaan Kolere, wat krijg je daar een hoop exp
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:16:01 #173
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_82826171
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 01:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook een echte Hollander hoor - heb het haar van m'n troll oranje gemaakt
Goed idee! Had ik zelf nog niet eens aan gedacht...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:21:02 #174
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82826393
w00t! White kitten gekocht van Timmy
pi_82831101
Pally level 4500 gs. Zuigt nog wel mag niet eens mee naar voa 10 en os raids worden hier niet meer gehouden. Moet dus nog even doorbeunen en hopen dat ik een keer met toc 10 mee mag

Verders engineering 200 en jc 430 ongeveer
pi_82831171
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:18 schreef Moozzie het volgende:
Pally level 4500 gs. Zuigt nog wel mag niet eens mee naar voa 10 en os raids worden hier niet meer gehouden. Moet dus nog even doorbeunen en hopen dat ik een keer met toc 10 mee mag

Verders engineering 200 en jc 430 ongeveer
dat zijn dure professions om te lvlen
pi_82831231
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:20 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

dat zijn dure professions om te lvlen
Als je gelijk op level 1 met die professions begint niet Heb op mn rogue geen cent uitgegeven aan Engineering (450).
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:37:23 #178
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_82831906
ben nu voor probeersel een rogue aan het lvlen, compleet volgedouwd met heirlooms + enchants.

Weet iemand de beste spec om te lvlen?

Ik doe ook veel BG's tussendoor het questen, puur omdat het leuk is clothies kapot te prikken

Ik zoek dus een spec met meeste dmg output op lowlvl
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_82832043
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:21 schreef Metonae het volgende:

[..]

Als je gelijk op level 1 met die professions begint niet Heb op mn rogue geen cent uitgegeven aan Engineering (450).
Inderdaad. Of gewoon een mining character om te farmen.

Ik heb een mining paladin (crusader aura ftw) en heb daardoor vrijwel niks uitgegeven aan 2x JC 1x Engi en 1x BS te maxen.
pi_82832363
Over rogues gesproken ik heb er een op level 57 maar wat voor weapons moet die ik geven? Dagers of swords en fast of slow in main hand en offhand?
pi_82833013
Assassination: Hoogste dps dagger mainhand met in ieder geval 1 snelle dagger. Wanneer die de hoogste dps heeft dus snelle mainhand, langzaam offhand. Bij gelijke dps gewoon langzaam MH, snel OH. Beide daggers.

Combat: Mainhand langzame axe, mace, sword of fist weapon. Offhand snel. Zwaard, axe, fist weapon, dagger boeit opzich niet veel. Enige waar je rekening mee moet houden is je talents. Heb je bijvoorbeeld mace specialization, gebruik dan geen zwaarden, met Hack n Slash is zwaard en axe weer beter etc.

Voor poisons: Met mutilate spec deadly poison op het snelste wapen, andere instant. Combat instant op mainhand, deadly offhand.
pi_82833231
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Assassination: Hoogste dps dagger mainhand met in ieder geval 1 snelle dagger. Wanneer die de hoogste dps heeft dus snelle mainhand, langzaam offhand. Bij gelijke dps gewoon langzaam MH, snel OH. Beide daggers.

Combat: Mainhand langzame axe, mace, sword of fist weapon. Offhand snel. Zwaard, axe, fist weapon, dagger boeit opzich niet veel. Enige waar je rekening mee moet houden is je talents. Heb je bijvoorbeeld mace specialization, gebruik dan geen zwaarden, met Hack n Slash is zwaard en axe weer beter etc.

Voor poisons: Met mutilate spec deadly poison op het snelste wapen, andere instant. Combat instant op mainhand, deadly offhand.
En voor levellen assassination of combat?
pi_82833346
Ik heb zelf als assassination gelevelled, maar dan kun je alleen daggers gebruiken. Als combat kun je weer alleen sword en axe gebruiken (iig met mijn spec) maar dat is wel iets breder . En ik denk dat combat met de cooldowns een stuk makkelijker levelt.

Killing spree, Adrenaline rush etc helpt enorm als je een elite wil soloen. Als assassination is je enige cooldown eigenlijk een 100% crit op finishing move, dat helpt niet enorm.
pi_82833587
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb zelf als assassination gelevelled, maar dan kun je alleen daggers gebruiken. Als combat kun je weer alleen sword en axe gebruiken (iig met mijn spec) maar dat is wel iets breder . En ik denk dat combat met de cooldowns een stuk makkelijker levelt.

Killing spree, Adrenaline rush etc helpt enorm als je een elite wil soloen. Als assassination is je enige cooldown eigenlijk een 100% crit op finishing move, dat helpt niet enorm.
Dus MH OH is een goeie keus voor combat?
pi_82833814
Snellere offhand is beter, maarja de heirloom collectie is niet enorm gevarieerd. En het nadeel is dat je met een sword + mace je een wapen buiten je mace specialization talent hebt, of een wapen buiten je sword + axe specialization. Die heirloom dagger zou offhand kunnen, maar zelfde talent issues .

Maarja denk dat het voor levellen best wel gaat werken, ik bedoel zolang je mobs raakt en schade doet is het goed, je hoeft niet bovenaan recount te staan. Alleen ik heb verder geen ervaring met combatlevellen dus weet niet zeker hoe een langzame offhand het doet.
pi_82834066
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
Snellere offhand is beter, maarja de heirloom collectie is niet enorm gevarieerd. En het nadeel is dat je met een sword + mace je een wapen buiten je mace specialization talent hebt, of een wapen buiten je sword + axe specialization. Die heirloom dagger zou offhand kunnen, maar zelfde talent issues .

Maarja denk dat het voor levellen best wel gaat werken, ik bedoel zolang je mobs raakt en schade doet is het goed, je hoeft niet bovenaan recount te staan. Alleen ik heb verder geen ervaring met combatlevellen dus weet niet zeker hoe een langzame offhand het doet.
Ah mace indeed ehm die offhand dan veranderen met drop items en alleen de mainhand nemen?
pi_82834119
Dat werkt prima inderdaad, je krijgt vast in Hellfire al wel ergens een snel zwaard/axe voor je offhand.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:48:32 #188
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_82834701
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:30 schreef Sapstengel het volgende:
Dat werkt prima inderdaad, je krijgt vast in Hellfire al wel ergens een snel zwaard/axe voor je offhand.
Dus je zou dan moeten speccen in zowel mace spec en zwaard spec?

Kan ik ook met 2 x zwaard of 2 x mace rondwaggelen ? (heirlooms) (mace is beter want agility )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_82835057
Moozzie wilde toch die heirloom zwaard mainhand nemen en dan een q reward offhand?

Hier dit zijn de combat talents:
Zwaard & Axe: http://www.wowhead.com/spell=13964
Mace: http://www.wowhead.com/spell=13803
Dagger & fist weapons: http://www.wowhead.com/spell=13807

2x zwaard of 2x mace gaat prima dus. Alleen heb je bij de heirlooms geen snelle offhand, maar ik weet dus niet of dat echt een ramp is als je er toch alleen maar mee levelt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sapstengel op 15-06-2010 15:04:32 ]
pi_82835108
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:48 schreef jagga het volgende:

[..]

Dus je zou dan moeten speccen in zowel mace spec en zwaard spec?

Kan ik ook met 2 x zwaard of 2 x mace rondwaggelen ? (heirlooms) (mace is beter want agility )
Kan Tenzij het wapen alleen voor MH is
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_82838354
ohw btw, ik was gisteren op me DK aant tanken, was er een rogue die Drizzt oid heette op Blade's Edge.

ben jij dat Drizzt_dourden?
pi_82839491
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:07 schreef dikke_donder het volgende:
ohw btw, ik was gisteren op me DK aant tanken, was er een rogue die Drizzt oid heette op Blade's Edge.

ben jij dat Drizzt_dourden?
iktankniet
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_82839785
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:26 schreef Metonae het volgende:

[..]

iktankniet
das me paladin, niet me DK

op me DK vind ik het een stuk leuker dan als paladin zijnde.
pi_82840345
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:32 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

das me paladin, niet me DK

op me DK vind ik het een stuk leuker dan als paladin zijnde.
Tanken is sowieso de leukste taak om te hebben
Alleen van Druid weet ik het niet Heb er geen.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:49:58 #195
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82840576
Zo, trinket erbij op m'n Feral Week geleden had m'n druid nog 4.3k GS, nu al 5.7k . ff schouders gescoord in ICC10, honored rep ringetje. Kitty ftw

(En ja GS is kut³, maar het is wel áltijd nodig met die kut pugs )
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2010 @ 17:04:00 #196
159966 lifeblind
pi_82841230
mijn gs is 5986... niet dat 't echt veel uitmaakt maar zou 't toch toffer vinden als 't boven de 6K was
pi_82841664
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:04 schreef lifeblind het volgende:
mijn gs is 5986... niet dat 't echt veel uitmaakt maar zou 't toch toffer vinden als 't boven de 6K was
Sinds mijn gs boven de 6k is let ik er helemaal niet meer op. Ik heb zo'n 'het zal allemaal wel' gevoel

Daarbij heeft mijn vriend deze week wel heel duidelijk laten zien hoe waardeloos kijken naar gs is. Hij zat zondag in een icc 25 pug met de laagste gs van de groep (zaterdag lvl 80 geworden) en was op elk gevecht 1e of 2e met healing (hij is een shaman) Echt, precies weten wat je doet is vele malen belangrijker dan gs.

Even over het auction house, is wool cloth bij jullie momenteel ook zo bizar duur? 80 gold voor een stack verkoopt prima...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_82841813
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sinds mijn gs boven de 6k is let ik er helemaal niet meer op. Ik heb zo'n 'het zal allemaal wel' gevoel

Daarbij heeft mijn vriend deze week wel heel duidelijk laten zien hoe waardeloos kijken naar gs is. Hij zat zondag in een icc 25 pug met de laagste gs van de groep (zaterdag lvl 80 geworden) en was op elk gevecht 1e of 2e met healing (hij is een shaman) Echt, precies weten wat je doet is vele malen belangrijker dan gs.

Even over het auction house, is wool cloth bij jullie momenteel ook zo bizar duur? 80 gold voor een stack verkoopt prima...
Wool Cloth weet ik niet, maar ik heb eergisteren 5 stacks van Mageweave verkocht voor 25g a stack
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_82842562
We joinen een lvl 80 random heroic pug. Ik heal op m'n Paladin.
Mage met Kingslayer (van Ravencrest).
Mage overaggroed en gaat dood.
Mage: "wtf shit pala l2heal"
Ik: "You overaggro'd."
Mage: "no shit noob was aoe dmg learn ur instances wtf noob"
Mage: "bye noobs"
* mage leaves
Wij:
  dinsdag 15 juni 2010 @ 17:45:25 #200
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_82843175
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 17:30 schreef SharQueDo het volgende:
We joinen een lvl 80 random heroic pug. Ik heal op m'n Paladin.
Mage met Kingslayer (van Ravencrest).
Mage overaggroed en gaat dood.
Mage: "wtf shit pala l2heal"
Ik: "You overaggro'd."
Mage: "no shit noob was aoe dmg learn ur instances wtf noob"
Mage: "bye noobs"
* mage leaves
Wij:


lol
Die kom ik ook nog regelmatig tegen inderdaad. Of een DK die Dps'ed met frost presence aan, vraag je tig keer om die uit te zetten komt er geen reactie en gaat ie vervolgens weg omdat ie doodgaat
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')