quote:
Mijn Saabje gaat in het stof bijtenquote:
QFTquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:35 schreef babybel het volgende:
[..]
Mijn Saabje gaat in het stof bijten
quote:
ik doe mee!quote:
Met de trapauto welquote:
die van 3 uur?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:39 schreef babybel het volgende:
Sorry voor het gespam, deze mocht even niet ontbreken
De VOLLEDIGE versie
jaah, die gaat hard joh!quote:
nee, dat noemen ze een concertquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:40 schreef babybel het volgende:
[..]
jaah, die gaat hard joh!
dat komt doordat ie eruit ziet als een raket
en dat op een dag dat ik een ochtendhumeur heb, niet te zuinig, en dat ik ook nog eens bijna in slaap val achter de pcquote:
die kun je voor je auto zetten en dan kun je van A naar Bquote:
Heul niet. Die lopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef Olle. het volgende:
[..]
die kun je voor je auto zetten en dan kun je van A naar B
doen de Flinstones ook!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef babybel het volgende:
mensen met een blauwe tag die SWJ heten
misschien ben je dan wel op je grappigst?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef babybel het volgende:
[..]
en dat op een dag dat ik een ochtendhumeur heb, niet te zuinig, en dat ik ook nog eens bijna in slaap val achter de pc
edit;
Koffie is op, Babybel gaat even voedsel scoren!![]()
![]()
Mensen die andere uitlachen omdat ze voor hun hobby bagger verwijderenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef babybel het volgende:
mensen met een blauwe tag die SWJ heten
Die gebruiken een oude lay out ofzoiets. Snap het nut nog niet helemaal.quote:
Mensen die GEEN baggerlayout hebben daar zie je de dino bijquote:
Mensen die andere mensen uitlachen omdat ze andere mensen uitlachen omdat ze voor hun hobby bagger verwijderenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mensen die andere uitlachen omdat ze voor hun hobby bagger verwijderen.
En het nut daar van is?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die GEEN baggerlayout hebben daar zie je de dino bij
ah lachenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is GlowMouse zijn vorm van humor.
Nou hé, ik lach me een ongeluk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Andere layout nemen en dan zie je hem zelf niet meerquote:
Dan is de lol eraf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Andere layout nemen en dan zie je hem zelf niet meer
GlowMouse vroeg om een plaatje. Trollface kwam toen met die dino.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Not the mamma!quote:
Die serie wasquote:
das lang geledenquote:
amenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen uitlachen omdat ze andere mensen uitlachen omdat ze voor hun hobby bagger verwijderen![]()
Zo de cirkel is weer rond
Nu gok ikquote:
20, volgens mij ben ik ook in mijn tijdquote:
quote:
mijn tijd is gewoon nooit opgehoudenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
20, volgens mij ben ik ook in mijn tijdJouw tijd al geweest?
Ik zou een macho op mijn bord toch niet kunnen weerstaan hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Panda72 het volgende:
Panda’s lunchrelaas
Om 12:00 huppel ik gezellig achter mijn collega’s aan naar de kantine. De heerlijke geuren die mijn neus bereiken kan ik bijna niet weerstaan. Gemoedelijk schuif ik achter mijn collega’s in de rij en terwijl ik toekijk hoe de ene na de ander collega een kroket of een macho op zijn/haar bord schuift, leg ik braaf een pistolet en een pakje met 2 plakjes 30+ kaas op mijn bord.Brood zet helaas ook aan maar ja je moet toch wat he. De rij schuifelt langzaam vooruit richting kassa en terwijl ik langs de kroketten schuifel denk ik nog: Zal ik?. Dan bedenk ik mij hoeveel ik moet sporten om 1 van die zalige snacks er weer af te sporten en schuifel ik braaf door.
Daarna moet ik toekijken hoe mijn lieftallige en minder lieftallige collega’s hun snacks naar binnen werken
en ik hoop op een tijd op calorieloze snacks.
Ik besluit wat eerder naar mijn kamer te vertrekken zodat ik niet langer in de verleiding kom om mij op de snacks te storten.
goed bezig ik zou de verleiding niet kunnen weerstaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Panda72 het volgende:
Panda’s lunchrelaas
Om 12:00 huppel ik gezellig achter mijn collega’s aan naar de kantine. De heerlijke geuren die mijn neus bereiken kan ik bijna niet weerstaan. Gemoedelijk schuif ik achter mijn collega’s in de rij en terwijl ik toekijk hoe de ene na de ander collega een kroket of een macho op zijn/haar bord schuift, leg ik braaf een pistolet en een pakje met 2 plakjes 30+ kaas op mijn bord.Brood zet helaas ook aan maar ja je moet toch wat he. De rij schuifelt langzaam vooruit richting kassa en terwijl ik langs de kroketten schuifel denk ik nog: Zal ik?. Dan bedenk ik mij hoeveel ik moet sporten om 1 van die zalige snacks er weer af te sporten en schuifel ik braaf door.
Daarna moet ik toekijken hoe mijn lieftallige en minder lieftallige collega’s hun snacks naar binnen werken
Ik besluit wat eerder naar mijn kamer te vertrekken zodat ik niet langer in de verleiding kom om mij op de snacks te storten.
Ja maar mannenmacho's zijn als het goed is gespierd. De machosnack is een dikmakerquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou een macho op mijn bord toch niet kunnen weerstaan hoor
Goed hoor dat je het hebt weerstaan!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Panda72 het volgende:
Panda’s lunchrelaas
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou een macho op mijn bord toch niet kunnen weerstaan hoor
Dank je het kostte mij ook moeite. Maar nu ben ik trots op mijzelfquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
goed bezig ik zou de verleiding niet kunnen weerstaan
Ja dat is zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed hoor dat je het hebt weerstaan!
En brood is echt niet slecht voor je, er zit oa jodium in en andere stoffen die je gewoon nodig hebt. Van brood wordt je doorgaans ook niet dik, het is het beleg wat het verschil maakt
en terechtquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je het kostte mij ook moeite. Maar nu ben ik trots op mijzelf
Mooi geschreven ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Panda72 het volgende:
Panda’s lunchrelaas
En je hebt het hartstikke goed gedaan, dus je mag wel flink trots op jezelf zijn!quote:
Wattan?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik krijg nu hele rare beelden van je man op een bord
Ja, nou, ze zijn verdiend, het is ook gewoon heel knap!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes ik begin te blozen hoor van al die lieve complimentjes
Ik wilde de verkiezingsuitslag weten, maar om half 2 ging ik toch maar op bed.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme. Ben ik net op mijn werk, hoor ik dat ik weer naar het datacenter mag
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, ze zijn verdiend, het is ook gewoon heel knap!
vind ik juist wel toffe dingen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, jawel hoor. Meer dat ik er al praktisch langskwam op de heenwegquote:
Is het ook. Nu ben je zeker jaloers dat wij ons eigen datacenter aan het bouwen zijn, en ik daar fulltime kom te zitten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:41 schreef babybel het volgende:
[..]
vind ik juist wel toffe dingen!
heb je er zo`n hekel aan?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor. Meer dat ik er al praktisch langskwam op de heenwegEn met een beetje geluk is het binnen 5 minuten opgelost
[..]
Is het ook. Nu ben je zeker jaloers dat wij ons eigen datacenter aan het bouwen zijn, en ik daar fulltime kom te zitten?
Geen hekel aan dus
volgens mij heb ik dat echt nooit gehad, dat ik dan geen trek meer hadquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:45 schreef Panda72 het volgende:
ach was ik maar verliefd dacht ik net dan had ik vlinders in mijn buik waardoor ik geen trek heb. Waar zijn die stomme vlinders als je ze hard nodig hebt
Jup. Zie Wikipediaquote:
Ja dat klopt ik ben ook nooit zo verliefd geweest dat ik niet meer kon eten. Liefdesverdriet welquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat echt nooit gehad, dat ik dan geen trek meer had![]()
van liefdesverdriet dan weer wel
quote:
Van liefdesverdriet ga ik juist etenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat echt nooit gehad, dat ik dan geen trek meer had![]()
van liefdesverdriet dan weer wel
ik niet dan eet ik echt niks meerquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van liefdesverdriet ga ik juist eten![]()
Olle moet daarom trakterenquote:
Troostchocolaquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van liefdesverdriet ga ik juist eten![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja doe maar een paar wortels en bleekselderijstengels
quote:
hoiquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:56 schreef Olle. het volgende:
[..]
![]()
zal eens een virueel taartje opzoeken dan
Ik heb nog anderhalf bakje staan, wanna join me?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat een goed idee
virtueel taartje meldt zichquote:
zou er niet fulltime willen zitten, dan is het niet "speciaal" meerquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor. Meer dat ik er al praktisch langskwam op de heenwegEn met een beetje geluk is het binnen 5 minuten opgelost
[..]
Is het ook. Nu ben je zeker jaloers dat wij ons eigen datacenter aan het bouwen zijn, en ik daar fulltime kom te zitten?
Geen hekel aan dus
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
* suikertaartje zoekt naar een kersje voor op haar hoofd
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog anderhalf bakje staan, wanna join me?
Ik zit ook niet fulltime in de herrie hoor. Ik heb mijn eigen kantoor in dat gebouw, en werk voor mijn originele baas, niet het 'dochterbedrijf' (oftewel, het datacenter).quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:01 schreef babybel het volgende:
[..]
zou er niet fulltime willen zitten, dan is het niet "speciaal" meer
maar je hebt wel een tof beroep
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
doe maar zonder kersje kan zo ook wel!![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
* suikertaartje zoekt naar een kersje voor op haar hoofd
Dan eet jij de rest wel opquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hier pluk het kersje er maar vanaf
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee ze heeft niet gereageerdquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
al nieuws over de perikelen?
oh, en gefeliciteerd natuurlijk
lijkt meer op een aardbei?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was er met jou aan de hand?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
TAAART!
Al krijg ik nu amper wat door me strot
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helaas kan en mag ik daar geen mededelingen over doen
succes met het bespreken damesch!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtf ik ben er gewoon (sta alleen op bezet)
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dankje maar ik blijf hier ook gewoon
Dit is wel erg obsessief gedrag wat je nu vertoont....quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:29 schreef Panda72 het volgende:
ik kwam dit lijstje net tegen via google.
Bitterbal: 45 kcal per stuk
Vlammetjes: 60 kcal per stuk
Huzarensalade: 77 kcal per bolletje
Vietnamese loempia: 89 kcal per stuk
Kipsaté met saus: 94 kcal per stokje
Varkenssaté met saus: 107 kcal per stokje
Kaassoufflé: 136 kcal per stuk
Kroket: 151 kcal per stuk
Frikadel: 194 kcal per stuk
Kipcorn: 199 kcal per stuk
Bamibal: 233 kcal per stuk
Broodje hamburger met ui: 235 kcal per stuk
Nasibal: 252 kcal per stuk
Loempia: 266 kcal per stuk
Picanto: 270 kcal per stuk
Cheeseburger: 299 kcal per stuk
Broodje kroket: 307 kcal per stuk
Mexicano: 385 kcal per stuk
Patatje ketchup: 494 kcal per portie
Patatje curry: 499 kcal per portie
Patatje mayonaise: 595 kcal per portie
Verassend want ik dacht dat er in een kaassouffle meer calorieen zouden zitten dan in een portie patat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dankje maar ik blijf hier ook gewoon
mja ik heb er niet zo heel gek veel mee eigenlijk...quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:29 schreef Panda72 het volgende:
ik kwam dit lijstje net tegen via google.
Bitterbal: 45 kcal per stuk
Vlammetjes: 60 kcal per stuk
Huzarensalade: 77 kcal per bolletje
Vietnamese loempia: 89 kcal per stuk
Kipsaté met saus: 94 kcal per stokje
Varkenssaté met saus: 107 kcal per stokje
Kaassoufflé: 136 kcal per stuk
Kroket: 151 kcal per stuk
Frikadel: 194 kcal per stuk
Kipcorn: 199 kcal per stuk
Bamibal: 233 kcal per stuk
Broodje hamburger met ui: 235 kcal per stuk
Nasibal: 252 kcal per stuk
Loempia: 266 kcal per stuk
Picanto: 270 kcal per stuk
Cheeseburger: 299 kcal per stuk
Broodje kroket: 307 kcal per stuk
Mexicano: 385 kcal per stuk
Patatje ketchup: 494 kcal per portie
Patatje curry: 499 kcal per portie
Patatje mayonaise: 595 kcal per portie
Verassend want ik dacht dat er in een kaassouffle meer calorieen zouden zitten dan in een portie patat
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit is wel erg obsessief gedrag wat je nu vertoont....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee hoor ik was mij aan het vervelen en was gewoon benieuwd![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen ga ik trouwens lekker tapas eten ik word getrakteerd voordat ik met vakantie ga.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:32 schreef Olle. het volgende:
[..]
mja ik heb er niet zo heel gek veel mee eigenlijk...
is ook moeilijk want er zijn bijvoorbeeld al wel 10 verschillende soorten bitterballen...
welke hebben ze naar gekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2010 13:35:38 ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ohhhh TAPASS
dat moet ik ook maar weer eens gaan doen
ja lekker he
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Echt Torture!!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja lekker he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben lief, ik ben happy, ik ben stressvrij
ben wel lief denk ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ook lief en happy maar stress je eventjes voor mij
Zelfde als LL hierquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Maar over het algemeen heb ik niet veel stress (denk ik).quote:
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2010 13:55:49 ]
Niet heel Nederlandquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja lekker he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik niet meer terug kom, dan ben ik of bezweken door de zenuwen of ik ben ontvoert, of ik vier een feestje omdat ik mijn eerste proefles heb doorstaan![]()
Maar ook als ik wel terug kom, ik hou van jullie
Succes liefje
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Die 5 weken ziektewet had ik geen last van stress, afgelopen weekend bij het idee weer te moeten werken enz wel stress. Nu voel ik me zo vrij en gelukkigquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:58 schreef c0nd0r het volgende:
Ik krijg even een idee voor een nieuwe zwembroek voorgeschoteld hier:Nudistenvakantie gepland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik krijg even een idee voor een nieuwe zwembroek voorgeschoteld hier:Ik zie niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik krijg even een idee voor een nieuwe zwembroek voorgeschoteld hier:Plaatje doet het niet lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ik krijg even een idee voor een nieuwe zwembroek voorgeschoteld hier:EuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woar is da ploatie dan mien jonguh?A man's got to do what a man's got to do
Kom maar door met de milkarepen, maltesers, chips, koekjes etc etc etc.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel snel want ik denk dat TinyPic hem er ook afhaalt![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:05 schreef c0nd0r het volgende:
Zo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel snel want ik denk dat TinyPic hem er ook afhaalt
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Zo danOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel snel want ik denk dat TinyPic hem er ook afhaalt
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Damnquote:
Laat ik me een keer van mijn beste kant zienquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Damn
Die had je ook wel achterwege mogen laten
Over een ruime weekquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Laat ik me een keer van mijn beste kant zien
Gelukkig maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:08 schreef eNGine10 het volgende:
In ieder geval fijn dat ie in een spoiler zit
of voor Nijnja?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Die zwembroek![]()
Hij is roze, iets voor Bart?
Zo danZo mag je wel met mij mee naar het strand hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel snel want ik denk dat TinyPic hem er ook afhaalt![]()
Verrassingselement voor de tegenpartij met het waterpolo-enquote:
Haha verwachtquote:
ik moest lachenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verrassingselement voor de tegenpartij met het waterpolo-en![]()
En dan gaan piemelboksenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verrassingselement voor de tegenpartij met het waterpolo-en![]()
Ja ik kreeg de link aangereikt, dan ben ik een soort van verplicht te postenquote:
Is dat niet meer van: boemboemboemboem dan bam tik?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik kreeg de link aangereikt, dan ben ik een soort van verplicht te posten
Zaterdag Defqon, bam tik
ja, ze eten poesjesquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, ze eten poesjes![]()
soms kotsen ze ook
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat niet meer van: boemboemboemboem dan bam tik?
feitelijk wel jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zo was mijn post niet bedoeld...
en is het niet meer andersom dan?
oooh, eten EN piemelsquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
feitelijk wel ja![]()
en ja er staat eten en een foto van een piemel in een zwembroek op de vorige pagina dus vandaar mijn postsststdtstsdtsztztz
ja poste ik dat niet danquote:
ohw, en nuquote:
Voor ieder wat wils, zolang het maar hard isquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij welquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ik kreeg de link aangereikt, dan ben ik een soort van verplicht te posten
Zaterdag Defqon, bam tik
Bam tik is het soort dansje van de new kids.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij genoeg kaarten voor de normale prijs te halen door het rtegenvallende weerquote:
Ga je nou zeevissen trouwens?quote:
Ik dacht ook zoiets, maar ik maakte een grapjequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bam tik is het soort dansje van de new kids.
2 handen voor je in de lucht houden, en dat met 1 been omhoog trappen, terwijl je bam - tik zegt
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils, zolang het maar hard is
quote:
wheheheh je blijft ook maar door denken hehquote:
Ik dobber dan met mijn reet op de Noordzeequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij genoeg kaarten voor de normale prijs te halen door het rtegenvallende weer
Ja dus.quote:
Nee dat 1e is geen optie. Jij dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
Wie zegt dat ik doordacht?
Ik kan toch ook iets heel gemeens over die 'muziek' te zeggen hebben?
Wie is hier nou de viespeuk, gij of ik?
Ook niet verkeerdquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik dobber dan met mijn reet op de Noordzee
[..]
Ja dus.
ik zeg het, omdat het zo isquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
Wie zegt dat ik doordacht?
Ik kan toch ook iets heel gemeens over die 'muziek' te zeggen hebben?
Wie is hier nou de viespeuk, gij of ik?
Mits Hertog Jan ga ik met je meequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Rokers verzamelt u (in mijn tuin)
Bier staat in de koelkast in de schuur
True, al wilde ik wel graagquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook niet verkeerdMisschien kun je die boot nog even langs Almere strand sturen op de terugweg
a dirty mind is a joy foreverquote:
wat een grote zegquote:
Vooral dat eerste is oh zo geweldigquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
THIS DAY KEEPS GETTING BETTER AND BETTER!!!Raph dinsdag naar een eiland Ik min of meer ontslag (geen urinehuis meer )
Belastinggeld is binnen Auto heb ik dit weekend terug!!
Ik ben zo blij nu dat ik wel kan janken
Voor jou ga ik dat gewoon even halenquote:
Ja want werkloos thuiszitten of weer aan het werkquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vooral dat eerste is oh zo geweldig?
koop kaartenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
THIS DAY KEEPS GETTING BETTER AND BETTER!!!Raph dinsdag naar een eiland Ik min of meer ontslag (geen urinehuis meer )
Belastinggeld is binnen Auto heb ik dit weekend terug!!
Ik ben zo blij nu dat ik wel kan janken
Wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Niks slechts over hardstyle hoor
tong hehquote:
Eerst rekeningen de deur uitquote:
dat had ik al door jaquote:
snap ik, was just a kind reminderquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst rekeningen de deur uit![]()
En dan kijken wat er over blijft
Ow ja okequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want werkloos thuiszitten of weer aan het werk
I know. Thanks daarvoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat had ik al door ja![]()
[..]
snap ik, was just a kind reminder
PICS OF HET GEBEURT NIET!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know. Thanks daarvoor![]()
Ben zo blij jullie zouden mn big grin nu eens moeten zien
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know. Thanks daarvoor![]()
Ben zo blij jullie zouden mn big grin nu eens moeten zien
Hij zit al sinds maart thuisquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ow ja oke
Ik dacht hij gaat weer want zn verlof is voorbij
Ik krijg niet altijd alles mee hier hequote:
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
En het was zoo tofquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
ooh wist je dat niet joh, wist je zeker ook niet dat grietje geen stempas had gehad, tssk wat slecht heequote:Op donderdag 10 juni 2010 15:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik krijg niet altijd alles mee hier he
wat precies?quote:
autorijden?quote:
johquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:15 schreef babybel het volgende:
*pfff, zo druk @ stage dat ik niet eens tijd heb om te fokken!
Jeuj jeuj jeuj!quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:15 schreef babybel het volgende:
*pfff, zo druk @ stage dat ik niet eens tijd heb om te fokken!
nou zeg, dat is dan ook wel anders dan dat ik me voorgesteld had zegquote:
trust me, thuiszitten is ook helemaal nietsquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:17 schreef babybel het volgende:
[..]
nou zeg, dat is dan ook wel anders dan dat ik me voorgesteld had zeg
ooh belangrijkere vraag, hebben anderen het ook overleefd?quote:
ik zou best wel een paar weekjes thuis willen zittenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
trust me, thuiszitten is ook helemaal niets
en dat heet dan weer vakantiequote:Op donderdag 10 juni 2010 15:18 schreef babybel het volgende:
[..]
ik zou best wel een paar weekjes thuis willen zitten
(maar niet al te lang idd)
die ik niet heb dit jaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dat heet dan weer vakantie
gaafquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
indeedquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
LL heeft ook al goed nieuws.
DW haar verband is eraf
ST is gewoon lief![]()
Oh happy daysquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb ook goed nieuws, ik ben weer uit mijn dip
Jawel joh deel in onze vreugde.quote:
Dat kan je wel, en anders: zoenen?quote:
DW heeft 7 hechtingen in ;r hand hangen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
DW haar verband is eraf
ST is gewoon lief![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:26 schreef DeLuna het volgende:
Hier hebben we ook goed nieuws. Mijn mama krijgt 4 weken extra vanwege het bezwaarschrift. De uitslag van de MRI scan komt 24 juni, dus als daar iets uitkomt mag ze als het goed is weer terug de ziektewet in.
DW is een stoere chickquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
DW heeft 7 hechtingen in ;r hand hangen.
gaat echt niet, ik ben wel blij voor julliequote:Op donderdag 10 juni 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel joh deel in onze vreugde.
Biertje?
dan moet je wel heel veel zoenenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan je wel, en anders: zoenen?
Mooi getalquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
DW heeft 7 hechtingen in ;r hand hangen.
Wooohooooquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:26 schreef DeLuna het volgende:
Hier hebben we ook goed nieuws. Mijn mama krijgt 4 weken extra vanwege het bezwaarschrift. De uitslag van de MRI scan komt 24 juni, dus als daar iets uitkomt mag ze als het goed is weer terug de ziektewet in.
dat kan ikquote:
plotseling veel pijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan ik![]()
maar wat is er mis dan?
oh...dan moet ik inderdaad wel heel veel zoenen..quote:
* Huppelmuts pakt de zwitsal olie, sleurt ST mee en gaat PeZu masserenquote:
En ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
DW haar verband is eraf
ST is gewoon lief![]()
ooehquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts pakt de zwitsal olie, sleurt ST mee en gaat PeZu masseren
ja dat moet echtquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh...dan moet ik inderdaad wel heel veel zoenen..
en heel zachtjes
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik ?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh belangrijkere vraag, hebben anderen het ook overleefd?
* Huppelmuts geeft ST een dikke knuffel in de hoop ook wat eua de cologne op dr te krijgenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gooit terwijl ze gesleurd wordt even een heel flesje zwitsal eau de cologne over zich heen
Jij bent gewoon vervelend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik ?
ja kan tochquote:
* suikertaartje probeert op het oorspronkelijke plan te focussenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft ST een dikke knuffel in de hoop ook wat eua de cologne op dr te krijgen
Ik verstop al mn zwitsal 10 juliquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |