quote:
Mijn Saabje gaat in het stof bijtenquote:
QFTquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:35 schreef babybel het volgende:
[..]
Mijn Saabje gaat in het stof bijten
quote:
ik doe mee!quote:
Met de trapauto welquote:
die van 3 uur?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:39 schreef babybel het volgende:
Sorry voor het gespam, deze mocht even niet ontbreken
De VOLLEDIGE versie
jaah, die gaat hard joh!quote:
nee, dat noemen ze een concertquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:40 schreef babybel het volgende:
[..]
jaah, die gaat hard joh!
dat komt doordat ie eruit ziet als een raket
en dat op een dag dat ik een ochtendhumeur heb, niet te zuinig, en dat ik ook nog eens bijna in slaap val achter de pcquote:
die kun je voor je auto zetten en dan kun je van A naar Bquote:
Heul niet. Die lopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef Olle. het volgende:
[..]
die kun je voor je auto zetten en dan kun je van A naar B
doen de Flinstones ook!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef babybel het volgende:
mensen met een blauwe tag die SWJ heten
misschien ben je dan wel op je grappigst?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef babybel het volgende:
[..]
en dat op een dag dat ik een ochtendhumeur heb, niet te zuinig, en dat ik ook nog eens bijna in slaap val achter de pc
edit;
Koffie is op, Babybel gaat even voedsel scoren!![]()
![]()
Mensen die andere uitlachen omdat ze voor hun hobby bagger verwijderenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef babybel het volgende:
mensen met een blauwe tag die SWJ heten
Die gebruiken een oude lay out ofzoiets. Snap het nut nog niet helemaal.quote:
Mensen die GEEN baggerlayout hebben daar zie je de dino bijquote:
Mensen die andere mensen uitlachen omdat ze andere mensen uitlachen omdat ze voor hun hobby bagger verwijderenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mensen die andere uitlachen omdat ze voor hun hobby bagger verwijderen.
En het nut daar van is?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die GEEN baggerlayout hebben daar zie je de dino bij
ah lachenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is GlowMouse zijn vorm van humor.
Nou hé, ik lach me een ongeluk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Andere layout nemen en dan zie je hem zelf niet meerquote:
Dan is de lol eraf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Andere layout nemen en dan zie je hem zelf niet meer
GlowMouse vroeg om een plaatje. Trollface kwam toen met die dino.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Not the mamma!quote:
Die serie wasquote:
das lang geledenquote:
amenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen uitlachen omdat ze andere mensen uitlachen omdat ze voor hun hobby bagger verwijderen![]()
Zo de cirkel is weer rond
Nu gok ikquote:
20, volgens mij ben ik ook in mijn tijdquote:
quote:
mijn tijd is gewoon nooit opgehoudenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
20, volgens mij ben ik ook in mijn tijdJouw tijd al geweest?
Ik zou een macho op mijn bord toch niet kunnen weerstaan hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Panda72 het volgende:
Panda’s lunchrelaas
Om 12:00 huppel ik gezellig achter mijn collega’s aan naar de kantine. De heerlijke geuren die mijn neus bereiken kan ik bijna niet weerstaan. Gemoedelijk schuif ik achter mijn collega’s in de rij en terwijl ik toekijk hoe de ene na de ander collega een kroket of een macho op zijn/haar bord schuift, leg ik braaf een pistolet en een pakje met 2 plakjes 30+ kaas op mijn bord.Brood zet helaas ook aan maar ja je moet toch wat he. De rij schuifelt langzaam vooruit richting kassa en terwijl ik langs de kroketten schuifel denk ik nog: Zal ik?. Dan bedenk ik mij hoeveel ik moet sporten om 1 van die zalige snacks er weer af te sporten en schuifel ik braaf door.
Daarna moet ik toekijken hoe mijn lieftallige en minder lieftallige collega’s hun snacks naar binnen werken
en ik hoop op een tijd op calorieloze snacks.
Ik besluit wat eerder naar mijn kamer te vertrekken zodat ik niet langer in de verleiding kom om mij op de snacks te storten.
goed bezig ik zou de verleiding niet kunnen weerstaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Panda72 het volgende:
Panda’s lunchrelaas
Om 12:00 huppel ik gezellig achter mijn collega’s aan naar de kantine. De heerlijke geuren die mijn neus bereiken kan ik bijna niet weerstaan. Gemoedelijk schuif ik achter mijn collega’s in de rij en terwijl ik toekijk hoe de ene na de ander collega een kroket of een macho op zijn/haar bord schuift, leg ik braaf een pistolet en een pakje met 2 plakjes 30+ kaas op mijn bord.Brood zet helaas ook aan maar ja je moet toch wat he. De rij schuifelt langzaam vooruit richting kassa en terwijl ik langs de kroketten schuifel denk ik nog: Zal ik?. Dan bedenk ik mij hoeveel ik moet sporten om 1 van die zalige snacks er weer af te sporten en schuifel ik braaf door.
Daarna moet ik toekijken hoe mijn lieftallige en minder lieftallige collega’s hun snacks naar binnen werken
Ik besluit wat eerder naar mijn kamer te vertrekken zodat ik niet langer in de verleiding kom om mij op de snacks te storten.
Ja maar mannenmacho's zijn als het goed is gespierd. De machosnack is een dikmakerquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou een macho op mijn bord toch niet kunnen weerstaan hoor
Goed hoor dat je het hebt weerstaan!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Panda72 het volgende:
Panda’s lunchrelaas
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou een macho op mijn bord toch niet kunnen weerstaan hoor
Dank je het kostte mij ook moeite. Maar nu ben ik trots op mijzelfquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
goed bezig ik zou de verleiding niet kunnen weerstaan
Ja dat is zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed hoor dat je het hebt weerstaan!
En brood is echt niet slecht voor je, er zit oa jodium in en andere stoffen die je gewoon nodig hebt. Van brood wordt je doorgaans ook niet dik, het is het beleg wat het verschil maakt
en terechtquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je het kostte mij ook moeite. Maar nu ben ik trots op mijzelf
Mooi geschreven ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Panda72 het volgende:
Panda’s lunchrelaas
En je hebt het hartstikke goed gedaan, dus je mag wel flink trots op jezelf zijn!quote:
Wattan?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik krijg nu hele rare beelden van je man op een bord
Ja, nou, ze zijn verdiend, het is ook gewoon heel knap!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes ik begin te blozen hoor van al die lieve complimentjes
Ik wilde de verkiezingsuitslag weten, maar om half 2 ging ik toch maar op bed.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme. Ben ik net op mijn werk, hoor ik dat ik weer naar het datacenter mag
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, ze zijn verdiend, het is ook gewoon heel knap!
vind ik juist wel toffe dingen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, jawel hoor. Meer dat ik er al praktisch langskwam op de heenwegquote:
Is het ook. Nu ben je zeker jaloers dat wij ons eigen datacenter aan het bouwen zijn, en ik daar fulltime kom te zitten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:41 schreef babybel het volgende:
[..]
vind ik juist wel toffe dingen!
heb je er zo`n hekel aan?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor. Meer dat ik er al praktisch langskwam op de heenwegEn met een beetje geluk is het binnen 5 minuten opgelost
[..]
Is het ook. Nu ben je zeker jaloers dat wij ons eigen datacenter aan het bouwen zijn, en ik daar fulltime kom te zitten?
Geen hekel aan dus
volgens mij heb ik dat echt nooit gehad, dat ik dan geen trek meer hadquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:45 schreef Panda72 het volgende:
ach was ik maar verliefd dacht ik net dan had ik vlinders in mijn buik waardoor ik geen trek heb. Waar zijn die stomme vlinders als je ze hard nodig hebt
Jup. Zie Wikipediaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |