Slecht idee, daar heb je ook de goede Limburgers mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:48 schreef gelly het volgende:
Net als destijds met Oostenrijk zou er een boycot van limburg moeten komen. Dus geen toeristische tripjes meer, geen vakanties en geen vlaaien meer kopen.
Zo laat de rest van Nederland zien dat ze het stemgedrag van de limburgers verachten en voelen die zachte g'ers het in de portemonnee.
Nou ja, rechts en democratie staan soms op wat gespannen voet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:58 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat gedoe in Oostenrijk was super hypocriet... "Democratie mag, zolang het links is", zo'n idee gaf dat...
Mensen verachten vanwege hun meningquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:07 schreef tho_Omas het volgende:
Mensen verachten vanwege hun stemgedrag. Schijndemocraat.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:48 schreef gelly het volgende:
Net als destijds met Oostenrijk zou er een boycot van limburg moeten komen. Dus geen toeristische tripjes meer, geen vakanties en geen vlaaien meer kopen.
Zo laat de rest van Nederland zien dat ze het stemgedrag van de limburgers verachten en voelen die zachte g'ers het in de portemonnee.
Geef eens een voorbeeld?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou ja, rechts en democratie staan soms op wat gespannen voet.
Nee, want dan word ik gelijk beticht van een Godwin.quote:
Mensen verachten vanwege hun forumquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mensen verachten vanwege hun mening. Schijnforummer.
Mensen verwerpen vanwege hun verachtingquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:26 schreef tho_Omas het volgende:
Mensen verachten vanwege hun forum. Schijnwerper.
Achten vermensen vanwege hun werpen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mensen verwerpen vanwege hun verachting. Schijnveiligheid.
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:58 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat gedoe in Oostenrijk was super hypocriet... "Democratie mag, zolang het links is", zo'n idee gaf dat...
quote:
Mooi man, zelf geen mening hebben en gewoon op de quoteknop rammen.quote:
Dit topic verdient het niet eens om uitgetikte meningen neer te plempen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[..]
Mooi man, zelf geen mening hebben en gewoon op de quoteknop rammen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:48 schreef huhggh het volgende:
[..]
Dit topic verdient het niet eens om uitgetikte meningen neer te plempen.
Verwijzen is sneller.
Geen reden om hele epistels neer te pennen als het al eerder vermeld is.
Maar ja, sommigen zeiken nu eenmaal om het zeiken zoals jij blijkbaar.
Amenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Linkse huilies laten zich weer goed kennen. Stelletje zwakkelingen.
"Hiephoi lang leve de democratie en vrijheid. Zolang je het maar met ons eens bent!"
Ik weet niet of je het memo hebt gehad, maar gelly is niet de officiële woordvoerder voor alle linkse mensen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Linkse huilies laten zich weer goed kennen. Stelletje zwakkelingen.
"Hiephoi lang leve de democratie en vrijheid. Zolang je het maar met ons eens bent!"
Het is een typisch trekje dat ik bij meerdere personen bespeur en het toeval wil dat zij zich allemaal lijken te bevinden aan de linkerkant van het politieke spectrum.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het memo hebt gehad, maar gelly is niet de officiële woordvoerder voor alle linkse mensen.
blablabla bla blablablablaquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is een typisch trekje dat ik bij meerdere personen bespeur en het toeval wil dat zij zich allemaal lijken te bevinden aan de linkerkant van het politieke spectrum.
Maar je gaat gemakshalve wel in zijn verhaal mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het memo hebt gehad, maar gelly is niet de officiële woordvoerder voor alle linkse mensen.
Ik snap je frustratie. Ik schaam me zelf er ook momenteel voor dat ik Limburger ben. Maar wat jij zegt gaat me een beetje te ver. Ik vind wel dat er op zijn minst gekeken moet worden naar de problemen die een grondslag vormen voor de populariteit van de PVV op politiek gebied, op het gebied van ambtenaren, veiligheid, immigratie en integratie. Daar moet Den Haag nu eindelijk haar les uit trekken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:48 schreef gelly het volgende:
Waar ga ik mee in zijn verhaal?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:15 schreef huhggh het volgende:
Maar je gaat gemakshalve wel in zijn verhaal mee.
Het onderstreept heel mooi Savior's stelling.
Linkschen reageren ook altijd als een collectief.
Zoals in een ander topic al aangehaald: het geeft toch te denken dat juist in de Randstad (waar vermoedelijk de grootste concentratie van 'allochtonen' te vinden is) de PVDA als grootste naar voren kwam.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:11 schreef MoonCore het volgende:
Ja want de rest van Nederland heeft helemaal niet op de PVV gestemd.
Nou geef je in je eigen analyse al aan waardoor dat komt. De meeste autochtonen die links stemmen gaan toch vaak voor GL of D'66. PvdA doet het juist goed in gebieden met veel allochtonen, omdat dat een belangrijk deel van hun achterban is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zoals in een ander topic al aangehaald: het geeft toch te denken dat juist in de Randstad (waar vermoedelijk de grootste concentratie van 'allochtonen' te vinden is) de PVDA als grootste naar voren kwam.
Oh, net als in Groningen en Drenthe, waar de PvdA ook de grootste is bedoel je?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:22 schreef Xa1pt het volgende:
Zoals in een ander topic al aangehaald: het geeft toch te denken dat juist in de Randstad (waar vermoedelijk de grootste concentratie van 'allochtonen' te vinden is) de PVDA als grootste naar voren kwam.
De combinatie van is juist opmerkelijk, domoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, net als in Groningen en Drenthe, waar de PvdA ook de grootste is bedoel je?
True.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:29 schreef Harlon het volgende:
[..]
Nou geef je in je eigen analyse al aan waardoor dat komt. De meeste autochtonen die links stemmen gaan toch vaak voor GL of D'66. PvdA doet het juist goed in gebieden met veel allochtonen, omdat dat een belangrijk deel van hun achterban is.
Liggen groningen en Drenthe in de randstad? Nee. Kijk even bij de gemeenteraadsverkiezingen in welke gebieden de PvdA goed scoort en dan zie je dat dat vooral wijken zijn met veel buitenlanders.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, net als in Groningen en Drenthe, waar de PvdA ook de grootste is bedoel je?
Er wordt gesuggereerd dat er voornamelijk of misschien wel alleen maar allochtonen op de PvdA stemmen. Ik wilde die oogkleppenmentaliteit een beetje bijstellen, door erop te wijzen dat er ook gebieden zijn met voornamelijk autochtonen waar de PvdA ook de grootste is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:17 schreef Harlon het volgende:
Liggen groningen en Drenthe in de randstad? Nee. Kijk even bij de gemeenteraadsverkiezingen in welke gebieden de PvdA goed scoort en dan zie je dat dat vooral wijken zijn met veel buitenlanders.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:46 schreef Lurf het volgende:
Het aandeel niet-westerse allochtonen in de stemgerechtigde bevolking is hooguit 10%. Dat zijn dus maximaal zo'n 15 kamerzetels, en in de praktijk waarschijnlijk minder omdat de opkomst onder deze groep doorgaans lager dan gemiddeld is. De meeste stemmen voor de PvdA komen toch nog altijd van de autochtone bevolking.
Ik schaam me diep voor de uitkomst in Limburg. Het is dat ik al geruime tijd "geëmigreerd" ben naar de Randstad, maar voor zover ik nog plannen had om ooit eens terug te keren zijn die nu wel voorbij.
Zeker een PVV-stemmer. Zodra het om feiten gaat loop je de zaal uit...quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:03 schreef huhggh het volgende:
[..]
![]()
Woorden ga ik hier niet eens aan vuil maken, wat een huilebalken.
Er werd gesuggereerd dat allochtonen vooral PvdA stemmen. En in gebieden met veel allochtonen zal de PvdA dus goed scoren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er wordt gesuggereerd dat er voornamelijk of misschien wel alleen maar allochtonen op de PvdA stemmen. Ik wilde die oogkleppenmentaliteit een beetje bijstellen, door erop te wijzen dat er ook gebieden zijn met voornamelijk autochtonen waar de PvdA ook de grootste is..
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:46 schreef Lurf het volgende:
Ik schaam me diep voor de uitkomst in Limburg. Het is dat ik al geruime tijd "geëmigreerd" ben naar de Randstad, maar voor zover ik nog plannen had om ooit eens terug te keren zijn die nu wel voorbij.
Ook iemand die eindelijk inziet wat een voor k*t-topic dit eigenlijk is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Lurf het volgende:
[..]
Zeker een PVV-stemmer. Zodra het om feiten gaat loop je de zaal uit...
Ik ga 's wat nuttigs doen denk ik...
Mensen op basis van hun politieke voorkeur uitsluiten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:48 schreef gelly het volgende:
precies. En daarom blijf ik ook volhouden dat democratie niet heilig is en dat vrije verkiezingen niet de oplossing zijn. Heb ik een alternatief? Nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja hoor, want in 'de rest van Nederland' komt PVV-gedachtengoed helemáál niet voor, dat is geïsoleerd in Limburg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:48 schreef gelly het volgende:
Blijf dan ook maar lekker weg, we zullen je niet missenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:46 schreef Lurf het volgende:
Oké, vertel op, welke Fok!kers waren dit?quote:VVV ontvangt haatmails vanwege PVV-stemmers
Limburgse organisaties en multinationals maken zich zorgen over imagoschade door de grote winst van de PVV in Limburg bij de Tweede Kamerverkiezingen. Een kwart van de Limburgse stemmers koos woensdag voor de PVV van Geert Wilders. De VVV heeft al tientallen haatmails ontvangen. Mensen roepen daarin op onze provincie te boycotten.
Volgens directeur Anya Nieuwierra van de VVV Zuid-Limburg is sprake van pijnlijke mails. Of het stemgedrag van de Limburgers gevolgen heeft voor het toerisme in de provincie valt volgens haar nog niet te zeggen.
Je hoort niemand klagen over mensen die op fatsoenlijke rechtse partijen stemmen. Een zionistische partij stemmen die geweld verheerlijkt gaat echter te ver. Is dat zo raar?quote:
Van de natuur genieten? Prachtige stadjes bezoeken? Met andere woorden, wat je in elk ander vakantiegebied zou willen doen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:04 schreef heiden6 het volgende:
Nu pas? Wat zou je sowieso daar willen doen? Ik ben er nog nooit geweest geloof ik.
Natuur heb ik niets mee. Ik ben wel van plan om een keertje naar Maastricht te gaan, maar verder geloof ik het wel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:21 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Van de natuur genieten? Prachtige stadjes bezoeken? Met andere woorden, wat je in elk ander vakantiegebied zou willen doen?
Zielig persoonquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:48 schreef gelly het volgende:
Wat is dit nu weer voor onzin?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:27 schreef MrManuel het volgende:
En dan zowiezo is het in nederland een Democratie..
Mensen mogen stemmen waarvoor ze willen stemmen... en dit hoort geen gevolgen te hebben..![]()
quote:
Jaloers?quote:En dan zowiezo is het in nederland een Democratie..
Wait whut?!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:47 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Oké, vertel op, welke Fok!kers waren dit?
Dus omdat een minderheid in een provincie een slechte keuze heeft gemaakt (volgens jou dan, het blijft uiteindelijk maar een mening) geeft dat jou het recht om die provincie uit te sluiten en je daarmee tot hetzelfde niveau te verlagen als de partij die je zo verafschuwt?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:47 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor onzin?Je hebt het recht om te stemmen, maar dat wil niet zeggen dat je niet mag worden aangesproken op je (slechte) keuze.
Dus omdat iemand iets anders vindt en kiest dan jou.. moet die persoon maar geboycot worden etc?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:47 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor onzin?Je hebt het recht om te stemmen, maar dat wil niet zeggen dat je niet mag worden aangesproken op je (slechte) keuze.
Voor jou geldt precies hetzelfde..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:48 schreef heiden6 het volgende:
Bemoei je dan niet met Nederland.![]()
Jaloers?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:55 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dus omdat een minderheid in een provincie een slechte keuze heeft gemaakt (volgens jou dan, het blijft uiteindelijk maar een mening) geeft dat jou het recht om die provincie uit te sluiten en je daarmee tot hetzelfde niveau te verlagen als de partij die je zo verafschuwt?
@jullie beiden: lees het topic eens. Ik heb me eerder al duidelijk uitgesproken tégen de idiote oproep van TS; waar ik nu op reageerde was de bewering dat iemands stemgedrag 'geen gevolgen hoort te hebben' in een democratie. Dat is pertinente nonsens. Als jouw stemgedrag me niet aanstaat mag ik je daar best op aanspreken, dat heet vrijheid van meningsuiting. En dan heb ik het niet over een boycot, maar als ik je in een kroeg tref hoef je geen rondje van me te verwachten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:56 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Dus omdat iemand iets anders vindt en kiest dan jou.. moet die persoon maar geboycot worden etc?
Jij behoort tot het soort: Zielige personen net als TS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |