Slecht idee, daar heb je ook de goede Limburgers mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:48 schreef gelly het volgende:
Net als destijds met Oostenrijk zou er een boycot van limburg moeten komen. Dus geen toeristische tripjes meer, geen vakanties en geen vlaaien meer kopen.
Zo laat de rest van Nederland zien dat ze het stemgedrag van de limburgers verachten en voelen die zachte g'ers het in de portemonnee.
Nou ja, rechts en democratie staan soms op wat gespannen voet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:58 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat gedoe in Oostenrijk was super hypocriet... "Democratie mag, zolang het links is", zo'n idee gaf dat...
Mensen verachten vanwege hun meningquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:07 schreef tho_Omas het volgende:
Mensen verachten vanwege hun stemgedrag. Schijndemocraat.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:48 schreef gelly het volgende:
Net als destijds met Oostenrijk zou er een boycot van limburg moeten komen. Dus geen toeristische tripjes meer, geen vakanties en geen vlaaien meer kopen.
Zo laat de rest van Nederland zien dat ze het stemgedrag van de limburgers verachten en voelen die zachte g'ers het in de portemonnee.
Geef eens een voorbeeld?quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou ja, rechts en democratie staan soms op wat gespannen voet.
Nee, want dan word ik gelijk beticht van een Godwin.quote:
Mensen verachten vanwege hun forumquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mensen verachten vanwege hun mening. Schijnforummer.
Mensen verwerpen vanwege hun verachtingquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:26 schreef tho_Omas het volgende:
Mensen verachten vanwege hun forum. Schijnwerper.
Achten vermensen vanwege hun werpen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mensen verwerpen vanwege hun verachting. Schijnveiligheid.
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:58 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat gedoe in Oostenrijk was super hypocriet... "Democratie mag, zolang het links is", zo'n idee gaf dat...
quote:
Mooi man, zelf geen mening hebben en gewoon op de quoteknop rammen.quote:
Dit topic verdient het niet eens om uitgetikte meningen neer te plempen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[..]
Mooi man, zelf geen mening hebben en gewoon op de quoteknop rammen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:48 schreef huhggh het volgende:
[..]
Dit topic verdient het niet eens om uitgetikte meningen neer te plempen.
Verwijzen is sneller.
Geen reden om hele epistels neer te pennen als het al eerder vermeld is.
Maar ja, sommigen zeiken nu eenmaal om het zeiken zoals jij blijkbaar.
Amenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Linkse huilies laten zich weer goed kennen. Stelletje zwakkelingen.
"Hiephoi lang leve de democratie en vrijheid. Zolang je het maar met ons eens bent!"
Ik weet niet of je het memo hebt gehad, maar gelly is niet de officiële woordvoerder voor alle linkse mensen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Linkse huilies laten zich weer goed kennen. Stelletje zwakkelingen.
"Hiephoi lang leve de democratie en vrijheid. Zolang je het maar met ons eens bent!"
Het is een typisch trekje dat ik bij meerdere personen bespeur en het toeval wil dat zij zich allemaal lijken te bevinden aan de linkerkant van het politieke spectrum.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het memo hebt gehad, maar gelly is niet de officiële woordvoerder voor alle linkse mensen.
blablabla bla blablablablaquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is een typisch trekje dat ik bij meerdere personen bespeur en het toeval wil dat zij zich allemaal lijken te bevinden aan de linkerkant van het politieke spectrum.
Maar je gaat gemakshalve wel in zijn verhaal mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het memo hebt gehad, maar gelly is niet de officiële woordvoerder voor alle linkse mensen.
Ik snap je frustratie. Ik schaam me zelf er ook momenteel voor dat ik Limburger ben. Maar wat jij zegt gaat me een beetje te ver. Ik vind wel dat er op zijn minst gekeken moet worden naar de problemen die een grondslag vormen voor de populariteit van de PVV op politiek gebied, op het gebied van ambtenaren, veiligheid, immigratie en integratie. Daar moet Den Haag nu eindelijk haar les uit trekken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:48 schreef gelly het volgende:
Waar ga ik mee in zijn verhaal?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:15 schreef huhggh het volgende:
Maar je gaat gemakshalve wel in zijn verhaal mee.
Het onderstreept heel mooi Savior's stelling.
Linkschen reageren ook altijd als een collectief.
Zoals in een ander topic al aangehaald: het geeft toch te denken dat juist in de Randstad (waar vermoedelijk de grootste concentratie van 'allochtonen' te vinden is) de PVDA als grootste naar voren kwam.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:11 schreef MoonCore het volgende:
Ja want de rest van Nederland heeft helemaal niet op de PVV gestemd.
Nou geef je in je eigen analyse al aan waardoor dat komt. De meeste autochtonen die links stemmen gaan toch vaak voor GL of D'66. PvdA doet het juist goed in gebieden met veel allochtonen, omdat dat een belangrijk deel van hun achterban is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zoals in een ander topic al aangehaald: het geeft toch te denken dat juist in de Randstad (waar vermoedelijk de grootste concentratie van 'allochtonen' te vinden is) de PVDA als grootste naar voren kwam.
Oh, net als in Groningen en Drenthe, waar de PvdA ook de grootste is bedoel je?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:22 schreef Xa1pt het volgende:
Zoals in een ander topic al aangehaald: het geeft toch te denken dat juist in de Randstad (waar vermoedelijk de grootste concentratie van 'allochtonen' te vinden is) de PVDA als grootste naar voren kwam.
De combinatie van is juist opmerkelijk, domoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, net als in Groningen en Drenthe, waar de PvdA ook de grootste is bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |