Iedereen haat je dan ook gewoon.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:47 schreef o.us het volgende:
Iedereen keek mij aan vanmorgen op het station van Maastricht dus ja.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:49 schreef BasEnAad het volgende:
Limburg ziet wat er in het westen gebeurt, dat willen ze niet in Limburg.
Komt er ook nog een excuses voor je slechte engels?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:47 schreef DeRuphelman het volgende:
Ik zag het vanmorgen op de tv op nl 1
en ik dacht:ik schaam me om limburger te zijn...
people of Limburg what where u thinking at that time!
![]()
![]()
wie vindt dit ook onzin?
P.S. excuses het was een kwart![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
eerder gezegd: bekrompenheid, conservativiteitquote:
Maar jij bent o.us!!!11111111. Mensen ADOREREN jou.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:47 schreef o.us het volgende:
Iedereen keek mij aan vanmorgen op het station van Maastricht dus ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
nee dat accepteer je maar boyquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Komt er ook nog een excuses voor je slechte engels?
What where u thinking at that timequote:Op donderdag 10 juni 2010 08:54 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
nee dat accepteer je maar boyof ga anders maar naar de klaagbak om daar over mijn engels te zeiken
![]()
quote:
Je hebt het over zijn slechte ABN en gaat dan zeiken over hoe hij slecht Limburgs typt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:00 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
nou mijn engels is altijd beter dan zijn ABN
MestreechT
een maastrichtenaar die ook zijn maastrichts niet kan typen lol
Nou nee hoor, jij maakte 2 fouten. Hij 1.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:00 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
MestreechT
kijk die engelse taalfout snap ik, maar wat is dan mijn 2e ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou nee hoor, jij maakte 2 fouten. Hij 1.
M-NO-PVV.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:02 schreef Buitendam het volgende:
MVV is gered. Waarschijnlijk heeft half Maastricht gemikt op de lijst náást de PVV, maar door hun dronkenschap PVV aangekruist.
Waarom moet je mij nou weer hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:00 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
MestreechT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |