Jij bedoelt Forca, maar in je enthousiasme maak je een foutje. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:29 schreef lubje25 het volgende:
Als ik Forza hoor of just for tonight of ich wil da sein dan denk ik meteen aan voetbal. Ben ook benieuwd welk nummer ik straks met dit WK associeer.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:29 schreef lubje25 het volgende:
Ben ook benieuwd welk nummer ik straks met dit WK associeer.
't Spijt me, blij dat je zo soepel bentquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jij bedoelt Forca, maar in je enthousiasme maak je een foutje. Kan gebeuren.
ja ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:20 schreef Weka het volgende:
Ben benieuwd naar de muziek aan het begin en het einde.
Inderdaad! Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:51 schreef Halve_Maen het volgende:
hoe heet dat nummer dat bij studio voetbal steeds gebruikt wordt onder de beelden uit zuid afrika? Je hoort iig afrikaans gezang (niet engels dus).
nope, ik doelde op een stream van de nos.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef essence het volgende:
Heb jij ook Ziggo internet?
Zo ja:
https://www.ziggo.nl/#spotlight
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:54 schreef BB-King het volgende:
Ben benieuwd of ze bij Studio Sportzomer nu een Zuid-Afrikaanse "Rosie" erbij hebben.
quote:
Daar is een steam te bekijken van de NOS, voor Ziggo internet gebruikersquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:08 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
nope, ik doelde op een stream van de nos.
heb geen internet van ziggoquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef essence het volgende:
Die kan ook inderdaadnetjes van de NOS.
Maar UPC / Ziggo gebruikers kunnen gewoon een aantal zenders (waaronder de NOS) live streamen op hun computer. Vandaar ook de link die ik gaf.
Meerdere opties dus!
vielen dank!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:46 schreef Weka het volgende:
http://nos.nl/wk2010/live/uitzending/
Bedoel je dit?
ik sla vandaag ff overquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:15 schreef gniffie het volgende:
oh nee waterreus als gast, krijgen we dat weer
Alleen treffen we Brazilie niet in de kwartfinalequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Mark Rutte in VI: "Als we in de kwartfinale van Braziliė winnen, worden we ook wereldkampioen."
Want?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen treffen we Brazilie niet in de kwartfinale
Dan heb je het maar gehad. Kan hij weer naar huis.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:19 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom nou Waterreus?
Was er nou helemaal niemand anders beschikbaar?
Tsja, als je niet kan lezen, wordt het moeilijk. En eigenlijk kan je hun dat nog niet eens aanrekenen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Stewards die de kaarten niet kunnen lezen
Treinen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hehe, vragen of Koeman recentelijk een trein heeft gepakt
Koeman, die er 1 kopt.quote:
Hehe, die komt zinniger over dan normaal, dus plusplunt.quote:
Opzeker niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou Z-Afrika echt in staat zijn morgen te winnen van Mexico?
Misschien wat extreem omschreven maar hun verbazing hierover vond ik wel een beetje vreemd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef superworm het volgende:
Haha, ze zijn helemaal verbaasd over het nog steeds overal woekerende racisme in Zuid-Afrika. 't Is toch algemeen bekend dat de blanken de afgelopen decennia, als een soort boemerangend karma, massaal zijn verkracht, onteigend, vernederd, weggejaagd en afgeslacht?
Oh maar Braziliƫ ligt er in de kwartfinale al uitquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die krijgen we in de achtste finale
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh maar Braziliƫ ligt er in de kwartfinale al uit
Dat vind ik ook vervelend. Sportjournaal + WK Journaal + Sportzomer.. het is telkens hetzelfde riedeltje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
Weer dit filmpje, dat ken ik nou wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die treffen we dan niet, want die liggen er dan al uit. Wel even lezenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]die treffen we dus in de kwartfinale, snappie?
Primaquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
die treffen we dan niet, want die liggen er dan al uit. Wel even lezen
Nee, die heeft de trein genomen.quote:
Je hoort mij ook niet ontkennen dat de Boeren nog steeds een gruwelijke haat en wantrouwen richting de zwarte bevolking koesteren. Het Westen wil graag denken dat met Mandela alle problemen opgelost zijn, evenals Obama eigenlijk - probleem is dat het niet het einde is, maar pas het begin. Een zéér fragiel begin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:35 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Misschien wat extreem omschreven maar hun verbazing hierover vond ik wel een beetje vreemd.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:17 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Het doet mij deugt dat zijne koninklijke hoogheid de Prins van Oranje aanwezig zal zijn bij de eerste wedstrijd van Oranje.
De politiek correcte westerse elite heeft een soort pavlov-reactie ontwikkeld als het om Z-A gaat. Denk dat het te maken heeft met een soort schuldgevoel voor apartheid van onze blanke, Nederlands brabbelende nazaten - vergeet niet dat we Kaapstad pas begin 19e eeuw aan de Britten verloren (We kregen er Belgiė voor terugquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:20 schreef Weka het volgende:
Ik ben nou wel klaar met dat gelul over het land Zuid-Afrika. Het gaat om 't toernooi, niet om 't gastland!
Ben er bang voor...quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef Kingside het volgende:
Hoop dat dit niet het nummer is wat we elke keer op het einde gaan horen.
Op een dag met twee wedstrijden mag ik dat wel hopen, anders kijk ik wel op de Duitser.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Er was verder ook niks te bespreken. NOS heeft alle rechten dus waarschijnlijk vanaf morgen uitgebreid over de wedstrijden
Pas over een aantal jaartjes.quote:
Dat wordt wel legendarisch. Die gast flikt zoveel shit, dat er eigenlijk continu geruchten en schandalen zullen zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:31 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Pas over een aantal jaartjes.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:43 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat wordt wel legendarisch. Die gast flikt zoveel shit, dat er eigenlijk continu geruchten en schandalen zullen zijn![]()
Smullen.
Naah. Zit veel te erg onder Maxima's duim. Hij mag blij zijn als ze z'n Playboy-abonnementje niet per direct opzegt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:53 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zou hij ooit een Jack de Vries doen?
http://nos.nl/wk2010/arti(...)mer-is-begonnen.htmlquote:
Deze neger weet hetquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik breek combo´s als karton, negers weten.
Sjezus, die worden er live ook nooit beter op.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:21 schreef forzaudinese het volgende:
Black Eyed Peas - I Gotta Feeling Live at South Africa WK
Ze moeten nog in het WK groeienquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:54 schreef Halve_Maen het volgende:
onvoorstelbaar slechte eerste uitzending. Mijn hemel wat kon die politiek correcte zeiksnor toch een eind los brallen over hoe onvoorstelbaar goed ZA wel niet is en hoe de problemen 'uitdagingen' zijn....![]()
Daarna de altijd irritante, nietszeggende, altijd relativerende, altijd nuchtere, altijd sobere Waterreus... die bijna in janken uitbarstte vanwege een paar leeuwen die mishandeld waren (kan iemand hem zeggen dat afrika nog steeds door aids wordt geteisterd).
En Ronald Koeman die ongeveer even voorspelbaar is in zijn analyses als de zonsopgang.
Dit moest er ff uit
Altijd leuk.quote:
Ze neuzelen al drie maanden over de opstelling van maandag.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:13 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ze nu al beginnen te neuzelen over een opstelling van maandag.
ik moet zo de herhaling kijken maar vond dat de eerste avond ook verre van grappig.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:31 schreef Jivis het volgende:
Dat einde met Jan Mulder is ongeveer net zo grappig als zijn Postbankreclames waren.
Het heeft ook hetzelfde euvel als Studio Voetbal: dat het meer over randzaken gaat dan het WK. 3/4 van de uitzending zitten we te kijken naar zielige negers. Een reportage prima, maar ik zou ook graag wat voorbeschouwingen zien en dergelijkequote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:42 schreef Paul het volgende:
Stuk saaier dan Voetbal International ( zoals gewoonlijk)
Ja dat is leukquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:31 schreef golfer het volgende:
Jan Mulder als running gag die met Bert belt elke avond.
Ja vreselijk lelijk vind ik dat grijze baardje van Diego Maradonaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:14 schreef alors het volgende:
Dat grijze baardje maakt hem echt zo maffia
Het is een beetje kiezen tussen 2 kwaden vind ik. VI is nu te ordinair geworden/ SV is te sterielquote:Op zondag 13 juni 2010 00:14 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Oneens. VI is de PVV onder de voetbalprogramma's.
Ze zouden inderdaad wel iets van elkaar mee mogen hebben.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:17 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Het is een beetje kiezen tussen 2 kwaden vind ik. VI is nu te ordinair geworden/ SV is te steriel
Duidelijk ja. Studio Sportzomer is tot nu toe gewoon saai. Geen verrassingen, geen variatie en nietszeggende gasten als Ronald "mompel" Waterreus. Vrijwel alle reportages tussendoor hebben we daarbij al in het WK journaal voorbij zien komenquote:
Ik denk dat de voetbaluitzending op een en de tour uitzending erna of op 2/3(mocht nederland zover komen), daarbij zitten er 3 rustdagen tussen de kwart/halve en halve/finale, dus kunnen ze het zonder al teveel problemen oplossen, tenzij nederland echt zover gaat komen.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:55 schreef Sheepcidus het volgende:
Hoe doen ze dat trouwens dit jaar, de Tour begint al tijdens de kwart finales.
Als hij dat nou eens bij de tig clubs had waarmee hij geen landskampioen geworden is...quote:Op zondag 13 juni 2010 01:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Perez had wel een heldere kijk vond ik.
Juiste samenvatting van SSZ. VI, kom op zegquote:
VI is volks vermaak, SSZ is bittere ernst.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:14 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Juiste samenvatting van SSZ. VI, kom op zeg
Het spijt me zeer, maar Derksen geeft mij alleen al meer kotsneigingen dan de familie Mulder bij elkaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:14 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Juiste samenvatting van SSZ. VI, kom op zeg
Eens.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:45 schreef Paul het volgende:
Ik kijk die uitzending van gisteren terug maar wat is dit saai vergeleken met Voetbal international
Redelijk mee eens + veel stukjes die je al eerder ziet bij het WK-journaal bijvoorbeeld.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:45 schreef Paul het volgende:
Ik kijk die uitzending van gisteren terug maar wat is dit saai vergeleken met Voetbal international
Een accent heb je nooit vrijwillig.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:38 schreef TheFrankey het volgende:
Die Waterreus met dat vreselijke accent. Ik kan mij niet voorstellen dat mensen vrijwillig zo'n accent hebben. whoar moar vloai bah
Nee. Een accent is geen bewuste keuze.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:10 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Maar je kan het wel afleren. En als je dat niet doet is het dus vrijwillig.
Volgens mij ook, 5000 man zijn erheen gevlogen en ik geloof dat ruim 10000 locals voor Oranje gaan supporteren.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:49 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt een fantasietje van Van Gelder.
Wellicht wordt het vanaf morgen beter als Oranje echt is begonnenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:11 schreef pongping het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk. Wat een aanfluiting. Totaal geen sfeer, lauwe gesprekken, geen inhoud.
Bah bah bah.
Ik keek er altijd met veel plezier naar, maar dit jaar is het echt KUT
Tsja als je de enige blanke bent dan val je wel op.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:24 schreef golfer het volgende:
Hans Vonk. Die steekt echt boven iedereen daar uit.
Inderdaad... ik kom er alleen maar met begrafenissen... zo'n grafstemming altijdquote:Op zondag 13 juni 2010 23:26 schreef alors het volgende:
Wat een toffe gezellige kerkdiensten, hier hangt altijd zo'n grafstemming.
het staat er tegenwoordig redelijk snel op, ik heb t vanmorgen om 7.30 ofzo gekeken via nos.nlquote:Op maandag 14 juni 2010 02:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vanaf hoe laat online te zien?
Meestal binnen 30 minuten na uitzending. Ik vind de sfeerbeelden erg leuk, het telefoongesprek van Jan Mulder en v Gelder weet mij echt in het WK gevoel te krijgen.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vanaf hoe laat online te zien?
Het maakt niet uit of ze ABN spreken, zolang het maar interessante figuren zijn, en Waterreus valt naar mijn mening niet in dat hokjequote:Op maandag 14 juni 2010 22:51 schreef golfer het volgende:
Niemand die ABN kan spreken aan die tafel.
Waterreus spreekt een soort Limlands, Jack Mokums, Vonk met Zuid-Afrikaans/Engels accent en Perez met Deens accent.
Die zou ik ook uit zoekenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:22 schreef El_Bassie het volgende:
Joep Schreuder zoekt altijd chicks uit. Gozer is nog vrijgezel.
quote:
Geweldig hoe ze op 2:36 ineens met vijf man op die Uruguyaan komen afrennenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:07 schreef Scribent het volgende:
Nederland - Uruguay in '74 slechte wedstrijd?
Was ook een erg matige openingswedstrijd inderdaad.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:07 schreef Scribent het volgende:
Nederland - Uruguay in '74 slechte wedstrijd?
yepquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:59 schreef Witteveldroos het volgende:
Is Sportzomer eigenlijk uberhaupt terug te kijken via internet?
Jawel ''Studio Sportzomer'' begint om 11.50u staat in mijn gids..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:23 schreef Drassss het volgende:
Ik dacht dat ze altijd sochtends de hh uitzenden? Vandaag maar niet, omdat het TE slecht was?
Ah top bedankt. Op teletekst zag ik niks staan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel ''Studio Sportzomer'' begint om 11.50u staat in mijn gids..
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:51 schreef Drassss het volgende:
Ah top bedankt. Op teletekst zag ik niks staan.
inderdaad, behoorlijke domme opmerking natuurlijk.....ja leuk hoor Hans, een stel bosnegers die 90 minuten lang voor takkeherrie zorgt en ook echt heel leuk hoor, als je naar het stadion wilt rijden maar 2 uur in de file staat omdat die onderontwikkelde lui hun auto doodleuk midden op de snelweg parkeren en gaan lopen en de politie daar helemaal niets tegen doet.....echt, topland! zouden ze hier ook lekker moeten invoeren, zo'n chaotische ongestructureerde kankerzooi!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Hans Vonk vindt het dan wel mooi dat de controle wat losjes is
leuk verhaal iddquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef golfer het volgende:
Leuk dat fragment van Van Muiswinkel met die jongen.
Het is maar waar je op letquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:39 schreef Thelonious het volgende:
Er zit iets in van Muiswinkels rechter neusgat.
Niet iedereen kijkt het WK journaal vw eten en RTL nieuws/DWDD, maarja ik zou Hugo hier liever zien dan in dat programma.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
Eigenlijk gaat dit de eerste 20 minuten nergens over als je het WK-journaal al hebt gezien.
Eten kan tegeljik, DWDD komt niet meer en RTL nieuws kun je ook bij de NOS zien om 18.05 of 20.00.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt het WK journaal vw eten en RTL nieuws/DWDD, maarja ik zou Hugo hier liever zien dan in dat programma.
Het WK Journaal duurt gewoon te lang en zorgt er daarmee voor dat er te weinig materiaal overblijft om in sportzomer over te praten. Het is daarbij niet een TdF of OS waarbij je van materiaal/gasten gebruik kan maken die niet al in 27 andere programmas op bezoek zijn geweest, een verkeerde formule voor een WK voetbal waar iedereen wel iets over weet te zeggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eten kan tegeljik, DWDD komt niet meer en RTL nieuws kun je ook bij de NOS zien om 18.05 of 20.00.
Alles beter dan die prutser Jack van Gelderquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:14 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Iemand die nu nog aan de New Kids refereert is anders ook niet echt grappig.
Er zit een knop op je tv.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:16 schreef N1ck het volgende:
[..]
Alles beter dan die prutser Jack van Gelder
Maar ondanks je aversie blijf je kijken? Ik snap dat nooit zo goed. Mensen die een hekel aan iemand hebben maar wel er naar blijven kijken.quote:
Hehehehe!!!!! Dit soort racistische opmerkingen maak je maar tegen... laat maar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:21 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
inderdaad, behoorlijke domme opmerking natuurlijk.....ja leuk hoor Hans, een stel bosnegers die 90 minuten lang voor takkeherrie zorgt en ook echt heel leuk hoor, als je naar het stadion wilt rijden maar 2 uur in de file staat omdat die onderontwikkelde lui hun auto doodleuk midden op de snelweg parkeren en gaan lopen en de politie daar helemaal niets tegen doet.....echt, topland! zouden ze hier ook lekker moeten invoeren, zo'n chaotische ongestructureerde kankerzooi!
Serieus, dat valt best goed te verstaan jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Weerbericht was goed te verstaan.
Ik blijf kijken wat voor domme opmerkingen die altijd maakt, hij denkt dat die grappig is. Zitten trouwens genoeg andere delen in Studio Sportzomer wat niet over Jack gaat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ondanks je aversie blijf je kijken? Ik snap dat nooit zo goed. Mensen die een hekel aan iemand hebben maar wel er naar blijven kijken.
Mijn grootste probleem bij VI zijn juist die stomme grapjes, en die worden dan gemaakt door allevier de personen aan tafel in dat opzicht valt sportzomer dan wel weer mee als je JvG een beetje negeert. Ik heb nu 3 dagen naar sportzomer en VI Oranje gekeken en om eerlijk te zeggen geeft sportzomer mij meer info(ik heb op het tijdstip geen tijd om naar het WK journaal te kijken) waar VI amusement geeft die ik niet kan waarderen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ik blijf kijken wat voor domme opmerkingen die altijd maakt, hij denkt dat die grappig is. Zitten trouwens genoeg andere delen in Studio Sportzomer wat niet over Jack gaat.
Je kan het ook gewoon op internet bekijken hoor, hoef je niet tot 12:00 te wachtenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:32 schreef Drassss het volgende:
Eens, VI is voor het domme gelach en foute grappen. Heerlijke tv, maar qua info is het vaak bedroevend en is het concept toch wat anders. NOS wil toch meer info geven met wat docu's in Zuid - Afrika zelf. Achja gewoon VI savonds kijken en smorgens ( nu ongeveer ) de NOS uitzending. Prima toch.
Dat weet ik, maar ik heb een sovjetverbinding waardoor ik elke 20 seconde moet bufferenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon op internet bekijken hoor, hoef je niet tot 12:00 te wachten
VI heeft wel interessantere meningen dan SSZ waar vooramelijk open deuren ingetrapt worden. VI Oranje verpakt die meningen bovendien bijzonder geestig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:32 schreef Drassss het volgende:
Eens, VI is voor het domme gelach en foute grappen. Heerlijke tv, maar qua info is het vaak bedroevend en is het concept toch wat anders. NOS wil toch meer info geven met wat docu's in Zuid - Afrika zelf. Achja gewoon VI savonds kijken en smorgens ( nu ongeveer ) de NOS uitzending. Prima toch.
Dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak, ik ben zelf niet zo'n liefhebber van Genee en al helemaal niet van Derksen, daarnaast vind ik het maar oppervlakkig gedoe.Biij SSZ trappen ze inderdaad geregeld open deuren in maar ze bieden mij wel info die mij interesseert ipv een oppervlakkige discussie met aangeschoten gasten/publiek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:53 schreef Falco het volgende:
[..]
VI heeft wel interessantere meningen dan SSZ waar vooramelijk open deuren ingetrapt worden. VI Oranje verpakt die meningen bovendien bijzonder geestig.
Voor de geļnteresseerden:quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:20 schreef Weka het volgende:
Vanavond is het zover, met om 22:10 de eerste uitzending
Ben benieuwd naar de muziek aan het begin en het einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |