Jij bedoelt Forca, maar in je enthousiasme maak je een foutje. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:29 schreef lubje25 het volgende:
Als ik Forza hoor of just for tonight of ich wil da sein dan denk ik meteen aan voetbal. Ben ook benieuwd welk nummer ik straks met dit WK associeer.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:29 schreef lubje25 het volgende:
Ben ook benieuwd welk nummer ik straks met dit WK associeer.
't Spijt me, blij dat je zo soepel bentquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jij bedoelt Forca, maar in je enthousiasme maak je een foutje. Kan gebeuren.
ja ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:20 schreef Weka het volgende:
Ben benieuwd naar de muziek aan het begin en het einde.
Inderdaad! Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:51 schreef Halve_Maen het volgende:
hoe heet dat nummer dat bij studio voetbal steeds gebruikt wordt onder de beelden uit zuid afrika? Je hoort iig afrikaans gezang (niet engels dus).
nope, ik doelde op een stream van de nos.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:50 schreef essence het volgende:
Heb jij ook Ziggo internet?
Zo ja:
https://www.ziggo.nl/#spotlight
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:54 schreef BB-King het volgende:
Ben benieuwd of ze bij Studio Sportzomer nu een Zuid-Afrikaanse "Rosie" erbij hebben.
quote:
Daar is een steam te bekijken van de NOS, voor Ziggo internet gebruikersquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:08 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
nope, ik doelde op een stream van de nos.
heb geen internet van ziggoquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef essence het volgende:
Die kan ook inderdaadnetjes van de NOS.
Maar UPC / Ziggo gebruikers kunnen gewoon een aantal zenders (waaronder de NOS) live streamen op hun computer. Vandaar ook de link die ik gaf.
Meerdere opties dus!
vielen dank!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:46 schreef Weka het volgende:
http://nos.nl/wk2010/live/uitzending/
Bedoel je dit?
ik sla vandaag ff overquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:15 schreef gniffie het volgende:
oh nee waterreus als gast, krijgen we dat weer
Alleen treffen we Brazilie niet in de kwartfinalequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Mark Rutte in VI: "Als we in de kwartfinale van Braziliė winnen, worden we ook wereldkampioen."
Want?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen treffen we Brazilie niet in de kwartfinale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |