abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:08:41 #101
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82651780
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:32 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

LOL.

- De PVV sluit immigranten uit die uit een land komen waar moslims de meerderheid hebben
- De PVV sluit moslims uit om hun eigen gebedsgebouw te bouwen
- De PVV sluit mensen uit die een koran bezitten
- De PVV sluit mensen met hoofddoekjes uit.
...
etc

Moet ik nog verder gaan?
Hoezo, "uitsluiten"? De PVV sluit helemaal niemand uit. Ja, degenen die rotzooi trappen. De criminelen. De handophouders. Kortom, degenen die er een potje van maken. En wat is daar mis mee?
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:09:17 #102
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82651793
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:36 schreef Compatibel het volgende:
AOW leeftijd

Wilders: "bla bla draaien vanwege het pluche, kiezersbedrog bla bla schreeuw" -> en nu doettie het zelf ook!
Ah gut, de PVV doet eens iets wat de PvdA al jaaaren doet
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:24:39 #103
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_82652133
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:09 schreef EINZ het volgende:

[..]

Dus wilders is toch een linkse hippie!
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:35:37 #104
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_82652481
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:09 schreef EINZ het volgende:

[..]

Maar Wilders zou het toch allemaal anders gaan doen? Hij zou toch als enige níét gaan lopen draaien? Hij zou zijn kiezers toch niet in de steek laten en stáán voor zijn principes?

Dat is de typische PVV-denkfout. Als iemand iets doet wat ik afkeur, is het OK als ik hetzelfde doe.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:38:39 #105
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_82652575
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 04:49 schreef Righteous het volgende:
Het is al een poosje rustig (afkloppen ) maar er zal vast wel een of ander incident komen waar Marokkanen bij betrokken zijn ....
Dan ontstaat er natuurlijk weer de welbekende onrust in de samenleving . Mensen gaan dom lullen over met scherp schieten, terugsturen kortom de hele (juridisch totaal ongefundeerde ) beerput gaat weer open .

Dan breken er in Slotervaart relletjes uit tussen Autochtonen en Marokkanen, Wilders gaat reageren en zegt dit :
[..]

Dan wordt het toch een grote puinbak in dit land, vol met mensen die menen eigen rechter te mogen spelen ??
Als de regering zo blijft kwakkelen komt dat vanzelf wel.
Daarom is het ook niet verkeerd dat Wilders zoveel zetels heeft gekregen, veel van z'n ideeën gaan te ver maar kunnen wel prima afgezwakt worden naar een maatschappelijk geaccepteerd idee.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:58:50 #106
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_82653247
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:06 schreef EINZ het volgende:

[..]

Omdat juist links de PVV en daarmee 1,5 miljoen stemmers uitsluit.
De PVV is linkser dan de SP , wat lul je nou man
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_82653398
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:08 schreef EINZ het volgende:

[..]

Hoezo, "uitsluiten"? De PVV sluit helemaal niemand uit. Ja, degenen die rotzooi trappen. De criminelen. De handophouders.
De moslims.
pi_82653549
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:35 schreef Frollo het volgende:

[..]

Maar Wilders zou het toch allemaal anders gaan doen? Hij zou toch als enige níét gaan lopen draaien? Hij zou zijn kiezers toch niet in de steek laten en stáán voor zijn principes?

Dat is de typische PVV-denkfout. Als iemand iets doet wat ik afkeur, is het OK als ik hetzelfde doe.
Volgens mij snap je het niet zo helemaal:

Wilders nuanceerde zijn breekpunt om aan te geven dat hij liever meeregeert dan de pvda in de regering te hebben. Want in de oppositie had hij de aow al helemaal niet op 65 kunnen houden, in een een kabinet met vvd, cda trouwens ook niet. Kiezers van Wilders snappen dit en zodoende toonde een poll onder de pvv stemmers dus aan dat 90% van de stemmers het eens was met wilders in deze.
pi_82653902
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:06 schreef eltopo2010 het volgende:

[..]

Volgens mij snap je het niet zo helemaal:

Wilders nuanceerde zijn breekpunt om aan te geven dat hij liever meeregeert dan de pvda in de regering te hebben. Want in de oppositie had hij de aow al helemaal niet op 65 kunnen houden, in een een kabinet met vvd, cda trouwens ook niet. Kiezers van Wilders snappen dit en zodoende toonde een poll onder de pvv stemmers dus aan dat 90% van de stemmers het eens was met wilders in deze.
Ja, lul het maar weer recht. Ik heb Wilders dit ook horen zeggen. Maar feit blijft dat hij vrijwel direct na de verkiezingen zijn breekpunt heeft laten vallen. Dat terwijl hij woensdagavond nog voet bij stuk hield. En ook toen was al duidelijk dat de PvdA groot zou worden.

Of de PVV'er het er nou mee eens of niet; het is kiezersbedrog. Dat zijn trouwens Wilders' eigen bewoordingen. Veel plezier met de nieuwe politiek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_82653936
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:08 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Als het niet uitsluiten van mensen je zo naar het hart ligt, waarom stem je dan pvv
Je redeneert in cirkels... ik mag hopen dat je dat wel door hebt ondertussen.

Ooit wel een nagedacht dat de weerzin die je tegen de pvv hebt exact dezelfde is als pvv stemmers tegen pvda of de islam hebben?

Anti-pvv'ers denken vaak dat ze heel rechtvaardig bezig zijn en gelijk hebben en vragen zich af hoe mensen zo overtuigd op de pvv kunnen stemmen...tja kijk in de spiegel en je weet het antwoord. Er is in feite maar weinig verschil tussen felle linkse of rechtse stemmers enkel kiezen ze een ander iets om tegen te vechten.

Dat een pvv mensen uitsluit vindt jij ongetwijfeld onrechtvaardig en intolerant en dus wil je de pvv uitsluiten.
Evenzeer kan je het woord pvv vervangen hier door de pvda of door moslims anzich.
pi_82654117
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, lul het maar weer recht. Ik heb Wilders dit ook horen zeggen. Maar feit blijft dat hij vrijwel direct na de verkiezingen zijn breekpunt heeft laten vallen. Dat terwijl hij woensdagavond nog voet bij stuk hield. En ook toen was al duidelijk dat de PvdA groot zou worden.

Of de PVV'er het er nou mee eens of niet; het is kiezersbedrog. Dat zijn trouwens Wilders' eigen bewoordingen. Veel plezier met de nieuwe politiek.
Nee, jou probleem is dat je kenbaar elk moment op dit forum wil aangrijpen om de pvv aan te vallen door je eigen politieke kleur erop los te laten.

Ik bekijkt het gewoon rationeel. Niets meer niets minder. Wilders doet een gecalculeerde politieke zet en levert hem de goedkeuring van zijn stemmers op en plaats zijn partij in een gunstige strategische positie. Zo simpel is het.

Dus wie hebben baat hierover te klagen? Niet zijn stemmers...wel zijn tegenstanders.
pi_82654262
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:17 schreef eltopo2010 het volgende:

[..]

Je redeneert in cirkels... ik mag hopen dat je dat wel door hebt ondertussen.

Ooit wel een nagedacht dat de weerzin die je tegen de pvv hebt exact dezelfde is als pvv stemmers tegen pvda of de islam hebben?

Anti-pvv'ers denken vaak dat ze heel rechtvaardig bezig zijn en gelijk hebben en vragen zich af hoe mensen zo overtuigd op de pvv kunnen stemmen...tja kijk in de spiegel en je weet het antwoord. Er is in feite maar weinig verschil tussen felle linkse of rechtse stemmers enkel kiezen ze een ander iets om tegen te vechten.

Dat een pvv mensen uitsluit vindt jij ongetwijfeld onrechtvaardig en intolerant en dus wil je de pvv uitsluiten.
Evenzeer kan je het woord pvv vervangen hier door de pvda of door moslims anzich.
Ik wist niet dat de PvdA of een andere linkse partij plannen had om PVV'ers uit te sluiten. Hebben PVV'ers minder rechten dan andere Nederlanders als het aan de linkse partijen ligt? Doe eens vertellen dan. Ben benieuwd.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:10:06 #113
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82658878
quote:
Ik vind het nogal slap om Wilders nu eens iets verwijten, want andere partijen altijd hebben gedaan. Het ergste dat je Wilders kunt verwijten, is dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt om te regeren, zijn stemmers het beste dient door in het kabinet te komen, en dat door compromissen te sluiten.

Jarenlang heeft links Wilders verweten geen compromissen te sluiten. Nu verwijten diezelfde partijen hem precies het tegenovergestelde. Wat een slechte verliezers! Dat geeft toch wel te denken.
quote:
Jouw denkfout is precies hetzelfde. Als het ons uitkomt verwijten we Wilders zijn halsstarrige houding, als het ons zo uitkomt verwijten we hem geen halsstarrige houding.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:11:08 #114
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82658927
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:38 schreef Keltie het volgende:

[..]

Als de regering zo blijft kwakkelen komt dat vanzelf wel.
Daarom is het ook niet verkeerd dat Wilders zoveel zetels heeft gekregen, veel van z'n ideeën gaan te ver maar kunnen wel prima afgezwakt worden naar een maatschappelijk geaccepteerd idee.
Precies, want om een 5 te krijgen moet je 10 roepen. Dan kom je elkaar vast echt wel in het midden tegen.
pi_82658957
quote:

[..]

Goed punt. PVV'ers reageren nu ineens heel genuanceerd, terwijl exacte dezelfde argumentatie bij andere partijen altijd streng werd afgekeurd.

Ik begin echt te denken dat er maar twee redenen zijn om op Wilders te stemmen:
1: wij bent teegn de buutenlaanders
2: behoefte aan sterk leiderschap (in plaats van representatie)
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:12:21 #116
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82658994
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:02 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

De moslims.
Nee, dat is het hoekje waarin links en de gevestigde media hem graag willen duwen. Geert heeft niets tegen moslims. Wel tegen rotzooitrappers.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:14:36 #117
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82659119
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, lul het maar weer recht.

Of de PVV'er het er nou mee eens of niet; het is kiezersbedrog.
Ach komop De pot verwijt de ketel. Hoe vaak heeft de PvdA geen kiezersbedrog gepleegd? Dingen "recht geluld"? Onder het motto van "nieuwe inzichten" ineens compleet de koers gewijzigd?

Hou gauw op over kiezersbedrog, links loetje
pi_82659150
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:12 schreef EINZ het volgende:

[..]

Nee, dat is het hoekje waarin links en de gevestigde media hem graag willen duwen. Geert heeft niets tegen moslims. Wel tegen rotzooitrappers.
Hoeveel quotes wil je hebben?

Ga jij anders even doen alsof de Islam en moslims twee totáál verschillende dingen zijn.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_82659193
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef EINZ het volgende:

[..]

Ach komop De pot verwijt de ketel. Hoe vaak heeft de PvdA geen kiezersbedrog gepleegd? Dingen "recht geluld"? Onder het motto van "nieuwe inzichten" ineens compleet de koers gewijzigd?

Waarom is de PvdA plots leidend voor de PVV? Dus omdat de PvdA ook wel eens van koers is gewijzigd, mag de PVV dat ook? Rare manier van redeneren. De PvdA had geen breekpunten, in tegenstelling tot de PVV.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:16:18 #120
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_82659208
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:11 schreef Compatibel het volgende:

Ik begin echt te denken dat er maar twee redenen zijn om op Wilders te stemmen:
1: wij bent teegn de buutenlaanders
2: behoefte aan sterk leiderschap (in plaats van representatie)
Hee wat grappig, de definitie van fascisme.
pi_82659210
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef EINZ het volgende:

[..]

Boehoe! Hullie doen het ook!

Daar gaat het niet om, Wilders zou het anders doen dan de gevestigde politici.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:16:28 #122
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82659222
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik wist niet dat de PvdA of een andere linkse partij plannen had om PVV'ers uit te sluiten. Hebben PVV'ers minder rechten dan andere Nederlanders als het aan de linkse partijen ligt? Doe eens vertellen dan. Ben benieuwd.
Ja, want ze willen niet met de PVV regeren en sluiten daarmee dus alle PVV stemmers uit.
pi_82659288
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 04:44 schreef remlof het volgende:
Wilders doet me steeds meer aan Mussert denken.

Alleen was de NSB minder xenofoob en meer gericht op het buitenland
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_82659332
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:16 schreef EINZ het volgende:

[..]

Ja, want ze willen niet met de PVV regeren en sluiten daarmee dus alle PVV stemmers uit.
En de PVV wil niet met de PvdA regeren en ook niet met GroenLinks. En nu? Wil de PvdA de rechten van de PVV'er grondwettelijk inperken?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:33:25 #125
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82659942
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:16 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Boehoe! Hullie doen het ook!

Daar gaat het niet om, Wilders zou het anders doen dan de gevestigde politici.
Goh Waar ken ik die uitspraak "wij gaan het anders doen" toch van?

O ja, de PvdA

Ik heb de afgelopen jaren niets anders gehoord dan "wij gaan het anders doen". Iedereen roept dat, dus om dat nu alleen Wilders te verwijten is echt weer je oogkleppen opzetten. Kijk dan ook eens in de spiegel. Iets met splinter en balk (haha ik zei Balk).

De afgelopen jaren is er ondanks mooie beloftes van allerlei partijen geen fuck veranderd. Alleen van Wilders verwacht ik een echt daadkrachtige aanpak. Terwijl alle kabinetten Kok en Balk niets hebben veranderd. Ja ze hebben de lasten verzwaard en ons de dodelijk zware EU door de strot geduwd. En weet je wat ze voor de rest hebben gepresteerd? NIKS. Veel beloven en andermans geld uitgeven, dat kunnen ze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')