abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82605301
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zeg dan ook nergens dat ze linkser zijn dan de SP.
Ik ook niet
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_82605324
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:25 schreef Nipples het volgende:

[..]

Hé, ik heb het niet bedacht
[..]

Wat verhoudt de VVD en andere partijen ervan om ook duidelijk te zijn?
Ze ontberen het vermogen om dat te kunnen.
pi_82605375
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:25 schreef Nipples het volgende:

[..]

Hé, ik heb het niet bedacht
[..]

Wat verhoudt de VVD en andere partijen ervan om ook duidelijk te zijn?
Sorry maar als je niet in staat bent zoiets eenvoudigs als een partijprogramma door te lezen mankeer je echt iets en vraag ik me af of het überhaupt nut heeft te gaan stemmen .
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_82605437
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:28 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Sorry maar als je niet in staat bent zoiets eenvoudigs als een partijprogramma door te lezen mankeer je echt iets en vraag ik me af of het überhaupt nut heeft te gaan stemmen .
Eens maar het gaat ook om de debatten. Jij en ik snappen dat nog wel maar ik kan me voorstellen dat het voor een hoop mensen erg moeilijk te begrijpen is.
pi_82605519
quote:

[..]

Veel mensen zijn niet betrokken bij de politiek en gaan de stap om een partijprogramma te lezen simpelweg niet maken.
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:34:26 #81
305216 Nipples
Wat kijk je lief
pi_82605604
quote:

[..]

Sorry maar dat is te eenvoudig gesteld. Het overgrote deel van Nederland verdiept zich nauwelijks in politiek en baseert zijn mening op oneliners. Ben er ook niet blij mee maar we zullen het ermee moeten doen
3 keer links is ook rechts
pi_82605619
quote:

[..]

Misschien moet je je dan eens leren verplaatsen in mensen die minder "intelligent" zijn. Er zijn ook nog altijd jongeren die vertikken het programma door te lezen, omdat dat niet stoer is. Als je die naar je toe wil trekken, moet je bepaalde dingen simplistisch brengen.
pi_82605698
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:34 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Misschien moet je je dan eens leren verplaatsen in mensen die minder "intelligent" zijn. Er zijn ook nog altijd jongeren die vertikken het programma door te lezen, omdat dat niet stoer is. Als je die naar je toe wil trekken, moet je bepaalde dingen simplistisch brengen.
En dat is nu juist de reden van de grote winst voor de PVV me dunkt.
pi_82606053
Er zijn toch ook zaken als de Stemwijzer ? Hoef je echt niet hoogbegaafd voor te zijn om die in te vullen hoor.
Je zou bijna gaan twijfelen aan de democratie als werkelijk zo gesteld is met de kiezer .
pi_82606086
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:46 schreef Winner_Taco het volgende:
Er zijn toch ook zaken als de Stemwijzer ? Hoef je echt niet hoogbegaafd voor te zijn om die in te vullen hoor.
Je zou bijna gaan twijfelen aan de democratie als werkelijk zo gesteld is met de kiezer .
Je hoeft niet te twijfelen aan de democratie, dit IS democratie.
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:02:03 #86
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82609449
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:49 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Onzin gewoon, want Stemhok, de site die dat spotje heeft gemaakt, maakt iedere politieke partij belachelijk van links tot rechts.
Geen onzin, want het is gewoon waar wat ze hebben gedaan. Het is laag en beschamend. Of het nou om links of om rechts gaat, zoiets heb je niet te doen.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:02:24 #87
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82609470
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:52 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Proleet
Jij hebt liever een profeet?
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_82609518
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:47 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Je hoeft niet te twijfelen aan de democratie, dit IS democratie.
Dan moet je misschien gaan twijfelen of democratie wel de beste vorm is op dit moment.
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:03:17 #89
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82609521
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:12 schreef Righteous het volgende:
Volgens mij is die EINZ in zn jeugd flink te pakken genomen door Marokkanen .
Gepeste kindertjes die opeens een stembiljet krijgen en hoppa , see what happens .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top argumentatie Je hebt me gewoon helemaal overtuigd, ik stem voortaan PvdA.

donderdag 10 juni 2010 @ 12:04:25 #90
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82609577
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:14 schreef Winner_Taco het volgende:
Het enige excuus om PVV te stemmen is als je een hekel aan Moslims hebt . Anders kun je ook VVD stemmen, die hebben soortgelijke plannen met de integratie .

Met als verschil dat die plannen wel haalbaar zijn
Nope. Van alle partijen is er denk ik maar een die werkelijk iets wil veranderen in Nederland en de vinger op de zere plek durft te leggen. En dat is niet de VVD (nee ook niet links ).
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:05:08 #91
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82609601
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, zie de tolerantie weer eens in dit topic jegens wilders stemmers
Ja, links sloot nooit mensen uit he?

Ook geen PVV stemmers.
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:07:14 #92
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82609687
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:19 schreef FoolWithMokey het volgende:
Als mijn ouder geen kinderen kunnen krijgen, hoe ben ik dan geboren.
Samengesteld uit delen van dooie groenlinksers natuurlijk!
quote:
Ik weet dat wilders stemmers uit hun eigen anus komen, maar dat is heus niet bij iedereen zo.
Prachtige argumentatie!

pi_82609725
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:05 schreef EINZ het volgende:

[..]

Ja, links sloot nooit mensen uit he?

Ook geen PVV stemmers.
Als het niet uitsluiten van mensen je zo naar het hart ligt, waarom stem je dan pvv
pi_82609846
er moet toch iemand rechts zijn anders is er niemand links
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_82609979
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:08 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Als het niet uitsluiten van mensen je zo naar het hart ligt, waarom stem je dan pvv
QFTW
pi_82610361
Heb die hele lijst doorgenomen.

Tja, als je een racist bij voorbaat wil zien dan zal dit je vermoedens aansterken.

Echter als je het leest zonder enig belang... haal je gewoon je schouders erover op.

Die lijst zegt meer over diegene die het gepost heeft dan over Wilders zelf.
pi_82610686
quote:

[..]

De PVV sluit geen mensen uit...

Mensen die het maar niet willen begrijpen:

Trek je kop eens uit je hol.
pi_82610868
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:29 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

De PVV sluit geen mensen uit...

Mensen die het maar niet willen begrijpen:

Trek je kop eens uit je hol.
LOL.

- De PVV sluit immigranten uit die uit een land komen waar moslims de meerderheid hebben
- De PVV sluit moslims uit om hun eigen gebedsgebouw te bouwen
- De PVV sluit mensen uit die een koran bezitten
- De PVV sluit mensen met hoofddoekjes uit.
...
etc

Moet ik nog verder gaan?
pi_82614100
AOW leeftijd

Wilders: "bla bla draaien vanwege het pluche, kiezersbedrog bla bla schreeuw" -> en nu doettie het zelf ook!
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:06:55 #100
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82651739
quote:

[..]

Omdat juist links de PVV en daarmee 1,5 miljoen stemmers uitsluit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')