spixtv doet het hier prima...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Doet het gewoon niet.
Deze doet het prima
http://content.nos.nl/liv(...)a/verkiezingen/true/
Da's incl aanpakken van HRA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee, de hervorming van de huizenmarkt . Dat is al een stuk algemener.
wat dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef ThePianoMan het volgende:
typfout in poster helemaal achter haahha!![]()
![]()
Hehe, de NOS heeft geleerd van gisteren. Frits Wester faalt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef MrBadGuy het volgende:
RTL loopt nog steeds te Twitteren zie ik, dus blijf mooi bij de NOS
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef TNA het volgende:
Van Baalen, aanstellerHet programma was wél asociaal.
Dat hebben we nu gehad TNA. Nu gewoon de uitslag bespreken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef TNA het volgende:
Van de PvdA jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef TNA het volgende:
De huizenmarkt is meer dan alleen de HRA. VVD zal vroeg of laat toch aan de HRA moeten komen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Rutte "De HRA is bij ons in veilige handen"
Pechthold "Als er niet hervormd wordt op de huizenmarkt gaan we niet regeren"
Dus 1 van de 2 moet zijn woord breken voor paars plus
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Deze twitter account: http://twitter.com/DePVV
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
RTL kijker? Ik normaal ook ,maar ja stomme ads
De staatsschuld daalde ook bij de PvdA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Onzin, bezuinigen is niet asociaal. De rekening voor je uitschuiven naar je kinderen is asociaal.
Truequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat hebben we nu gehad TNA. Nu gewoon de uitslag bespreken.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:29 schreef pberends het volgende:
Rita moet blijven, anders valt er gewoon niet meer te lachen.
Morgen sowieso een Rita-ode-nieuwsbericht van mijn hand!
Je schreeuwt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:30 schreef TNA het volgende:
AMERIKAANSE TOESTANDEN MENSEN OPEN JE OGEN HERTELLINGEN.
22quote:
Nu gaan ze alle lijsttrekkers weer vragen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daar begint het grote herhalen weer. Dezelfde coalities weer laten zien.
complot van de linkse kerk die publieke omroep heet blablablaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:30 schreef Symphonic het volgende:
Het verlies voor de SP valt mee...
PVV zakt weer....
Eens, als het op dit soort dingen aankomt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom kijken jullie NED1/NOS, oubollig, saai, Mingelen, en loopt achter op RTL.
D66 verdient het de tweede partij van Nederland te worden met hun campagne en politici.quote:
Nu dus zelfs een minderheid. Daarbij is wat de meerderheid is, wat de kiezer wil. Niet wie het meeste wint.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1 zeteltje meer te schuiven. Het feit dat rechts op +23 staat (nu) zegt genoeg over wat de kiezer wil lijk mij...
Neequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef ThePianoMan het volgende:
zijn de topics samengevoegd?
Misschien met voorkeursstemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef marcodej het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk geen Sabine Uitslag in de Kamer.
Qua economie zeker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Tware het volgende:
Waarom zegt iedereen toch steeds dat de PVV rechts is! ze zijn zo links als mogelijk
Maar die krijgen ze vrijdag pas, van de SP.quote:
linkje naar een RTL stream?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Eens, als het op dit soort dingen aankomt.
NOS de nacht toen het kabinet viel![]()
RTL de nacht dat het kabinet viel
Doe ff normaal. Is van Synovate, niet van de NOS.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Gillette_M5 het volgende:
De NOS doet er alles aan om vooral niet met linkse ogen te kunnen aanzien dat de PVV zo groot is.
Zogenaamd van 23 naar 22 gezakt. Geloof er geen zak van.
Hans Laroes, hou nou eens op linkse maniak.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Tware het volgende:
Waarom zegt iedereen toch steeds dat de PVV rechts is! ze zijn zo links als mogelijk
RTL toch ook.. omfg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Gillette_M5 het volgende:
De NOS doet er alles aan om vooral niet met linkse ogen te kunnen aanzien dat de PVV zo groot is.
Gillette_M5 is al een tijd geband voor zijn getroll.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Doe ff normaal. Is van Synovate, niet van de NOS.
vandaag zei iemand: PVV gaat GL links voorbijquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Tware het volgende:
Wat voor baat hebben ze bij een neppe exitpoll.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Gillette_M5 het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Rechts of links, pvv is gewoon verschrikkelijk.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef Gillette_M5 het volgende:
Sowieso, synovate, alles behalve objectief. Ze klinken als aids+
Synovate is niet echt betrouwbaar. Laatst vielen ze bij RTL al door de mand toen Frits Wester een kritische vraag stelde. Toen draaide de woordvoerder ineens bij. Eikels zijn het.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Doe ff normaal. Is van Synovate, niet van de NOS.
quote:
Omdat is gebleken dat dit soort prietpraat scoort in de straat (zie SP)quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vandaag zei iemand: PVV gaat GL links voorbij
Gast, je kijkt het één of het ander en de topics gaan al veel te hard.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef ThePianoMan het volgende:
MODS. VOEG EENS DE TOPICS SAMEN. WAARDELOOS GEMODEREERD>
Complotdenken, dat is pas voor maniakken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Gillette_M5 het volgende:
dankquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef Olep het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
Ze houden van natuur(lijk) hequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
Zijn altijd van die typische vrouwen, Groen Links. Scheren zich niet denk ik.
Neuh, ik ben een realist.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Complotdenken, dat is pas voor maniakken.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Politiek het volgende:
godverdomme de christen unie verliest een zetel
Ik hoop het. Vooral dat de VVD en PVV zakken. Dat is het belangrijkst. Moet. Gewoon. Moet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef RemcoW23 het volgende:
Laten de echte cijfers maar binnen komen.. Al die prognoses kloppen toch voor geen reet.
Ze heeft geen (zichtbare) snor iigquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ja lekkere wenkbrouwen ook!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
Plutoniumbom op Amsterdam, doei Nederlandquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Torrio het volgende:
Al die jankerds op de PVV stemmers, verreweg de grootste stijgers, 3e partij van NL zoals het er nu naar uitziet
Zal toch wel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat Mei Li Vos met voorkeursstemmen in de TK komt.
Echt waardeloos ja. De afgelopen weken was er steeds van alles mogelijk, maar nu het er op aankomt kan er bijna niets meer.quote:
Waarom, laat ze gaan daar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef ThePianoMan het volgende:
MODS. VOEG EENS DE TOPICS SAMEN. WAARDELOOS GEMODEREERD>
Zorgelijker is dat PVV groter is dan de twee progressieve partijen tezamen D66 en GLquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vandaag zei iemand: PVV gaat GL links voorbij
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Politiek het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:35 schreef Gillette_M5 het volgende:
"Nebahat Albayrak, de nummer twee op de PvdA-lijst, stelt dat het „dramatisch” zou zijn als de PVV van Geert Wilders 23 zetels krijgt." ...... ik stel voor dat Geert haar als eerste het land uitgooit.
truequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waarom, laat ze gaan daar.
Ze komen vanzelf hier al ze zien hoe hard het hier gaat
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik hoop het. Vooral dat de VVD en PVV zakken. Dat is het belangrijkst. Moet. Gewoon. Moet.
helaas is het er maar eenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Politiek het volgende:
Nee maar ik moest het even kwijtquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij stemt toch niet op de CU als je doet aan Godslastering.
De boot van Schiermonnikoog is nog onderweg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef pberends het volgende:
NOS-debielen.
WAAR BLIJVEN DE GEMEENTEUITSLAGEN.
dat vind ik ook wel een interessante combiquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef capricia het volgende:
Hoeveel zetels komt PvdA- VVD - GL te kort?
Neuh. Dat maakt me voor die ene zetel geen donder uit. Ze zijn al aardig groot. Maar Albayrak moet haar dubbele paspoort inleveren of het land uit geknikkerd worden.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef fratsman het volgende:
Kijken ze ook op fok? Bij deze dan: GAST WAT EEN KUTLELIJK OVERHEMD HEB JE AAN!
Inderdaad.:')quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef dronkeykong het volgende:
Rot toch op met je Hyves, Twitter etc...
ik kijk beide, maar RTL is qua opzet veel beter. Ikwilde dat jullie niet onthouden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Hou eens op met je spam in bold, waanzinige RTL-fanboy.
Vergeten dat ze inmiddels handmatig moeten tellen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef pberends het volgende:
NOS-debielen.
WAAR BLIJVEN DE GEMEENTEUITSLAGEN.
3quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ik ook wel een interessante combi
31+31+11 = 73
2 dus...
Van 2 meter 80quote:
hij is ook nergens op tv, wel op twitter.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:38 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ie hier op 4 staat
En als je het eens bent met de economische ideeen kan je net zo goed SP stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:38 schreef Compatibel het volgende:
PVV![]()
Stemmen op een partij die over bevolkingsgroepen praat alsof het dieren zijn![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |