Ze houden van natuur(lijk) hequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
Zijn altijd van die typische vrouwen, Groen Links. Scheren zich niet denk ik.
Neuh, ik ben een realist.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Complotdenken, dat is pas voor maniakken.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Politiek het volgende:
godverdomme de christen unie verliest een zetel
Ik hoop het. Vooral dat de VVD en PVV zakken. Dat is het belangrijkst. Moet. Gewoon. Moet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef RemcoW23 het volgende:
Laten de echte cijfers maar binnen komen.. Al die prognoses kloppen toch voor geen reet.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef Gillette_M5 het volgende:
Sowieso, synovate, alles behalve objectief. Ze klinken als aids+
Ze heeft geen (zichtbare) snor iigquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ja lekkere wenkbrouwen ook!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
Plutoniumbom op Amsterdam, doei Nederlandquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Torrio het volgende:
Al die jankerds op de PVV stemmers, verreweg de grootste stijgers, 3e partij van NL zoals het er nu naar uitziet
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Politiek het volgende:
godverdomme de christen unie verliest een zetel
Zal toch wel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat Mei Li Vos met voorkeursstemmen in de TK komt.
Echt waardeloos ja. De afgelopen weken was er steeds van alles mogelijk, maar nu het er op aankomt kan er bijna niets meer.quote:
Waarom, laat ze gaan daar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef ThePianoMan het volgende:
MODS. VOEG EENS DE TOPICS SAMEN. WAARDELOOS GEMODEREERD>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |