Woman, go make me a damn sandwich!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar dan heb je ook nog eens een paar mensen hier die denken dat het beter is voor Nederland als de SGP gaat regeren, dan als GL/D66 regeren.
Die veer gaat de PvdA nooit laten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik begin hoe langer hoe meer in VVD-PvdA-CDA te zien. De VVD top zou hier ook een voorkeur voor hebben.
Een andere optie zou een kabinet zijn dat bestaat uit ongebonden ministers en staatssecretarissen.
Daarom, de kleur zegt het al.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:16 schreef ranja het volgende:
Paars plus Groen is trouwens donkerbruin
VVD moet niet in Paars + willen stappen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:13 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Die veer gaat de PvdA nooit laten.
Krijg je hetzelfde gelul als wat er was.
Reken maar dat ze dat wel gaan willen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
VVD moet niet in Paars + willen stappen.
Ga maar lekker regeren met 1 zetel meerderheid. Zeker met dat Brinkman-gezeik er nog bij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Gerrit Zalm gaf al aan dat de VVD wel erg ver verwijderd is van PVV...
Maar in de oppositie kan de gevaarlijke clown partij verder groeien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Ga maar lekker regeren met 1 zetel meerderheid. Zeker met dat Brinkman-gezeik er nog bij.
Juist wel! Geen duurzame economie zonder respect voor het milieuquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:50 schreef bloodysunday het volgende:
Zolang GL maar niet op milieu komt
Opzich wel, maar ik ben bang dat ze een beetje doordraaien à la Kramer van de PvdA.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:54 schreef harry8 het volgende:
[..]
Juist wel! Geen duurzame economie zonder respect voor het milieu
maar dan de VVD niet op economie en financiën.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:50 schreef bloodysunday het volgende:
Zolang GL maar niet op milieu komt
Het onderwijs is zo fucked up dat zelfs Adolf Hitler er geen orde in zou kunnen scheppen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:00 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nee, niet nog eens vier jaar die ramp.
Dit vind ik een zeer goede opmerking. Precies!! die Brinkman is de onstabiele factor bij de PVV op dit moment.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Ga maar lekker regeren met 1 zetel meerderheid. Zeker met dat Brinkman-gezeik er nog bij.
VVD-CDA-PVV ligt er binnen 1 jaar uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:02 schreef PLAE@ het volgende:
Ik geloof niet in een stabiele coalitie van 4 jaar met VVD/PVDA/D66 en GL
VVD PVV CDA is ook niet beter.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:02 schreef PLAE@ het volgende:
Ik geloof niet in een stabiele coalitie van 4 jaar met VVD/PVDA/D66 en GL
Niet alleen Brinkman, maar misschien wel meer leden. Brinkman zei zelf dat er wel meer leden in de fractie vonden dat er democratisering moest komen etcquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:04 schreef harry8 het volgende:
[..]
Dit vind ik een zeer goede opmerking. Precies!! die Brinkman is de onstabiele factor bij de PVV op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |