Ik hoop het wel ja, anders is het ook zo sneu voor cabaretiers, cartoonisten en columnisten. Die worden van een belangrijke inspiratiebron beroofd en wij als publiek van een komisch figuur in de kamer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Adelante het volgende:
Jammer voor Rita, ik had 'r toch één zeteltje gegund.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TNA het volgende:
Alle coalities zijn onmogelijk. Nieuwe verkiezingen
Er is altijd één de grootste, gaan op stemmen, niet op het aantal verwachtte zetels.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef ThePianoMan het volgende:
Wie wordt de premier als 2 partijen de grootste worden?
Schandalig als het CDA mee mag regeren, de kiezer heeft toch duidelijk gesproken over het CDA...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef TC03 het volgende:
VVD - CDA - PVDA lijkt me ook nog steeds een realistische optie.
Alexander Rinooy Kan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef ThePianoMan het volgende:
dat was vroeger met CP en CD ook al zo, dus lijkt me niet raar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef meneer_valk het volgende:
Ik denk dat de kans aanwezig is dat mensen zich hebben "geschaamd" voor hun keuze op de pvv, en de kans dus nog aanzienlijk is dat zij nog meer zetels gaan behalen..
Wellicht is GL uiteindelijk niet nodig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef ruudbackus het volgende:
paars+ gaat het niet worden denk ik, tenzij de PVDA, Groenlinks en D66 de hypotheekrenteaftrak laten varen, of de VVD dat doet, echter hebben zowel de VVD als D66 aangegeven voor hun woord naar de kiezer te staan.
Dan wordt opnieuw geteld, twee precies even groot is bijna onmogelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef ThePianoMan het volgende:
Sowieso Paars+ & VVD-PvdA-CDA.. helaas voor jou, niet opnieuw stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TNA het volgende:
En dan de PVV uitsluitenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TNA het volgende:
Beetje haastigquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TNA het volgende:
Ja ik had liever Paars zonder dat GL nodig was. Maakt het stabieler dan met GL erbij. Hoewel ik wel vertrouwen heb in Femke(en dat als VVD-stemmerquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Met deze prognose de enige realistische optie helaas. Niet dat ik het per definitie niet zie zitten, maar ik heb liever dat er meerdere opties zijn.
Mweh.. Ik weet het niet, ik denk het niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef TC03 het volgende:
VVD - CDA - PVDA lijkt me ook nog steeds een realistische optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |