1 MINUUUUUUUUUT EINZ EIZNEIZNZNquote:
Inderdaad zeg!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:01 schreef Meddo het volgende:
NEEEEE &^%&*^%MODS nu hebben we de countdown gemist![]()
![]()
Spannendquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef OmniRocket het volgende:
CDA, PVV, VVD 75
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:01 schreef Wing het volgende:
Dit wordt een ramp
Coalitie van minimaal 4 partijen
RTL: http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xmlquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef -jos- het volgende:
Oke wat zijn de sites/links om vanavond het goed te kunnen volgen???
Iemand link naar RTL4 stream? Frits Wester is altijd het eerste volgens mij
ik wist hetquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef ouderejongere het volgende:
Voor het eerst zullen we in Nederland 'too close to call' krijgen. Volgens een andere poll die ik zag staan CDA, PvdA en VVD nagenoeg gelijk, dan komt mijn voorspelling van gisteren (verrassing JP) wellicht toch nog uit.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef EchoAlpha het volgende:
D66 flink erbij
PvdA + VVD + D66 + GL + SP
Ja, echt zeer suffe moderatie, PRECIES tijdens de uitslag de topics op slot gooienquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:01 schreef Meddo het volgende:
NEEEEE &^%&*^%MODS nu hebben we de countdown gemist![]()
![]()
21+23+31=75quote:
PvdA-VVD-CDAquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef Felagund het volgende:
Geen 3-partijen coalitie mogelijk, buiten PVV-VVD-PVDA toch?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan ga ik echt door de kamer dansen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef horned_reaper het volgende:
PVV 23 en CDA 21 .....!!!!!
Pvv groter dan CDA!
Wilders heeft het goed gedaan en een groot deel van de bevolking heeft daar toch naar geluisterd.quote:
quote:
Geloof je het zelf? PvdA en VVD?:')quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef Felagund het volgende:
Geen 3-partijen coalitie mogelijk, buiten PVV-VVD-PVDA toch?
Heeft ze de plaatselijke IKEA geplunderd?quote:
Ja, was dat diezelfde kerel als gisteren?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef stef040 het volgende:
jaa hoor wat staat er voorop bij pvda...
Yeahh!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, we kunnen wel vast zwaaien naar Balkenende.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Heeft ze de plaatselijke IKEA geplunderd?
Nou en?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef UltraR het volgende:
Toch echt veel te veel mensen zo dom geweest om PVV ipv VVD te stemmen. Nu krijgen we straks daardoor Cohen als premier...
Die stond in de peilingen op c.a. 17 zetels. De PVV is nu zelfs het CDA voorbij gestreefd!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Paul het volgende:
Waarom zijn jullie zo in shock van de PVV?
Meestal iets tussen de 60.000 en 65.000.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoeveel stemmen zijn ongeveer nodig voor 1 zetel?
Ja, en daardoor krijgen we straks Cohen als premier. Geweldig...quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de werkelijke uitslag zal anders zijn.
Kan het me niet voorstellen
lastiger dan verwacht? Neequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef Schuifpui het volgende:
Formatie wordt dus nog lastiger dan verwacht als dit uitkomt.
Mensen schamen zich er voor (en terecht) en zeggen dan dat ze VVD stemmen, maar in het stemhokje doen ze dat toch niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef Toad het volgende:
[..]
Die stond in de peilingen op c.a. 17 zetels. De PVV is nu zelfs het CDA voorbij gestreefd!
Op de feiten vooruit lopenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Halcon het volgende:
31 valt toch tegen voor de VVD. Hopen dat ze net wat meer halen dan de PvdA, anders wordt het zeker een drama de komende 1,5 jaar.
Ik blijf wel even bij de NOSquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Gillette_M5 het volgende:
Albayrak op RTL4 voor de liefhebbers
Laten we het hopen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Arcee het volgende:
Spannend.
Dankzij Wilders zou de VVD dan niet de grootste worden, als dat gaat gebeuren.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef Knallert het volgende:
[..]
Meestal iets tussen de 60.000 en 65.000.
geilquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Gillette_M5 het volgende:
Albayrak op RTL4 voor de liefhebbers
vind het wel meevallenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Ludacriss het volgende:
Vind het toch schrikbarend dat zoveel mensen PVV stemmen.
Omdat ze ruim boven de 20 zitten en groter zijn dan de CDAquote:
zapt weer terug.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:07 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
zapt 4**
ze willen het beide van mij
Tja, ik snap ook nooit waarom er zoveel op D66 en GL in totaal wordt gestemd, verschil is er gelukkig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
echt unglaublich hoeveel mensen op PVV stemmen.
Het is een prognose, het wordt dus close. Maar ook met een nipte meerderheid zal deze er niet komen, dan moeten ze wel rond de 80 zitten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef StephanL het volgende:
PVV-23
VVD-31
CDA-21
-------------
75 zetels, geen meerderheid
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef alors het volgende:
[..]
Mensen schamen zich er voor (en terecht) en zeggen dan dat ze VVD stemmen, maar in het stemhokje doen ze dat toch niet.
Als je voor de PVV bent heb je jezelf dan geen dienst bewezen. Dat wordt er helemaal niets van beleid gerealiseerd waar jij je logischerwijs in zou kunnen vinden.quote:
Ik zie deze dramapartij echt niet gauw meedoen als er een coalitie moet worden gevormd. Dus maak je niet drukquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Halcon het volgende:
31 valt toch tegen voor de VVD. Hopen dat ze net wat meer halen dan de PvdA, anders wordt het zeker een drama de komende 1,5 jaar.
Heb je de afgelopen 3 jaar onder een steen gelegen? Dit verbaast me al lang niet meer. Treurig is het wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
echt unglaublich hoeveel mensen op PVV stemmen.
Hulde voor Wildersquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ze ruim boven de 20 zitten en groter zijn dan de CDA
Wisten we toch, dat dat ging gebeuren?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ze ruim boven de 20 zitten en groter zijn dan de CDA
Omdat door die domme PVV stemmers die niet op VVD hebben gestemd straks Cohen premier wordt.quote:
Dat dus, kan straks best 2 of 3 zetels verschil inzitten tussen PvdA en VVDquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de werkelijke uitslag zal anders zijn.
Kan het me niet voorstellen
Nee, maar ik wilde alleen het punt maken, dat met deze uitslag er dus zeer waarschijnlijk geen 3 partijen coalitie komt. Pvda en PVV is nog onwaarschijnlijker. De enige andere mogelijkheid is het minderheidskabinet CDA-PVV-VVD maar daarvoor moet iemand anders het nog steunen.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Ludacriss het volgende:
Vind het toch schrikbarend dat zoveel mensen PVV stemmen.
die staan nog steeds op 2, en ik hoop echt dat dat er nul worden.quote:
Volgensmij ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat het weinig met de PvdA te maken heeft dat ze toch gelijk met de VVD staan. Dat ligt veel meer aan Wilders.
Ik denk dat het toch een soort van "paars plus" moet gaan worden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef StephanL het volgende:
PVV-23
VVD-31
CDA-21
-------------
75 zetels, geen meerderheid
PVV komt niet in de regering, daar ga ik vanuit. Hoe dan ook wordt de regering bagger voor mij, maar heb liever geen VVD als grootste partij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je voor de PVV bent heb je jezelf dan geen dienst bewezen. Dat wordt er helemaal niets van beleid gerealiseerd waar jij je logischerwijs in zou kunnen vinden.
Dat zou heel mooi zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch een soort van "paars plus" moet gaan worden.
VVD + PvdA + D66 + GL = 83 zetels
Dat zal niet gebeuren de meeste trouwe achterban die er bestaat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die staan nog steeds op 2, en ik hoop echt dat dat er nul worden.
De SGP heeft niets te zoeken in 2010
volgens wiki is het 22quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef TC03 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)amerverkiezingen.xml
Hier heeft de VVD 21 zetels (in 2006).
ik gun het hem welquote:
ChristenUnie ook nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die staan nog steeds op 2, en ik hoop echt dat dat er nul worden.
De SGP heeft niets te zoeken in 2010
Inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef UltraR het volgende:
[..]
Omdat door die domme PVV stemmers die niet op VVD hebben gestemd straks Cohen premier wordt.
Verdonk nu al een zekerheid?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef ouderejongere het volgende:
Zekerheden:
De Balk
Verdonk
D66 te vroeg gepiekt, maar nog steeds veel te groot.
Als CDA, VVD en PVV minder dan 80 zetels halen, vrees ik voor PvdA in de regering. Gelukkig doet D'66 het niet best, dus Paars is ver weg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik zie deze dramapartij echt niet gauw meedoen als er een coalitie moet worden gevormd. Dus maak je niet druk
De PVV raakt sowieso een zetel kwijt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het is een prognose, het wordt dus close. Maar ook met een nipte meerderheid zal deze er niet komen, dan moeten ze wel rond de 80 zitten.
Als VVD daar in stapt....quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch een soort van "paars plus" moet gaan worden.
VVD + PvdA + D66 + GL = 83 zetels
Dat is met Verdonk.quote:
Flinke winnaar dus!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef du_ke het volgende:
23 voor de PVV is wel heel veel...
Verder redelijke uitslag als het hier op uitkomt.
Ik ben daar ook voor.quote:
= 73 zetels. Geen meerderheid. Zelfs niet met 4 partijen dus.quote:
het zijn nog maar exit polls he.quote:
Ja, om 4 jaar lang debatten te zien zonder compromis en moties van wantrouwen die je om de oren vliegenquote:
quote:
Dat was een 4 partijen optie, kan nog steeds.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef Gebruikersnaam91 het volgende:
Paars III is dus ook niet mogelijk.
zie het al, heeft met Verdonk te maken. Die zat in 2006 nog bij de VVD.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef TC03 het volgende:
De PVV is een links complotquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef UltraR het volgende:Omdat door die domme PVV stemmers die niet op VVD hebben gestemd straks Cohen premier wordt.
Oh, TON staat er ook nog apart bij vermeld, vandaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef TC03 het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef TNA het volgende:
Als Cohen nu premier wordt is het echt een gigantische klap voor Rutte Nederland_O_
Ik zag het al ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
zie het al, heeft met Verdonk te maken. Die zat in 2006 nog bij de VVD.
HUILIE!quote:
ja had het net ook door.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze hadden idd 22, maar Verdonk is afgesplitst
Thanks for the info?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
zo, wij zitten met kaasjesop de bank, en ik wilde tegen mr mo zeggen: je hebt stinksokken..
maar dat zijn de kaasjes
het is wat mij betreft te weinigquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef du_ke het volgende:
23 voor de PVV is wel heel veel...
Verder redelijke uitslag als het hier op uitkomt.
Dat heeft zo ongelofelijk veel te maken met politiek!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
zo, wij zitten met kaasjesop de bank, en ik wilde tegen mr mo zeggen: je hebt stinksokken..
maar dat zijn de kaasjes
Het zou werkelijk een schande zijn als een partij die zo gestraft wordt (CDA) mee mag regeren....quote:
Maar die zat bij de VVD toen, dus die moet je wel meerekenen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Het verschil is de zetel van Verdonk.
Ik ben scheel, wist je dat nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef MrBadGuy het volgende:
PVV'ers die naar het beeldscherm ipv de camera zwaaien
Nee. Chaos. Gescheiden topics ftw.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef ThePianoMan het volgende:
MODS? kunnen we rtl/nos topic niet samenvoegen en gewoon voor het bericht [NOS] [RTL] zetten?!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
het is wat mij betreft te weinigOp naar de 26 in de volgende prognose
Briljant idee, je kunt zomaar de fractieleider worden van het CDA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef ThePianoMan het volgende:
MODS? kunnen we rtl/nos topic niet samenvoegen en gewoon voor het bericht [NOS] [RTL] zetten?!
Niet best? +7 zetels man.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als CDA, VVD en PVV minder dan 80 zetels halen, vrees ik voor PvdA in de regering. Gelukkig doet D'66 het niet best, dus Paars is ver weg.
wat een dom planquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef ThePianoMan het volgende:
Wilders "wint" ongeveer 7(!!!) zetels tov de laatste peilingen... Dat vind ik wel opvallend..quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wisten we toch, dat dat ging gebeuren?
Roemer heeft het trouwens ook nog netjes gedaan. Toch een stuk beter dan die negen waar ze onder Kant op stonden.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef starla het volgende:
[..]
Briljant idee, je kunt zomaar de fractieleider worden van het CDA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |