+Anderson Cooper!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind beide zenders eigenlijk bloedirritant! Ik wil Wolf Blitzer!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind beide zenders eigenlijk bloedirritant! Ik wil Wolf Blitzer!
Ik heb toch heel veel twijfelaars gezien die uiteindelijk toch voor D66 gingen ipv of PvdA of VVD.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef MrBadGuy het volgende:
Vervijfvoudigen zal het niet worden voor D66 denk ik, verviervoudiging wordt ook lastig. D66 is toch de partij die het meest verliest bij een strijd tussen PvdA en VVD.
ze kan een drol lekker lullen ja. nou joechei!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het een van de bekwaamste politici en debaters van politiek Den Haag
Ik sta niet achter de partij, maar Femke heb ik heel hoog zitten
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:53 schreef Knallert het volgende:
Rita heeft wel een kekke outfitje aan.
quote:
Neequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:51 schreef Falco het volgende:
[..]
HEY PAUL. HEB JE NOG EEN KUSJE VAN MEI LI VOS GEKREGEN?
Ja, maar het is wel begrijpelijk. Opeens was Rita daar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:54 schreef Meddo het volgende:
Zij komt net van de journalistenschool afWat slecht
Twitter haar de vraag hoe ze opneemt als haar telefoon gaat!quote:
De poll der pollsquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef ThePianoMan het volgende:
Wat gebeurt er na 5 min dan?
niksquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef ThePianoMan het volgende:
Wat gebeurt er na 5 min dan?
idd, dat was niet de bedoeling natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel begrijpelijk. Opeens was Rita daar.
Dan wordt die pier van Scheveningen een vliegende schotel en wordt AI eindelijk waarheidquote:
Ik niet. Ik heb dit al meerdere malen meegemaakt en het maakt toch geen reet uit. VVD gaat winnen.quote:
Ik verlos je, want deze partij gaat winnen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes by...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan wordt die pier van Scheveningen een vliegende schotel en wordt AI eindelijk waarheid
Ja, en dan vooral bang voor de partijen waarvan ik vind dat ze niet al te veel zetels mogen hebbenquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
De persoon Rita lijkt me echt ontzettend top, maar ze had echt gewoon bij de VVD moeten blijven
Hoop niet dat de PVV te hoog gaat uitvallen.quote:
cheaptickets.nl staat al openquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral bang voor de partijen waarvan ik vind dat ze niet al te veel zetels mogen hebben
jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |