Ik vind het een van de bekwaamste politici en debaters van politiek Den Haagquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het een van de bekwaamste politici en debaters van politiek Den Haag
Ik sta niet achter de partij, maar Femke heb ik heel hoog zitten
deed me denken aan een begravenisquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:46 schreef Dastan het volgende:
Wat heeft die VVD toch weer een kille uitstraling.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef Fireblast het volgende:
twitter op rtlben blij dat ik hier zit
Maak je borst maar nat, daar toveren ze zo meteen grijze laptops tevoorschijn waarop overduidelijk amateuristisch een NOS sticker op is geplakt, met een sufkut die ook met tweeterzooi gaat komen. Maar dan heel langdradig dat je er moe van wordt (typisch NOS).quote:
Bij de eerste 3 keer had ik nog niet zo'n besef van politiek. Bij de 3e keer dacht ik: huh, maar waarom nog een keer?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef Wing het volgende:
[..]
Ach ja, het is al 3x gebeurd en ieder keer sta ik weer versteld.
HEY PAUL. HEB JE NOG EEN KUSJE VAN MEI LI VOS GEKREGEN?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:51 schreef Falco het volgende:
[..]
HEY PAUL. HEB JE NOG EEN KUSJE VAN MEI LI VOS GEKREGEN?
hij is voor veel mensen het toonbeeld van ehh... 'íets'. dan maakt het niet veel uit hoe hij zich, quasionschuldig presenteert. dat helpt zelfs wel het beeld dat die mensen hebben nog groter maken. helaas.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:47 schreef revo989 het volgende:
Weet iemand hier misschien antwoord op. Uit het nieuws de laatste tijd bleek dat de vele kiezers nog zweefden, vandaar dat het debat zeer populair was en vele kiezers daar hun stem op baseerden. Maar hoezo kan dan ooit de PVDA de grootste of één na grootste worden. Want laten we eerlijk zijn, Cohen kan niet debateren en stottert meer dan dat hij werkelijk praat. Voor de rest geen problemen met die man maar echt sterk overkomen vond ik hem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |